воскресенье, 30 марта 2014 г.

Strecha 2006-11-01 17:16:05

Výstavby a rekonštrukcie.

Strešné
2006-11-01 17:16:05

Tento rok, veľa obchodníkov strešných krytín predpovedať predĺženie trendy na určité spomalenie rastu predaja: nie je ďaleko, mimo prezidentských volieb závod, a rezervy rozsiahly rast trhu je vyčerpaný. Avšak, charakteristickým rysom trhu je čoraz jasnejšie štruktúrovanie: každá značka má svoje vlastné špeciálne výklenok v závislosti od kvality a ceny, a klienti majú možnosť vybrať si potrebné materiály v súlade s ich potrieb a finančných možností. Vývoj na trhu spomaliť politické hry Potom, čo minulý rok cez banky kapitálu pre volebnú kampaň a čaká na investori ihneď po voľbách sezóny aktívny predaj strešných krytín mešká na pár mesiacov, očakávania väčšiny operátorov na trhu považované za veľmi opatrne. V podstate celá škála odhadov môže byť znížená na dve: vývoj na trhu sa vyskytujú na minuloročný scenár alebo s niektorými spomalenie. Tak, marketingový Riaditeľ spoločnosti "Avista" Sergey Sukhanov verí, že "na trhu strešných krytín vo Všeobecnosti vzrastie o 20-25%, rovnako ako v predchádzajúcom roku." Priaznivci spomalenie predaja tvrdia ich pohľadu skutočnosť, že po príchode k moci, vláda Yanukovych v Západnej výrazne znižuje optimizmus ohľadom na perspektívy Ukrajiny ekonomického rozvoja. Okrem toho, zástupcovia niektorých popredných spoločností strach, že začiatok volebnej kampane prezidentských kandidátov, ktoré majú negatívny vplyv na podnikateľské aktivity. To je, podľa brand Manager "TPK-Profil" Taras Tkachenko, môže zopakovať minuloročné situácii, keď "politickej neistoty pred parlamentnými voľbami vedené investície v stavebníctve". V situácii, keď "zemianstva by'sú, a muži forelocks crack", už dostal Slavuta pripravené krytiny papier rastlín. Práca z tejto rastliny veľmi úzko záujem na OCU. Ako výsledok, SLRs minulý rok nebol prepustený a 75% z tých množstvách, pri ktorých sa očakáva, že na jar. Predseda Dozornej Rady JSC "Slavuta pripravené krytiny papier rastlín", ľudia Námestník Ukrajiny Vladimír Shandra uistite sa, že "útoky" na podnikanie sú z politických dôvodov. Štruktúrovanie je cesta civilizovanej trhu Okrem prebieha niekoľko rokov rast dopytu po strešné materiály na úkor materiály druhej generácie (evroruberoid, kovové dlaždice, Euro-slate, bitúmenu a cementu-piesok dlaždice), v minulom roku trhu bolo jasne opísané viaceré dôležité trendy. Po prvé, stavitelia už dobre pochopiť, čo kvalitný materiál od konkrétneho výrobcu, a určí optimálne riešenie pre iné o'objekty. Zákazníci rozhodlo tiež o materiály a ochranné známky, ktoré sú najvhodnejšie na ich požiadaviek a finančných možností. Takže tam je ďalšie segmentácia trhu na základe ceny, určenie, ako pravidlo, a kvalita produktu. Samostatné materiálov viac jasne delí na horné, dolné, a niekedy a strednom cenovom segmente. Napríklad, road metal alebo šindle prakticky nie je konkurovať lacnej, ako to bolo pred dvoma rokmi - každý organizátor trhu tvorili kruh kupujúcich. Po druhé, prilákať rôznych zákazníkov a byť vždy schopní ponúknuť im správny materiál, viac a viac obchodných spoločností, ktoré sú aktívne rozširuje svoju ponuku. Ak pred dvoma rokmi, takmer všetky obchodníkov zameraných na jeden konkrétny materiál od rovnakého výrobcu, ale teraz je mnoho ľudí, ktorí sa ponúka klientom všetko z jedného zdroja-materiál pre rozbil a ploché strechy, odkvapové systémy a strešné tepla-, para-a hydroizolačné materiály. Po tretie, počet spoločností išiel smerom vytvorenie špecializovaných salónoch-shop strešných krytín, dať im možnosť výberu nielen medzi rôznymi materiálmi, ale aj medzi výrobcami z rovnakého materiálu. "Rôznych výrobcov o istú cenu a kvalitu materiálu má veľa výrazný nuansy, ktoré sú dôležité pre kupujúceho. Je preto potrebné poskytnúť mu možnosť výberu ", - povedal Výkonný Riaditeľ PE" Creasteel "Dmitrij Bulavin. Tento rok na jar spoločnosti "Avista" plánuje otvoriť predajňu, ktorá však bude slúžiť skôr zoznámiť vývojárov s novými materiálmi, ako zvýšiť predaj. Štvrtý, posledný rok veľa obchodných spoločností presunula svoje hlavné úsilie na individuálnu prácu s veľkým zákazníkom. Ako uviedol Sergej Sukhanov, popredných dodávateľov strešných krytín nemajú spoločné tabuľky zľavy a objem nákupov. Čoraz viac zľavy stavitelia a regionálnych predajcov funkciu individuálne. Boli uskutočnené zmeny a propagačnej stratégie: stále viac preferovaný direct mail, práce prostredníctvom obchodných zástupcov, informácie prostredníctvom seminárov. Zároveň reklamy veľkých spoločností v médiách a na výstavách viac váhy. Posilnenie image reklamy veľkých predajcov odborníkov poznámka : jeden viac trend z predchádzajúceho roka. "Zároveň najväčšie firmy, napríklad, " Avista "alebo" evroizol ", začal propagovať nie je tak veľa výrobcov, koľko vlastných značiek," hovorí Riaditeľ ukrajinskej pobočky Onduline Victor Mikhailov. Dopyt sa pohybuje v regiónoch v minulej sezóne na pamäti,'a zapamätať si aktivovať podporu v regiónoch najväčších spoločností, ako napríklad "Avista", "Zahidspecprofil", "TechnoNIKOL", "TPK". Po prvé, v mestách "big six" takmer nekupujte dechtový papier a lepenka alebo bridlice. Tak prázdne pole, ktoré zobrazujú domácom trhu moderné strešné materiály, na bližšom preskúmaní je takmer úplne mimo Kyjeva. To je v provincii s moderné strešné materiály sú stále málo známe. V regiónoch na konci 90. rokov úrovne a štruktúry dopytu po moderné materiály pre sedlová strecha presne zodpovedal na úroveň ekonomického rozvoja regiónov: prvý, Kiev, potom na Juh a na Východ, spolu s Ľvove, ďalej - oblasť okolo Kyjev, a na poslednom mieste Udalosti. Evroruberoid mimo Kyjev bolo prijaté iba na "Kozyrnaya Karta"'objekty, ako sú jadrové elektrárne, alebo podniky so zahraničnou účasťou. V priebehu rokov, toto rozdelenie dopytu zachovával iba drahé materiály (predovšetkým, dlaždice). Teraz subjekty trhu je vidieť nárast dopytu od jednotlivcov na priemernej ceny a kvality materiálov v Strednej a Západnej regiónov a slabý dopyt na Východe. Súkromných obchodníkov tam, kúpu alebo drahé alebo lacné materiály (často bridlicová krytina na kartóne základ). Aj firemným klientom, často dáva prednosť materiály druhej generácie, prejdite na princípe "lacnejšie, tým lepšie." V potvrdení o to, dodávateľov strešných krytín štátu, že na Východe s dovoz evroruberoida sa len ruštinu, ale veľmi silnú pozíciu domácich podnikov pôsobiacich v nižšiu cenu segment trhu. Materiály tretej generácie už na prístup Dopyt po evroruberoid pravdepodobne najväčší rozsah v poslednom období utrpela, pretože únik kapitálu pre volebnú kampaň. Podľa Riaditeľa Slavuta asfalt rastlín Anatolij Potapov, aktívne nákupy, ktoré v teple a suchu jar čakali v Marci začalo až v júni. Ale oprava strechy odložiť dlho, a na jeseň spotrebiteľov vyrobené za stratu času. Výsledkom je, že dopyt po valcované polymér-asfaltové materiály, podľa odborníkov, vzrástol v minulom roku o 30%, aby 16-18 miliónov štvorcových M. minulý rok na trhu, bol nie len rastie, ale aj aktívne organizovanie. Viac jasne bolo rozdelenie podľa ceny segmenty: horné (hlavný aktér - taliansky materiálov Index a Polyglass; cena za sq. M SBS modifikované na základe polyester materiálu, v hornej vrstvy s štrku, hmotnosť 4-4, 5 kg na štvorcový Meter je $ 3, 2-3, 3); middle - materiály ruskej priemyselnej skupiny "TechnoNIKOL" a Slavuta asfalt rastlín (cenu, resp., $ 2, 1 : 2, 4 štvorcových metrov); dne - materiály "akvaizol" a niekoľko menších výrobcov. V spravodlivosť, musíme poznamenať, že nie všetky subjekty trhu dohodnite sa s nami cena stupňovanie. Teda, Oleg Pastier, Riaditeľ "Výber", ktoré je Všeobecne zástupca GSCM "akvaizol", domnieva sa, že podporovať ich materiál je v rovnakej cenovej kategórii a materiály", SLRs" a "TechnoNIKOL". Kvalita týchto materiálov je tiež približne rovnaká. Ako pre nižšej cenovej skupiny, tam sú materiály "Luburic" a "Petrofleks" (Rusko), resp., a kvalita je trochu horšia. Ponúkaných na trhu a elite materiálov - anglický Ruberoid ($4, 5-7, 75 per sq. M) a fínska Katepal ($4, 5-6 za štvorcový D) hmotnosti o 5 kg / štvorec M. ako Však priznal, Andrej Primachenko, Riaditeľ spoločnosti, "Diana", ktorý sa prezentuje výrobky Katepal na Ukrajine, v záujme týchto materiálov je veľmi slabá - tu nie je zatiaľ vhodné dlhodobé investičné projekty. Cena materiálov prišiel v takmer plnom súlade s kvalitu. V tejto situácii poskytovateľov evroruberoida nájsť niečo nové, že sa proti priamych konkurentov (cena a kvalita je približne rovnaká), v ďalšej sezóne určite bude zameriavať na poskytovanie služieb, veľkosti populácií, kvalitné technické poradenstvo. Jasne stál na vrchu tri trhu - Slavuta pripravené krytiny papier rastlina, ktorá sa uskutočnila minulý rok, podľa nezávislých expertov približne 4 milióny štvorcových m evroruberoida, ruskej skupiny "TechnoNIKOL" a Charkov podnik "akvaizol", ktoré uskutočnili približne 3, 5 milióna štvorcových. m rolka materiálov. Slavuta rastlín podarilo dosiahnuť úspech vďaka najmodernejším všetkých pracovníkov na Ukrajine výrobných liniek. Podľa predstaviteľov spoločnosti "Avista", SLRs je jediným domácim výrobcom, ktorého produkty boli spokojní. Významne pomôcť sliwotshnam a príležitosti pre rozpočet objednávok a SV'ASCI s veľkých stavebných spoločností. Ruská spoločnosť "TechnoNIKOL" podarilo zadajte group lídrov a tým optimálne, ako v SLRs, pomer ceny a kvality, a flexibilné marketingovej politiky. "Akvaizol" získať trhu, tieto stratégie nízke ceny. V minulom roku spoločnosť urobil ďalší významný krok v tomto smere je vyvinutý nový smerom materiál na báze sklených vlákien "Robert", je určený na výstavbu alebo rekonštrukciu starých striech (hmotnosť - 4 kg / sq. M, cena - $ 1, 25 na štvorcový Meter ). V blízkej budúcnosti štruktúra lídrov na trhu, je pravdepodobné, že zmeny, ako väčšina ostatných ukrajinských výrobcov, vrátane niekoľkých s'objavil sa v minulosti na rok nových podnikov, orientovaný na trhu v regióne, nie je pestovať plány na viac globálna expanzia. Okrem toho sme si povedali troch lídrov v boji na trhu evroruberoida sa môžu aktívne podieľať a Charkov firma "Východ membrána, ktorá sa chystá začať svoju výrobu v blízkej budúcnosti. "Východ membrána poskytuje príspevok novej výroby v priestoroch bývalej továrne ţelezobetónového № 9 v Dnepropetrovsk. Ako uviedol Riaditeľ spoločnosti "Východ membrány" Victor Zhvan, to bude už p'piatom na Ukrajine takéhoto podniku, ale napriek tomu, že na trhu stále nie je nasýtený s domácimi výrobkami. V oblasti výroby sa plánuje investovať 4, 6 miliónov dolárov. Vo SV'preto, spoločnosť plánuje vziať úver v jednej ukrajinskej banky. Ručiteľ na to dohodnuté konať'Danna spoločnosti". Očakáva sa, že 80% z úveru sa použije pre prevádzkového kapitálu a 15% - na nákup zariadenia na automatizáciu spolu so softvérom, a systém čistenia vzduchu. Bola uzatvorená zmluva na jeho doručenia s talianskou firmou. Na výrobu evroruberoida spoločnosť sa bude importovať kropenie česká Republika, modifikátor z Ruska a Kazachstanu, posilňovanie, vychádzajúc z Turecka, výplň (bitúmen) máte v úmysle použiť ukrajinský. Teraz Východ membrány" rokuje s Stirol obavy o možnosti výroby a dodávky pre jej gumy, a s Charkov lano rastlín - možnosť robiť základe, najmä sklenené vlákno. Už teraz má firma zmluvy o dodávke evroruberoida 9 miliónov UAH, Že bude poskytovať štvrťročné kapacity. "Východ membrány" ponúka na predaj evroruberoida za ceny obvyklé strešnej krytiny, ktorá je v 1, 8-krát lacnejšie ako teraz je evroruberoid na Ukrajine. Tento rok takmer všetkých poskytovateľov evroruberoida predpokladá spomalenie na trhu od 30%do 15%. V rovnakom čase, na trhu je očakávané výrazné kvalitatívne zmeny. Ukrajina bude čoskoro valcované materiály tretej generácie, ktoré sú vyrobené v Európe s 70-tych rokoch, ale v našej krajine vo veľkých množstvách sa nedováža. Podľa Riaditeľa marketingu spoločnosti "Avista" Sergey Sukhanov, sa výrazne líši od valcované materiály z prvých (asfaltové krytiny na kartóne základ) a druhý (polymér-bitúmen objavili "evroruberoid") generácie. Po prvé, majú výbornú priepustnosť pary schopnosť. Po druhé, sú ľahké a stanoví sa v jednej vrstve, tak meter štvorcový strechy je štyri krát ľahšia meter štvorcový dve vrstvy, polymér-bitúmen na povrch vozovky. To robí materiály tretej generácie optimálny pre ľahké montované budovy, ktoré sú teraz získava popularitu v stavebnom priemysle. Po tretie, tieto materiály môžu byť položené na chlad, ktorý umožňuje mužov, aby sa zabránilo tradičné zimné "mŕtvy" sezóny. Okrem toho, ktorým sa takýto materiál si nevyžaduje použitie otvoreného plameňa'I (nahrádza horúci vzduch), čo je veľmi dôležité pre jadrové elektrárne, nádrž fariem a iných požiaru o'objekty. Samozrejme, úplne nahradiť polymér-asfaltové strešné tento materiál nebol schopný ani v Európe: nie je vhodné pre oprava strešnej krytiny, sú vyrobené z materiálov z prvej alebo druhej generácie. Ale vznik v Ukrajine zahraničných investorov, ktorí majú značné množstvo peňazí a už si zvykli na materiály tretej generácie, zástupcovia spoločnosti "Avista" považovať za signál, ich eliminácie na ukrajinský trh, a už v tomto roku. "Pripravili sme brand manažérov podľa materiály tretej generácie, ktorí môžu teraz začať aktívne správania tematické semináre, a to aj v regiónoch," povedal Sergej Sukhanov. Rovnaké to bolo povedané a Vladimir Kozlov - predstaviteľ anglickej spoločnosti Ruberoid na Ukrajine: "Dnes je výhradným zástupcom ochrannej známky Ruberoid na ukrajinský trh je spoločnosť," Master-Strechy ", zamestnancov, ktoré sú už dlho certifikované na prácu s našimi materiálov a technológií". Takéto materiály sa chystá priniesť na trh, nie len "Avista". Takže, spoločnosť "TechnoNIKOL" plánuje začať dodávok na Ukrajinu je jedinečný v CIS trhu z valcovaných materiálov pre "dýchanie" strechy, ktoré môžu byť položené na vlhkom base a mrazu, a dokonca aj "declassified" ich mená - "Uniflex-Vent" a "Technoelast - Vent ". O druhom, známe aj jeho cena - $ 4, 2 sq. M. V budúcnosti nádej na uvoľnenie materiálov z tretej generácie môže začať na Ukrajine, podľa odborníkov, technické možnosti na to má Slavuta pripravené krytiny papier rastlín. "TechnoNIKOL" tento rok bude dobehnúť s Taliani v segmente VIP-materiály. Rusi plánujú uviesť na trh, vrátane ukrajiny, APT-upravený materiál "Vestoplast" na vodovzdornú úpravu cestnej obrazy, ktoré sa budú dať horúci asfalt. Teda, snaží sa konkurovať súčasnej "Albion" a "Majster strešnej Krytiny Gemini Ponti z Valného Membrány, ako aj zastupovať "Avista" materiál Proteaduro Triarmato z Indexu. Kov: domácich výrobcov jostle dovozcov Za dnes na trhu hút o 10 výrobcov ("Albatros", "Bionika", "Oživenie Polesie", "Gipron, Zahidspecprofil", "Master-Profil", industrial group "Arsenal", " Rannila-Kyjev ", " TPK-Profil ", " Finprofile ") a niekoľko dovozcom, ktorý má významné miesto na trhu je len" Centrostal-Domstal "(výrobkov poľskej firmy GCB Centrostal Bydgoszcz). Okrem Poľska na Ukrajinu dovezené, kovové dlaždice z Ruska ("Kovový Profil"), Švédsko (Kami, S-Strechy) a aj na Novom Zélande, ale celkový podiel dovozu na trh nemá presiahnuť 5%. V minulom roku prvýkrát za posledných niekoľko rokov'sa objavili nejaké nové výrobcov z kovu. V rovnakom čase, kancelárií, ktoré boli na trhu skôr, rozšíriť výrobu zariadení alebo v pláne urobiť. Spoločnosť "Arsenal-Centrum" s týmto cieľom v najbližších mesiacoch budú dopravné výroba z Kyjeva v Vasilkov, kde už kúpil a skončil obchod s rozlohou 2500 štvorcových. m. "Tam bude pracovať linku na výrobu kovov s kapacitou 8-9 m/min. a 4 linky na výrobu vlnitej lepenky, - hovorí zakladateľ 000 "Arsenal-Centrum" Victor viktorovič fiodorov. - Plechové strešné krytiny sa vyrábajú vedenie fínskej spoločnosti Syntech Oy - nové, ultra-moderné, tento riadok na Ukrajine má len rastliny "Rannila" v Dnepropetrovsk". V ďalších plánov, priemyselná skupina "Arsenal" - otvorenie závodu v Charkov. Postaviť nový závod na výrobu kovov dlažby, fasádne profily, S, Z, omega-profily na predmestí Kyjeve bude a spoločnosť "TPK". Brand Manager "TPK-Profil" Taras Tkachenko nevylučuje možnosť, že do konca tohto roka, spoločnosť môže zakúpiť ďalšie linky na výrobu kovov. A je pravdepodobné (aj keď v spoločnosti nie je uvedená), ktorý bude to blízkosti Kiev. V roku 2003 alebo 2004 otvoriť výroba kovov v Ukrajine, plány a jej posledné hlavné dovozca firmy "Centrostal-Domstal". Ak sa chcete pripojiť na číslo Kyjev výrobcovia sa rozhodli, nie menej známe v Západnej oblasti Ukrajiny spoločnosť "Saphicparadise". Výrobná plocha je už pripravená, a v blízkej budúcnosti sa pripravuje pre inštaláciu linku na výrobu kovové dlaždice, dva linky na výrobu kovového profilu a ultra-moderné výrobné linky panelov typu "sandwich". Výroby je plánované na plnú kapacitu v polovici roku 2003. Tento rok v lete získal a druhý v krajine, po spojený s "Finprofile" AZST "farba" v Antracit regióne Luhansk) závod na výrobu surovín pre kovov-spoločnosť "Modul" v Kamianets-Podilskyi. Rastlina zinku výroba "Severstal" (Cherepovets) farby a dať ochranné polymérne povrchy, s využitím materiálov Európskej výrobcov. Vykonávať tieto operácie na Ukrajine, a nie v zahraničí, umožňuje zníženie nákladov na suroviny pre kovové dlaždice na 15-20%, podľa odborníkov spoločnosti "Europrofile", predstavujúce výrobného závodu v Kyjeve. Rozšíriť výrobné kapacity robí situáciu na trhu. Minulý rok spotreba kovov na Ukrajine vyrástla tu 20-25% (podľa "Rannila-Kyjev") až 40-70% (údaje z "TPK" a "Centrostal-Domstal"). V roku 2003 sa tempo rastu predaja sa očakáva na úrovni 20-25%. Medzi všetkými hmotnosť klientov kovové výrobcov plánu ako v minulom roku, zamerať sa stavitelia. Výrobcovia aktívne tvarované trhu, vrátane - pre budúcnosť, s pomocou obrazu udalostí. Napríklad, "TPK" niekoľko rokov nepretržite súťaže medzi architektmi a zaplatí 30 štipendií študentom z Kyiv national University of stavebníctva a architektúry (bývalá TRC). V absolútnych číslach objem trhu je, podľa popredných výrobcov, 2, 2-2, 5 miliónov. kV. m. Hodnotiť štruktúra trhu kovu je oveľa ťažšie. "Dnes nie je objektívne údaje base, - hovorí Olga Popovič, Správca CJSC "Rannila-Kiev. - Rozumný dialóg medzi výrobcami z kovu, ktoré by pomôcť každému identifikovať svoj podiel na trhu, a podľa toho zvoliť správnu stratégiu. Táto prax je bežná u, napríklad, potravín a tabakových spoločností. A sme z jeho časť, je pripravený odhaliť karty, za predpokladu, že dialóg bude otvorené". Tento názor zdieľa "TPK". "To by bolo zaujímavé vytvoriť akýsi obchodné Združenie výrobcov, napríklad, strešných krytín, na výkon spoločného trhu, štúdií, výmena informácií, lobistických záujmov vo vývoji stavebných dokumenty", -povedal Taras Tkachenko. Firma "TPK" poskytla nasledujúce informácie v top tri vedúce postavenie na trhu: "Rannila" -36% z celkového objemu predaja v prírodných podmienkach z kovu, "TPK" - 19%, "Arsenal" - 18% (v menovej oblasti akcie sa zdajú byť trochu odlišné, ako ceny konkurentov líši). Rozdelenie trhu na cenu segmenty transparentnejšie. Popredných výrobcov presvedčení, že polovicu (alebo aj trochu viac) sa predávajú na Ukrajine, kovové dlaždice - Európsky pozinkovaná oceľ, zatiaľ čo domáce (MMK pomenoval. Ilyich) - menej ako 10%. "Viac a viac pozornosti dnešných spotrebiteľov drew záruka daná výrobcom, vysvetľuje Manažérka značky "TPK-Ke" spoločnosť "RIC" Taras Tkachenko. - Kovové výrobcov západoeurópskej pozinkovania záruka 10 rokov, zatiaľ čo ich kolegovia, ktorí používajú ruskej alebo ukrajinskej ocele, nie je viac ako 5 rokov". Teraz trhu metal rozdelený do rôznych segmentov v závislosti od ocele. V hornej časti (asi $8 per sq. g) pracovať "Rannila-Kyjev", pomocou kovových z koncernu Rautaruukki, "TPK" (Ekostahl, a Nespočetné) a "Centrostal-Domstal". Okrem pomocou kovových popredných výrobcov, sa snaží dokument kvalitu svojich produktov osvedčenie o radu ISO 9000. "TPK-Ke" už dostal ISO 9001 osvedčenie, na začiatku sezóny sa bude konať certifikácia výroby CJSC "Rannila-Kyjev", a GCB Centrostal Bydgoszczi má certifikát ISO 9002. V nižšiu cenu segment ($6 za štvorcový. m a dokonca nižšie) sú výrobcovia, ktoré používajú domáci ("Gipron") a Novolipetsk (Oživenie Polesie", "Albatros" a niektoré ďalšie) dip. Spoločnosť "Finprofile" prestal výber na zinced ocele integrované funguje "Sever-oceľ" a "Ispat-Karmet" (Karaganda). "Arsenal-Centrum", ktoré majú snažil Novolipetsk kovové kombinovať a Ekostahl, definovali hlavným dodávateľom slovenskej pobočky US Steel (steel Košice). Tak minulý rok sa začal tvoriť priemerná cena segment trhu kovov (o 7 usd na sq. m). Priaznivá poloha v tejto súvislosti bolo prijaté spoločnosťou, "Saphicparadise", ktorý potrebuje pracovať vo všetkých cenových segmentov, pomocou oceľových rôznych poskytovateľov. Estetický vkus kupujúci kovové stabilné. "Ukrajina je krajina silné tradície. Minulý rok najobľúbenejšie kovové dlaždice sa opäť bol typu "Monterrey" potiahnuté polyster červená, tmavo zelenej a hnedej farby, " hovorí Oľga Popovič. "Pre domov, aby podobné "Monterrey" profil "Efekt" a len na prestížnej administratívna budova-vyššia "Prestíž," dodáva Taras Tkachenko "TPK". Preto je nepravdepodobné, že by v blízkej budúcnosti na Ukrajine začne vydaním kovové dlaždice druhý profily a druhom poschodí. Predpovede na aktuálny rok nie je tak optimistický, pretože výsledky z minulosti. Rast objem predaja v najlepšom prípade bude aj naďalej, ale s najväčšou pravdepodobnosťou, sa pomaly mierne. O cene situácia odborníci nie sú jednotní. Zakladateľ 000 "Arsenal-Centrum" Viktor viktorovič fiodorov, naopak, predikuje zvýšenie minimálnej ceny kovov na trhu až $6, 3-6, 6 kV. m. Podľa neho svet je teraz zažíva deficit z pozinkovanej ocele, najmä, farby povlaku, ako výsledok, pretože v druhom štvrťroku minulého roka, pozinkovaná oceľ vzrástol o približne 100 dolárov za tonu. Ale, podľa Pána viktorovič fiodorov, rast ceny pre plechové strešné krytiny nie odcudziť kupujúcich - tento materiál už použité, a architektov, projektantov a staviteľov. Na trh šindle rozvíjajúcich sa hráči V uplynulom roku na trhu šindle aktívne rozvíjať a prešla viditeľné zmeny. Vývojári majú zvýšený záujem o niečo iné ako kovové, ktorý prestal byť originálny. Dopyt po šindle, podľa Riaditeľa spoločnosti "Diana" Andrei Primachenko, zvýšená o 50%. Teda, domáce strechy dať asi 300-350 tisíc. kV. m šindle. Na rastúci trh v minulej sezóne, noví hráči vstúpili. Po rastlín Gargzdu Mida kúpil ruskej skupiny "TechnoNIKOL", v júli, Ukrajina začala dodanie šindle z Litvy. S príchodom rastlín Rusi sa rozhodli zopakovať úspešný exkluzívne riešenia lídrom v CIS trhu - fínska spoločnosť KATEPAL. Majú poskytujeme klientom celý súbor súvisiacich materiálov (zbrázdené prvky, Antony a koberec podklad) a vydala model "dohode", ktorá je odolná ako tlaková nádrž na vodu, dlažby Katepal Skalnaté. Použitie lacné ruských surovín umožňuje predávať šindle sú oveľa lacnejšie, fínska ($6, 5-7, 2 kV. m). Trochu skôr na ukrajinský trh bol iný zahraničný výrobca-fínska obavy Leminkainen s rozpočet (takmer ako v "TechnoNIKOL") šindle Pikipoika. Prvé série šindle dva modely ("Honeycomb" a "Vlna") vydané Slavuta pripravené krytiny papier rastlín. Jej produkty sú dokonca trochu lacnejšie ako ruský (od $5, 4 kV. m). Avšak, podľa Riaditeľa spoločnosti Anatolij Potapov, jeho predaj na ukrajinský trh sa nepodarilo správne stanoviť. Zvýšenou konkurenciou stimulovaný subjekty na trhu viac flexibilná cenová politika. V jeseni firmy "Avista", ktorá sa uskutočnila akcia, znížiť o 15-25% z ceny bitúmen dlaždice Tegola, a Diana v auguste-septembri bola ponúknutá služba auto repair odborníkov zľavy na produkty KATEPAL. Minuloročné zmeny stimulovaný jasnejšiu štruktúru trhu, na hornej časti (viac ako $7, 2-7, 5 per sq.. m) a nižšiu cenu segmenty. "Všetci prijali ich výklenky: sme jeho, "TechnoNIKOL" a iní - jeho", - hovorí Andrej Primachenko. Najviac rozvinuté dnes výklenku drahý tovar, ktorý je obsadený KATEPAL, IKO a Tegola (KATEPAL a IKO zaujať dominantné postavenie na trhu). Najlepšie drahé šindle, podľa spoločnosti "Diana", ktoré sa predávajú v Kyjeve a na Východe. S cieľom stimulovať dopyt, spoločnosť "Diana" minulý rok ponúkané 5 nových farbách šindle a radi aesthetes odtiene Rocky "blue lagoon" a Katrilli "hoarfrost". Napokon, vďaka biela farba, dojem na zasnežené strechy celoročne. V tejto sezóne, Riaditeľ spoločnosti, "Diana" sľubuje, že na ukrajinský trh, nový typ šindle s výrazne zlepšený výkon a vypočítaná životnosť 60 rokov a záruka na obdobie 30 rokov. To bude stáť viac drahé ako výsledok - na 17-19%. Asi jedna tretina z trhu v minulom roku sa lacné výrobky - Pikipoika, "Šindle orol" poľský závod Izolacia (vo vlastníctve fínsky Icopal), "TechnoNIKOL" a Slavuta šindle. "V minulom roku sme cítili, že na trhu a podporovať nový produkt cez kontakty, so sídlom skôr, pri práci na trhu v Eurách ruberoid. Na budúci rok očakávame, že sa začať hmotnosť podpora šindle a chcete mať väčší objem - nie menej ako 15% trhu", hovoria manažérov spoločnosti "TechnoNIKOL". Zároveň Pikipoika, najpravdepodobnejšie je, že zmizne z nášho trhu. Jej výrobcovia sa rozhodli zmeniť názov strešných škridiel na viac jednoduchá, ako by nič lepšie, ako Krembit. V tejto súvislosti existuje nebezpečenstvo, že domáce kupujúcich budú miasť fínskej šindle s ukrajinskej evroruberoida vyrobené za rovnakých ochranná známka firmy "Výbuch" v Kremenchuk, a záujem bude prudko klesať. Evroshifer: najdynamickejšie segmente strešných Dopytu na trhu pre vlnité betamethasone strešné plechy, s názvom ľudí euroliberal, poslednom období rástli rýchlejšie ako u iných strešných krytín. Podľa ukrajinského zástupcu Onduline, predaj tzv. "eurosphere" pestované dvakrát, že je až 2 milióny. kV. m. Takú popularitu materiálu predajcov vysvetliť jej nízka cena a jednoduchá inštalácia (dať ego každý autor môže nezávisle, vrátane starej strechy). Rýchly rast objemu predaja je, podľa odborníkov, vzhľadom k tomu, že široké vrstvy zákazníkov si bohatší a chápať výhody moderné strešné materiály. Napríklad minulý rok evroshifer začal tešiť na väčšinu bežných objekty. V Kharkiv euroliberal nahrádzajú azbesto-cement, strešné "Chruščov", Volyňská silné agrofirms krídlo diverzifikované farme, a v Ľvove a Transcarpathia, podľa Riaditeľa zástupca úradu Onduline Victor Mikhailov, boli tam celé "ondominitialize" oblastiach. Veľmi často máme vziať tento materiál a na Juhu, hlavne v Krym. Približne 70% z ukrajinského trhu, "Eurosuper kontroly Onduline, 10% - Ondura, 20% - Guttanit a predaj Bituwell a Aqualine veľmi číslo. Podľa obchodníkov, rozdelenie trhu, bol vzhľadom na skutočnosť, že Onduline bol prvý release tento materiál a dnes má rozsiahlu sieť výrobu a uvádzanie na trh, sú stále kontroluje veľkú časť svetového trhu. Ondura priťahuje kupujúci širší farebný gamut a najväčší záručnú dobu uchovávania dosiahnuť s dodatočné pokrytie. Guttanit získal značnú časť trhu vďaka obrazu krajiny-výrobca Nemecku, zatiaľ čo Onduline prichádza na Ukrajine, v Poľsku, a tiež vďaka dobrým dealer. V tejto sezóne očakáva sa, že trh sa výrazne prísť zákazníkov a objavuje novinky: list s novým profilom, pripomínajúce dlaždice. Čas tento kameň má ešte prišiel na Západe, napriek vznik v posledných desaťročiach nové strešné materiály, najviac populárne je dobré staré dlaždice. Avšak, staré, to môže byť nazývaný nie vždy, aj v tomto odvetví, veku, ktorý je tisíc rokov, teraz tam sú nové riešenia. Zákonodarcovia "dlaždice" móda - nemecký - vyvinutý šindle, ktoré sa vzťahuje na 1 sq.. m stačí 10 Ks. (v tradičných modelov - 13-14 kus. celkový Wes 40 kg (najstaršie škridly "beaver tail" - váži až do 63 kg/q. m). Tiež podarilo znížiť minimálny uhol kachľové strechy od 27. do 22 stupňov. "Objavil sa dlaždice, potiahnuté, vytvára efekt Lotus - dážď dole na streche, čistiť. Existujú experimentálne vzorky Zlaté dlaždice. Tento efekt je dosiahnutý tým, striekanie farby na keramiku", - povedal Ivan Karpov, vedúci spôsobom-export spoločnosť "CAB Ltd", predajca nemeckej spoločnosti Trost. Avšak, všetky tieto úspechy, na Ukrajine je ťažko známe, ako na trhu, šindle veľmi pasívne. Životná úroveň je stále nízka, a niekoľko bohaté vývojári stále nie je psychologicky pripravení postaviť dom, po stáročia. "Aj z hľadiska estetiky nemáme, módne keramické dlaždice", - povedal Výkonný Riaditeľ PE "Creasteel" Dmitrij Bulavin. Takže obchodníci, keď zintenzívniť propagáciu, takmer v plnej sile účasť na jeseň výstava "Stavby a architektúra", nečakajte, že v blízkej budúcnosti za významný rast dopytu. Kapacita trhu keramické dlaždice sa meria len desiatky tisíc štvorcových metrov, a predajcovia nemeckého dosky (pomerne drahé) slúžia iba niekoľko objektov v h. Ak však drahý tovar, a tam sú veľmi vážne. "Nemuseli sme, aby šindle na streche 100-200 kV. m - ak si kupujete na zámku, potom okamžite 500-900 námestie. m", -povedal Ivan Karpov. Preto, a kúpiť šindle, kde bohatí ľudia najčastejšie nie je ani tak na Západe, kde materiál je tradičné, ako v Kyjeve a najväčších miest Východne. Kupujúci dlaždice na Ukrajine, podľa dodávateľov, prednosť tovar lacnejšie: dlaždice Východnej európy výroby (Tondach, Jamina, Kikinda) predáva lepšie ako nemecké (Ruppkeramik, Trost, Wiekor), a klasická - lepšie ako ingibirovany alebo presklené. Avšak, najlacnejšie a dlažby-domáce - prakticky zmizli z trhu. Podľa odborníkov, kvality vyrobené v usa dlaždice bola taká nízka, ktorý poskytol zákazník radšej kúpiť kvalitné kovové strešné krytiny. Avšak, tam je dlažba, dopyt, ktorý na Ukrajine rýchlo rastie - cementu-piesok, ktorý za cenu porovnateľnú s kovovou. Podľa údajov "BRAAS Ukrajina, ktorá ovláda polovicu domáceho trhu, každý rok sa dopyt po nej rastie dvakrát, a minulý rok prekročil 250-tisíc. kV. m. Predám tento materiál je väčšinou v Západnej (tradície), a Kyjev regióne. Tento segment trhu je celkom sľubne, a tam sú už niekoľko malých domácich výrobcov. V budúcnosti sa na výrobu cementu-piesok dlaždice na Ukrajine môže nasadiť majiteľ firmy Lafarge sa týkajú Braas. Priama reč Skôr alebo neskôr nedorazvitia súťaže bumerang sa vráti k nemu, ktorý tento bumerang začalo známky ANOPOLSKYI, Predseda "TPK": - Na domácom trhu existuje pomerne široký sortiment strešných krytín. A každý konkrétny materiál má svoje dolné a horné limity, ako v kvalite a cene. Princíp je: "čím vyššia cena, tým lepšia kvalita materiálu". V súlade s európskymi tradíciami, najlepšie, ale podľa toho, čo sa považuje za najdrahších materiálov, ako sú keramické dlaždice, meď, čistý zinok. Na autora stránky na životnosť plechu a profilovaných strešných kvalitných surovín, šindle. Dnes tieto materiály, kedysi považované za luxusné, sa stal viac prístupným pod cenu a popularitu. Ďalej je možné prideliť taký materiál, ako Onduline, evroshifer. Tieto kategórie strešné materiály výrazne za predchádzajúci kvality, ale je k dispozícii za najnižšie ceny. Kvalita v každej tovarovej skupiny sa výrazne líši, môže byť zásadne odlišné : závisí od technológie, kvality inštalácie, len strechu "koláč". Výber strešnej krytiny je určený podľa finančných možností klienta. Tam je trend zvyšovania kvality kovové strešné materiály vo Všeobecnosti. Suroviny výrobcom zlepšiť ich technológie, resp. zvýšenie sadzby. Ak budeme hovoriť o kvalitu hotového strechu, potom som upozorniť ešte raz, že veľa závisí od správnosti krytiny prácu. Nové materiály a technológie, ktoré by mali byť skúmané a správne uplatňovať v práci. Prácu "staromódny" môže vážne poškodiť aj najlepší strešnej krytiny. Dnes naša spoločnosť venuje veľkú pozornosť na problémy technickú podporu našich produktov - sme tlač návod na inštaláciu dodávané naše výrobky sú špeciálne upozornenie na kupujúceho, ktorý je pre podrobné odporúčania na vykladanie a skladovanie. Konzultačných inžinierov "TPK" na Ukrajine, môžete získať zadarmo. Ak je to potrebné, dohľad. Snažíme sa rozvíjať partnerstvá s stavebných spoločností, poskytuje im potrebné informácie o materiály, odporúča zákazníci. Dnes trh kovové strešné materiály sú už dobre zavedené a štruktúrované. Existujú dve hlavné skupiny výrobcov z kovu a profnastila. Sme pokecali. Prvá skupina - výrobcov vysoko-kvalitný tovar, ktorý sa dodáva s potrebnú dokumentáciu a servis. Druhá skupina - výrobcovia tovaru.

Predám strešné materiály v Kyjev.

ZDROJ: BudMajster

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика