суббота, 1 ноября 2014 г.

Fastovsky Cirkvi 2006-10-28 15:39:38

Výstavby a rekonštrukcie.








Fastovsky Cirkvi
2006-10-28 15:39:38

Prvá Rímsko-Katolícky Kostol v Fastov s'objavil na konci XVI. storočia. Potom, v roku 1593, Joseph beresinski, prvý latinský Biskup Kyjev, postavený v Fastov hrad a Kostol, a čoskoro otvorili tlač domu. V XVII storočí v Fastov boli tam aj Katolícka poradie Jesuits a Bernardine. The Jesuits boli zapojení do vzdelávania - v meste, že gymnázium bolo otvorené, a pastoračnú prácu vo farnosti. Na Bernardine boli kázanie činnosti. V "geografická Slovník Kráľovstva, Poľska a iné pozemky Slovanskej'Yang" (Varšava, 1880 ) uvádza tieto informácie na prvom fastsky cirkvi. V roku 1723 Biskup Samuel Orgány postavený nový Kostol na mieste starého. V roku 1768 Haidamak vojakov, na čele s Krajčírka a Bondarenko, vykradli a spálil ho. Nový Kostol bol postavený len v roku 1793. Začiatkom roku 1902 v Kancelára z Kyjev-Pechersk a Volyňská generálnym Guvernérom dostal list od Kyjeva Guvernér, v ktorom sa konštatuje: "... v súčasnosti existujúce v Fastov Cirkvi-stromy'drevené, veľmi starý a nie je dostatočne priestranná... Cirkev je za budovy Filištíncov, Fastiv vo vzdialenosti niekoľkých kilometrov od FA-stovsky zmŕtvychvstanie Cirkev a asi 1 km od Fastiv Pokrovskaya Cirkvi... Vzhľadom na nedostatočnú kapacitu a rozpad existujúcu budovu Kostola namiesto nový Kostol s rastúcou veľkosťou tejto skutočnosti sa vyskytuje potreby ". Po zvážení list a pripojené tri návrh novej budovy, generálnym Guvernérom, odpovedala:" zo strany hlavný vedúci regióne nespĺňa prekážky k spokojnosti žiadosti o azyl ". Aké projekty boli považované generálnym Guvernérom, ktorí boli autori článkov o tejto dokumenty sú tiché. Zostal iba schválené projektu architekta Storočia Dombrowski, ktorá sa začala v roku 1903, s výstavbou Kostola. Niektoré dokumenty (plán projektu) boli zachované vo fondoch archívu Kyjeve oblasť. V 1906-1908 na výstavbe Kostola sa zúčastnili ukrajinského architekta F. A. Troyanski (1874-1949 rokov.) - co-autor a projektový Manažér stavebných prác. V roku 1909, hlavné stavebné práce boli dokončené, avšak zhromaždené spoločenstvo si nemôže dovoliť vyzdobiť fasády a okrem'interiér chrámu. Kňaz Cirkvi S. Sheptytsky takmer dva roky, bol nútený scatter žiadosti a petície" krajinské orgány o peňažných dotácií, ktoré by umožnilo dokončiť výstavbu chrámu. V auguste roku 1911, Kyjev Guvernér opäť napísal list na Guvernér regiónu: "Bývalý rektor Fastiv, teraz rektor Kyjev St. Alexander Rímskokatolícky farár Sheptytsky, z dôvodu nedostatku finančných prostriedkov na dokončenie stavby nového Kostola v Fastov, oslovila ma so žiadosťou o povolenie konať v budove rovnaký Kostol budúcnosti septembra náboženské koncert s účasťou Prúdmi, Boronat, Burtseva a kňaz Pavlovič, tak, že čistý zisk z koncertu bol vypracovaný do konca konštrukcia v rímskokatolíckej Cirkvi ". Program zahrnuté diela Bacha, Handel, Ribera, Corelli, Schumann. Odpoveď prišla z Ministerstva vnútra: "... umožňujú zariadiť, septembra 11, budúcnosť Cirkvi v Fastov náboženské koncert... s úpravou príjmu z uvedených koncert na konci výstavby Kostola v Fastov... "a V tom istom roku s výstavbou Kostola bola dokončená, a on sa zjavil v celej svojej kráse a vznešenosti. Architektúra relikvií bol Postavený Kostol Rímsko-Gotha-lyžiarske formy, charakteristické architektonické štruktúry posledného štvrťroka XIX storočia. Na základoch sutiny kamenné múry z žltých tehál. Strechy boli vyrobené z borovice a pokrytá zelené a červené strechy, škridle. Spp prekryté doskami unpolished žuly. Okenné otvory boli ozdobené znečistený strešné Okná a steny - reliéfy sandy betónu. V inter'interiér chrámu okamžite priťahuje pozornosť galéria, zbor, podlaha je vyrobená z vzorované keramické dlažby, štíhla pilastry a stĺpce s nádherným mestách. Tradičné trojloďová Bazilika s transept sa tiahla od Západu na Východ a má tvar kríža (Bazilika je pravouhlé štruktúry, delené stĺpce do viacerých pozdĺžne galérie (uličkami). V polovici XIX storočia, tento typ budovy začali byť použité v rámci Cirkvi. Na transept je priečna časť (alebo priečnou loďou ) Bazilika stavieb. Hlavné, Western, fasády priťahuje najväčšiu pozornosť. To je korunovaný dve veže, medzi ktorými sa nachádza pri Strednej vstupe do Kostola. Nad vstupom je veľký okrúhle okno ("ruža"), tradičný prvok Gotickej katedrály. Sk štíte fasády. Cirkev má významný rys. Západná fasáda stavby asymetrický. Asymetria sa prejavuje vo všetkom, od architektonických objemov a konečná úprava informácií: prvky, formy okenných otvorov a t. d. Jeho dve veže sú rovnaké v pláne, zrejme úplne iný. Južné takmer dvakrát Sever, štvoruholníkový na všetky výške, spojený s cez oblúky v hornej časti. Severná veža na úrovni prvej triedy externe kontúry Juh, ale nad jeho dizajn je komplikované. Je to už takmer dve veže - slim kolo a stocky tvárou. Tento neobvyklý príjem fasádnych konštrukcií - po prvé, hold secesnom štýle, sídliaca v čase, keď jednou z hlavných miest v Európskej architektúre. Vplyv secesie bol tak silný, že zmena vzhľadu nie len obytných domov a verejných budov, ale tiež ako stabilný a tradičné stavby ako kult. V umeleckých spôsobom vykonania bas-reliéfy sú tiež jasne cítiť vplyv art Nouveau. Na hlavnej fasáde socha Biskupa a za skladba "Kristus požehnanie detí". Tympanonu z pediment z Severná vetva transept z basreliéf "niesť kríž" a socha matky Božej s dieťaťom na strane vchodu; tympanonu z pediment z Severná vetva transept - oslobodenie "modlitba Cup". Podľa F. V. Timanova, známy odborník na dejiny a teória architektúry, tieto kompozície rozprávania vyrobené sochára talianskeho pôvodu Elio Sala, ktorí prišli v Kyjeve na konci 90-tych rokoch. XIX storočia na pozvanie. Gorodetsky, s cieľom vytvoriť sochu pre Múzeum starožitností a umenia (teraz Štátneho Múzea ukrajinsko výtvarného umenia). Okrem toho urobili sochárskej výzdoby "dom s chimeras" na 10 Bankova, Mikuláša, Kostol, Banka. Fastovsky Cirkvi s jej empaticky asymetrie v rozhodnutí architektonických foriem a modernistický úpravu predmetov z bas-reliéfy svedčí o budovu, ktorá odráža proces tvorby v architektúre Ukrajiny z umeleckých princípov nového štýlu - moderné. Nie všetky architektov, vzal ho a zaviedli do svojej práce, najmä v cirkevných budovách, kde by sa mal dodržiavať stanovené normy a kanonik. Preto Cirkev, založená V roku. Dombrovski a f. Trojanskim je výsledkom pôvodného programu Outlook z architekti, že o'dawsi tradície a inovácie, sa podarilo vytvoriť vynikajúcu prácu. Zničenie a pokles v Sovietskych časoch Cirkvi bol otočený do skladovacej miestnosti. Natiahol sivá, prázdny, monotónna rokov devastácie. Chrám bol ticho zomrel. V skorých 80-tych rokoch. XX storočia v Kostole sa rozhodol umiestniť Múzeum miestne tradície. Ústav "Ukrpochte-stafrace" vykonať potrebné štúdie, vypracovali projekt obnovy budovy. Ale všetko, čo zostal na papieri. V roku 1988, Fastiv mesto Výkonného Výboru odvolanie v rovnakom Ústav s žiadosť o zmenu projektu: namiesto Múzeum, Cirkev sa rozhodla previesť na transplantáciu orgánov koncertná sála. Do toho času budova už prišiel do úplného zúfalstva: bolo úplne zničené podlahy, zaklopal na dvere, zničené vitráže a časť kachľové strechy, zničené schody a niekedy aj rozoberať základnej drvený kameň. Fasády boli pokryté početné trhliny, prvky architektonických dekor vyzeralo beznádejne pokazené. Oživenie tradície V roku 1991 Kostol bol odovzdaný právoplatný vlastník - Rímsko-Katolíckeho spoločenstva starostlivosti Dominicans. Rektor parafín a pred kláštora sa stal otcom Sigmund Kozar. Na jeho podnet sa v Cirkvi obnova začala práca na projekte Kyjeve architekt Jurij Dmitrijevič. Obnova vyplnil poľská firma, "Budmax", "Budo-Paul" a "energetické pole". Posledné roky na obnove chrámu pracoval Leonid Bente, Fastiv inžinier, ako aj poľská firma, "Tarbut". 20. septembra 2003 sa uskutočnila solemn mass, venovaný 100. výročie Fastovsky Cirkvi.
ZDROJ: Konštrukcia rekonstrukcia

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика