пятница, 29 августа 2014 г.

Kafedralnyi Katedrála 2006-11-09 16:52:22

Výstavby a rekonštrukcie.








Kafedralnyi Katedrála
2006-11-09 16:52:22

Kafedralnii Katedrála Náš príbeh o tom, ako sa výroby a obchodu v skriniach a iných kancelársky nábytok zhromaždené "hromadiť" a čo sa stalo z toho. Nie je to zlé, Prečo je Výber medzi výrobcov kancelárskeho nábytku spoločnosť, ktorá má záujem písať správu a ktoré tiež stojí od všetkých ostatných, autor, aby som bol úprimný, spoliehať na intuíciu. "Kto si myslel, že prvý - a poďme" - sa rozhodli, že autor a pozrel sa do divočine vlastnej pamäte'ATI. Prvý "pam'memorial" zo slumov'objavil "Merx". Autor si myslí, že jeho metóda nie je bez platnosť. Potenciálny kupujúci, dokonca taká vážna vec ako kancelársky nábytok, veľmi často poháňaný bezvedomí preferencie. Je ľahké rozumieť, že vytvára nich - okrem iného - reklama. Áno a každodenný život na pozadí (povedzme, vidieť, počuť v rôznych úradov) poskytuje pam'Yat niektoré "database". To automaticky používať, výber nábytku značky. Preto, autor, ako "media" celkom zdravé reflexy, sa domnieva, že jeho výber je veľmi orientačný. Hoci stále existujú niektoré veľmi zaujímavé "afonnikov". Záujmy V SE "Merx nábytok," - niekoľko veľkých oblastiach výrobnej činnosti: úrad, továreň na nábytok v obci Motovilovka Fastiv okres, Kyjev regiónu ); Nábytok pre dom, Skriňa, z poľa, m', rovnako ako nábytok pre hotely (dvoch tovární v Zhitomir) ; kuchyňa (továreň v Brovary, Kyjev oblasť ). Nábytok činnosti "Marks" začal v roku 1994 s dovozom talianskeho a Malajzie nábytok. Firma manažment autora office smere je skôr perspektívy a rozhodol sa vyvinúť úspech: skontrolujte, "Merx" výrobca. Až do polovice 90. rokov, Ukrajina vyrába kancelársky nábytok len vanishingly v malom množstve. Potreby pre tento produkt, ako sledovanie ukázalo, bol veľmi ostrý v krajine s'tam boli tieto obchodných spoločností, ktoré sa snažia slušnosť. "Merx" sa stal prvým v krajine, významný výrobca kancelárskeho nábytku. Jej zástupcovia istý. V každom prípade, "Merx" je jedným z prvých (sme istí). Mimochodom, prečo SE? Stačí, keď tam bol spoločnosť, "Merx medzinárodný", aby obchodované comp'počítače. Keď ju založila dcérsku spoločnosť, "Merx nábytok". A comp'maternice smer, potom rozpoznaný nie ako nádejný ako nábytok, a obrátil sa. A poviete si - vysoké technológie... Vysoké technológie údržby malých klientov a pracovať s veľkými - úplne odlišné veci: zamestnanci potrebujú rôzne reflexy. Nová výroba sa začala s privatizáciou Motovylivka Doc (DOC, v tomto prípade - bez zariadenia pre opravu a stavbu lodí a drevospracujúci kombinovať. - Ed. ). Hoci nábytok technológií musel postaviť takmer "od nuly" - obstaranie zariadení. A ešte, v akvizície drevospracujúci závod bol dôvod. Robotníci (vrátane factory management) boli dosť kvalifikovaných ľudí. Oni nainštalovaný nemecký "železo," posledná generácia: obrovský pílenie jednotiek, nábytok centier a ďalších, menej veľkolepý vzhľad technika. Mimochodom, a teraz "markowska" stroje pochádzajú takmer výhradne z Nemecka ("" najznámejším stroj-nástroj budovania obavy Homag); v extrémnych prípadoch - z Talianska. Zoznámenie s výrobou, autor zažil to, čo sociológovia nazývajú kultúra šok. To je, keď realita, ukáže sa, že pred svojimi najlepšími nádeje. Výber zariadenia v závode je za pochvalu. Najmä proti vláde cryings univerzálnej národnej besgrove'I. Niektoré nábytok obrábacie centrá - tri kusy (ak autor nebol mýli v účte). Jedno takéto centrum by mohlo ľahko stať stovky tisíc "skúšobná" a tak naše diely sú aj občasné vták. Ale to sa zakorenila v bývalej Dock, infraštruktúry, ktoré, ako sa ukázalo, veľmi dobré pre podnikanie v našej blízkosti bojové podmienky. Pretože Motovylivka, spracovanie dreva bol postavený ako relatívne Samostatné výrobné jednotky s tepelným poľnohospodárstvo, vodné studne, hlbokej Energoservis zariadenia. Samozrejme, dielenské priestory musel zásadne zrekonštruovať, napríklad, pri výmene strechy. Obchod Na Ukrajine "Marks" - 38 nábytok salóny-shopy. A podobné zariadenia v Moskve. Každý obchod špecializovaný na jeden druh nábytku. To je hlavné. Jedna kabína má 250-500 štvorcových metrov obchodných priestor, určený pre korporátne štýl. Personál "ropa" nie len v oblasti predaja (je tam, manažérov a konzultantov). Dôležitým klientom zaoberá tzv. firemné Oddelenie. Toto lámanie predaj odkazov na "maloobchodné" a ", veľkoobchod" "Merx" vstúpil v jej pobočiek len v minulom roku a pred veľmi úspešný "run" v kapitálu. Filozofia takýto krok je. Servis malých klientov a pracovať s veľkými - úplne odlišné veci. Zamestnanci tieto oddelenia musia aj rôzne reflexy. Manažér podnikových Útvar by mal byť trochu agresívne. "dostať", aby veľké klienta ťažké. Koniec koncov, on už pracuje s dodávateľom. To je miesto, kde veda práva. A ", aby vyvinuli tlak na osoby," malé zákazníkov a škaredé a bolestivé. S ním potrebujú láskavosť. Zábery Aj bežní pracovníci, "Merx" snaží zamestnať ľudí s vyšším vzdelaním. Hovoria, "vzdelaných" typicky menej ako p's, menej kradnúť a vnímavejší na nové. (Vyhlásenie nie je nespochybniteľné, ale nie neopodstatnené. - Ed. ) Ukazuje sa, že takýto ľudia ďaleko od hlavného nájsť jednoduché, a tešiť sa, ako sa výrobou "Marks", roztrúsených po celej Ukrajine. Zaujímavé je, "Merx" vyrobené niečo ako jeden vnútorný systém kvalifikácie hodnotenia. Preto podpora pre ambicióznych "rám" nie je v oblasti ružové sny. Je to skôr o'objektívne potrebujú. Pretože spoločnosť rastie, napriek významu (pozri rozhovor s Pánom Dzemidzenka). V "Marks" je špeciálne jednotky, ktorí sa angažujú v výberu a školenia zamestnancov. To je, napríklad, poskytuje všetky druhy školení (pozri rozhovor s Pánom Poltavtsev). To všetko nie je bez úspechu posilňuje firemné morálku. Význam "značka vlastenectva" management "Marks" už dlho uznávaná a vyvinutý systém morálnu podporu. Okrem toho v blízkej budúcnosti s'veľmi málo "vnútri" firemný časopis (druh rozšírené nástenné noviny - nie stene) a web, ktorý je určený len pre ľudí, "Marks". Jeden z odborníkov "Marks" formulované trend je veľmi aphoristic: "Ľudia nemôžu pracovať v" black box ". Musia vedieť, čo sa deje v susednej Oddelenie ". Zaujímavé je, "Merx" väčšinou v zahraničí bez školenia pre svojich zamestnancov. Napríklad, keď začnete Motovylivka obchody išiel nie naša Nemecka a Nemcov k nám. A nemeckí špecialisti prišli len pozrieť sa na dokončené dielo. Nie je to inštalácie, ale, naopak, šéf-dohľad. Na základe tohto pozorovania a vyškolený personál. Postupom času sa spoločnosť rozrástla jej vlastných manažérov, vrátane výrobcov. Zaujímavé je, Brovarsky výroba kuchýň, ktorá patrí do "Merx", riadi bývalý Manažér nákupu "Marks". Dizajn kancelársky nábytok je medzinárodná vec. Na individualizmus vlastná každému dobrý dizajn rozhodnutie v tejto oblasti bude fungovať len veľmi dobre-známej spoločnosti. Takže začať "Merx" len výberovým farby. Ukázalo sa, že tento faktor nie je dôležité pre kupujúceho. V 1995-1997 sa zrazu stávajú módne čierne. A v roku 1998 tento nábytok jednoducho prestali kupovať. Ľudia sa hrnuli do svetla, tónov. Špecialisti marketingu rozhodol pravidelne "run" na trhu, podmienečne povedané, skúšobná veľa v rôznych farbách. Tržby boli naozaj nerovnomerné. V krajine boli dosť jasné, ale premenlivé spotrebiteľa módne odtiene kancelársky nábytok (nie ako podivné, ako sa zdalo, na autora). Napríklad, v 1995-1997 sa zrazu stávajú módne čierne. Solid black nábytok dominuje predaja. A v roku 1998 tento nábytok jednoducho prestali kupovať. Ľudia sa hrnuli na svetlo odtieň (napríklad matica). Alebo iný príklad. V posledných desiatich rokoch, administratívni pracovníci mali dosť klasické, obdĺžnikové, "zlodeev'drevené" štýl. (Avšak, vedľa "classic" bol vždy prítomný záujem na zakrivené prvky. ) A teraz ľudia s'objavil veľkú slabosť na štýl "techno": na nábytok na kovových nohách, s množstvom skla, hliníkových rámov na dvierka skrinky, perforované ( perforované plechy ako oddiely. Dizajnéri "Marks" "tápal" toto štylistické tendencie v Zárodku, a začal upraviť modelový rad. Sa pozrieť cez rameno Ak sa pozriete na ľavej nás rastlín bez akýchkoľvek "ideologické" problémy, to nie je veľmi vyniknúť medzi ostatnými drevospracujúci priemysel. Tam sú obchody a viac (aj keď to je príliš veľké). Môžete nájsť stránky a paypaltrandate; na niektorých miestach tam sú budovy, nie je v dvoch podlažiach a v podobe mrakodrapov. Ale štyri výroby a 38 obchody, v jednej... Hlava - plány na rozdelenie Manažér marketingu a reklamy DP "Merx nábytok" Igor Poltavets - Ako si "start" moderné technológie výcvik personálu? Je to veľmi nezvyčajné veci na Ukrajine. Väčšinou povedať, že všetky druhy JV, ktoré porušujú o "model viditeľnosť" a nie v nábytkárskom podniku práce. - Spoločnosť sa snaží byť lídrom na trhu. Takže, potrebujeme veľmi dobrí manažéri. Náš prvý tréning sa začal pred štyrmi rokmi. Boli určené pre predajcov: boli vyučované na rokovanie, presvedčiť, riešenie sporov a pod. Pre manažérov pobočiek majú svoje vlastné, špeciálne školenia pre Riaditeľov obchodov. Školenia pre manažérov oddelení. Tieto konať raz za šesť mesiacov. - A nie zháňať týchto vzácnych ľudí, svojich kolegov na trhu? - Prečo. Lov často. To má stať, tak sa povedať, dobrou tradíciou. - Trh je stále prísnejšie. Rastie to "populácie" výrobcovia budú pravdepodobne rásť a súťaže. Ste zachovaní úrovne predaja, zníženie "medzera" medzi cenou a cenou? Všeobecné správanie na trhu? - Budeme držať ceny na rovnakej úrovni ako pred štyrmi rokmi. Jedným z kľúčových bodov našej obchodnej politiky je výroba kvalitných výrobkov. Podporujeme úrovni, ktorá rozlišuje Európskej nábytok "diktátori", Taliani (pripomeňme, že toto je názor Pána Poltavtsev. - Ed. ). Nepoužívajte tenké drevotrieska, lacné doplnky... Klienti vedia, že. Preto, z dôvodov, "naladiť" naše ceny nie sú. Objem predaja nepatrí. Skôr naopak. - Môžete pracovať iba s výrobcami z pece a príslušenstvo? Máme priame kontakty s Európskym Priemyselníkov. Podmienky zákaziek s nimi sú pomerne prijateľné. Tak sme sa aj predávať Európskej príslušenstvo. Je to relatívne nový smer našej činnosti. Podľa neho sú budova špeciálne supermarket. To sa bude predávať nábytok malých výrobcov nábytku. Okrem toho, ktoréhokoľvek zákazníka, ktoré majú prísť do supermarketu, budete mať možnosť realizovať svoje vízie nábytku. Pod jeho pokyn o'objekt bude dizajn, vystrihnuté časti, "obroncow"bude vybrať správne príslušenstvo, potom nábytku sa uskutoční, bude pomôcť zbierať. - Takýchto inštitúcií v krajine, ktoré už majú? - Toto je prvý. Tu zišli a predložiť všetky potrebné na to, aby zariadený: sporák, príslušenstvo, "chémie". "Supermarket komponenty" bude naďalej vyvíjať, "Marks", ale je len jedným z "rast body". Veľkú hlavu o rizikách Riaditeľ Motovylivka Doku Anatolij DZEMIDZENKA - bežným spôsobom úspešný rozvoj ukrajinskej automatizácie výroby. Dobre, napríklad, sa snaží vytvoriť svoje vlastné rozvodne, ak chcete prepnúť na uzavretý prívod vody, vybudovať svojich kotlov. Najmä na periférii, kde veľké "jump" v napájanie. Ako sa budete bojovať "národné" riziká? Jedným z dôvodov výberu Motovylivka Dock (ako základ pre organizácie nábytku, výroba "Marks". - Ed. ) - Dobrá komunikácia. Tak tu žiadne problémy. A o "národné riziká,", ja si myslím, že je rozprávať iný príbeh. Postavili sme nový závod na zvýšenie výrobnej kapacity (teraz je už namontované zariadenia). Obchod bol v pásme staré studne vody, preto je potrebné vŕtať nové. Takže sme boli povolené vŕtať, trvalo to takmer dva roky tesne pred dohody, na prideľovanie pozemkov pre dobre. Preč sú moc miestnych, okresných, regionálnych, Kabinet Ministrov a Verkhovna Rada. Po prijatí predbežného súhlasu, rovnaké ľudia potrebujú prejsť po druhý raz. Nakoniec, naše vŕtanie projektu musí znova prísť k Verkhovna Rada. Ukázalo sa, na posledné stretnutie, a rozhodol sa dať pôdy na trvalé používanie, ale len na prenájom. Dva roky strávil na príprave dokumentov dole do trubice. Teraz sme opäť ísť cez staré spôsobom - od miestnych orgánov na Verkhovna Rada, len tentoraz so slovným "prenájom 49 rokov,". Zvyšok priestoru je naše, a pozemok pre studne bude musieť byť prenajaté od štátu. Len krásne. "Zaujímalo by ma, keď sme dostali povolenie Kabinetu Ministrov a Verkhovna Rada papiera, prešiel na krajský Výbor pre pozemné zdroje, a tam naše dokumenty, ktoré sa stratili. Bez akéhokoľvek vysvetlenia. Zatiaľ čo som písal a "run" tieto doklady znovu, Verkhovna Rada a rozhodla, že nebude dať trvalé pozemkov v krajine. Ako si vychutnať miestne "národné riziká,"? Majster o rámy Sprievodca nábytok workshop Vitaly Rostovskogo: - príde K nám veľa mladých ľudí, predovšetkým miestne. Príďte a od okresného centra, z okolitých obcí. Moderné vybavenie vyžaduje dobrú schopnosť. Po prvé, prístup k stroj vyžaduje znalosti, po druhé, je dôležité, obzor, budete musieť prejsť technológií. Zamestnávať začiatočník, učí sa na pracovisku na princípe "od jednoduchých až po zložité". Prvý - stroje a prevádzky jednoduchšie. Ak osoba, ktorá úspešne ich majstrov a dobre vychované - presunie na novú, vyššiu úroveň, až po sofistikované technológie. Naša spoločnosť vyvinula zoznam kvalifikačných požiadaviek pre subjekty v každom pracovisku. On je zoznam otázok, o návrhu stroj, technológia vedomosti. Zvážiť a kvality práce. Preto sme priradiť kvalifikovaný pracovník. Toto je náš vývoj rastlín byť celkom opodstatnené. Proletarian o tréningu Prevádzkovateľ olepovanie stroj Oleg Lukashuk - prišli Ste do závodu v poslednej dobe? - Áno. - Ako sa proces rozvoja špecialitu? - Ak vysvetliť populárne, podľa môjho názoru, ľudia by nemali byť hlúpy "dať", aby to, alebo, že operácia. Sme hlavu do práce, musíte byť schopní myslieť. Ale zručností neprídu sami! "Som, samozrejme, pracoval ako učiteľ, ukázal odporúča. - Jemná otázka: čo o mzdy? - V dnešnej dobe je ťažké povedať, ktorý je spokojný s platom, ktorý nie je. Niekto tisíce UAH málo, niektoré dvesto mnoho. Nuž, moje 600 UAH za mesiac pre malú obec, nepovedal by som, že je to zlé. Snažte sa zostať u nás (alebo dokonca v regionálne centrum) - uvidíte, čo mám na mysli. - Ďakujem. Myslíte, že slovo.
ZDROJ: Business

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика