пятница, 29 августа 2014 г.

Monológ Maestro 2006-11-09 16:53:45

Výstavby a rekonštrukcie.








Monológ Maestro
2006-11-09 16:53:45

Pokušenie "otvoriť Tisícročia", ale aby som to zhrnul, príjemnejšie: výsledok je zrejmý a pohľad nezdá, vzdialených. Posledných desať rokov XX storočia bol zlomový bod pre ukrajinského trhu s nábytkom: on "otvorené" pre dovozcov, domáci výrobcovia deklarujú prioritou na jeho vlastnom území. Veľký pokrok v prekonať cestu z triumf garazhnikov na sídlo spoločnosti (tam bol žiadny iný spôsob, sveta odišla ďaleko dopredu), náš nábytok na trhu prešla viacerými etapami vývoja. Kroniky jej história je. • Na začiatku 90-s bol poznačený vznik talianskej spotrebného tovaru je nízka a stredná kvalita. Nie príliš veľa našich kupujúci bol vnímaný ako vzorku zo západoeurópskych štýl. "Importované" a obrovské marže určená a bezprecedentný pre naše "obyčajných" kupujúci, a nejasná a pre cudzinca ceny. • V polovici desaťročia, Ukrajina už prehnala hmotnostný prietok poľský dovoz lacný nábytok. Drevotrieska s rôznorodými a nezvyčajné pre post-Sovietsky človek laminované povlak vytvorili ilúziu kvality a štýlu za veľmi prijateľné ceny. Pohľad na komplex s sklamanie prišlo rýchlo. • Do druhej polovice 90-tych rokov, o zoskupenie moci a kapitálu, arena neustále rastúci domáci výrobcovia nábytku, vyzbrojený moderné technológie s výkonnými výrobných zariadení a zariadení. Už prvý ich návrhy preukázali, že čas bol použitý tak efektívne, ako je to možné. Expozícia ukrajinských výrobcov nábytku boli presvedčivejší než akékoľvek slová. Vďaka nim, ako aj vzdelávacej činnosti spoločnosti, spotrebiteľ začal pochopiť základy "zákazník gramotnosti, vzdelávania reálne kritériá kvality a systém tvorby ceny v kategórii nábytok. Spravidla dvakrát našich spoluobčanov sú testované v praxi - lacný nábytok, zakúpený v predchádzajúcich rokoch, nemohol odolať aj zlo záručné podmienky. • Posledné 1-2 roky môže byť charakterizovaná francúzske príslovie'pit "Je len začiatok - a len chcete pokračovať": naučiť chápať kvalitu, hodnotu, štýl a platenia hold spoľahlivosť, spotrebiteľov začal robiť nároky - chcel rozmanitosti, navyše, stelesnením jeho vlastné videnie situácie. Je to čas pre jednotlivé objednávky. Ale hmotnosť výrobcov, vzhľadom k tejto skutočnosti, sa začali venovať väčšiu pozornosť dizajn, často aktualizovať rozsah, tvorí široký bunku číslo, nezvyčajné farby, atď. Časy, keď som si chcel kúpiť len "nábytok", prešiel. Dnes rozhovor s klientom je čoraz týka otázky dizajn, štýl, osobné priania zákazníka, súvisiace s jeho predstavy o funkčnosti a estetiky nábytku. Takže Správcu a psychológ: ak chcete vyhrať srdce a peňaženku kupujúci nie je dosť dobré, kvalita, služby a príslušné ceny a je potrebné brať do úvahy mentalitu spotrebiteľa. Ak nemeckého slova "nábytok" je spojený predovšetkým s kuchyňou a taliansky - s obývacia izba, prevziať priority Ukrajinci stále ťažké. Ale so zameraním na Západnej módy a riadi nezávislý názor, že sa pokúsi zostaviť "obraz" kuchyňa, obývacia izba, spálňa. (Nie náhodou, možno nahradiť predajne nábytku postupne prichádzajú salóny: predpokladajú, zásadne odlišné úrovne kvalifikáciu personálu, iný prístup, iný štýl, umožniť zákazníkovi vidieť skončil inter'kariéru a zápas "potenciál" liniek s jeho víziou. Tak, napríklad, značky AMATI, rozvoj rad obytných nábytok REMIX v štýle ART-DECO, používaný pri návrhu m'ktoré, kolo forme, primerané povahe našich krajanům. S príslušnými zákazník zaujímavé práce - on už vidí nábytok nie je len funkčný na'objekt - "toto je stoličke sedí na nich, tu je tabuľka za ním jesť." Pojem "inter'EP" (ako nastaviť) je popredný, nábytok významný, ale "slave". Nábytok nie je len poskytovať normálny život - to zdobí byt, odráža vkus a štýl majiteľov, je charakteristickým znakom obrazu a stav. Špecialisti "AMATI" predpovedal takýto vývoj a vyrobené pre zákazníkov "preventívne" návrh. Zložitosť často problém je, že zákazníci sú čoraz kúpil nábytok pred opravy na "stand'odkaz na životné prostredie a Všeobecné štýl Tapety, podlahy, výzdoba, príslušenstvo. Našou úlohou je pomôcť robiť správny výber a nie odradiť od kupujúceho, ktorý začína liečbe nábytok, ako na prvok svojho biotopu, a povrchu'spája s jej očakávania. V poslednom čase vo vývoji nábytku počúvame odporúčania zdravotníckeho pracovníka. Napríklad, sme odmietli z jasne červenej, modrej, žltej farby pre deti a dospievajúci nábytok. Výskum odborníkov, červená znižuje pozornosť a výkon teenager o 30-40%, a modrá farba, najmä v blízkosti fialová, spôsobuje úzkosť a podráždenosť. Veľmi dobré pre dieťa je zelená, ale najvýhodnejšia a univerzálne svetlo hnedej farbe s imitáciou prírodného dreva, ktoré používame ako hlavné. Nábytok výroba je zložitá veda, ale to trvá roky, aby sme to pochopili, a stále zostáva záhadou z neznámych Majstrov. Niekoľko ťahov, špeciálnu linku, mechanizmus má tajomstvo, a nikto nebude opakovať pokuty Úrad minulého storočia... Časy sa menia a ľudia nechcú zariadiť svoj dom "raz a navždy" - chcú zmeniť. A ešte možnosť skryť od hluku a zhonu v Dome, nie ako iní, zariadené pre vašu chuť, cítiť veľmi pohodlné - veľké pokušenie. Nepopierajú si potešenie - a sme pripravení splniť vaše priania!
ZDROJ: Konkrétne o....

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика