вторник, 30 сентября 2014 г.

Nainstaloval som vodomeru nezávisle

Inštalácia merače studenej a teplej vody to nie je ťažké. Len mimo brány je rezané rúry. Musíte zatvoriť ventil prirodzene. Na kus potrubia využitý a obrátil sa počítadlo. Potom na druhej strane v háji pokračovanie potrubia, cez ktoré voda bude prúdiť do bytu. Absolútne nič zložité. Robil som všetko a otvoril bránu. A potom sa stalo niečo neočakávané - the-counter začal Odskrutkujte litrov vody a okamžite toku.

"Ako krásne" - pomyslel som si. Prirodzene, ventil je uzavretý, potrubia twisted off a snaží vytiahnuť všetky. 've done. Otvoril bránu opäť únik vody. All off (všetky vypnuté, vzlietnuť počítadlo, ísť do obchodu na gumené tesnenia. Kúpil, vrátil sa domov, dodáva, nainštalovaný pult. Patrí ventil - tokov, ale menej. Na to, že moja trpezlivosť je vyčerpaný a rozhodol som sa, že v budúcnosti inštalácia meračov v byte sa bude podieľať už aj iné modely.

Ako sa mi podarilo prejsť chybná metrov - to je samostatná téma rozhovoru. Je prirodzené, vziať späť nechcel, tri krát som zmenil svoj model na model. Vrátil som sa domov, dať výsledok bol rovnaký. Nakoniec som sa nudil a rozhodol som sa podporiť domáci priemysel a získal nemecký počítadlá. Iba ľudia, ktorí už dlho trpel otázky, montáž vodomerov v domácej produkcie schopný oceniť krásu dovážaných výrobkov. Tak, závit som rez, ale aké ľahké je všetko, vstala a šla k sebe. A ešte viac som bol prekvapený, že po otvoriť brány nemám nič unikli! Aj to je dôvod, prečo nemôžeme robiť? Ale to bolo skoro na oslavu. Na konci mesiaca som si uvedomil, všetky kúzlo národného systému bývanie a komunálne služby.

Inštalácia merače vody, v byte nie je zatiaľ registrovaný!

Na konci mesiaca som vzal čítania, napísal ich dole na kus papiera a šiel do svojej SMRTI. Tam urobila veľké okrúhle oči a povedal mi, že tam nebolo nič, aby sa to nepodarí, čo sa počíta by mal byť kladený na knihy, ktoré by som mal byť zmluvy, ktoré je v inom mieste, a že teraz musím platiť pre potvrdenie, ktoré prídu. Najviac sklamaním bol fakt, že príjem suma bola nad 500 rubľov, Ako by som platiť. Tak toto je spôsob, ako dať merače studenej a teplej vody bez najprv dôkladne preštudovať problém.

Keď som prišiel na miesto, kde je to potrebné na uzavretie zmluvy, potom mi bolo povedané, že zmluva so mnou k záveru, že nemôže, pretože oni potrebujú osvedčenie dodania / prijatia montáž vodomerov, ktoré v povinná'povinné podpíše zástupca firmy, ktorá má príslušnú licenciu. Ak takýto úkon nie je - pomôžu mi nič iného môže. Pokus ísť inde tiež nič nie je rozhodnuté. Tieto organizácie pripojené na jednotlivých lokalitách.

Ja som strávil nejaký čas s'zistiť, ako vykonať nezávislé montáž vodomerov. A ja'našiel tam najdôležitejšia vec je jeho náplň. Niekoľko pokusov presvedčiť organizácie, ak sa zmluva viedla k tomu, že som prišiel domov sprievodcu nainštalujte tesnenie. Všetko, objednať non počítadlá, vzal so mnou symbolické peniaze, dal všetko, čo v zákone o vyplnenie počítadlá. Som spokojný s týmto zákonom, na chod organizácie a požiada vás, aby podpísať zmluvu. Povedali mi na uzavretie zmluvy nemôže, pretože moje počítadlo nie je v zozname, ktorá bola mesta Vodokanal. Na to, že moja trpezlivosť je vyčerpaný.

V tomto bode, inštalácia meračov v byte ukončené, ale zaplatiť mu môžem. Ja som teraz postup testovania som si kúpil počítadlá v obecnej vody utility. Čaká na povolenie. Vo Všeobecnosti platí, že je nejaký nástroj nočná mora.

To robí chcete napísať: ďalej si budete...


Zdroj: www. stroy. ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика