воскресенье, 28 сентября 2014 г.

Porcelán v inter'Yeri: poznámky dovolenku

Nedávno konzervativizmus považuje za skôr negatívne ako pozitívne. Ale vďaka nemu výrobcov z porcelánu podľa ročného obratu dobieha popredných automobilových spoločností. Recept na tento ohromujúci výsledok je: robiť všetko tak, ako pred dvesto rokmi. Ale je zaujímavé, že Čína sady, sošky, vázy s'objavujú v domácnostiach a kanceláriách nielen milovníci vážnej hudby, ale aj fanúšikovia secesie. Možno preto, že sa akosi mi pripomínajú detstvo a priniesť okrem'jer vzrušenie z dovolenky.

Symbolika rodinnú pohodu

A porcelánu - symbol-sedem'th a pohodlie. Mnohí novomanželia prijať dar nastaviť na znamenie, že teraz mladý majster a pani sú samostatný dom, pripravený na prijímanie hostí. Riad vyrobený z porcelánu najmä vážna, môže sa obrátiť aj na bežnom jedle v niečo pamätať'nezapominam. A ešte "habitat" Číny v našich domovoch nie je obmedzená, kuchyňa a jedáleň. Rôzne figúrky s funkčné účely a bez toho, vázy - malé, drobné kvety a veľké vonkajšie vyzdobiť izbu, takže je živšie, tip na romantický charakter domácností. Kitsch string porcelánu slony odišiel z domu a presťahoval sa do inter'jer reštaurácií a klubov, spôsobuje nostalgia za Sovietskych časov.

Hoci tvorcovia predmetov okrem'interiér z porcelánu zostávajú verní overené stáročiami technológií, tenké, biele materiál s'nové oblasti použitia. Napríklad, jeden z najnovších trendov je využitie porcelánu pre výrobu svietidiel. Ďalší porcelánu "čip" - fontány rôznych veľkostí: jeden môžete ozdobiť váš desktop v kancelárii, doma alebo v kancelárii, iní môžu potrebovať pol izby.

Ale v akejkoľvek forme, porcelánu ani predstaviť vo vašej domácnosti, hlavný ukazovateľ nie je formu alebo obsah z toho, ale kvalita. Ako vždy, je zvlášť ocenil ručné a známky s ei'jamy.

Test

Ako viete, v Číne je vynález Číne. V stredoveku, Čínsky boli len výrobcovia porcelánové taniere a starostlivo udržiavané tajomstvo jeho výroby. V roku 1708 na súde, Sasko Cisár Augustus porcelánu začal vyrábať a Európania, so vyvinula svoj vlastný recept. A v roku 1796 Dgesia Mieste, zakladateľ Spode, dal sveta kosti Čína, výmena kaolín drvené kravy'acime kosti. Dnes, väčšina vysoko kvalitného porcelánu - to je Európska, zatiaľ čo slávu Čínskych výrobcov, je preč. Svet vedenie patrí Nemci, Briti a francúzi. A napriek tomu, aj Európskej porcelánu stále nazýva Jemné Čína (klasické na kaolín) alebo Kosti, Čína (kosti, Čína).

Ak Číňania sú najviac cenené porcelánové taniere s odtlačky prstov, autora moderných Európskych výrobcov sú považované za odpad aj mierne odchýlky od ideálnej forme. Hodnota porcelánu určiť materiál, tvar a výzdoba. Kvalita materiálu (t. j. porcelánu hmotnosť) závisí od obsahu kaolín (biela hlina) a jemnosť mletia prášok, na ktorých sa podieľal. Vysoko kvalitného porcelánu je teplé, ako krém tieni. A šedo-modrá farba označuje nižšiu kvalitu. Ako pre jemnosť grind, je definovaný ako: chytiť biela plocha jedál slnečnom mieste. Ak nechcete zobraziť žiadne vady alebo chyby, ste naozaj elite porcelánu. Mimochodom, prečo je taký vzácny porcelán, úplne pokryté s maľované - esteem tzv. "biele telo" (biela plocha) by mali byť viditeľné za všetkých okolností.

Obrázok na porcelán treba vnímať v rámci jedál. Existujú dva spôsoby jeho aplikácie: maľovanie manuálne (porcelán manufactury) a otlačkom (druh obtlačky pre porcelánu). Pre reštaurácií a miest sa rozhodli urobiť riad prakticky bez dekoru - to je uplatňovať logá a názvy nariadil jej inštitúcií. Ak chcete službu, s niektorými z jeho obraz (napr. vlastné monogram), to bude stáť asi tretinu drahšie, než je obvyklé. Ďalšie funkcie: Šálka čaju, cukru, misky a podobne, má často svoje vlastné náklady: ak to ROSB', môžete zmeniť len to.


Cesta od značiek a krajiny

Ei'I výrobcu porcelánu hovorí nielen o kvalite jedla, ale aj o jej štýl a dokonca aj v niektorých stupeň symboliku. Majú bohatú históriu, "porcelán dom" priniesol jej ducha a v ich produktoch. Preto je dôležité vybrať si nie len ako váza alebo služby, ale aj naučiť jeho legenda.

Villeroy &Boch, Nemecko. Podľa štatistík každý tretí Európskej sedem'th je ware tejto značky. To nie je prekvapujúce, - značky existuje už 250 rokov. Villeroy &Boch je životný štýl. Na porcelán služby môže hodiť príbory, crystal a aj nábytok. Cena uvedená pre 12 osôb: $ 500-1500 v závislosti na hrúbke porcelánu.

Spode, UK. Biela-modrá elita porcelánu tejto značky je symbolom Britskej klasiky. Vytvorili Mieste zbierka "Modrý taliansky", "Blue tower" a "IVA" je dnes k dispozícii. Cena uvedená pre 12 osôb - až do $ 50 000. Vysoké náklady sú vzhľadom na skutočnosť, že kotúča, ktorý je aplikovaný na riad ručne zvláštnym spôsobom, ktorý pripomína rytie.

Wedgwood, UK. Viac ako 240 rokov svojej existencie sa značka Wedgwood jej zákazníci boli mnohé Kráľovské domy v Európe. Moderné Kremeľ recepcie na najvyššej úrovni, nemôže ísť bez služby z Wedgwood s 47 000 položiek. Spoločnosť vyrába a avant-garde jedál. Posledná novinka - súbor chinaware, ktorý zahŕňa aj miska pre mačku. Cena uvedená pre 12 osôb - $ 10 000.

Royal Limoge, Francúzsko. Riad z Kráľovskej Limoge, ako akékoľvek Sevres alebo Lozica porcelán, rôzne oslňujúci belosť. Táto farba je to preto, že je vyrobený z Lozica biela hlina bez prísady fosforečnan vápenatý. Royal Limoge je vynikajúca formy a dekorácie do zlata alebo platiny. Cena riad pre 12 osôb - $ 12 000, čaj - $ 2000.

Ale aj keď nákup porcelánu služba nie je ešte zahrnutá do vašich plánov, tam sú veci, ktoré musíte pochopiť. Tieto zahŕňajú porcelánu - satelit oslavy a jednoducho pekný rodinný večere. Pekné ukázať svoju erudíciu, primerane hodnotenie porcelánu nastaviť. A to je obzvlášť príjemné na pitie kávy z white Cup, so pridal tradície kráľov.

Text: Mária Petrus
Foto: Gettyimages

Zdroj: Časopis "Vlastník"

Zdroj: www. eremont. ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика