воскресенье, 2 ноября 2014 г.

Stolička 2006-11-08 16:29:29

Výstavby a rekonštrukcie.

Stolička
2006-11-08 16:29:29

SITUÁCIA NA TRHU Skromné životné čias Sovietskeho zväzu postupne opustiť v minulosti, a s nimi zastarané predstavy o dokonalej nábytok pre deti. V posledných rokoch, s'existuje veľa drahé vysoko kvalitné ubytovanie s priestranné izby pre deti. Zmenilo a prezentácie výrobcov nábytku o tom, čo je detský nábytok, ktoré predmety by to malo byť a koľko to môže stáť. A čo je najdôležitejšie, rodičia nábytok začali nakupovať, ktorým sa značné množstvo. Odhaduje operátorov, minulý rok na Ukrajine bola predaná za $ 350-400 miliónov eur, Podiel detský nábytok, podľa názoru niektorých výrobcov, dosiahol 10%. Predaj za rok zvýšila o 10 až 15%, a v roku 2003 dosiahol približne $ 40 miliónov je Jedným z hlavných trendov dieťa segment trhu - udržateľné zmeny jeho štruktúry. Len 2-3 rokmi bol ovládaný dovážané výrobky. Ale postupne, domácich výrobcov podarilo úrovni rozdiel v kvalite, a dnes domáceho produktu takmer nemajú pripustiť, ktorý chcete importovať. To malo priamy dopad na dopyt. Ak v 2001-2002 podiel dovozu na trh detský nábytok bolo okolo 80%, v roku 2003 - nie viac ako 40%. HRÁČI NA Ukrajine dieťa nábytok vyrábať 15 hlavné nábytok spoločností. Až do teraz, mnohé z nich umiestnené dieťa nábytok ako sprievodný článok a robia to len pre úplnosť sortimentu. Podiel takýchto výrobkov na predaj tieto spoločnosti sumy na nie viac ako 5-10%. Ale niektoré firmy na výrobu detského nábytku vyhovovali viac dôkladne. Napríklad spoločnosť " Enran" upozornila na výrobu detského nábytku v samostatnom priestore, a nie miscalculated. Dnes v celkovej sume predaj všetkých druhov nábytku, detského sortimentu poskytuje nie menej ako 20% z tržieb. Najdôležitejšími hráčmi detský nábytok trhu sa stala spoločnosť " Enran", "G. K.", "Snite", "Amati", "Garlan" (všetky, Kyjev), "Ergotek" (BC Doneck). "Osoby, ktoré nie sú spoločné vyjadrenie" (A. Puškin) sa líši kapitálu firmy "Rhodos" jeho "odusevljen" nábytok v podobe literárnych hrdinov a rozprávkové postavy. Avšak, napriek tomu, pozitívna dynamika obchodu, výroby zväzky sú ešte malé. Hlavným dovozcom detský nábytok dôsledne trhu spoločnosť pôsobí "Flash". Zdá sa, že najväčší hráči na trhu detský nábytok usadil sa v meste. Zatiaľ čo prevádzkovatelia úplne poskytnúť potrebám trhu v takýchto nábytok. Avšak, to neznamená, že cesta k trhu nových spoločností je zatvorené. Prevádzkovatelia veria, že teplé miesto na trhu, tam bude vždy byť viac dôležité ponúknuť zaujímavé rozsahu. ROZSAH Dnes, ukrajinskej spoločnosti ponúkajú široký sortiment nábytku výroba. Okrem toho, väčšina výrobcov môže spôsobiť strany nábytku na objednávku. Niektoré spoločnosti, ako "Harlem", a špecializuje sa na výrobu nábytku na jednotlivé objednávky. Ako pravidlo, v rozsahu v poprednými subjektmi na trhu na viacerých sérií nábytku pre deti do 8 rokov, a tiež nábytok pre mladých ľudí. Hlavnou výhodou nábytkárskej výroby tam "demokracia" ceny (v porovnaní s nábytkom, ktorý je vyrobený na základe individuálnej objednávky). Výrobcovia musia tiež brať do úvahy, že sériový nábytok môže "pocit" v obchodnej haly. Niektorí výrobcovia, napríklad spoločnosť " Enran", ponúka séria nábytku, ktoré si môžete kúpiť spolu s rastom dieťaťa. Zákazník nie je potrebné okamžite dať upratané suma za kompletnú sadu. Avšak, Sergej Garmash, Riaditeľ "Garlan", verí, že klient nie je potreba obmedzovať svoju fantáziu len na základe toho, že pri objednávaní nábytku, nemôže vopred pohľad na vzorky. A vo Všeobecnosti, Pán Garmash verí, že výrobca je jednoduchšie pracovať s zákazníka, že on nie je peddle keď príde na detský nábytok. Dizajn nábytku špecialisti sú rozdelené na klasické a módy. Podľa Michaila Nesterenko, Správca "Nábytok pre dom" firmy "Enran", predaj štatistiky o dve série detský nábytok ukázali, že dopyt po výrobkoch z klasickej série nepatrí za 5 rokov v rade a predaj elegantným nábytkom znížil na 2 roky po začatí Zhromaždenia. Samozrejme, spoliehať sa na výrobu moderný nábytok, výrobca musí pam'pamätajte si, že budete mať oveľa viac aktualizovať rozsah, ako pri výrobe "classic". Dovozcovia, špecializujúca sa na predaj nábytku pre domácnosti, deti sú zvyčajne ponúkané v katalógu. V ich expozícií vzorky týchto výrobkov, ako pravidlo, nie sú zastúpené. Operátori očakávajú predaj neúčinné - na detský nábytok kupujúcich stále prednosť pre-show. Asi 80% dovážaný nábytok pre deti na ukrajinský trh - poľskej výroby ($ 6-7 miliónov eur). Produkty zákonodarcov detský nábytok móda - Nemci, Taliani, Francúzi - v roku 2003 sa predáva za približne 2 milióny dolárov na rozdiel od viac cenovo dostupný nábytok poliaci, Rusi a Estónci, západoeurópskych výrobcov nábytku na cena išla hore na Ukrajine na premrštené ceny elite segmentu ( pozri "Približné ceny... "). Lacné baby nábytok z ruska a estónska výrobcov málo. Svoj podiel teraz nemá prekročiť 2%. Operátori tvrdia, že trh detský nábytok nie len zvyšuje objem a kvalitatívne zmeny. Podľa ich odhadov, dopyt po drahších a ďalšie zaujímavé z hľadiska konštrukčných riešení výrobkov. Ukrajinských spotrebiteľov sa stali náročnejšie. Cena nábytku v prvom rade závisí od použitej počas jeho výroby, materiálov a príslušenstva. Najlacnejšie produkty - laminovaná MDF, a z hľadiska rozsahu a ďalšieho predaja atraktívnejšie - lakovaného MDF, hoci tento materiál v 1, 5-2-krát drahšie DSP. MDF líši takmer neobmedzené farebné možnosti (2000 farieb), ako aj možnosti dizajn z výroby non-planárne detaily). Niektorí výrobcovia sa experimentuje s výrobou, detský nábytok vyrobený z preglejky, ale tento materiál je niekoľkonásobne drahšie MDF. Tak, ako povedal jeden z hráčov, "predať", aby spotrebiteľ, ako predtým, to je hrozné, je potrebné zlepšiť kvalitu. PREDAJ Hlavných subjektov na trhu s nábytkom predaj nábytku dvoma spôsobmi: prostredníctvom siete vlastných obchodov (salónoch) a cez sieť predajcov. Nie je to tak dávno výrobcov žartujú, že najlepší predajca detského nábytku je nábytok - jeho kvality, dizajn, funkčnosť a rozumnú cenu. Avšak dnes, keď trh'sa objavil asi rovnaké pre všetky tieto parametre produktov od rôznych výrobcov predávať vlastnosti tovaru nie je dosť. Výrobcovia už majú poznamenať, výrazne vzrástol úlohu predávajúceho - sales Manager. Dôležitú úlohu v marketingu detský nábytok hrá a merchandising v miestach predaja. Napríklad spoločnosť " Enran" vo svojich obchodoch ponúka nie len nábytok a dizajnové riešenia inter'interiéru detskej izby. PROGNÓZY V roku 2004 sa tento trh detský nábytok zvýši o 10-15%. Jeho objem sa predpokladá, operátori budú presiahnuť $ 45 miliónov hlavne rast príde na úkor nárastu objemu výroby domácich výrobkov. Podiel dovozu detský nábytok bude naďalej znižovať.

ZDROJ: Business

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика