воскресенье, 2 ноября 2014 г.

Dobrý dvere creaking 2006-11-02 15:02:50

Výstavby a rekonštrukcie.








Dobrý dvere creaking
2006-11-02 15:02:50

Dvere nie je iba produkt, výrobok, objekt. Dvere je symbolom obmedzenia a zabezpečenia priestoru, ako aj príležitosti, aby vyšiel z nej, t.j. slobody (samozrejme, ak dvere nie sú zamknuté zvonka). Preto, kupujúci dvere postoj úzkosti. Nestačí dať byt monotónna látky, ktoré by obmedzili / otvorené prihlásenie / odhlásenie. Zrejme tak, súdiac podľa analýzy trhu, dverí a príslušenstva pre nich, vedené odborníkmi "Zmlúv", dynamicky sa rozvíjajúceho média-cena segment vedieť nič, nechcem, a nie exkluzívny dosť.

Na trh interiérové dvere podmienky diktovať kupujúci
Oveľa konkurencia núti nás k zníženiu ceny na minimum a zvyšuje náklady vstupu na trh

Dnes, počet sub'predmety z trhu interroom dverí je za výpočtu. V každom meste existujú desiatky, ak nie stovky, tesárstvo podnikov, stolaruk a jednoducho majstrov-samouk. Zameriavajú buď na drahé výrobky na zákazku, alebo veľmi lacné, zatiaľ čo mnohých špecializovaných salónoch sú obchodovanie väčšinou lacné dvere z produkcie Európskej továrne. Ak chcete zmeniť situáciu na trhu by mohlo vznik silný továrne na výrobu lacné dvere dobrej kvalite na Ukrajine. Avšak, odborníci predpovedajú, že sa to stane čoskoro - ako výroba vyžaduje veľké investície a veľký trh.

"Kanadský" dvere z módy
Experti identifikovali šesť skupín interiérové dvere, v závislosti od technológie výroby, a teda cena: "kanadský", plitov laminované, plitov panel, dyha, dyhy elite a masívne (t. j. masívneho dreva). Najobľúbenejšie na trhoch hlavné a veľké mestá obchodníkov s názvom laminovaný panel a dvere. V kanceláriách zvyčajne objednať lacnejšie laminované dvere, a "hluchý", t.j. nesoctitinae, a záhrad často rozhodnú pre obložené. Majitelia elite bývanie, ktoré medzi obyvateľmi kapitálu a iné veľké mestá sú tiež mnoho, kúpiť najčastejšie dvere, dyhované s prírodného dreva.
V regiónoch, najväčší dopyt "kanadský" interiérové dvere, t.j. vyrábané sériovo podľa kanadskej technológie. Sú veľmi jednoduché (stromy'čalúnený rám z dvoch strán s drevovláknitá doska, s vnútorným náplň vôbec žiadne), a teda najlacnejšie (minimálna cena dverí handričkou - 150 UAH). Avšak, väčšina výrobcov z týchto dverí vlastne predávať montované - nevyfarbené plátno bez nábytku, bez krabice, a developer mať ďalšie tri týždne stráviť s cieľom nájsť všetko a nainštalovať sami. Medzičasom viac a viac zákazníkov chcete sa pripravte a kvality produktu.
Výrobcovia "kanadský" dvere sa snaží udržať krok s trendmi v spotrebiteľského dopytu, uvoľnenie spolu s dverami skončil, maľované, vybavené nábytok, dvere. Ale ako prax ukazuje, štyri-p'päť rokov sa tieto dvere musia byť zmenené, a zaručiť ich vlastne nikto dáva. Cez neho a v kapitálových a iných veľkých mestách dopyt po "kanadský" dvere kvapky, hoci kompenzované rastom dopytu v regiónoch. To znamená, že trh ukrajinskej výrobcov dverí na kanadskej technológie, dokonca aj Kyjev, postupne prevedená na regióny.

Na uspokojenie celý dopyt po domácej pracovníci schopní
Dopyt po laminované, obložené a dyhy dvere nadobudol masový charakter. Objem predaja týchto dverí spolu s "kanadský" na Ukrajine dosiahnuť 500 tisíc kusov za rok. Tento trh sa zdalo byť veľmi atraktívne pre domácich investorov, ako miestnych zdrojov - zruční tesári, tesárstvo podnikov a dreva - v krajine je pomerne dosť. Preto, niekde v 1993-1998 s'tam boli desiatky seminárov, ktoré vyrába 30-50 dvere denne a stovky tesárstva (10 dvere deň). Tisíce remeselníci pracovali v garáže a prístrešky, oneskorenie jeden alebo dva dvere na deň. Všetky z nich boli produkované v malých dávkach laminátové, panely a dyhy dvere alebo individuálne objednávky pre všetky typy dverí (hlavne z dyhy a z poľa z prírodného dreva).
Značné súťaže pre zákazníka, čo malo za následok stabilizáciu, a niekedy nižšie ceny (v dolároch podmienkami), a nečinnosti malých podnikov. Medzitým, na domácom trhu sa väčšinou vyhral hlavné zahraničné špecializované podniky. Najmä na trh plitovyh laminované a plitovyh posilňuje aj tlmené dvere dominuje Východnej európy výrobcov (poľskej, českej, rumunský), na trhu obklade dverí - španielsky a taliansky.
Large-scale production (napríklad španielskej továrni Artevi produkuje 3000 dvere deň) umožnila im ponúknuť viac konkurencieschopné ceny. Okrem toho, silný Západný výrobcovia používajú oveľa vyspelejšie technológie ako domácich, ktorí pracujú najmä v ukrajinskej, a nie nové vybavenie. Preto kvality masovej výroby za rovnakú cenu s Západných výrobcov vyššie.
"Ďalšou výhodou silný zahraničných výrobcov - schopnosť zabezpečiť veľké dávky výrobkov je dostatočné, že predávajúci môže udržiavať zásoby", - hovorí Sergej Volkov, obchodný Riaditeľ kapitálu salon-shop "Náš Dom". Preto, domáce masovej výrobe prevláda iba v nižšiu cenu segment, úspešne súťažiť s poľskom a Balticko - ďalšie 30-40 UAH, ktoré ste zase nákladov na dopravu a colné odbavenie, pre kupujúceho lacné dvere hrať kľúčovú úlohu.
Zásadne zmeniť situáciu na trhu v prospech domácich výrobcov mohli otvoriť dvere silný factory. Ale to vyžaduje značné investície niekoľko miliónov dolárov, čo je nemožné v podmienkach ekonomickej nestability, a veľký trh. Preto, subjekty trhu zvážiť, že v najbližších niekoľkých rokov na trhu, interiérových dverí bude dominovať dovoz.
V tejto situácii, domáci výrobcovia obsadiť elite výroby na základe individuálnej objednávky, dvere z masívneho dreva a čiastočne dyhy. Avšak, predajcov, španielskej a talianskej fabriky súťaže s miestnymi remeselníkmi v segmente elite obklade dverí vzhľadom na dobrý dizajn, použitie drahé materiály (napríklad, dokončovacie v gold list). Ale robiť dvere na jednotlivej objednávky je výhodnejšie miesto - a s výrobcom jednoduchšie SV'kontakt a vysoko kvalifikovanú pracovnú silu a drevené sme sú lacnejšie.

Obchodníci dovezené dvere súťažiť menej intenzívne, ako výrobcovia
Dnes trh dováža dvere sú už dobre zavedené, a nové značky na ukrajinský trh s'objavujú zriedka. Napríklad tento rok na Ukrajine začal sa predávať elite obklade dverí talianska továreň Barausse, ktoré sa líšia od bežných dyha dvere-hladké, takmer zrkadlo povlak. Čoskoro sa očakáva príchod na ukrajinskom trhu Baltského továrne posilňuje aj tlmené dvere. Zvyšok sú najviac zastúpené v Ukrajine ochrannej známky s'objavili na našom trhu tri alebo šesť rokov.
Súčasne sa stáva viac špecializovaných salónoch, ktoré sú obchodované prevažne dovážané interroom dvere. Iba v Kyjeve v súčasnosti existuje viac ako 30 z nich sa asi desať dosť veľké pre jeho priemysel sektor (oblasť - nie menej ako 60 štvorcových Metrov, rozpätie - nie menej ako 20-25 modely) - "Náš Dom", "Tekko Plus" a iní sa cez ne je veľká časť maloobchod dvere. Súťaž medzi takéto salóny veľmi silné, pretože rozsah je často zdvojený. Preto obchodníci sú podrobne sleduje maloobchodné ceny konkurentov.
Ako výsledok, podľa predajcov, cena dovážaného dvere dolár podmienky počas posledných dvoch rokov znížil o 10%.

Hlavné skupiny interiérových dverí, prezentované na ukrajinský trh
Typ dverí kanadský laminované dyhované panel dyhované elite pole
Rám stromy'
Puzdra z drevotrieskovej dosky, drevovláknité dosky drevovláknitá doska dyha dyha dreva
Padding - kartón honeycomb - DSP drevotrieska strom
Ceny, $ 30-80 80-120 130-190 200-400 300 a vyššie 160 a vyššie
OSN. zástupcovia Ukr. trhu, "Orlando (Ukrajina),
Camden,
Porta (Poľsko), Stolbud (Poľsko),
Kronodoor (Česká Republika),
Porta (Poľsko),
BlancoDor (Nemecko) Artevi,
Uniarte (Španielsko) Barausse Cooplengo (Taliansko),
Clemar (Španielsko)


Trh dvere hardvéru ide na "Zlatú strednú cestu"
Dopyt na dvere, kovania strednej triedy rastie oveľa rýchlejšie ako elite a lacné výroby

Viac ako 90% dvere, kovania na ukrajinský trh - import
Na druhý rok, podľa dodávateľov, tam je tendencia prerozdelenie dvere, nábytok na trhu v prospech priemerná cena segment. Avšak, objem predaja lacné a luxusný tovar nie je znížená len dopyt po nich rastie tak rýchlo, ako pri výrobe strednej triedy.
Ukrajinský trh dvere, kovania - kľučky, pánty, zámky, zatváranie dverí, bŕzd - už niekoľko rokov pevne pod kontrolou zahraničných výrobcov. V závislosti od krajiny pôvodu a segmentovaný trh dvere hardvéru vo Všeobecnosti, ako medzi výrobcov usadených pomerne úzkou špecializáciou. Tak, napríklad, výrobcovia zámky pre interroom a vchodové dvere, nespôsobujú zámky pre pancierové dvere, a naopak. Preto, v závislosti od miery, a teda úroveň výkonu výrobkov, vo Všeobecnosti, dvere, kovania rozdelené do lacné, v strede a elite.
Prvé sú, ale niekoľko domácich firiem, početné turecký, Čínsky, Taiwanskej, ruské a Indické výrobcov. V stredu produkty patria španielčina, japončina, kórejčina, a niektoré talianskych a nemeckých firiem. Okrem toho, táto skupina zahŕňa model "ekonomika" talianskej a španielskej firmy, ktorá vyrába luxusné armatúry. Posledný v ukrajinského trhu, ktorý tiež predstavuje výrobu z popredných talianskych, nemeckých a holandských spoločností.
Náklady na toto, alebo, že značka zámkov, zámkov, pántov alebo inak určené podľa kvality mechaniky a spoľahlivosť, a kľučky dverí - prvý dizajn, a potom kvalitu náteru. Preto, kľučky nie je vždy spoľahlivé. Je to preto, lebo výrobcovia luxusných výrobkov s sofistikovaný dizajn zameraný na obytnej zóne, kde stupeň využívania výrobku je nižšia než vo verejných priestoroch, ale kupujúci je ochotný dáva peniaze.
"Preto, kancelárie a reštaurácie výhodné kúpiť lacnejšie nerezovej ocele, rukoväte, ako drahé mosadze s chrómovanie, že intenzívne používať relatívne rýchlo odlúpnutie", - hovorí Sergej Papias, Manažér salóne "Dvere, nábytok na Podol".

Jednoduchosť je minulosti.
Príslovie "len čo dvere môžu byť aplikované na dvere, kovania nie vždy. Najmä pred desiatimi rokmi pre mnohých spotrebiteľov boli nezvyčajné zatváranie dverí, poskytuje plynulý zatváranie dverí bez biť do poľa. V posledných rokoch sa trh s'objavil záves pin typ, rôzne časti, ktoré, ako závitové skrutky na dvere a okno, a môžete vytiahnuť špeciálny kľúč, ako ovisnuté dvere (alebo zmršťovanie domu). To umožňuje, aby ste zatvorte dvere aj s deformácia dreva, z ktorého sú vyrobené z dvere alebo okno. A posledné slovo techniky v tejto oblasti - záves dverí bližšie, ktorý sám postupne zavrie dvere.
Ale najviac aktívny stavebné práce sú, samozrejme, výrobcovia zámky (v prvom rade pre pancierové dvere) na zlepšenie bezpečnosti a kontroly. Nedávno na ukrajinský trh s'objavil hrad hlavného systému.
Tento systém je zmluvnou stranou je vyrobený v poradí zámok valce, z ktorých každá patrí nie len na svoj súkromný kľúč, ale hlavný kľúč, ktorý môže otvoriť akýkoľvek zámok zo strany. To umožňuje, napríklad, šéf alebo čistiace prostriedky odblokovanie kľúčom do každej miestnosti. Medzi ďalšie novinky v ukrajinského trhu, ktorý by mal byť nazývaný zámok valce s pancierové pláty Defender z Mottura - jedným z lídrov v oblasti zámky pre pancierové dvere, Elektromechanické valec Mecatronic z Azbe. Tá je vybavená elektronickým čipom, ktorý umožňuje majiteľovi, ktorý stratil jeden z kľúčov, na recode zámok, bez zmeny valec alebo kľúče.

Zákazník "sekundárne" príslušenstvo rastú rýchlejšie ako iné
Tento rok vo Všeobecnosti bolo charakterizované ďalší rast dopytu na dvere, kovania. A v posledných dvoch rokoch, celkový rast trhu je sprevádzaný jeho prerozdelenie v prospech priemerná cena segment, predovšetkým v regiónoch. Avšak, v najväčších mestách sú nákupom luxusné výrobky. "Väčšinu exkluzívny nábytok kúpili sme Kiev", - povedal Riaditeľ Dnepropetrovsk spoločnosť "Polimerservis" Dmitrij Rudenko. Aktívne dopyt po luxusné armatúry kapitálu predajcov vysvetliť vysokou mierou konštrukcia elite bývanie a nové kancelárie. Aktívne príslušenstvo predpokladaný ďalší rast predaja v rozmedzí 20 až 25%.

Dvere, nábytok na trhu sa čoskoro ukončí svoju tvorbu
Avšak, rozšírenie trhu nebude otvorené žiadne výklenky pre nové vážne hráčov. Za dva roky zoznam veľkoobchodníkov prakticky nemení. Dovoz dverí hardvéru, je takmer úplne sústredená v rukách menej ako desať firiem - Dnepropetrovsk "Polimerservis a Berzon", Odesa "Ideálne", Kyjev Modus, "Orlando" a "Bánk." V blízkej budúcnosti počet veľkoobchodníkov nezmení - že sa snaží, aby sa zabránilo súťaž so sebou, so zameraním na ich medzeru na trhu, na konkrétnu značku alebo určitej oblasti. Tak som to a menšie firmy - napríklad, salon Dvere príslušenstvo na Podol zameraný na luxusné produkty a služby výrobcov vysoko kvalitných millwork.
Mierne otáčania sa vyskytuje v radoch obchodníkov, ale vo Všeobecnosti ich počet, napríklad v Kyjeve, dôsledne - nie viac ako dve desiatky. Ovládajú väčšinu maloobchod, vrátane trhov. Vo Všeobecnosti, podľa expertov v oblasti maloobchodu dverí, kovania, teraz je koncentrácia kapitálu. Ale v týchto regiónoch, a stále majú dobrý potenciál pre nový predajca firmy.

Peniaze zvážiť všetko starostlivo

Evgeny POTEMKIN, Riaditeľ firmy Modus:
"Ak pred dvoma rokmi objeme predaja vo všetkých cenových kategóriách rastú rovnomerne, tento rok dopyt po luxusných a lacné doplnky vzrástli o 10-20%, a medium - 70-80%. Nie príliš bohatí kupci si uvedomil, že nie sú tak bohaté kupovať lacné veci, a bohatých sa stávajú viac opatrní počítať peniaze, ktoré každoročne ich prijímať ťažšie. Hoci Kyjev ešte kúpiť luxusné armatúry, zatiaľ čo "priemerný" máme takmer úplne poslal do regiónov.

Nová Liga m'nábytok

Spoločnosť "Liga-Nova" začal výrobu m', ktoré kancelársky nábytok
Dnes spoločnosť "Liga-Nova" sa stal prvým a zatiaľ jediným domáceho výrobcu m', ktoré kancelársky nábytok v triede business. Spoločnosť plánuje konkurovať zahraničným výrobcom a obsadiť veľkú časť trhu, obe vzhľadom na cenovú politiku, a cez poznanie a pochopenie potrieb podnikateľov
Po dôkladnom preskúmaní dnešnom trhu kancelárskeho nábytku, spoločnosti a odborníci prišli k záveru, že to prevádzkové m'nábytok pre kancelárie (otočné stoličky, kreslá pre návštevníkov, kreslá pre Riaditeľov), nemusia úplne spĺňať potreby modernej obchodnej ľudí, ktoré budú vybaviť úradu. Pre stretnutia a rokovania so zákazníkom, dodávateľom, veriteľom, príjem potrebný nábytok, ktorý bude vytvárať dôveru, má pozitívny vplyv na životné prostredie. Nie je stály z Valného štýl obchodných priestorov, bude demonštrovať, aby váš klient alebo partner slušnosť a zmysel pre štýl majiteľa.
Pragmatický lídri pochopiť, že zmena prostredia je rozhodujúce, v správania dôležité rokovania a vytvoriť vo vašich kancelárskych priestorov s m', ktorým nábytok, komfort je veľmi často pomáha riadiť diskusiu späť na trať.
Mnoho podnikateľov z dôvodu neprítomnosti donedávna na Ukrajine d', ktoré kancelársky nábytok kúpil pohovky, m'uholníky obytných nábytok, ktorý nesedel v štýle kancelárskych priestorov a pracovnej atmosféry.
Hlavný rozdiel obytné a kancelárske m'nábytok v rôznych funkčných oblastí. Obytné nábytok viac m', ktorá je vecou slobody tvarov a farieb. Je to pohodlné, aby sa relaxovať po náročnom dni, sledovať TELEVÍZIU alebo spánku. Je určené skôr pre domáce, ako pre kanceláriu.
Kancelársky nábytok má prísnejšie forme. EE : mäkkosť umožňuje relaxovať, ale len na nejaký čas s nové sily znova do práce.
Spoločnosť "Liga-Nova ponúka ukrajinských podnikateľov, hlavne nové riešenie čalúneného nábytku pre moderné kancelárie. Ukončenie tento nábytok sa skladá z univerzálnych modulov: stoličky, rohová časť, Stredná časť, a gauč, kde operadlo a podrúčky sú pokračovaním navzájom. Tento dizajn rozhodnutie diktovala vysoké požiadavky ergonómia je veda, ktorá štúdie ľudských práv v podmienkach výroby s cieľom vytvorenia pohodlné pracovné podmienky.
Podľa uváženia majiteľa úradu alebo ego dizajnér produktovej rady kancelárskeho nábytku "Business-class" od jedného prvku k infinity. Všetky položky nábytok môže byť spojené do jedného zloženie, bez ohľadu na ich počet. Kompletný set čalúneného nábytku pohodlné konferenčné stolíky z rôznych veľkostiach. Montáž nábytku môže byť rôzne: na uhol 90 stupňov (rovno, u-tvarované spôsobom, a pod.) sú Všetky prvky sú navrhnuté takým spôsobom, že môžu byť umiestnené v malej oblasti kancelárskych priestoroch.
Technológia výroby nealkoholických nábytok "Business class" je výrazne odlišný od použité technológie od iných výrobcov. Rozdiel je použitie pri výrobe nábytku je vyrobený z polyuretánovej, ktoré sa najčastejšie používajú pri výrobe automobilov a lietadiel sedadlá.
Na rozdiel od konvenčných strúhaným peny, ktorá sa používa u väčšiny domácich výrobcov, tento materiál je spočiatku má vyššiu hustotu, ktorá je dosiahnutá metódou odlievania pod vysokým tlakom (160-180 BANKOMAT. ). Povrch film získal v dôsledku týchto technológií, umožňuje lepšie poskytnúť potrebnú formu produktu, čím sa výrazne zvyšuje odolnosť proti opotrebeniu materiálu a poskytuje zaručené prevádzky lehote, ktorá nesmie byť menej ako 5 rokov.
A to je veľmi príjemné, že dnes spoločnosť "Liga-Nova" má ponúknuť na trhu s nábytkom Ukrajiny mäkké kancelársky nábytok vysokej kvality v 2-2, 5 krát lacnejšie ako cudzí talianskych a nemeckých partnerov, ktoré vám pomôžu naši podnikatelia nielen na posilnenie jej obrazu, serióznosti, ale aj pre prácu viac dynamické a pohodlné.
Pôsobia na kancelársky nábytok trhu už viac ako 7 rokov, špecialisti spoločnosti "Liga-Nova" je neustále analyzuje potreby svojich zákazníkov, vrátane hláv štátov a obchodné podniky, banky, domácich a zahraničných spoločností a dospel k záveru, že mäkké kancelárskeho nábytku "Business-class", výrobou, ktorá bola založená pomerne nedávno, uspokojí aj najnáročnejších klientov s rôznymi vkusu a požiadaviek.
ZDROJ: Galytsky Kontrakty

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика