воскресенье, 28 сентября 2014 г.

Non-náhodné kontakty 2006-10-27 17:48:42

Výstavby a rekonštrukcie.








Non-náhodné kontakty
2006-10-27 17:48:42

TRH V ČÍSLACH · Tovar realizované na trhu, - elektroustanovok zariadenia (vypínače, zásuvky a ostatné ) · Objem predaja v roku 2002 je 12-15 miliónov jednotiek, Alebo $ 14-16 miliónov eur (v maloobchodných cenách). · Počet subjektov - dovozcovia o 20, domácich výrobcov o 15. · Štruktúra trhu domácej produkcie o 60-70%, import 30-40% (v kvantitatívne vyjadrenie). SITUÁCIA NA TRHU obchodníci odhadujú, že v roku 2002 sa implementované nie menej ako 12 miliónov zásuviek a spínačov na $ 14-16 eur, čo je 10-20% viac ako v roku 2001, Špeciálne prekvapenie minulého roka ukrajinského trhu electroaccessories nebol podaný. Silné a jasné nie začiatočníkov'objavil, ale aj veľkých pamätníkov, ako nikto nezmizla (hlavné ochranné známky firmy, v detaile, napísal v # 39 23. 09. 02 rok ). Určité odrody na trhu situácia priniesla rastie od konca minulého roka Euro, ktorý dal obchodníkov dôvod ukázať ich Senatorska schopnosti. Niektorí dovozcovia rozhodli, že jednoduché riešenie je najlepšie, a bez ďalších OKOLKOV, zvýšené sadzby na 12-20%. Niektoré zostal približne šesť mesiacov, a potom sa aj vzdal. Niektoré spoločnosti sa zdá určené nie k panike a ceny nezvyšovali, tak, samozrejme, naďalej znášať stratu. Podľa subjektov, odpor sa prejavuje hlavne nemecká firma. Nie je vylúčené, že toto správanie stand'súvisí s aktuálnym problémom na trhu elektrotechniky v Nemecku (a Európy vo Všeobecnosti). Zníženie objemu predaja na západoeurópsky trh výzva Nemci hľadať potenciálnych Východnej európy trhu. A pretože úlohou je vyhrať plátok, nie strácať čas na hlúposti pre rast akéhokoľvek Euro... Mimochodom, výrazný vzostup v Európskej domáceho produktu nepomohlo. Alebo takmer nepomohlo. Väčšinu electroaccessories ukrajinskej výroby zatiaľ nie je schopný prilákať typické kupujúci Európskej tovaru. Rovnaké domácich výrobcov, ktoré sa spoliehajú na kvalitu a moderný dizajn produktu, jeho použitie pri výrobe dovážaného materiálov a komponentov v hlavnom výrobnom krajín "oblastí EUR,". A to je dôvod, prečo ukrajiny "elektrofurnitury" nútení zvýšiť ceny. DOVOZ A VÝVOZ Podľa demicontinuity informácie, v roku 2002 Ukrajina bola dovezená elektrické prístroje na spínanie o, prerušenia, ochrany a možnost ' vypnút ' alebo s'jednoty v elektrických obvodov, na $ 32727, 11 tisíc Je takmer o 20% viac ako v roku 2001 Exportované ako takéto zariadenie v minulom roku na $ 38927, 65 tisíc, čo je o 89% viac ako v predchádzajúcom roku. Ako na hlavný predmet nášho záujmu - domácnosť electroaccessories, bohužiaľ, prosím čitateľa, informácie o dynamike jeho dovoz alebo vývoz nebude fungovať. Kódy ukrajinskej zatriedení tovaru zahraničnej ekonomickej aktivity 8536508000 a 8536699000, v roku 2002, dovezené, vypínače a zásuvky, colnej štatistiky s'objavil niekde v polovici roku 2001, prirodzene, z celkového objemu dovozu sa nepodarilo získať. Avšak, objem dovozu v roku 2002 v usd 7501, 57 tisíc sk (pozri tabuľku na strane 85) osobitnú dôveru. Po prvé, v dešifrovanie kód je slovo, "ostatné", a že to skryje, pomerne nejasné. Po druhé, podiel turecký tovar, ktorý plné police, podľa oficiálnych údajov, účet 3% (celú cestu!!! ) V celkovej import objem electroaccessories. Offhand rovnaké odborníci odhadujú, že ročné tempo rastu dovozu o 25%. Takmer rovnaké tempo rastu vyzerá pokračovať aj tento rok. Teraz obchodníci sú zobrazené zvyšovanie záujmu v electroaccessories s možnosťou "smart" funkcie. Väčšina electroaccessories (v kvantitatívne vyjadrenie) dodávky na Ukrajine a v Turecku. Ale o tom, ktorá krajina bude vyhrať peniaze poradí, názory sa líšia. Niektorí odborníci sa domnievajú, že práva Výboru štátnej štatistike, informácie, ktoré svedčí o tom, že vedenie Nemecku. Uviazol v smart Dlho pozorovali, že oveľa menej problematické a výhodnejšie predať trochu drahý tovar s veľkým marže, ako auto okrajové cheapo. Možno to je dôvod, prečo teraz a viditeľné roll dodávatelia v dodávateľskom strane je viac vzácna komodita. V rovnakom čase, niektorí obchodníci hovoria, že stačí ísť na preferencie spotrebiteľov. Ako to bolo, ale v kancelárii takmer každá spoločnosť - dovozca Európskej electroaccessories detail, s kalkulačkou v ruke, bude vysvetliť výhody drahé zahraničné tovaru. A tak presvedčivo, že potom a by nikdy riskovať svoje zdravie'pit alebo požiarnej bezpečnosti bývania pre lacné úspory pri nákupe lacné zásuviek a spínačov. Avšak, od predajcu v obchode, ako pravidlo, nebudú čakať žiadne rozumné vysvetlenie, ani (ako je často prípad) ani základné túžba ovplyvňovať výber potenciálneho kupujúceho (ktoré, vám bude súhlasiť, je veľmi divné, pretože jeho plat závisí od príjmov. - Ed. ). Nie pomôcť veľa (t. j. rast tržieb) a prítomnosť v sále firemná stojan s elektrické príslušenstvo niektorých známych značiek. Pravdepodobne dôvod, prečo niektorí vlastníci alebo zástupcovia týchto alebo iných značiek teraz odmietajú spolupracovať s nezávislými veľkoobchodné spoločnosti, radšej pracovať priamo s maloobchodné predajne. Tento, podľa ich názoru, umožňuje predstavujú svoje výrobky. Iné firmy sa snažia osloviť predajcu prostredníctvom regionálnych predajcov. Zložitá cesta, a málo vďačný, po prvé preto, že veľkoobchodníkov, spravidla, sú to produkty rôznych značiek. Ale ak predajcovia budú cítiť vyhliadky určitej značky, jej úspech je zaručený. Takže teraz predajcov silne učil na špecializovaných seminároch a školeniach. Ročná miera rastu dovozu elektrickej kovania sa odhaduje na 25%. Viac ako tovar dodáva Turecko. Iný prístup v podpore tovaru - vytvorenie siete zastupiteľských úradov v regionálnych centier. Merchandising je tiež funkcia takéto zastúpenie. Ako pre rozsahu, že sme dať viac pozornosti electroaccessories s možnosťou "smart" funkcie. Napríklad, ďalšia vášeň starej Európy - šetrenie energie hračky (zahŕňa ľudí vo wc - svetlo sa zmení, ide - ide von). Na Ukrajine fanatizmus v otázke úspory energie nie je dodržané. Ochota platiť viac za 2800-5800 UAH. pre napäťové stabilizátory, bez ktorých nemáme žiadne dovezené elektronika spoľahlivo nebude fungovať s'nie je rozpočet, a usilovať sa o pohodlie a prestíž. POČASIE tento rok predaj electroaccessories v porovnaní s minulým rokom zvýši o 15-20%. Cena dovážaných výrobkov zle predvídateľné, pretože sú závislí na Euro. Skôr, mali by sme očakávať ďalšie zvýšenie cien dovážaných electroaccessories. Bude tiež rozšíriť a posilniť štruktúru predaja známych značiek, aktívne reklamné kampane na ich propagáciu. HOVORÍ RECENZENT Andrew Abdullah (32), Riaditeľ kancelárie "ABB" Ukrajiny, Kyjev, obchod v nízko-, stredne-a vysokonapäťových elektrických zariadení; 1992 ): - to bolo Pekné vidieť v malej prehľad dostatočne úplné a presné charakteristiky odvetvia, informácií, na ktorých je veľmi ťažké získať. Objem trhu je v súlade s našimi hodnotenia situácie v roku 2002 Správne všimol, problémy s "black" alebo "šedé" import do Ukrajiny z Turecka, aj keď môžeme tiež pridať a Poľsko ako zdroj "bolesti hlavy," mnohé legitímne dovozcov. Slabinou tohto prieskumu je nedostatok podrobný popis priemysel štruktúra a charakteristiky jeho jednotlivých úrovniach - od tu niektoré nepresnosti v príbehu o metódy organizácia predaja. S hodnotením trhu vplyv Eura sa môžu dohodnúť, môžete argumentovať tu, koľko ľudí, toľko názorov. Zdá sa mi (ako zástupca nemeckého výrobcu), že konské dostihy samozrejme - to dočasne, do konca roka sa prach usadí, a cena elektrické príslušenstvo definovať súťaže (pre hromadné segment) a správne umiestnenie výrobku ("top"-segment). "O presné vyhodnotenie trhu je ťažké hovoriť" Sergej A. (40), Generálny Riaditeľ LLC "Elektromaks" (g Kyjeve; prozvodstvo distribúcia electroaccessories na Ukrajine; 1999 ; 150 ľudí ): - Trh electroaccessories, samozrejme, sa vyvíja. Na základe prieskumu trhu, ktorý sme už štyri roky, predpokladaná miera rastu jej zväzky o 10% ročne. Na presne rovnakom odhad je ťažké hovoriť. Aspoň preto, že je veľmi ťažké sledovať objemy výroby, vyrobené množstvo podnikov, - ani v štátnej štatistiky. A najmä tam je žiadne spoľahlivé údaje o objeme nelegálneho dovozu, napríklad, turecké tovaru. Podľa našich odhadov, najmenej 50% trhu je lacné (až do 5 UAH. Za jednotku), ukrajinskej a turecký kúpeľ príslušenstvo. Takú popularitu, je jeho použitie je vysvetlené najmä skutočnosť, že veľké podniky s cieľom úspory energie, ako pravidlo, dostať vybaviť o'objekty lacné produkty, náklady 1-3 UAH. Potom ľudia často hádzať tieto zásuviek a spínačov a nahradiť ich niečo krásne a spoľahlivé. Tak, prísne vzaté, ani neviem, či to úplne pripísaná na spotrebu. Najviac dynamický a perspektívny, podľa nášho názoru, je cenový segment z 5 UAH. až 15 UAH. na jednotku. Podľa našich odhadov, jeho podiel - 30-35% trhu kapacity. "je To nový trh v Európe" Alex Gupalov (27), vedúci oddelenia elektrotechniky LLC "PB" koreň "(g Kyjeve; prívod inžinierských sietí; zástupca nemeckej spoločnosti" Martin "1998 ; 20 ľudí ): - Teraz elektrotechnickej výroby v Nemecku prechádza vážnou krízou. Snáď len v smere, v ktorom rozvoja je zachovaná, - moderné technológie, automatizácie budov, navrhnuté tak, aby šetrili energiu a zvýšiť komfort. Vo zvyšku trhu electroaccessories veľmi sýte, obrat rastie veľmi pomaly, a to aj v najväčších a známych výrobcov. Absolútne všetky firmy, ktoré majú určité problémy s rozvojom - je známe, že niektoré spoločnosti dokonca "zmraziť" ich výroby až 30 dní. Z týchto dôvodov, nemeckej firmy majú záujem o vývoz. Dnes, nádejný a rastúci trend export na trhy Ruska a Ukrajiny. To je nový trh v Európe, kde počet rozpúšťadla obyvateľstva rastie. Výsledkom je, že zvýšený dopyt po drahších a kvalitatívne nábytok moderného dizajnu. "v Súčasnosti viac a viac hovoriť o" smart house "Roman Shein (24), špecialista z Oddelenia marketingu inštalácie hardvéru LLC" Schneider electric Ukrajina", Kyjev; pobočka spoločnosť, špecializujúca sa na výrobu zariadení na prenos energie a priemyselné riadiace; na Ukrajine od roku 2000 ; 50 ľudí ): - nedávno, špeciálne dynamiky na trhu nie je dodržané. Nemôžeme povedať, že výrazne pre niektoré vzrušenie alebo sa očakáva, že nejaký prelom. Ani jeden z hlavných operátorov nie sú ponechané trhu a č nový'objavil. Všetko, prekvapivo, veľmi stabilný. Myslím, že v budúcom roku alebo dvoch nič radikálne zmeniť. Nie sú žiadne informácie o budúcnosti, ktoré sa otvára v Ukrajine, napríklad, továreň, a že nové spoločnosti, ktoré plánujú vstúpiť na trh. Zmeny majú všade (okrem výrobkov z niektorých ukrajinských podnikov) v cene electroaccessories 10-20% - kompatibilita'je spojený s rastom Eura. Móda na trhu je stále viac a viac hovoriť o "smart house". Myslím, že v tomto segmente nie je tak veľa peňazí, viac rozhovorov. "Veľký význam pre dizajn špecifikácie" Lesya Mazepa (34), Zástupca Riaditeľa spoločnosti, "KAPRO" (g Kyjeve; sieť špecializovaných obchodoch na predaj káblov a káblov a elektrotechnické výrobky - 6 v Kyjeve a 18 regiónov Ukrajiny, od roku 1992 ; viac ako 400 ľudí ): - Trh elektroustanovok zariadenia, podľa môjho názoru, je aktívne rozvíja. Naša spoločnosť v tomto roku oslavuje 78%nárast predaja, inštalácie produktov v porovnaní s príslušným obdobím minulého roka. Takýto výkon je dosiahnutý na úkor úvod v rozsahu drahšie a exkluzívny produkt takejto ochrannej známky ako Legrand, ABB, Siemens, Merten, atď výber elektrických výrobkov, spotrebiteľ je stále vedená potrebné zabezpečiť pohodlie, vytvorené elektronika, stmievač, prepínače, pohybové čidlá, systémy diaľkového ovládania. Veľký dôraz je kladený na konštrukčné charakteristiky - farba, tvar, textúra materiálu rôzne časti produkty. IMPORT electroaccessories v roku 2002 * Krajiny iné Zariadenia (vrátane h sockets) ** Prepínače iné *** Celková tisíc USD% tisíc USD% tisíc USD% z Celkového 1957, 64 100 5543, 93 100 7501, 57 100 Vrátane ruskej Federácie 247, 30 12, 6 981, 65 17, 7 1228, 95 16, 4 Taliansko 64, 61 3, 3 149, 40 2, 7 214, 01 2, 9 Nemecko 571, 18 29, 2 1192, 45 21, 5 1763, 63 23, 5 Poľsko 160, 52 8, 2 191, 87 3, 5 352, 39 4, 7 Maďarsko 125, 02 6, 4 1609, 04 29 1734, 06 23, 1 Česká Republika 92, 92 4, 7 548, 23 9, 9 641, 15 8, 5 Čína 73, 08 3, 7 118, 08 2, 1 191, 16 2, 5 Taiwan 117, 09 6 9, 92 0, 2 127, 01 1, 7 Turecko 136, 86 7 85, 45 1, 5 222, 31 3 * Podľa Goskomstat. ** Kód uktved 8536699000. *** Coducted 8536508000.
ZDROJ: Business

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика