воскресенье, 28 сентября 2014 г.

Krishnaji'2001 2006-10-27 17:42:51

Výstavby a rekonštrukcie.








Krishnaji'2001
2006-10-27 17:42:51

Produkty ponúkané na trhu, - strešné materiály (tzv. evroruberoid, evroshifer, kovové dosky, strešné krytiny, maľovanie, dlaždice). Predaj v roku 2000 - viac ako 270 miliónov metrov štvorcových, o 300 miliónov dolárov (v veľkoobchodné ceny). Počet subjektov - dovozcovia - 20, domácich výrobcov - viac ako 20. Špecifická hmotnosť dovážaných a domáce výrobky - domáce - 90%, import - 10% (v prírodných podmienok). Objem trhu sa odhaduje niektoré veľkoobchodníkov, v roku 2000 bol realizovaný na rôznych strešných krytín o takmer 300 miliónov dolárov (v veľkoobchodné ceny), alebo viac ako 270 miliónov metrov štvorcových Vydavatelia veria, že objem trhu v roku 2000 vzrástol v porovnaní s rokom 1999 o 25%. Súdiac podľa začiatku sezóny 2001, pozitívne predaj dynamics bude pretrvávať. Najmä v posledných dvoch rokoch sa zvýšil domáci predaj strešných krytín. A nie iba v klasickej strešnej krytiny alebo strešných škridiel, ale aj moderných materiálov (kovové dlaždice, evroshifer atď.). Avšak, moderné strešné mnohých domácich výrobcov urobiť to isté z dovezených surovín. Pripravené strešných krytín sa dováža do našej krajiny menej. Dnes, dovoz nie je viac ako 10% z celkového trhu, zatiaľ čo iný tromi alebo štyrmi rokmi, mu poskytol predávajúci 30-35% wruck. Sportna strechy je čoraz menej atraktívne pre predajcov. Po prvé, budú musieť súťažiť s podobnými ukrajinskej výrobky zo zahraničných surovín. Po druhé, zvýšiť cla znižuje záujem obchodníkov, aby sa zahraničný tovar. Sezónnosti Muži presvedčení, že predaj stavebných materiálov pre strechy v auguste začnú rásť. Vrchol dopyt klesne na začiatku jesene. Do konca jej činnosť sa postupne znižuje, a tým februára obchodovanie vo veľmi upokojiť. Utíšenie pokračovala asi do Marca alebo apríla, po ktorom, s nástupom teplé a suché obdobie v roku, objem predaja opäť začať zvyšovať. Marketingová spoločnosť "Triumf-Na" povedať dve ročné vrchol predaj strešných krytín. Prvý - v júni-júli. V tejto dobe, má zvýšený dopyt po valcované materiály. Druhý vrchol činnosti - September-október (klientom kompletné stavebné a blokovať strechu budovy). Podľa odhadov podnikateľov, predaj v mimo sezóne je takmer trikrát menej ako v sezóne. Súvisiace materiály Takmer všetkých obchodníkov, strešné materiály spolu so strechou ponúknuť a sprievodné tovaru. Výrobcovia a predajcovia kovové dlaždice sú väčšinou obchodujú profilované strešné a obklady, ktorý je v poslednej dobe široko používané v čelí fasád (a aj na výstavbu obvyklé poplatky). Ale toto nie je jediný okrem strešných podnikania. Mnohí predajcovia ponúkajú klientom rôzne systém drenáží a odvodňovacích systémov, tepelné izolačné materiály a dokonca aj svetlíkov, vzhľadom na to, že tento tovar je priamo závislá na strechu. Vo väčšine prípadov je dovezený materiál. Avšak, obchodníci, že sú v jeho dosahu, pretože často klient dáva prednosť firme, ktorá môže ponúknuť kompletnú sadu strešných krytín. Podľa dodávateľov, rôzne doplnky poskytnúť im nie viac ako 15-20% príjmov. Sortiment Strešných produktov špecialisti radšej rozdeliť do dvoch tried: pokrytie pre ploché strechy priemyselných a high-vzostup budovy a povlak pre sedlová strecha. Ak pre ploché strechy sa používa hlavne strešných krytín, rozbil strechy sú naskladané bridlice, evroshifer (Ondulin, kovu, keramických a šindle, pozinkovaná oceľ, atď strešnej Krytiny a evroruberoid Napriek uistenia, obchodníci, že najväčší dopyt je pre všetky druhy moderných materiálov, značná časť spotrebiteľov stále preferujú tradičné krytiny. Najčastejšie sa tento materiál môže byť použitý vo vidieckych okresných centier. To strešnej krytiny kryt väčšina priemyselných a viacpodlažné budovy. Životnosť tohto materiálu je malý, takže ho môžete zmeniť viac ako často vyššej kvality dovážaných materiálov. Podľa odhadov Kyjev výskumný Ústav stavebných materiálov na Ukrajine existujú 14 podnikov, schopné produkovať viac ako 200 miliónov štvorcových metrov krytiny za rok. Obchodníci odhadujú, že v roku 2000, domáce krytina bola predané za $ 150 miliónov eur (v veľkoobchodné ceny). Za dva roky ceny pre tieto výrobky sa nezmenila, a to je možno najdrahšie na trhu strešných krytín ($ 0, 5-0, 9 pre 1 sq. m). Lepšie roll bitúmenových materiálov (tzv. evroruberoid) a pol až dva krát drahšie. Ak na iné typy strešných predajcovia hovoria, "v tomto segmente nie sme úzko", potom "ruberoidny" kus koláča, že opačný názor, a myslím si, že tento segment trhu takmer dosiahla svoju sýtosť. Je tu však ešte jedno voľné miesto vo výklenku tzv. luxusného tovaru. Ale to evroruberoid ťažké predať z dôvodu vysokých nákladov. Obchodníci veľké domáci výrobcovia tvrdia, že iba veľmi malá časť (okolo 1%) ploché strechy pokryté s moderným valcované materiály (polymér-asfaltové membrány). Zatiaľ čo vo veľkých mestách, tento údaj sa dosiahne 20% (a mnoho dedinčanov a nevedel o existencii akéhokoľvek druhu membrán). Podľa rôznych odhadov, v roku 2000 na Ukrajine predalo viac ako 3 milióny štvorcových metrov tieto membrány, čo je takmer 0, 6 miliónov štvorcových metrov je viac než v roku 1999, a o 1 milión štvorcových metrov viac ako v roku 1998-m Tento produkt prichádza na Ukrajine, v Poľsku, Juhoslávii, Taliansku, USA a ďalších krajín. Sadzby membrán v posledných dvoch rokoch nezmenili - $ 3-7 na 1 sq m Reklamy Obchodníkov strešných krytín radšej propagovať svoj tovar v špecializovaných stavebného alebo architektonického publikácií, cenníky business Novín a časopisov. Najčastejšie inzerovanej ochrannej známky, nezabúdať na určenie súradníc predajcov v rôznych mestách alebo súradnice predajne, kde môže byť tovar kúpil. Nie je nezvyčajné, reklamy alebo iné strešnej krytiny na billboardy a billboardov na trase. Vzhľadom na vysoké hospodárskej súťaže na tomto trhu, inzerátov, skúste vyniknúť. Niektoré, napríklad, ponúka ich materiály v darčekovej počasie veje. Nasledujúci príklad ruských kolegov, mnohé veľké firmy začali umiestňovať reklamy na vozidlá. Muži nie sú obmedzené na médiá alebo vonkajšie reklamné. Nie poslednú úlohu seminárov pre odborníkov, architektov, rôznych súťaží. Napríklad, jeden z Kyjev spoločnosť drží na každoročnú súťaž pre architektov, ktorí v ich projekty musia používať materiály z tejto spoločnosti už zaplatenú granty pre študentov, jedného z konštrukcie univerzity v Kyjeve. Evroshifer V roku 2000 bol tento materiál sa predáva takmer $ 6 miliónov € (v veľkoobchodné ceny), alebo o 1, 5 milióna sq. m To sa odhaduje na veľkých obchodníkov, takmer dvakrát viac ako v rokoch 1998-1999. Rast dopytu bol spôsobený jednak na pokles ceny o takmer 25% (dnes evroshifer predáva za $ 3, 5-4 pre 1 sq. m )a aktívnych reklamných spoločností-predajcovia a výrobcovia. V prvej polovici roku 2001 potvrdili prognózy odborníkov o používaní Eurosuper v oblasti individuálnej výstavby. Teraz viac ako 60% z nákupu produktu súkromných obchodníkov na pokrývanie strechy súkromné domy a chaty. Obchodníci naznačujú, že v najbližších rokoch zvýšiť dopyt po bridlice pre súbeh rôznych poľnohospodárskych štruktúr. Zdá sa, že spotrebitelia uprednostňujú lacné produkt poľskej výroby. Charakteristické črty Eurosuper od klasickej ukrajinskej slate je materiál, z ktorého je vyrobený, a technické a prevádzkové vlastnosti hotového výrobku. Najviac často, Európska "brat" vyrobené z Bruni trapézových plechov, špeciálne strešné krytiny plasty na báze PVC, polykarbonát, polyester, a iné kovové strešné materiály. Tam bol čas, keď ukrajinského trhu, ktorý prišiel zahraničných azbestu bridlice, ale hovoriť o nebezpečenstvách azbestu na zdravie'ľudí, s ktorými som viedol k zániku týchto dodávok a "škodlivý" trhu majú len domáceho produktu. Azbest cement listov (bridlice) - šedá, veľmi ťažké a, úprimne povedané, škaredé hľadáte. Ako pravidlo, domáce bridlice list má 6 alebo 8 z vlny, Európska verzia sa od 10. do 14. Priťahuje klientov nielen to, ale bohaté farby. Na Ukrajine najväčší dopyt je pre červenej, zelenej a hnedej, hnedá. Zahraničné bridlice domácich drahšie v priemere tri až štyri krát. Kovové odhaduje predajcov z kovu v roku 2000 bola predaná za $ 20 až 25 miliónov eur (v veľkoobchodné ceny), čo je takmer 60% objemu predaja "nový" strešné materiály. V porovnaní s predchádzajúcim rokom, kovové klesol o takmer 10%. Nižšie ceny ovplyvnené predovšetkým postupné nahradenie "clean" import tovaru z miestnej produkcie. Tento rok sa pridá do pozitívny finančný faktor - z precenenia hrivien. To umožnilo operátorov na zníženie nákladov a hotových dovezených výrobkov a surovín na miestnej výroby. Teraz cien, stabilizovaný, a predajcov jasné rozdelenie produkcie na dvoch cenových kategórií (v závislosti od dodávateľa z kovu). Prvý - výrobky z ruštiny kovov ($ 6 za 1 sq. m), druhý - z kovových Európskych výrobcov (o 8 usd na 1 m). Iné typy dlaždice Na ukrajinský trh darčeky a iné druhy dlaždíc. Toto klasické keramické dlaždice, cement-piesok a asfaltom. Podľa odborníkov, v tomto segmente strešných trh zažíva krízu predaj. Z predaja obkladov rôznych typov v roku 2000 obchodníkov zachraňovali asi 3 milióny dolárov (predalo viac ako 1 milión štvorcových metrov). Podľa dodávateľov, nedostatok dopytu pre tento typ strechy je z rôznych dôvodov: inštaláciu keramických dlaždíc je veľmi časovo náročné, keramické strechy je oveľa ťažšie, moderné "rodiny,", drahé tovaru (cena 1 sq. m keramické dlaždice - viac ako $ 5, bitúmen - sa pohybuje od $ 6, 5 - $ 11 a niektoré typy zahraničných keramické "vločky" a drahšie). Obchodníci sú ochotní akceptovať škálu keramických obkladov, aj keď, samozrejme, za všetko dobré, má svoju vlastnú kupujúceho. Teraz ukrajinského trhu, okrem domáceho tovaru, predstavuje keramické obklady z Maďarska, Juhoslávie, Pobaltské Štáty, Nemecko a niektoré iné krajiny. Obchodníci odhadujú, cena dovážaných výrobkov v priebehu posledných dvoch rokov znížil o takmer 15%, ale domácich výrobcov, že spotrebitelia nie sú spokojní. Byť ostražití! Niektorí predajcovia s istotou povedať, že "m'" strešné materiály, ktoré sa používajú hlavne pre ploché strechy, môže byť namontovaný na sedlová strecha. To je pravda, ale nezabudnite, že zloženie "m', ktorá" krytina je asfalt, takže strechy uhol by nemala presiahnuť 30-40 stupňov., Inak Slnečný deň, strecha môže "prietok". Strechy z kovu si môžete nainštalovať na hornej časti staré strešné stromov'drevené šindle. Tvorený na šrot list, alebo vŕtanie "piliny" je žiaduce, aby metla preč, ďalej kovov drobkov nie zahrdzavené a nie kaziť poschodí. Dokončiť strechu musieť ísť jemne v čistú obuv s gumovou podrážkou, a vyskytujú sa len v oblasti prepraviek alebo v žliabku vĺn. Predaj na trhu strešných krytín väčšinou prevádzkuje systém distribúcie "výrobca - veľkoobchod (hardware store) - stavebná spoločnosť - spotrebiteľ" (pozri diagram). Hoci existujú výnimky z tohto pravidla. Veľké stavebné spoločnosti môžu pracovať priamo s výrobcom. Alebo výrobca môže konať ako predajca. Veľkoobchodníci Presný počet veľké veľkoobchodov, ktoré pôsobia na ukrajinský trh, nikto z opýtaných subjekty nemali meno, ale väčšina tvrdil, že nie viac ako 20. Najviac dobre-známej spoločnosti "Avista", "Sme", "evroizol", "vitajte", "Onduline By. M ", "Styrax", "Facebut", "Zamat", "Rannila", "TPK-profil,", " Centrostal-Domstal ", atď. odhaduje predajcovia, jeden z hlavných veľkoobchod predáva 100 až 300-tisíc štvorcových metrov materiálov za mesiac. Mnoho veľkých spoločností, rozvíjať vlastnú sieť pobočiek na Ukrajine. Veľký význam majú dlhodobé vzťahy so stavebnými firmami. Obchodná marža pre veľkoobchodníkov nepresahuje 15-20%. Podľa Irina Savelova, CEO "Rannila-Kyjev", na ďalší predaj jedného alebo dvoch typov materiálov, dnes firma nie je žiť, tak vo veľkých veľkoobchodníkov, existujú tri možné spôsoby rozvoja: · ak chcete vlastnej výroby ( hlavná vec je, že spoločnosť nikdy sa stal producent-outsider, a boli schopní investovať do priemyselného a technického rozvoja); · postupne transformované do budovy supermarket (sklad), predaj rôznych materiálov - od klinec inštalatérske práce a tak, diverzifikovať riziká ; · ak chcete pridať do predaja služieb Zhromaždenia, a preto choďte do kategórie stavebných a inžinierskych spoločností. Niektoré veľké firmy naozaj obchodníci sa presťahoval do kategórie výrobcov. Napríklad v roku 2000 debutoval s vlastnou výrobnou spoločnosťou, "TPK-profile". Podľa dodávateľov, preč sú dni, kedy obchodnej činnosti bolo výhodnejšie. Vysoká konkurencia znižuje na primeranej markup. Dnes obchodovanie strechy je možné len s veľkými pracovného kapitálu, čo malo za následok prírodného výberu medzi podnikateľmi. Počet drobných živnostníkov poklesla. Veľké spoločnosti, posilniť svoje pozície. Napríklad, v Kyjeve trh práce až do tucta spoločnosti s širokú škálu strešných produktov na sklady a sú schopné uspokojiť potreby dodávateľov, ktorí donedávna vo väčšine prípadov dovážané materiály samostatne. Mnoho spotrebiteľov spýtajte sa na tovar priemer veľkoobchod (môže byť predajcu hlavné dovozca, výrobca alebo predajca). Podľa rôznych odhadov, "middle" na trhu v rozsahu stoviek, ak nie viac. V priemere veľkoobchod môžu predávať v mesiaci 30-50 tisíc štvorcových metrov, alebo iných strešných krytín. Väčšinu tovaru nakupuje od domácich výrobcov (asi 50 miliónov štvorcových metrov v roku 2000) a veľké veľkoobchody (asi 30 miliónov štvorcových metrov v roku 2000). Pracovať priamo s zahraničného výrobcu veľa ľudí si myslí, pre seba znevýhodnených. Obchodné marže stredné veľkoobchodníkov, nesmie prekročiť 15%. Vo veľkých veľkoobchodníkov, existujú tri možné spôsoby rozvoja: · ak chcete vlastnej výroby; · postupne transformované do budovy supermarket (sklad); · pridať do predaja služieb na inštaláciu, a preto choďte do kategórie stavebných a inžinierskych spoločností. Stavebné organizácie, tímy Čiastočne stredné veľkoobchodníkov môžu byť povolaní a stavebné organizácie, ktoré sú jednorazový nákup veľké objemy o ich'objekty. Tradične strechy - tovar, ktorý nie pre komerčné obchody. Veľká časť strešných krytín prichádza na stránky a striech na priemyselné budovy, priamo od výrobcu (asi 100 miliónov štvorcových metrov). Tento systém sa nemení za posledných niekoľko rokov. Avšak, priamo spolupracovať so zahraničnými výrobcami nemôže dovoliť všetko. Oveľa výhodnejšie kúpiť rovnaké cudzí materiál priamo na Ukrajinu vo veľkých alebo stredných veľkoobchod. Aj keď predajcovia stále pam'pamätajú dni, keď každý sa snažil získať si na zahraničných výrobcov. Podľa marketingu stavebná spoločnosť, " Triumf-"dnes dodávateľov neziskové sami na dovoz materiálov z nasledujúcich dôvodov: 1) dodávateľ nie je schopný získať od výrobcu výrobkov za rovnakú cenu ako distribútor, cez menšie objemu obstarávania; 2) oveľa pohodlnejšie na nákup materiálu, "a", tesne pred vykonaním strešných prác. Maloobchodný predaj V maloobchodnej siete predávať nie viac ako 30% materiálov (asi 70 miliónov štvorcových metrov)na trhu. To je najmä v špecializovaných predajniach budova, v ktorej spolu s strešné materiály sú prezentované aj podlahy, suché zmesi, wall-novinách, atď Predaj strešných krytín a obchodných trhoch. Ako pravidlo, je lacná domáce valcované a plochých materiálov. Obchodníci na trhu nečakajte veľký obrat, ako veľký nákup, bude zákazník, s najväčšou pravdepodobnosťou, priamo na veľkoobchodné firmy, kde mu bude ponúknutý širší sortiment výrobkov. Podľa rôznych odhadov, obchodu, maloobchod markup na dovážaných materiálov nepresahuje 25%, a domácich materiál je 15-20%. Mesiac "zastrešenie" zásuvky je schopné implementovať produktu na $700-3000. Predajcovia krytiny na trhu Irina SAVILOVA, Riaditeľ spoločnosti "Rannila-Kyjev" (výrobca a predajca strešných krytín): - zdá sa Mi, že objem trhu strešných krytín sa každoročne zvýši o 30-40%. Toto bude nové miestnych výrobcov, a vzhľad každej sezóny bude mätúce malé a nie veľmi výrobcov, a v priebehu niekoľkých rokov (možno desať, možno dvadsať) začne proces fúzií a akvizícií veľké spoločnosti outsiderov na trhu. Všetko ide, že odbornosti a špecializácie bude prioritou. Viac a viac bude tovar predaný prostredníctvom obchodov, a spotrebiteľ bude ísť na objednávku strechou v stavebnej firme, kde môžete získať záruku na materiál a prácu. Môj názor je, že účastníci trhu je čas spojiť svoje úsilie pre úspešnú propagáciu tovaru. Mám návrh - organizovať a začať trávi každú hodinu veľké stavebné fórum (výstava), nie ten malý. Na jednej strane to umožňuje pevné ísť na výstavu s naozaj nový vývoj, ktoré budú zaujímavé a užitočné pre profesionálov. To zvýši stav výstavy. Na strane druhej, umožňuje šetriť zdroje v sezóne, predaj. Samozrejme, že súčasná situácia je do značnej miery spôsobené činnosťou výstavných spoločností, ale ja si nemyslím, že táto situácia je dobré pre tvorcov. Taras KOLOMIETS, Riaditeľ marketingu sieť kancelárií "TPK" (výrobca a veľkoobchod)s: - v čase, keď moderné strešné materiály boli nezvyčajné a predať za vysokú cenu. Dnes, spolu s dovozom-s ' tovar povzbudzovať a výrobkov domácich výrobcov. Vysoká konkurencia na trhu strešných krytín prispela k zníženiu ceny na kovové dosky a vlnitého. Priemerná cena pre tento produkt je $6-8 za 1 kV. m. Ak pred pár rokmi sadzby ročne znížil o 5%, tento rok sú stabilizované. Ale dnes kupujúci sa týkala nielen cenu. Zvláštnosťou predaj strešných krytín, že proces rozhodovaní o kúpe dostatočne dlho. Kupujúci zhromažďuje informácie o dostupných tovaru, porovnáva rôzne návrhy a až potom sme sa rozhodli. V tejto súvislosti veľmi dôležité je, kvalifikáciu personálu pracujúceho s klientmi. Manažér musí pochopiť, že je potrebné, aby klient, poskytnúť potrebné výpočty. Pri porovnávaní rôznych návrhov musí zvážiť, že niektorí predajcovia, ktorí chcú displej nízka cena, aplikovať rôzne triky (znížiť počet osôb potrebných pre montáž materiálu, a potom si kúpiť, predať, pod rúškom vysoko kvalitné kovové viac low-grade s t. d. ). Svetlana PIVOVARCHUK, Riaditeľ LLC "Obchodný Dom "Finprofile" (výroba a veľkoobchod-maloobchod predaj strešných krytín): - môžeme povedať, že na trhu strešných krytín, v najbližších rokoch bude rozvíjať dynamicky. Vytvorenie úplného výrobného cyklu na výrobu kovov na Ukrajine má povolené vyrábať lacnejšie dovoz a spotrebiteľom s nízkou úrovňou príjmov. Budúcnosť ukrajinských výrobcov, nie pre dovozcov. Hoci úplne nahradiť dovážaných výrobkov v nasledujúcich rokoch sa nepodarí. Záujem je len jeden. Investovanie do výroby, by sme chceli byť istí, v stability, hospodárskej a politickej situácie na Ukrajine. Veľký záujem je zaviesť nové pravidlá obchodu s našimi ruskými partnermi (júl 2001 pre import z Ruska tovaru sa vzťahujú Všeobecné podmienky zberu DPH 20%). Nákup v Rusku surovín na výrobu kovov, sme okamžite cítil, negatívny vplyv na tieto nové, pretože dovoz z Ruska vo všeobecnosti nie sú predmetom DPH. Ja si myslím, že v budúcnosti, ak sa tieto dane nebude odstránený, alebo aspoň znížiť, máme úplne shift ukrajinského výrobcu suroviny. To môže viesť k zvýšeniu cien pre vyrába strešné materiály ako oceľ, roll sme nákup z monopol na tomto trhu - Mariupol hutnícke kombinovať. A aj keď sme porovnať ceny surovín výroby tejto továrne a ruských výrobcov, s kontom náklady na dodanie, kúpiť surové materiály je stále výhodnejšie v Rusku. Viačeslav DUCHENKO, Zástupca Riaditeľa marketingu spoločnosti "Baltijos Avenue objazde z Brasta Ukrajina" (výrobca a predajca strešných krytín): - aj Napriek vysokej konkurencii, vstup nových značiek, má pozitívny vplyv na trhu strešných krytín. To zrýchľuje trh nie "relax" obaja nováčikovia a existujúcich podnikov. A tiež podporuje nárast v objeme predaja. Napríklad, pred dvoma rokmi bola naša spoločnosť zaoberá v podpore super-rozptýlená membrány Dupont. Ale len po objavení na trh podobné membrány spoločnosti euroizol", "Avista", "Expoconstruct" náš predaj vzrástol. Táto cenová vojna na trhu takmer žiadne. Vážne spoločnosť "brať" zákazníka, vysoká úroveň služieb, dobrú povesť na trhu, dostupnosti tovaru na sklade. Dmitrij " pamätajte si toto"Riaditeľ "Výrobcom strešných krytín "akvaizol" (výrobca strešných krytín): - Problémy na trhu strešných krytín, samozrejme, dosť. Ale, podľa môjho názoru, najmä ublížiť predajcovia moderné strešné zastarané normatívnej základne, stavba (Výstrižok), ktorý je jednoducho neberú do úvahy použitie vyššej kvality, moderné materiály. Avšak, niektoré druhy dovážaných výrobkov v priebehu času, sú na zozname "dovolené", stavebné materiály. Zdá sa, že tieto spoločnosti boli schopné úspešne lobby ich záujmy. Ale ako trh sa vyvíja, a nemal by byť obmedzený na niekoľko druhov nových pre ukrajinského trhu strešných. A ďalší. V podmienkach vysokej hospodárskej súťaže by chceli vidieť civilizovanej účastníkov trhu. Medzitým, často čeliť skutočnosti, že predajcovia a výrobcovia, chváliť pred klienta vlastné produkty, nezabudnite poškodiť produkt svojich konkurentov. Myslím, že je to nespravodlivé. A hovorí, že to nie je o dôstojnosti výrobkov, ako aj slabosť spoločnosti. Natalia SIDORENKO, Zástupca Generálneho Riaditeľa spoločnosti "Triumf-" (stavba a veľkoobchodné firmy): - keďže naša spoločnosť je skôr podnikateľ než predávajúci, strešných krytín, vidíme, strešné trhu vo vnútri. Počas našej práce sme si všimli, že niektoré strešných krytín "zvyknutí" v ukrajinskom trhu viac, niekto menej. Na saturácia trhu strešných produktov zmenilo a dopyt. Ďalší 6-7 rokmi požiadavky na strechu boli pomerne jednoduché - v poradí nie tech a mali pekný vzhľad. Dnes výrazne zvýšené estetické nároky, a čo je najdôležitejšie, mal stanoviť funkčné a prevádzkové požiadavky na strechu, ktorá spôsobila zložitosť tvorby a realizácie projektov. Napodiv, ale teraz sa stal záujem o prácu s náročného zákazníka, ktorý chce využívať najnovšie stavebných technológií. Tento klient je pripravený platiť peniaze na riešenie jej problémov. Jurij DUKHNICH, marketingová spoločnosť euroizol "(veľkoobchod predajca strešných krytín): - Dnes importovať niektoré typy strešných krytín na Ukrajine je lacnejšie, než na ich výrobu tu. Okrem toho, miestny výrobca (import surovín a komponentov), a dodávateľ pripravené materiály sú takmer rovnaké podmienky. V tejto situácii, prax zníženie ceny prilákať nových zákazníkov už nemôže byť rovnako účinný ako predtým. Dynamika zníženie ceny za posledný rok a pol, bol príliš rýchly. Myslím, že v blízkej budúcnosti by nemal očakávať, že významné zníženie ceny tovaru len preto, že by mali zostať atraktívna pre obchodníkov. Ako dôsledok, služieb vo vzťahoch s predajcu dôraz na súkromné služby, povesti značky a kvality produktu. A teraz priaznivé prostredie pre rast objemu predajcu predaja vytvára rastúci trh Eurosuper, strechy izoljatsionnyh filmy typ hydro/parozábrana a ochranné membrány-typ vietor/eurobarre". Predaj týchto materiálov sa neustále zvyšuje. Trhu viac aktívne začne absorbovať nové materiály, a dealer je potrebné neustále sledovať výskyt nových technológií. A je to vždy jednoduchšie robiť s dodávateľom. Účinný spôsob výmeny informácií v profesionálnom prostredí stať úvodné semináre, v rámci ktorého účastníci sú ponúkané vyčerpávajúce informácie o materiál a predostavlyaetsya možnosť živá komunikácia so zástupcami výrobca. Andrej ONOPRIENKO, Generálny Riaditeľ spoločnosti "Avista" (veľkoobchod strešných krytín): - v posledných rokoch sa zvyšuje dopyt po takmer všetky typy striech, najmä na moderné. Ale nemôžete súdiť jasne o celom trhu. Napríklad, pestovanie, predaj vysoko kvalitné a drahé materiály pre sedlová strecha, ale zároveň je zrejmé, preferencie lacný tovar na predaj evroruberoida. Často je to spôsobené nedostatkom finančných prostriedkov, a pocit vlastníctva pre zákazníkov, rozhodovanie o zatváranie priemyselných a Gromadsky dať. Veľké budovy orgánov miestnej správy, štátnej a miestnej správy majetku prekrývať s lacné materiály. Tak požiadaviek zákazníka, lacné materiál - ako poctený. Ich prínos v situácii, vyrobený bezohľadní sprostredkovateľov a dodávateľov, lámanie, Kush, ponúka lacný materiál pod rúškom dobrej strechy, alebo len predávať lacné nespoľahlivé materiálov. Zároveň majitelia súkromných domoch, naopak, sú pripravení preplácať a kupovať drahé high-kvalitný materiál a nevystavujte konzultant priestoroch riadok byť zaplavené kvôli zatekanie strechy. Ďalším negatívnym bod. Vysoká konkurencia medzi pokrývačov nie vždy má pozitívny vplyv na trh. Najmä negatívne ovplyvnené dumpingu. Napríklad, Západné reprezentácie strešné krytiny spoločnosti, s významné finančné prostriedky od zahraničných výrobcov, majú tendenciu zjesť niektorých segmentoch trhu. Predpoveď zdá sa, že jeseň roku 2001 a na jar 2002 ocenia predajcov z strešné materiály vysokej sales. Je vysoká pravdepodobnosť, že sa trh bude rásť o 20%. Jedná sa najmä stane v dôsledku rastu predaja nových moderných materiálov. Klesajúce ceny pre strešné materiály v budúcom roku, je nepravdepodobné. Aktivácia domácich výrobcov a vstup nových strešných krytín donúti dovozcov, aby sa priestor. Malé spoločnosti nemôže vydržať nápor veľkých obchodníkov obrátil na rovnakej miestnych výrobcov. Preto, niektoré malé veľkoobchodné firmy budú opustiť trh.
ZDROJ: Firmu.

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика