четверг, 28 ноября 2013 г.

Zasklenie: vyrábať alebo predávať? 2006-11-02 17:32:18

Výstavby a rekonštrukcie.

Zasklenie: vyrábať alebo predávať?
2006-11-02 17:32:18

Služby v oblasti zlepšenia bývania bude potrebné v spoločnosti. Dnes v zozname želaní priemerného spotrebiteľa sú aspoň rekonštrukcie, montáž železných dverí a výmena "normálna" Okná plastové. Preto podnikania v týchto oblastiach je veľmi rýchlo vyvíja: napríklad, v meste pol milióna ľudí v troch rokoch počet firiem zaoberá montáž plastových Okien, môže rásť z ôsmich na štyridsať.

Ale biznis je biznis zvarov. Jedna vec je, keď zlý lekár alebo učiteľ v stavebnej sezóny spínač nainštalovať "fashion" Windows od zúfalstva nie sú licencované a používa sa ako lacnejšie materiálu. Celkom iné, keď človek má túžbu vytvoriť si svoju vlastnú firmu, ktorá bude pevne zaujať svoje miesto v regionálnom trhu a bude prosperovať dlhé roky. To je asi to, že sa bude diskutovať.

Ako sa stať predajcom
Dnes vysoko kvalitných surovín pre plastové Okná a fasády, dvere, zimné záhrady) - profily, sklo a príslušenstvo - vydanie alebo v zahraničí, alebo vo veľkých podnikoch v Rusku na zahraničných technológií. Dať to všetko do skla podľa konkrétnej objednávky, ktoré je vytvoriť dizajn, ktorý je vhodný pre inštaláciu, musíte relatívne malé výroby na miestnej úrovni. V tretej etape - inštalačné služby. Preto, zástupcov malých a stredných okno podiel na trhu na dve skupiny: na výrobcov a predajcov. Firma sa predajcu môže byť jednotka výrobcu, a viesť nezávislý obchod.
Teoreticky predajcom sa môže stať aj jeden podnikateľ, ktorý je schopný uzavrieť dohodu s rastlín, dodať dvojité okno od obchodu k zákazníkovi a kompetencie (systém Windows) ak chcete nainštalovať. Ale špecifiká okno podnikania je, že prítomnosť objednávky Voľba'z dôvodu výstavby sezóny: od mája do októbra, sú garantované od novembra do apríla je ako šťastie. A len firma, ktorá sa pravidelne poskytuje reklamné, má svoj vlastný okruh zákazníkov a ktorého meno'ja som známy na trhu sa môžete spoľahnúť mimo sezónnych prác. Šesť až desať ľudí, schopných pracovať v harmónii tak, že aspoň platu, ktorý dostanú celoročne, nielen počas leta. V regionálnych podnikateľských tohto druhu v stavebnej sezóny, celkový objem objednávok firma-predajca môže byť 1 000-1 500 štvorcových m za mesiac, v zime - desaťkrát menej.
Zvážte, čo potrebujete dealer business takejto úrovni. Hlavný zdroj, samozrejme, sú ľudia. Montáž posádky - troch ľudí na trvalé zamestnanie; druhá brigáda zmysel prenájom v lete na vrchole objednávky, ak sa, napríklad, na konci júla, sa ľudia vracajú z dovolenky a až do novembra sústredene zlepšenie robiť-byty a kancelárie. Predajca spoločnosti povinné'nevyhnutne potrebujú Manažér, ktorý prijíma a počíta objednávky. Ďalší muž (alebo rovnaké) bude cestovať do objednávateľa merania. Ten, kto robí merania a výpočty, by mali mať vysokoškolské vzdelávanie v stavebníctve: zákazník spravidla vie, čo chce, plastové okno, ale nemá predstavu, ako to robiť lepšie - najmä v prípade, ak dom nie je ešte hotový. Preto je spoločnosť povinná'je povinný vysvetliť a dať kompetentné poradenstvo. Dve stávky na účtovníka a vodič. Ostatné pozície - na žiadosť alebo na požiadanie.
Ďalší výkon - vozidlo na prepravu skla. Môže to byť malé vozidlo typu "gazelles", telo je vytvorené tzv. pyramídy: dizajn so špeciálnymi popruhy, ktoré poskytujú bezpečné upevnenie na nestabilných produktu. "Gazelle" bude stáť asi 180 000 rubľov, ale môžete si kúpiť auto, používa, alebo sa špeciálne auto. Takéto služby sú ponúkané, napríklad, v Tomsk, kde je veľa firiem, vykonávať IGU z Novosibirsk (300 km jedna cesta). V každom prípade, vozidlo je potrebné dodať produkt z výroby na miesto montáže. A pyramída bude stáť približne 20 000 rubľov.
Potom sadu nástrojov pre inštaláciu, najmä kladivo a videl na parapety (môžete použiť píla, ale je to dlhá a menej kvalitný). Cena ruskej výroby 20-25 tisíc rubľov; import - napríklad firmy Bosh - dva-tri krát viac. Jedna inštalácia tím používa jeden súbor, ale s sezónne variácie a potrebujú najať pracovníkov okrem toho má zmysel kupovať dve sady.
Pre spoločnosť, ktorá neustále prijíma objednávky a chce urobiť dobrý dojem na klientov, potrebujete samozrejme úradu. Najlepšie vo výhodnej oblasti. Veľkosť vhodné priestory rozmedzí od 25 do 60 štvorcových m, je potrebné poznamenať,, že úrad by mal byť predložené vzorky výrobkov: okenné profily, sklo jednotky, atď
Ďalším dôležitým prvkom je comp'počítače. Jeden bude vykonávať výpočty s pomocou špeciálneho softvéru. Druhý je určený pre účtovníka. Tretí je užitočné pre výmenu informácií cez e-mail s výrobcom, najmä ak je v inom meste. Samostatne, je pravda, softvéru. Niektoré spoločnosti používajú univerzálne programy ako AutoCad. Iní dávajú prednosť, napríklad, "Superokna" - program, ktorý prevedeniach len Okná, dvere, fasádne konštrukcie z plastu, dreva, hliníka, atď. Náklady na minimálne verzia "Superocean" je asi pätnásť sto dolárov, ale tu si môžete ušetriť peniaze, pretože v poskytovaní softvéru vášho predajcu môže byť záujem výrobcu.
V priemere štartovacieho kapitálu pre organizáciu dealer business okien a dverí sfére (samozrejme, všetky spoločnosti, ktoré nastaví okno, pripravení urobiť a plastové dvere - aspoň balkón) je 350-400 tisíc rubľov. Zostáva na získanie licencie pre príslušný typ práce (konštrukcie a vybudovanie alebo - staré znenie - na "výstavba budov a stavieb") a podpísať dohody s predajcom.
Alexander Titarenko, obchodný Riaditeľ "Tomsk open": "v Prvom, snažili sme sa pracovať s rôznymi výrobcami, ale nakoniec sa usadili na najväčších výrobcov za Ural - podnikanie" Novelt ", ktorý je založený v Novosibirsk. Používajú moderné automatické zariadenie, a vysoké výrobné objemy, aby cena konečného produktu je nižšia ako spoločností s nižšou úrovňou. Okrem toho sme predajcom poskytujeme zľavu každý podnik, ktorý má uzatvorenú dohodu s predajcom. Predajca zľavy sú kumulatívne, a ich konkrétnu veľkosť definuje materskej organizácie, v závislosti od objemu, realizuje sa na predajcu. Maximálne zľavy, ktoré skutočne si o dvadsať - p'päť percent ".
Pár slov o reklame. Najúčinnejší Alexander Titarenko presvedčený, že publikácia vo voľnom hmotnosť reklamné noviny. Potenciálny zákazník hľadá na časť, kde sme mohli vidieť všetky ponuky na Windows, obzvanivaet firiem v rade a vybrať si, čo sa mu páči. Druhý výkonu typ reklamy mimo autobusy. Teda, mešťania nezabudnite'atabout názov spoločnosti. Okrem toho, v "Tomsk Windows" existujú štyri Billboard, a v lete spoločnosti spinning ich kolesá na mesto a oblasť TV.
Ako pre NI, kompenzovať náklady na tvorbu spoločnosti je, aby jeden veľké, aby, pre príklad, montáž plastových Okien v panny'alipbergenov domov.

Samozrejme - produkcia
Organizácia výroby konštrukcie z PVC kvalitatívne novú úroveň podnikania. Spoločnosť 50-100 zamestnancov má šancu, aby sa stal účastníkom mesta konštrukcie (ak mesto nie je veľké mesto); aspoň, bez pozornosť orgánov nesmie ostať. A v malom meste z ich prospech, a závisí na pozíciu spoločnosti na trhu, a obdobie jej života. To je, samozrejme, nie o trestnej činnosti a o obecnej objednávky. Ak projektu je financovaná z rozpočtu mesta, regionálnej a dokonca Spolkovej), potom, ako pravidlo, výpočty sú vykonávané kvalifikovanými odborníkmi, ktorí si myslia, že o budúcnosti budovy a je pripravený na použitie pomerne drahé služby. Tak, výrobca plastových Okien sa môžu spoľahnúť na objednávky, správy, hlavné mesto-vytváranie podnikov, univerzít, obchodných centier, najmä v prípade, ak mestské hospodárskej politiky prebieha pod heslom "Kúpiť miestnej! ".
Minimálny kapitál na založenie podniku a organizácia systému predaja - od 250 000 Euro. Najdrahšie tu. Najlepšie riadkov pôvodnej nemeckej výroby: výroba skla a vzorov z PVC. A tu sú problematické miesta: Európsky výrobca, pochopiť zvláštnosti ruskej trhu, produkuje dva typy zariadení.
Jeden je vysokej kvality, s vysoko príležitostí a drahé - určené pre Európu. Ďalší, takmer polovica ceny a minimalizovať limit, pre Rusko. Ale tu otázka je o kvalitu výstupného produktu a dlhodobé nosenie nákladov redukovaná verzia: čo ak sa po troch rokoch, to sa bude musieť zmeniť úplne? Napriek tomu, že drahé line súčasne nosí na p'päťdesiat percent, a tam je potrebné prideliť finančné prostriedky na upgrade. Tretia možnosť je Čínska líniu, ktorá stojí okolo sto tisíc dolárov, ale kvalita problém v tomto prípade je ešte viac zhoršuje. Rozhodnutie je pre majiteľa podniku.
O tom, ako to je, a so výber surovín. Pri nákupe pôvodný nemecký PVC profily dopravu a colné náklady budú 30-40% nákladov. Profily z ruskej výroby na základe nemeckej technológie bude stáť asi dvadsať percent lacnejšie. Samostatný problém pre firmy, ktoré používajú vysoko kvalitné suroviny, ktoré sú Čínske a kórejské profily: na regionálnych spotrebiteľských-súkromný sektor stále tendenciu vyberať si najlacnejší servis. Ale to, čo si vybrať spoločnosť, ktorá ponúka tieto služby? Teoreticky, na okno, na ktoré je poskytovaná certifikát s garantovanou na tri roky, je o 25-30% nižšia ako box s certifikátom na desať rokov. Na druhej strane, solventnosť obyvateľstva v ruských regiónoch ponecháva veľa byť požadovaný. Jediná cesta von je používať rôzne profily, rôzne sklo, rôzne doplnky a v plnom rozsahu, ako je to možné informovať spotrebiteľa. Ale je to tak lákavé raz a navždy stáť'zaviazať ei'I vlastné pevné, s dobre-známy nemecký značku a povesť rozšírené spoločnosti a najlepší partner... vo Všeobecnosti, vedúci mať každý deň puzzle, a to najmä kvôli obrovskému súťaž vo SV'z dôvodu veľkého rozsahu výstavby nič stratiť, a otáľania - smrť.
Jevgenij Kostarev, Generálny Riaditeľ JSC "Daniplast" (Tomsk): "Naša voľba je poskytovanie dosť drahé, ale veľmi kvalitatívne služby: používame len originál nemecky produkt a zariadení. Musím povedať, že v poslednej dobe mení spotrebiteľské zloženie v tejto oblasti trhu. Predtým sme si, aby ľudia, ktorí zarobili veľa a mohlo dovoliť kúpiť čo najlepšie. Teraz s'ostatní zákazníci - tým, ktorí veria. Týchto ľudí pracuje za plat, ale šetriť, aby sa dal kvality Windows. Pre takýchto jednotlivcov, sme otvorili špeciálne úverovej linky na úkor našich vlastných zdrojov, ".
Viaceré nuansy. Vlastnej výroby umožňuje trénovať špecialisti na montáž a nových pracovných miest (hoci zamestnancov predajcu spoločnosti ísť študovať dodávateľa). Na druhej strane, pre veľké obchodné bude potrebné pripraviť manažérov pre prácu s klientmi, zefektívniť a optimalizovať proces registrácie a udržiavanie poriadku. Napríklad, "Daniplast" vyvinula systém, kde Manager "vedie" klienta, z prvej výzvy na spoločnosť až do konca ročná záruka na hardvér, ktorý je klient vždy sa zaoberá jednou osobou. Aj týždenné "false", prax v ťažkej situácii. Sa používa systém riadenia kvality v každom štádiu, od továrne a zavolať klientovi nejaký čas po inštalácii okna ak chcete zistiť, či je všetko v poriadku. Výsledkom je zvýšenie objednávky až k tomu, že budeme musieť kúpiť nové vybavenie pre rozširovanie; otvorenie predajcu úrady v regióne. Zároveň Pán Kostarev tvrdí, že takýto podnik nezaplatí off: môžete jednoducho zarobiť peniaze a fajčiť, a môžete len držať svoje vlastné podnikanie a rozvíjať ďalej.
ZDROJ: Business magazine

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика