пятница, 28 марта 2014 г.

Marketing v podniku 2006-10-28 14:57:51

Výstavby a rekonštrukcie.








Marketing v podniku
2006-10-28 14:57:51

Suché stavebné zmesi je relatívne nový produkt na trhu stavebných materiálov SÍH. Spotrebiteľ CCC tvorili Západných firiem s aktívnym reklamy a predaja politiky. Teraz trhu suchej zmesi je dynamicky sa rozvíjajúca: rastúci počet výrobcov (oboch suteréne a veľké podniky), ktoré robia z ich vlastných zmesí a mált. Boj pre spotrebiteľov má radikálne zmenil, ako spotrebitelia sa naučili na výber, a môžu si vybrať z množstva výrobkov. Tradičný prístup časy rozvinutý socializmus, "Čo môže produkovať, a budeme vykonávať už nebude aktivovaná. Teraz všetko naopak - "to, čo je v dopyte, a mali by sa vyrábať". Ale na otázku: "Čo robiť? Čo bude mať najvyššiu požiadavku? "- To je len špičkou ľadovca. Pre neho existujú aj ďalšie, nie menej dôležité otázky. A budú musieť nájsť správne odpovede, na zabezpečenie úspešnej činnosti podniku. Ako vyrábať? Čo moc kúpiť vybavenie? Koniec koncov, je to dlhodobá investícia peňazí investície. Ako podmienky závisia od objemu z výroby? Kde nájsť dodávateľov kvalitných a lacných surovín? Aký druh obalu a balenie najžiadanejšie dnes? Kto je kupujúci? Pre koho je ekonomicky výhodné pre výrobu tovaru pre stavebné firmy alebo pre jednotlivcov, pre miestnych spotrebiteľov alebo regionálnych? Čo je zásadne ovplyvňuje dopyt: povesť výrobcu, ceny výrobkov, technické údaje, jednoduché použitie, balenie alebo niečo iné? Zoznam otázok pokračuje. Ale cieľom tohto článku nie je opäť poukázať na problémy výrobcov, ale aj ukázať skutočný spôsob, ako ich prekonať, je marketingový prístup v organizácii, podniku, činnosti. Bohužiaľ, spoločná situácia, keď administratívneho aparátu podceňovať význam marketing sú hlavnými nástrojmi, ktoré nám umožňuje efektívne súťažiť na trhu. Namiesto marketingové Oddelenie oprávnene byť umiestnené na rovnakej úrovni s finančné, obchodné Oddelenie, priradiť mu sekundárnu úlohu pre reklamu, e-mail a iné drobné funkcie. Odmietnutie marketing ako nástroj na štúdium na trhu vedie k nízkej efektívnosti ich využívania. Existuje mnoho argumentov, že dôvodom odmietnutia marketingový výskum. Napríklad, "to je drahé". Na jednej strane, skutočne, ak sa práce vykonávajú špecialisti, to stojí peniaze. A tu ekonomiky so sebou nesie ako stratené zisky a straty, ktoré presahujú náklady. Výrobcovia nie sú ochotní zaplatiť požadované sumy a výdavkov len časť peňazí, ktoré sú potrebné pre komplexný výskum alebo reklamnej kampane, sa stretávajú s minimálne vrátiť na plytvanie peňazí a úsilia. Napríklad, reklamné kampane, objem predaja nemení prakticky. Existuje určitá minimálna investícia v oznámení "o mne" na trhu. Niektorí skeptici sa domnievajú, že ako účastníci trhu, marketingové výskumy vedieť, čo zákazník potrebuje: "Hlavným kritériom výberu tovaru - cena, nie kvalita. Je cieľom každého podnikania je vytvárať zisk, zisk a jeho zvýšenie je dosiahnuť rôznymi spôsobmi. Jednou z hlavných úloh marketingu je podpora konkurencieschopnosti tovaru, a to na štúdiu, alebo vytvorenie nových potrieb, vznik požadované vlastnosti a sledovania pozície na trhu, výrobku, jeho životný cyklus. Konkurencieschopnosť je schopnosť konkurovať v porovnaní s podobnými o'objekty v konkrétnom trhu. Tak, pretože neznalosť trhu (alebo neochota) výrobcovia úzke portrét spotrebiteľa, ktoré zase vedie k strate segmenty trhu. V zásade tento prístup je úplne oprávnené pre zástupcov obchodnej siete, pretože priemerné náklady na marketingové výskumy porovnateľné sumy, ktorú predávajúci môže vziať riziko investovania peňažných prostriedkov na nový produkt. Tam sú priemyselné podniky, ktoré obsahujú v jeho stav samostatnú servisnú marketingu. Aj keď vedenie uvedomuje si dôležitosť práce vykonávané marketingové služby, a pripravení stráviť peniaze na výživné pre svoje kvalifikovaný personál, to sa nezaobíde bez služby externých poradcov. Po prvé, manažment by mal vziať do úvahy rozdiel medzi úlohy, ktoré bude riešiť "ich" marketingu a konzultantov. Externí konzultanti vykonávanie komplexného prieskumu trhu, dopyt po ktorých sa vyskytuje pravidelne. Vysoké náklady na takýchto štúdií je vzhľadom na krátke lehoty, a veľký počet zapojených expertov, čo si môže dovoliť, aby spoločnosť. A tu vzniká problém odmeňovania oboch tímov. "Môj budete musieť zaplatiť v priebehu roka. Preto, v určitých situáciách je vhodné kontaktovať tretích strán, konzultant, ktorý je schopný vykonávať svoju prácu na tejto úrovni, napríklad, raz za šesť mesiacov, než sa zamestnávajú viac pracovníkov, ako je potrebné, a platiť za ich prácu. Preto je vhodné získať kompletné informácie o zákazníka, jeho potrieb a požiadaviek odbornej marketingu. Na jeho základe vývoj, výroba a trh produkty, ktoré budú spĺňať spotrebiteľa, budú konkurencieschopné
ZDROJ: Výstavba a rekonštrukcia

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика