воскресенье, 2 ноября 2014 г.

Štýl meblowy bývanie 2012-01-30 14:25:16

Výstavby a rekonštrukcie.

Štýl meblowy bývanie
2012-01-30 14:25:16


Počas XX storočia vo výrobe nábytku, obchody, stále majú tri štylistické prúdy. S určitým stupňom podmienenosť môže byť nazýva umelecký dizajn, styleskin a avant-garde.

Prvé dva sú teraz bežne dostupné v rozmedzí produkty domácej a zahraničnej výroby v mnohých veľké predajne nábytku. Vzorky po tretie, avant-garde, s'k dispozícii na nás, bohužiaľ, len zriedka; zoznámiť sa s nimi, pre najviac sa rozdeliť, talianskeho a francúzskeho pôvodu, sú hlavne na medzinárodných výstavách a veľtrhoch.

Stručné informácie o pôvode a hlavné črty tieto štylistické smeroch.

Umelecký smer

Umelecký smer, sa objavil v dizajne nábytku na prelome XIX a XX storočia v širokom styling pre "moderné" (z latinského slova "modernus - nové, moderné"). Nový štýl boja zamietnuté dominantné v čase-staré tradície dekoratívne umenie, nábytok, čo v historických štýlov, Baroka, Rokoka, klasicizmu. Hlavné etapy vývoja nábytku štýlu v tomto smere s'objavili diela majstrov Bauhaus (vysoká škola budovy a styling, Nemecko, 20 rokov) a priemyselný dizajn 50-60-tych rokoch, ktorí sa na vedúcu pozíciu vo výrobe nábytku a všetky ostatné priemyselné výrobky. Úspech moderný dizajn, a to najmä kvôli tomu, že by mohol vyriešiť veľkým sociálnym problémom povojnového obdobia je poskytnúť priemyselných riešení, ktorá spĺňa požiadavky rýchleho rastu masovej výroby relatívne lacné produkty.

Hlavným princípom umeleckých dizajn - nič viac, a to spôsobmi, ktoré sú nad rámec požadovaných produktov s funkčné, technické a štrukturálne hľadiska. Ako dôsledok, umelecké vyjadrenie, alebo, ak chcete, krása kus nábytku sa dosahuje výlučne prostredníctvom súlad budovať svoju formu, harmonické proporcie celku a častí, rytmické segmenty (napríklad prednej časti skrine, na oblasť a vzdialenosť medzi policami), efektívna kombinácia rôznych materiálov (napríklad drevo alebo lakované povrchy so sklo, kovový spojovací materiál, látky, atď.). Umelec odmietol použiť akékoľvek prostriedky na dekoratívne vybaviť predmetu - rezbárstvo, incrustation, atď., výnimkou sú len prirodzenú štruktúru dreva, vrátane jeho simulácia syntetické materiály, látky, ako pravidlo, hladké alebo geometrického útvaru, a reliéf-vzorované sklo.

Typickými predstaviteľmi smer štýl, sú mnohé, ktoré sa predávajú dnes v obchodoch, skrine a Skrinky "stenu", súpravy kuchynského nábytku, stoličky, sedacie súpravy, stoličky, postele, atď., domácej a zahraničnej výroby (hlavne v Nemecku).

Spätné linky

Stilters, alebo retrospektívne, smer široko zastúpené v každom Európskom trhu s nábytkom výrobky, vo formách, ktoré sú jasne viditeľné charakteristické prvky štýlu konkrétneho historického štýlu, hlavne ako Baroková, klasická, Ríše a menej moderné XIX - začiatku XX storočia (ale nie pobočka secesie, ktoré rástli umelecký smer). Hlavné prvky štýl, svätyne z minulosti: pre skrinky - reliéf a ploché vzory vegetatívnej znak alebo profilované false rám na dvere, že povrch rovný, alebo zaoblené tvarované rímsy; m'nábytok a postele - ohnuté alebo urastený nohy, vrátane dekorácie vyrezávané, obrázok vyrezávané chrbtom, podrúčky a iných konštrukčných častí, čalúnenie, gobelín, a iní ; pre tabuľky - podporuje, ekvivalent nohy m'nábytok, prišiel dosky a horný kryt, ako pravidlo, zdobené vo rastlín dizajn intarsia technika alebo vložkou a zdobené posuvné okná. Všetky tieto prostriedky umeleckého prejavu, ktoré si vyžadujú drahé materiály a moderné technológie výrazne zvýšiť náklady na produkty. Bolshaya o dovážaný nábytok, ktorý je štylizácia "druhá Baroka a klasicizmu, dovážaných na náš trh z Talianska, Rumunska a Francúzska.

Je dôležité si uvedomiť, že dnes značnú časť trhu sortiment nábytku "zmiešané", eklektický štýl typu, tvoria na základe zásady hudozhestvenno-konstruktorskogo smer, ale "primarysource" akéhokoľvek interiéru. Tento ekonomický štýl, najmä charakteristické Kabinetu "stenu", stoly, postele domácej produkcie sa tiež odráža v používaní čalúnenie m'nábytok a stoličky s rastitelno-uzorochie správa. Umelecké zásluhy tohto nábytku je často veľmi pochybný alebo dokonca zvedavý, ako to, čo sa stane, ak sa dáma v prísne business šaty nosiť hlavu čiapku s ružami a stuhy.

Najmä, etnografické, pobočka ekonomické spätné linky produktov, pre dekorácie, ktorú používa národná dekoratívne motívy úžitkového umenia každého národa, napríklad, tatárske, Udmurt, Yakut a iní Zo všetkých Európskych krajín, tento jav je najviac rozšírená v Rusku.

Avantgardný smer

Avant-garde trend v dizajne nábytku je radikálne inovácie v tlačivá a vzory výrobkov, najmä s použitím nových, predtým neboli použité materiály a technológie, je vyhľadávania úplne novým spôsobom, a, najdôležitejšie, nové, nezvyčajné, ale pomerne rozumné, interakcie medzi objektom a ľudské. Teda, každý, kto sa chystá kúpiť nábytok, čelí ťažkej dileme štýl nábytku svojich domovov ako celok alebo jej samostatné priestory. Ťažké to vyriešiť, pretože ju má len sám, "jeho myseľ", pretože nikto tu môže dať pomerne významné odporúčania. Štýl je záležitosťou osobného vkusu a materiálov úvahy. Ale môžeme urobiť určité výhrady Všeobecnej povahy.

Štýl a dobrý vkus

Chute sa líšia, ale... nikto nechce, aby sa nazýva pre oči, že mal zlý vkus. A to je možné ak:


1. kúpil vec je krásne, len preto, že je drahšie iných;

2. izby sú zariadené veci iný štýl;

3. vybraný nábytok fyzicky alebo vizuálne veľmi neporiadok v izbe, jeho veľkosť nezhoduje s ním.


Je potrebné vziať do úvahy, že vývojári nábytku, vrátane drahé, nie'zabezpečiť, aby ľudia s vynikajúcou chuťou. Navyše, často sa prispôsobiť technické schopnosti a myslenie výrobcu nábytku na úkor jeho umelecké kvality. Zvlášť vysoké riziko, že sa bez chuti majiteľa nábytku z domácej a zahraničnej výroby, ak je štylizovaná nábytok. Ideálny long-range dekoratívneho umenia, ktorý sa skončil revolúciou vo výrobe dnešný produkty, určené pre moderné štandard bývania, - je veľmi ťažké, sú k dispozícii iba výnimočne talentovaných dizajnérov. Vybavenie izby rôznych predmetov z štylistická povaha dobré je vyrobené, alebo jednoducho nádherné, len za predpokladu, že všetky komponenty sú vzájomne'interiér, nábytok a iné, vrátane stien, dvere, Okná, osvetlenie, a tak ďalej, tvoria komplexné zloženie - umeleckej jednote. To bude vyžadovať odbornú prípravu a talent, aspoň, prirodzený talent pre držanie, ktoré nikto z nás vážne nemôže ručiť.

Jednoducho v súlade s požiadavkou o zhode nábytku umiestnenie. Po prvé, nábytok by nemal brániť pohybu osôb v priestoroch, prístup k iným subjektom časté použitie. Na to je potrebné, aby sa znížilo na potrebný minimálny počet kusov nábytku a vlastnej veľkosti. Po druhé, nábytok by nemal vizuálne preťaženie miestnosti. Tu je kritérium: hodnota prospech, teda zrejmé, podlahy a stien. Menšia hodnota, tým viac obmedzené, "komprimovaný" prenájom miestnosti. Najväčší negatívny vplyv na generovanie skrine, najmä nábytok "stena" s antresolnom sekcie, a kutan (bez stopy), sedacie súpravy a stoličky.

Ďalším zdrojom rovnaké účinky - ťažké formy produkty s množstvom detailov, najmä o'objemnú, ktorý je často zistené vo vzorkách štylizované nábytok. Historické prototypy druh výrobkov bola navrhnutá tak, aby priestranné izby a vysoké stropy. Všeobecne platí, že väčšina prispôsobené na moderný apartmán hmotnosť obytné budovy, nábytok hudozhestvenno-konstruktorskogo smere, ktorý v skutočnosti majú za cieľ dosiahnuť, aby tento problém vyriešiť. Jeho slabé miesto - vedúci Kabinetu "stenu", ale to je prekonať v tých vzoriek, ktoré nemajú medziposchodí časti alebo celková dĺžka vpredu (do 3 m) umožňuje ich inštaláciu na krátkej strane miestnosti, ako pravidlo, oproti Windows.

Štýl a náladu

Každý štýl má možnosť nastaviť niektorí ľudia pripísať ho požičať. A tento efekt je štýl médium, či mestská krajina, rieky most, dom, inter'EP s charakterom, nábytok, oblečenie, alebo, povedzme, zo železa.

Pre podmienok ubytovanie v štýle art and design typ charakteristické "účinnosť" v širšom zmysle slova, umožniť širokú škálu odtieňov podnikateľského sentimentu: od víťazstva k intimity, z gaiety na unilate, atď., Takýto variant je možné vďaka rôznym kompozičným nástroje rozhodnutia ensemble kusy nábytku a každý z nich samostatne, ako ich veľkosť, segmentácia, proporcie, farby, textúry, kontrast, atď

Okrem'EP a nábytok, štýlový, v duchu historických štýlov, spôsobiť pocit "oslava" a dokonca aj "lenivosti" život, ako v širokej škále farieb, vrátane dojmy exkluzívne pride vlastníkov pre ich blaho a verejnosti, môže len predstaviť. Sa vštepiť zmysel pre stabilitu, čo vedie k konzervatívny, úctivé správanie. Avantgardný štýl funkcia, naopak, je potrebné mať náladu "duševného Bohemians" - tvrdé a horké vlastníctva moderného pokroku.

To bolo chrániť pred stratou najjednoduchší prístup na bývanie zariadené plný štýlového súlad všetkých svojich zariadeniach. Toto overovanie vlastné emócie a ich hostí. Doma, dokonca aj vtedy, ak je to podkrovný byt, mali by ste nastaviť "Moody" scenár, počnúc vstupnou halou. To môže byť v jednom z štýly, že oveľa ťažšie, než v využívania prostriedkov, vrátane nábytku, rôzne typy štýlov.

Štýl a deti

Mladí témy, ktoré sa objavili len v druhej polovici devätnásteho storočia, keď sa po prvý raz v histórii'tam sú niektoré položky špeciálne detské oblečenie. Skôr, č štýly alebo módne nevedel a nevedel nič dieťa alebo mládež. Počas XX storočia tvarované súčasného chápania spôsobu života detí a mladých ľudí. Jeho hlavné funkcie, mobilita 's družnosti, predstavivosť, tvorivosť. To by malo byť sprievodcom pri riešení design detských izieb, vrátane jeho štýl. Štylizované nábytok, snáď žiadne miesto si tu, rovnako ako mnoho vzorky nábytku, avant-garde. Okrem toho, niekto nie sú určené a nie vyrábaného nábytku štýly z týchto typov, ktoré by antropometrické charakteristiky detí a dospievajúcich. Fungovalo to v umeleckého dizajnu. Ale tu zostavy nábytku často vinný nadoolman rozmery priestoru normálne pridelené deti (do 15 m2)a "splatnosť" konštruktívneho a farebné riešenia.

Na záver sme si, že dobrý výber nábytku nestačí na dosiahnutie doma alebo v samostatnej miestnosti štýl a komfort. Hoci nábytok je kombinovaná so budovy, obklopujúce hlavné štrukturálne zložky životného prostredia, umelecké a emocionálnej expresivity druhého závisí na štylistické vlastnosti súboru všetkých zložiek inter'ERU, a aj veľké, a tiež priestor vedľa domu mimo nej, vrátane vchodových dverí a výhľad z Okien. Toto je vyšším matematiku. A o tom neskôr.


Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика