пятница, 29 августа 2014 г.

Štýly umenia, Egyptský štýl v interiéri'Yeri, Románska architektúra, Gotický, Románsky štýl, Renesančný nábytok, Barokové maliarstvo, architektúra, Maroko, štýly architektúry.

Naša práca
  • Tehlový dom-chata
  • Rám dom-chata
  • Stromy'kamenný dom-chata
  • Termodom
  • Fasády
  • V hornej časti domu
  • Opravy bytov, kancelárií
  • Interiérový dizajn'szz
  • Okrem'jer priestoroch
    Exter'jer chalupy
    Socha
    Fresky, maľby
    Nábytok
  • Electromontazh
  • Priemyselné podlahy
  • Majetku
  • Ceny pre prácu
+38 (044) 223-25-08

+38 (067) 445-08-25

ab * zabudova. kiev. ua
Načítava sa...

Načítava sa...

Štýly v čl

Štýly v umení - Egyptské, Gothic, Románsky štýl

(Historický kontext)

Egyptský štýl vieme len z dôvodu vyvinuté márnice kult starí Egypťania. Verili, že ak telo zosnulého na modificirovat, aby posmrtne všetky získané a dal ho v "pyramída,", ducha, tela Ka, čo sa vrátil z krajiny mŕtvych, navštívte potomkovia budú vedieť, "sami" a ísť do jeho tela. Tak extant pam'pamiatky, chrámy, paláce a hrobky, ktoré je monumentálne stavby, určené na zosobňuje Večnosti. Hoci štýl trvala viac ako 4000 rokov, tradícia zdobenia takmer nezmenila. Steny, stĺpy, stĺpy sú zvyčajne hieroglyphic postavy a scény pohrebné obrady, v ktorých sa hodnoty ľudí, predstavovaný v typickom "Egyptská" pozícia - vedúci a dolnej časti tela - v profile, a trup a ramená - v FAS. V budovách spĺňa tri typy stĺpcov letsovytsia (kapitálu v podobe kvetu, alebo Lotus-Bud), papirossen (a kapitálu vo forme SV'zväzky papyrus) a historico (kapitálu s obrazom hlava bohyne, Gator - ženy so psom hlavy). Výnimkou je Amursky obdobia - obdobia panovania Amenhotep IV (1368-1351, BC ) Zákaz množstvo starých kultov a ohlasovaním pravého Boha slnka sám dal impulz pre rozvoj umenia "na pokyn osoby,". Pohreb scény zmeniť obrázok bazény s plávajúce rýb sa flitting motýle, dojemné a zmyselné scény zo života. Socha, ktorá tiež získala nové non-kanonickú formu (pamätajte, poprsie jeho manželky Nefertiti). Neskôr na prvky štýl je založený celej Ríše a čiastočne z Art Deco.

Podľa staroveku pochopiť architektúra starovekého Grécka a Ríma. Starovekej gréckej architektúry, ktorá sa vyvinula na Ostrovoch v Egejskom mori bola tak harmonický a súdržné, ktoré následne bol vidieť viac posledných štýly (Renesancie, Klasicizmu, Neoclassicism) ako zdroj, ako benchmark nasledovať. Ako vidíte, všetko má svoje vysvetlenie. Na rozdiel od Egypťania, Gréci neboli náboženské racionalisti. Bol talentovaný, veselá a ochotných ľudí. Boli to, samozrejme, bohovia, ale boli tak "humanized"to bolo všetko, vlastné ľudské neresti - hlúposť, chamtivosť, gluttony, atď. Na základe mytológie, naivne predstavujúcich sily prírody, grécke umenie, v podstate, boli realisti. Nehovoriac o tom, vznik geometrie, vedy, má možnosť uvedomiť si, pomer ako mieru, harmónie. Najväčší úspech gréckych architektov bolo "vynález" objednávok (pozri Spravochnik) (čl systému registrácie post-a-beam konštrukcia) - Doric (Parthenon), iónové (MT. Nike apteros) a Hrozienkového. Rimania, je dobré učeníkov Gréci, a to nielen plne objal svoje dedičstvo, ale tiež vyvinul jeho doplnenie, aby systém Toskánskej kompozitné objednávky. Súčasná dosiahnutie Rimania, že spojením gréckeho zaručujete, kurzíva arch a valcovitého tela (Gréci nemali ani skutočnosť, ani iných), že "vynašiel " arch-aby článková (cca. - triumf. Oblúk). Rimania tiež experimentoval s týmto úchvatne krásna forma, ako na dome.

Románska architektúra (X-XII storočia, na Začiatku. XIII storočia Pre niektorých krajinách). Na rozdiel od Východných stredové typ, Západ vyvinula typ Cirkvi, tzv Baziliky. Najdôležitejší rozdiel z Románskej architektúry je existencia Kam'kameň trezoru. Jeho charakteristické rysy sú aj hrubé múry, ktoré pretínajú malé Windows, navrhnutý tak, aby ťah pilot, ak sú k dispozícii, prevalencia horizontálne artikulácia nad vertikálne hlavne circulin a polkruhové oblúky. Tu, snáď je vhodné predstaviť koncept traveI (pozri odkaz). V Zátoke je dlažba priestorových buniek, ktoré tvoria štruktúru stredoveké kostoly a katedrály, ale v Západnej Európe. Románsky Bay je založené len na námestí základne, takže v tých dňoch, stavitelia nemohla dať Kam'kamenné oblúky na obdĺžnikové Nadácie. Hneď ako sa dozvedeli neskôr, prišla éra Gothic.

Gotický (XII-XV storočia). Gotickej architektúry vznikol vo Francúzsku v XII storočia Stručný náčrt historickej situácii... V stredoveku. Wild ciel. Život šiel miest v opevnených hradov, zámkov a kláštorov. Na cestách, kde lupiči. Tak Pravoslávnej Cirkvi, ktorá popiera ľudskú princíp. "V móde" "podstatné," - predĺžený proporcie, najmenší náznak telo. Je potrebné na nový typ Cirkev - priestranné, nestále vysoký, kde ľudia zvyknutí cítiť ako zrnko piesku. Tak ďaleko, ako je to možné zmierniť priestor inter'jer Gotických staviteľov vynašiel systém vyrobené z lietania buttresses (šikmé odkaz oblúky) a buttresses, t.j. Gotický rám. Teraz priestor medzi zálivmi sú vyplnené tenké steny pokryté "Kam'drevené čipky" alebo farebné vitráže v podobe Lancet oblúky. Tento stavebný systém umožnil dosiahnuť nebývalej výšky kódov a vďaka veľkým oknám, veľkým svetlom. Stĺpce sú teraz klenby, sú jemné a zhromaždené v skupinách. Hlavná fasáda (klasický príklad je Katedrála v Am'Yeni) Abramava stranách zvyčajne dve veže, nie je symetrický, ale trochu sa od seba líšia. Nad vchodom, ako pravidlo, stojí obrovský vitráže rozeta. Je potrebné poznamenať, niektoré funkcie talianskej gotiky. To môže byť dokonca za to, že v Taliansku, Gotický, v jeho kanonickú formu, nie! A toto nie je náš nápad a oficiálne hľadiska modernej histórie architektúry. Zoberme si napríklad, Palác Doges v Benátkach. Samozrejme, oči okamžite oznámenia Gothic "shamrocks" na Windows, malé otvorené-ruže, pinnacles, kučery-Krabbe. Ale pozrite sa: podiel Románsky! Silné horizontálne rozdelenie vo forme tyčí a prútov, hladké steny plášťa (namiesto "čipky"), polkruhové oblúky! Zrejme v Taliansku boli tak silné tradície staroveku (pam'Yat na genetickej úrovni? ), Gotický vplyv je cítiť tu len ozdobné. To bolo v Taliansku v druhej polovici XIII. storočia Začiatok novej epochy Renesancie.

Renesancia (Znovuzrodenie). Na rozdiel stredoveké dogmy v filozofia je nový viac - humanizmus tvrdí, sila mysle, hodnotu a význam ľudského života. Renesančná architektúra začína s tvorivosť Philip Brunelleschi. Brunelleschi sa narodil a vyrastal vo Florencii v siedmich'th notára. Nie je zaťažené "skúsenosti predchádzajúcich generácií,", vzal estetika humanizmus a študoval architektúru Staroveku Brunelleschi podarilo dosiahnuť prelom vo vývoji architektúry, ktoré nazývame Renesancie. Jeho foster house dnes nezdá nezvyčajné, a potom si jednoducho urobil furore. V štrukturálnom vyjadrení sa nahrádzajú Kam'drevené "Gothic" rám na stenu. V stredoveku feudálny Pán sa rozhodli žiť ďaleko od miest, v opevnenia stavby - hrady a SV'v súvislosti s oživenie života v mestách sa začalo stavať mesto, "residence" Palazzo. Je to v skutočnosti rovnaké zámky (obdĺžnik s nádvoria), ale ako colné SIP'akrilika, bolo možné odmietnuť, veže, kde v prípade obliehania mal nabral vlastníkov a zapojiť sa do výzdoba fasád. S'je podlaha - vodorovná priestorové vrstvy, veľké koreluje s rastom osoba, vyjadrené v architektonické formy fasády (Všetko až do Renesancie nazýva stupne. ). Palazzo sú rusticali a objednať. Na nich je možné poznámka vynikajúce Renesančné prvky. Po prvé, horizontálne členenie fasády na podlahy. Oslabenie hrdze v vzostupný smer. Objednávky (pilastry, stĺpce, dripstones cez Windows) sa uplatňuje nie na mierke celej budovy, a rozsah podlahu, ale rímsu naopak, veľmi masívne a vyvodiť celého domu. Zaujímavé inter'kariéra neskorej Renesancie. Jeho najväčší bol majster Michelangelo Buonarroti. Michelangelo bol viac sochár, skôr ako architekt. Z tohto pohľadu vytvoril architektúru ako druh výherných pozadie jeho sochy. Porovnajte inter'začiatku kariéry (F. Brunelleschi - staré sakristie v Kostole San Lorenzo) a neskoré (Mikelangelo - Medici kaplniek v rovnakom Kostol) Renesancie. Brunelleschi stále veľmi dbali, aby sa, a Michelangelo sa s ním môžete povedať, len hrať - omietky hit rohu - nevadí, to "lámanie" pravý uhol. Stĺpce a pilastry on sdou, zmeny ich rytmus, stavia na ich "úlomky" vedúci výlisky, raskraivat steny a ríms, čo im dáva väčšiu flexibilitu je už v čisto Barokové techniky!

Barokový. Michelangelo a posledný bude ako majster Renesancie a Tvorca Barokový štýl, pretože uvedomil si, že jeho majster základného prvku štýlu - plastové steny. Korunou jeho práce - Katedrála Svätého Petra v Ríme sa považuje za Barokovom slohu. Stúpenci "posledný titans", pohybujúce sa na cestu komplikácií, odmietnuť zo symetrie v zložení, otvorili nové možnosti steny. Zdalo sa, že bude zbavený svojej hlavnej funkcie - spoľahlivosť a monumentality, ale získava n bude ebigvalue prvý z plastu a dynamiku. Tam sú budovy s vypuklý, konkávne alebo aj zakrivené fasády. Pohľad na fasádu Kostola San Carlo štyri fontány Francesco Borromini. V inter'Yeri (Schönbrunn) aj s'zdá, rozmarná, zložitosť - zaoblené rohy, kopa zrkadlá, pozlátené štuky, maľované stropy pomocou účinok "prietok" priestor, "transcendentálnej výšky" - to všetko dáva inter'jer podčiarknuté theatricality. Na fasáde, v iných veciach, ako v inter'vnútorné môžete vidieť veľa ako dekoratívne prvky ako bas-reliéfy, súsošie skupiny, vázy, dvojplášťový spotrebic, atď.,


Zdroj: http://www. zabudova. kiev. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика