вторник, 30 сентября 2014 г.

Jednoduché sprchy 2006-11-22 13:46:42

Výstavby a rekonštrukcie.

Jednoduché sprchy
2006-11-22 13:46:42


Celý môj život som sníval, že moja kúpeľňa bola sprcha. Priatelia a známi môj sen nemali schváliť: Si zabil ju, máte rovnaký domu je krásna liatiny kúpeľ! Obr tebe to všetko nové veci? Ako jeden priateľ sťažoval: Tu v mojom dome - pol vaňa. Ani ležať na to, a nie deti, aby si kúpili alebo bielizeň opláchnite. Radujte sa, že ste si to bez problémov! Ale mne sa ich argumenty nemali žiadny účinok. Prádlo som prať v Práčovni alebo v práčke, bez detí, a vykúpať sa, doktor povedal, že nie je zdravé pre'I neumožňujú. A ešte. Výmena vášho bezrozmerná vaňou, aby sprchovacím kútom, som sa konečne mohol uložili miesto pre práčku. Teraz v maličkej kúpeľni to nezapadá. Prečo a stáť na chodbe. Predstavte si obrázok: vstupná hala, srsť visí na vešiaku, šatne topánky, a úzkej umývačky. A čo ak sa v kuchyni ona nepôjde? Ach, stretneme sa v architekt, ktorý je štyri-izbový byt (aj keď malé), určený kuchyni veľkosť skriňa - 5, 9 sq. m... V tejto skrine nie je niečo, čo práčka - plynový sporák, chladnička sotva nosenie. A tak sa môj muž a matka do večera môžu len základ. Teraz, keď si myslel, trochu som sa vrátil do konečného záveru, že v sprche pre mňa sú dokonalé. Nie, nechcem ublížiť výrobcov a najmä majitelia kúpeľov. Toto je naozaj super prístroj. Ale, bohužiaľ, nie pre všetkých z nás nešťastný. Musím povedať, že: " dnes môže dovoliť hygienické jemnosť každého občana. Zdôrazňujem, to je všetko. Pri pohľade dopredu poviem, že rozsahu vzory a cena viac ako široký. Ale, napodiv, to je problém výberu on ma zmätený. Medzi ďalšie málo známe podrobnosti tohto zariadenia bolo mi nie je jasné, čo kúpiť kabíny, nič odkladať. Ale sny povinné'sú určite splní. A ja som sa statočne ponáhľal nájsť. Bez ďalších OKOLKOV, prvá vec, išiel do najbližšieho železiarstva. Kabíny bol mal. Ale všetky tri typy. Okrem toho, že vyzerajú, nie veľmi zapôsobila. Na moje otázky, ako tieto domcekov, čo je lepšie, a ak je to lepšie potom, čo to bolo, dievča s názvom predávajúci-konzultant len shrugged ich ramená. A cena! Ruky nebolo vznesené platiť také peniaze, a to bolo jasné, na čo. Dobre, ak budete chcieť, ísť do väčších obchodov, - chabo sa snažil kontaktovať pracovník a po prestávke, už v snahe pridané, Alebo na veľtrh. - Aha! "Snažil som sa vzchopiť. - Je potrebné hľadať. Bližšie domov bola výstava EXPOSTROY na Nakhimovsky. Tam som šiel. Nemôžem povedať, že rozsah sprchovacie kabíny, ktorý som videl tam, prekročil moje očakávania. Ale už z ktorých si môžete vybrať. Osobne som mal niekoľko žiadostí. Po prvé, v kabíne by nemala byť veľmi veľká. Ale, ako sa ukázalo, nie každý model je možné nasadenie v mojej malej kúpeľni. Napríklad, ja neviem, fit sprchy s postavený v sáun, kúpeľov a vodných masáží. Takže by sme mali hľadať niečo PECompact, jednoduchšie a lacnejšie. Ale to je vhodné, kvalitné. Teraz idem na výstavná sieň a zrazu vidím: vaňou. Ale s listami. Tu to je! - Som šťastne. - Perfektné. A z kúpeľa, potom sa nemusíte vzdať. Netušila, zrazu skutočne užitočné. A práčka, Boh s ňou, musí stáť na chodbe. Som sa ponáhľal, aby predávajúci. - Koľko je to v kabíne? - Spýtal som sa:. On sa zamračil a dal mi prekvapení, vzhľad: Čo myslíte si, dievča, je to normálne vaňa. Len aby to predal krídla akordeón namiesto normálnej žalúzie. A kabíny je niečo, čo nemôžete urobiť kúpeľ klamstvo, " povedal môj poznať zdroj. Čo by to bolo? Ukázalo sa, že prítomnosť ventily nie je dokázať, že ste presne sprchovacím kútom. Tu sme ísť potom. V tejto dizajn dvere swing Predajcovia ponúkli svoje produkty, čím mi, že ich sprchy najlepšie. A dvere-majú najviac pohodlné a palety sú jednoducho úžasné. Avšak, na moju žiadosť: dokázať, že neexistujú žiadne presvedčivé argumenty nie sú dodržiavané. Čo potom, rozlišovať dobré kabíny z nie veľmi dobrý? Že nikto nevedel. Dobre, ako povedal v čase, Komunistický líder, potom sme si ísť iným spôsobom. Rozhodol som sa pevne pochopiť, ako si vybrať kabíne, a aké sú možnosti pre usporiadanie mojej kúpeľni? - Chcem sprchovacím kútom, kúpeľňa malá, peniaze, aj menej známe vzore som blurted s', nachádzajúce sa v inej oblasti. Odpoveď bola okamžitá: - Ak kúpeľni je malý, kúpiť sprchovacím kútom. - Akej oblasti? - Som nerozumel. A len potom sa pozrel na jeho náprotivok. Manažér bol veľmi pekný mladý muž. (Len môj vkus, vysoký blond, Ale to som odbočil. A potom sa konečne s'ukázalo sa, že skutočná sprchovacím kútom s názvom už hotový produkt. V tom zmysle, že okrem skutočných dverok má po stranách a na zadnej stene. Túto konštrukciu je možné umiestniť kdekoľvek (za predpokladu, že tam je drenáţnych vôd), ak sa chcete pripojiť a používať pre sladké duše. Ale je jasné, že málokto bude na inštaláciu v kabíne v strede kúpeľňa. Napriek tomu, že, ako pravidlo, v rohu miestnosti. Preto je možné kúpiť nejaké paliet s starcam. Teraz, to je viac správne volať sprchovacím kútom. A to je v zásade najzákladnejšia verzia sprchovacím kútom. Aj keď nie vždy najlacnejšie. Sprchovacie kabíny s razdvinutye a uhlové pan - Sprchovacím kútom je palete nejakej forme a dvere - neúnavne osvietený mi Správcovi. - Môžete si kúpiť obaja spoločne a samostatne. Dvere, v poradí, môžu obsahovať alebo z viacerých sektorov, alebo dva ventily uhol. Jasne, oblasť môže byť upevnený k stene, už dlažba. To môže byť zaujímavá pre tých, ktorí robia kúpeľňa zmeny. Ak nie je zadarmo uhol v miestnosti, môžete ho použiť: urobil hydroizolácie, visel pult nainštalovaný oblasti - a prosím, môžete použiť. - Videl som dvere priehľadné a nepriehľadné. Chcete pochopiť, ako sa líšia, a hlavná vec - čo je lepšie? - Som odpočíval. - Dvere časti sú vyrobené z akrylátu alebo skla, " povedal môj konzultant. A sklo je drahšie, pretože je vyrobené z nárazu-odolné sklo. Akryl dvere môžu byť priehľadný, matný, farba, a s obrázkami. A preto sú posuvné a otočné. Posuvné dvere opäť sa môže skladať buď z dvoch záhyboch, alebo tri. Keď sa otvorili v prvom prípade, že jeden z manželov, prechádza na inú, a druhé dve tretiny blízko jednej. V každom prípade, posuvné dvere časť priechod bude zatvorené. Ale, samozrejme, nie je to tak veľa, že to bolo nemožné sa dostať von. Takže tu nie je možné jednoznačne povedať, aký druh dvere lepšie. Okrem toho, ako'ukázalo sa, akryl dvere líšiť, rozprávanie nie je veľmi elegantný spôsob, ako ruže'na strane pohonu. Sú dve možnosti: na kolieskach alebo na háčiky. Vlastne, čo by ste povedať, v obchode, viete, že háčik systém nie je najlepšie. A dvere nepôjde tak hladko, a ona prestávky častejšie. Samozrejme, dvere navi oveľa pohodlnejšie. Ale je tu ďalšia dôležitá vec, že som sa naučil. - Zabezpečiť, že všetko funguje správne, v prvom rade, poznámka rám, stanovených predávajúcim. Nemalo by sa m'. - V akom zmysle - m'ako na to? - Spýtala som sa opatrne. "Dobre, sprchou, by nemali chodiť v skale, to znamená, že sa nevypláca. - Z vetra? "Sľúbil som. - Nie, len swing - ne oceniť môj humor Manager. - Pozrite sa na to veľmi jednoduché. A vzhľadom na to, nie som veľmi prítulný, oči, pridal: Sprchovací kút s razdvinutye a námestie pan - Aj vy. Robí tak. Príchod do obchodu, prejdite na už zostavený model, uchopiť oboma rukami na hrany krídla a skúste na hojdačke. Ak vám nefungujú, to znamená tuhý rám, dobré. Je to zlé na rám plastové ventily môžu'byť trhliny. Konečne sme pristúpili k diskusii paliet. Sú akryl, keramické a smalt ocele. A tam sú hladké a zvlnené. Bolo mi povedané, že je lepšie kúpiť zvlnené: spodnej časti palety je pokrytá takéto kríže, alebo <lúče> (sa odlišujú od sifón na všetkých stranách). Tento obrázok je vyrobený nie pre krásu, a v snahe získať anti-slip povlak. Prečo by to malo byť, a tak je pochopiteľné, osprchujte sa a stojí v mydlovej vode na hladké zásobník, môžete ľahko spadnúť. Ale rolety a kameniny tiež odporúčame kúpiť od anthelion povlak. To je zvláštne vodu odpudzujúca vrstva na to, že voda nie je oneskorené, a steká rýchlo. Tiež veľmi dôležitý detail: v stánku nebude príliš vlhké a dusno. - A čo by, napríklad, vybrali ste si? Som preruší rozhovor. - V zmysle, čo materiál? - Zdá sa, že z akryl - bez váhania odpovedal. - Keramické a kovové - studená materiálov, takže predtým, ako sa dostať do sprchovacím kútom, budete musieť teplej miestnosti. Mám na mysli, samozrejme, sprchovacím kútom. A akryl pilot okamžite, hneď ako som sa zase na teplú vodu. - Po týchto slovách, môj partner nejako sa stal smutný a myslel. Možno to naše sprchovacím kútom tému evokuje niečo osobné? - M-m-Áno, Ale viete, pani, materiálu a vzoru - to nie je najdôležitejšie, - náhle rozžiarila môj bol poprostishe partnera. - V kabíne stále fit. Ako twist príbehu bolo úplne nečakané. Sprcha bol pripojený na kúpeľňa, nie som 90 x 60 x 90. V tom zmysle, že nie Cindy Crawford a nemám dlhé, tenké, ako vešiak, topmodelka. Ale nie do takej miery, že v sprche nie byť ubytovaní. Ja som sa zamračil. Dobre som vytiahol o tieto hlúpe kabíny držať sa ho, bol som urazený, a ona by zistil, bez toho, že tento mladý hlupák. Myslíte, že Leonardo Di Caprio bol nájdený! Manažér, pravdepodobne si uvedomil svoju chybu a, červenanie, povedal : " nie, ty, dievča, nechápu ma. Len na palety uhlové formy nie sú veľmi dobré veľkosť. Napríklad by som mohol osprchovať sa v kabíne, strany, ktorá je rovná 70-80 pozri alebo na stojan. Ale, osprchujte sa a sme stále hubky sám troch, chrbát, ruky sa zdvihol. Teraz, v tomto prípade, osobne, som chystá spustiť až krídla. "V poriadku, " pokojné už povedal som, " ale ako môžem, podľa vášho názoru, by malo obchod skontrolovať? S žinku alebo niečo, prísť s kotliny? - Nie, samozrejme. Vykonávanie praktickej skúšky domu: predstavte si, ako keby ste boli umyté, roztiahni ruky a nech niekto pomerat, ako si v tomto prípade trvať miestach. Tak široký a mal by byť váš budúci sprchovacím kútom, je lepšie, ak zásob. A viac: nákup cab, chyť plán kúpeľňa so presné rozmery. Potom bude predávajúci nie len povie, koľko priestoru bude zaberať vybrané sprchovacie kabíny, ale aj poradenstvo krídla lepšie vybrať a ako ich, naopak, sa bude konať v otvorenom stave. Mimochodom, výrobcovia zvyčajne robia a paliet, dvere a do nich. Ale to neznamená, že budete musieť kúpiť a krídla, a palety jednej firmy. Takže niektoré renomované firmy poskytujú úplný zoznam rolety prísť na to, čo palety iných firiem. Keď idete kúpiť, spýtajte sa predajcu, takýto zoznam je veľmi užitočné. - To je jasné. Ale kohútik, napríklad, v cene? - Nie, zvukového pultu musí byť zakúpená samostatne. Okrem, samozrejme, drahšie voľby, tam on je už zabudovaný. Ale ste sa spýtali kabíny lacnejšie? Takže, bude kupovať, budem sa opakovať, samostatne. A potom som si spomenula, ako jej manžel, nadávanie, dať rúry a umývačky riadu. A pýtal sa na rúry: myslel som, že to ne-budete pravdepodobne musieť urobiť na základe môj nákup. Našťastie sa ukázalo, že nič mimoriadne ťažké nemajú. Predávajúci ruže'vysvetlil, že teraz všade predávať veľa rôznych flexibilné hadice, môžete dosiahnuť 4-5 metrov od a kde chcete. Mohlo by sa zdať, že všetky. Môžete ísť. A tu je môj spoločník spýtal sa provokatívne otázku: " A nie ste náhodou chystá urobiť zmeny? Dobre, tam je vaňa spolu s wc kombinovať... - A čo? - Spýtala som sa opatrne. "Nie, nič. Vlastne, sprchovacím kútom a nie je možné kúpiť. A len vybudovať. To nepreukázalo, že by v mojich plánov, ale nie je počuť o takéto zázraky, len som nemohol. Ukazuje sa, že môžete postaviť kabíne, ako sa hovorí od a do. To je, dať požadovanú veľkosť dlaždice, byť zaliate v podlahe sifón, ktorý bude vypúšťať vodu, aby sa dve steny (pretože predpokladá sa, že tretie máte z akéhokoľvek materiálu steny (sadrovca alebo tehla), a tiež revet ich dlažba, aby strane a zavesiť sprchovacím kútom zvukový pult. Žalúzie, otvorený okruh sprchy Potom kúpiť len frameless dvere. Mimochodom, zabudol povedať: kostra majú byť čas od času umyté, inak to plnené prach, zvyšky suds a iných nečistôt. Teraz, swing dvere v tomto zmysle je oveľa pohodlnejšie. Na stranách dvere majú špeciálne gumové pásy, ktoré zaručujú úplnú bezúhonnosť. Jediná vec, ktorá bude musieť urobiť viac alebo menej pravidelne každý s'päť až desať rokov, ak chcete zmeniť gumové priechodky. Prečo vás varovať, ak predávajúci vám povie, že dobre, záručná doba pre jej položenie, 30 rokov, myslíte, že to nie. Č m'materiálom, ktorý je vo vlhkom prostredí, neprežije v normálnom stave pre viac ako desať rokov. Avšak, to neznamená, že v priebehu niekoľkých rokov pneumatiky sú dodávané v úplnej disrepair. A ak jej stav je celkom prijateľné, prosím, nemeňte. Je tu ďalšia možnosť. Môžete to urobiť bez tieto stavebné triky. Technológia je jednoduchý: je tu tiež vrcholom v kúpeľni uhol a nastaviť jeden prázdne sklenené steny a dvere. Prirodzene, podlaha v tomto prípade príliš, potrebné na prípravu: dajte mu dlaždice postaviť rebrík ak máte na to v rohu bola nie). Rada v tomto prípade nie je možné vykonať - násobne, a dvere sa za takéto sprchovacím kútom vykonaná veľmi pevne. Voľby palety pre sprchy a konečne, môžete robiť to ešte jednoduchšie. V rovnakom rohu (to je tam, kde nie sú už dva hluchý, dlažba steny), môžete urobiť dve Okná, ktoré stoja pred každým ďalšie dvere. A môžu byť ako hojdačka typ a posuvné na valčeky. Tu môj DiCaprio rozptyľovať, Áno, skutočne som bol prakticky všetko je jasné. Ďakujeme! Ale to bolo predtým, než som mohla povedať mu, v snahe. Vôbec nie! Príďte znova! - Podľa môjho názoru, povedal. Možno zdalo sa mi. Nie, je to ako nič, naozaj roztomilé, " som mused, tras v autobuse na ceste domov. "Ale potom, čo je to ja? To nie je v tomto. Je to naozaj priateľ. Hlavná vec, pochopil som: všetky z týchto možností je pre mňa, alebo ľudia ako ja, ktorého hlavným cieľom je vybudovať v jeho vaňou jednoduché sprchovacím kútom, bez veľkých fanfár a náklady. Len v prípade pripomenúť, že s konvenčnou sprchovacím kútom: dávajte pozor na tvar a veľkosť, ako aj krycí pan; skontrolujte pevnosť rámu záhyby; chyť plán kúpeľňa so presné rozmery a poradiť s Manažérom, čo v sprche si môžete vybrať. A potom - neváhajte kúpiť. Je jasné, že majitelia priestranné kúpeľne sú skôr vhodné pre väčšie multi-funkčný kokpit. Ale budeme hovoriť o tom až nabudúce. Redakcia ďakujeme za pomoc pri organizovaní filmovanie shop-salon "Konzept - nemecký inštalatérske"

ZDROJ: materiálu. ru

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика