вторник, 30 сентября 2014 г.

Nebude sa mýliť, dvere 2006-11-02 16:48:34

Výstavby a rekonštrukcie.








Nebude sa mýliť, dvere
2006-11-02 16:48:34

Popularita obchodu stromy'Jana stolárstva rastie. Dnes v Kyjeve existuje viac ako 150 obchodov (z toho 30 sú špecializované), že obchod na okná a dvere a produkty. Počet predajných miest rastie, niektoré z nich pracujú lepšie, kto je horší. Začiatočníkom robiť chyby a učiť sa od skúsených zlepšenie predaja a hľadáte spôsoby, ako zvýšiť zisk. Sme poskytli kapitál a regionálneho roznichniye príležitosť hovoriť o problémoch obchodu stromy'Jana dreva. Prečítajte si.

Na formáty
Podľa Sergeja GAZENICA (49), Riaditeľ Kyjeve, pobočka Ternopil dvere pôvodné "MAK,", nedávno znížil predaj dverí v hardvéri obchodov a trhov. Jedným z hlavných dôvodov je zle organizovaná expozície.
Oveľa viac príležitostí vytvoriť kompletný veľkých stavebných výstavách v obchodoch a supermarketoch. Avšak, rozšírenie ponuky manažérom supermarketov tvár problém predávať drahé dvere (od 300 dolárov za 1 kus ). Nedostatok dopytu na nich, podľa Jurij MIKHAILENKO (30), Manažér výstavby supermarketu "Nový riadok" (g Kyjev; od roku 2001 ; 170 osôb ), Vysvetľuje, že vo väčšine prípadov, môže predávajúci nie vždy zváži kupujúci drahé výrobky. Preto dopyt v supermarketoch je komodít, ktoré sa môžu predať bez zdĺhavých konzultácie.
Viac a viac obchodníkov prísť k záveru, že je oveľa výhodnejšie predať dvere v špecializovaných predajniach. Klient prichádza na nákup v kráse cieľavedome, Discerner spoločnosti na kvalitu výzdoba sály, plagát modely a dostupnosť základných prevedeniach. V pokročilých krásy, ako pravidlo, je reprezentovaný rôznych typov dvere, Okná a dvojité Okná, parapety, dvere, okná, atď. Dnes je kupujúci povinný presvedčiť neobmedzené možnosti spoločnosti, jej spoľahlivosť a kvalita produktu. Ďalšie začína "work" kvalifikácie Manažérom, ktorí by mali pochopiť, že zákazník chce a správne na vydanie príkazu. Podľa Alexander KARAGACH (34), Správca "Grand Prem'EP" (g Kyjeve; výroba a predaj dverí, od 1994 ; 30 osôb ), Za predaj exkluzívne produkty najvhodnejšie salón a office formy obchodu. Každý tretí klient objedná produkt (a niekedy vo výške 1, 5-2-krát viac, než sa pôvodne určené) v prestížnej firme len preto, že vyškolení predaj kompetentne mu povedal o výhodách produktu.

O umiestnenie produktu
Dnes obchodníkov dvere sa snaží vybudovať svoje expozície na minimálnu oblasti ukázať najrôznejšie, že nie je možné s tradičné ubytovanie dvere na stojan. Viac prijateľné predajcovia si myslia, možnosti ubytovania, v ktorej dvere sú prezentované s krabicou, slučky a kde môžu byť skontrolované. "Sme prišli k záveru, - hovorí Konstantin Krajnik (33), obchodný Riaditeľ beauty" Modus "(g Kyjeve; predaj Okien a dverí; 1998 ; 3 ľudia ), Aby pri registrácii v salóne je lepšie, aby sa inštalácia dverí, preukázať práce dvere pri otváraní a kvalitu realizácie, a nie, aby neporiadok obchodnej oblasti. Je ťažké dúfať, pre predaj tovaru, opretý o stenu, keď kupujúci nemá prístup na kontrolu ".
Väčšina správne, ako mnoho obchodníkov na mieste v salóne z najpopulárnejších modelov rôznych cenových skupín. Zvyšok rozsah (farba, metódy spracovania, a tak ďalej ) dať viac kompaktne na stojan alebo v vymeniteľnú kazetu.
Podľa Serhiy DOMBROVSKYI (34), Riaditeľ beauty "Doc", Kyjev; predaj Okien a dverí; od 1996 ; ročný obrat 5 miliónov USD. ): "neviete si predstaviť, rozsah, nie je možné ju zobraziť. Ak sa pozriete na dvere ako prvok inter'vnútra, a nie len na vyplnenie dier, a ukázať, že v inter'Yeri. Kto nie je v pokoji, a investuje do rozvoja, by sa mal pohybovať na tejto ceste ". Súhlasí s ním Stanislav Skrynnik (30), Riaditeľ spoločnosti, "A" (g Kyjeve; predaj dvere mahagon; 1995 ; 7 ľudí ), Kto sa domnieva, že dostatočne efektívne vystavovať dvere v kombinácii s podláh a Okien a inter'Yeri s nábytkom. Dizajn salon, v stanoviska Alexej ABABA (34), Manažér beauty "Nový Svet," (Nové Kachovka; výroba dverí; od roku 1995 ), zohráva dôležitú úlohu pri výbere výrobcu predajcov. "Naši dizajnéri, " hovorí, " venovať pozornosť nie len do interiéru kabíny, ale aj na to, ako zdobené prihlásenie a vstup do obchodu. To je dôležité a územnej polohy ".

Ceny
Ako skúsenosť obchodníkov, máte pravdu, dodávateľmi a výrobcami, ktorí nainštalovať predajne jedno maloobchodné ceny. Podľa vlastníkom salon "Galéria dvere," (maloobchod dvere; 2003 ; 5 pax ), "rozsah cien na trhu je spotrebiteľ hľadať lacnejšie ponuky. Len u výrobcu ceny zvýšiť dôveru k spoločnosti a pomáhajú zvyšovať predaj ". Zbytočne viac-cenách, maloobchod stráca, pretože tam je vždy predáva s lacnejší tovar alebo veľké zľavy. Najmä ak hovoríme o veľkých strán.

Sortiment
"na jednej strane, ak nie je rozšíriť sortiment a nie, ak chcete zmeniť model, nie je možné rozvíjať obchod," povedal súkromný podnikateľ Sergej Ostrica (28) (m Kyjev; obchodné dvere; od roku 1991 ; 2 osoby na druhej strane, start-up spoločnosti s malým znamená, že je inexpedient ak chcete otvoriť drahé salon ". A to je ťažké nesúhlasiť. Široký sortiment vyžaduje značné počiatočné imanie, veľká plocha, výstavná sieň, náklady na prenájom a údržba zariadení. Okrem toho, tvorba rozmedzí by sa nikdy nemali spoliehať iba na sub'cieľ si myslel. Zvyčajne, hovorí Sergej PAVLENKO (34), Manažér salóne spoločnosti "Tekko" (g Kyjeve; predaj dovezených dvere; 1997 ; 5 osôb ), aby sa Zabránilo vzhľad zásob "mŕtvych" tovarom roznichniye pomôcť tipy dodávateľov. A jeho názor, obchod s krásy vzoriek a katalógov z rôznych poskytovateľov - najúčinnejší spôsob rozvoja maloobchod dvere.

Otvorené pre rast
Stručné výsledky "okná a dvere a" takáto výstava: výrobcovia a obchodníci sú presvedčení, že budeme môcť tento rok zarobiť 10-15% viac ako v minulom roku. Rovná najlepších pracovníkov, Pán stavitelia.
12-15 februára sa v Kyjeve konal III. medzinárodná špecializovaná výstava " PRIMUS: OKNÁ, DVERE, PROFILY". Akcia bola organizovaná spoločnosť " Primus Ukrajina", Primus Medzinárodnej Exibitions BV (Holandsko)a Primus Messen und Aussterllungen GmbH (Nemecko).

Metalplast
Prvýkrát vystavoval svoje výrobky do mnohých zahraničných výrobcov hliníkových profilov. Cudzincov už úzko doma, tak sa prejavujú zvýšený záujem o aktívne rozvíja ukrajinského trhu. Že sa v stanovisku výrobcu, môže viesť k zníženiu ceny na kovových výrobkov a vytlačenie malých výrobcov. Podľa niektorých vystavovateľov, sa bude zvyšovať počet regionálnych kondikov.
Účastníci výstavy a hovoril o tom, že dnes je veľa ukrajinských výrobcov z kovu-plastové Okná radšej kúpiť rusko-vyrobené zariadenia. Preto výrobcovia zariadení v novej sezóne bude môcť zarobiť dobré peniaze. Podľa ich výpočtov, týždenný na Ukrajine otvorili firma na výrobu Okien a dverí.

Strom
Plán na zvýšenie predaja v roku 2003 (10-20%) a výrobcovia stromy'drevené Okná a dvere. "Derevyansk" očakávať, že zvýšenie objemoch výroby najmä v dôsledku zavedenia novej technológie spracovania, farbenie, tónovanie, ako aj vyššiu kvalitu spracovania produktov. V roku 2003, podľa niektorých vystavovateľov, sa bude zvyšovať dopyt po pomerne jednoduché modely dverí, ale s ceste (niekedy aj 2-krát drahšie ako skutočné obrazy) príslušenstvo a skla. Hlavným trendom okien a dverí na trhu, podľa výrobcov, bude stabilizácia predajné ceny, pri súčasnom znižovaní nákladov a zlepšovania kvality výrobkov. Obchodníci zúfalo sen o časoch, keď Ukrajina oživia veľké masovú výrobu štandardné Windows a je pripravený dvere, ktoré môžu byť predávané v obchode nie sú podľa objednávky, a maloobchod.
ZDROJ: Business

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика