среда, 27 ноября 2013 г.

Drevesnostruzhechnye vojny 2006-10-31 14:33:55

Výstavby a rekonštrukcie.

Drevesnostruzhechnye vojny
2006-10-31 14:33:55

Aktívne lobovali za zrušenie dovozných ciel na drevotrieska môže stimulovať alebo zničiť dve z ukrajinského trhu. Obe predpovede majú veľa argumentov "pre " a" proti. Ostáva len zistiť, ktorý z nich bude prevyšovať. Drevesnostruzhechnaja tanier (DSP) je hlavný použitý materiál pri výrobe nábytku. V štruktúre výdavkov veľkých nábytok spoločností náklady DSP byť približne 20-30%. Okrem kvality dosky, dôležitú úlohu v výberu výrobcu DSP prehrá širokú škálu poskytovaných hrúbkach a textúry. Až donedávna ukrajinských výrobcov dosiek nemohli zabezpečiť splnenie týchto podmienok v dostatočnej úrovni, a preto ukrajinských výrobcov nábytku vo väčšine prípadov použiť importované MDF. Dám kurzy na všetky Európy oživenie domácej výroby vrstvených dosiek sa začala v roku 1998, keď dve rastliny JV "Interplyt? (M Nadvirna) a "Mlyn na báze dreva panely? (M Kostopil)'Spojených pod ochrannou známkou WBM a začal aktívne propagovať svoje výrobky. Tvorba WBM bol veľmi rýchly, uľahčuje tri faktory. Po prvé, rastliny zvládli o $ 4 milióny investície, ktorá umožnila výrazne zlepšiť kvalitu vyrábaných produktov. Po druhé, je potrebné poznamenať, agresívne a veľmi efektívnu marketingovú politiku, ktorá je WBM. Tretia priaznivé pre domácich výrobcov faktorom bolo zavedenie od roku 1999 15%cla na dovoz z drevotriesky na Ukrajine. Okrem WBM, lemované drevotrieska výroba JSC "AVERS? (M. Kyjeve)a rastlín KronoLviv (, Kam'Janka-Buska), vo vlastníctve Swiss obavy Chopo Holding AG. Výrobná kapacita závodu KronoLviv otvorí v Marci tohto roku, je 120 tisíc kubických m o rok. Už v prvej etape sa investori plánujú použiť polovica energie. Táto aktívna politika dáva každý dôvod domnievať sa, že veľmi skoro súťaže na domácom trhu EAF sa zhorší. Podľa šéfa exportné Oddelenie Kronopol Mar'Jan Ramienka, v blízkej budúcnosti závodu plány vyhrať aspoň jednu tretinu z ukrajinského trhu. Ak chcete hodnotiť štruktúra dodávok drevotrieskovej dosky, na Ukrajine, v závislosti na trhové výskum realizovaný spoločnosťou WBM, asi 65% trhu patrí domácich výrobcov, a zvyšných 35% dovozu. Medzi významných zahraničných výrobcov, vývozu drevotrieska na Ukrajine, je možné vyčleniť na už spomínané Swiss Krono group (poľský závod Kronopol sme dopravy a maďarský), absolútne nesúvislé'spojené Rakúskej Krono group (poľský továrne Kronowood a Kronospan), nemeckej skupiny Pfleiderer (poľský továrne ZPW Grajewo a Prospan) a Rakúskej EGGER skupiny. V menšej miere na Ukrajine prezentuje slovenskej H ^ ina, nemecký Thermopal, Atex a Glunz a lotyšský Bolderaja. Avšak, objem dodávok laminovaných drevotrieskových dosák zo Západnej spoločnosti sa postupne znižuje. Po prvé, z roka na rok zvyšuje podiel na trhu domácich výrobkov. Po druhé, v roku 2001, boli zaregistrované na Ukrajine pre pokles v nábytkárskej výroby o 8%, čo spôsobil pokles dopytu po potiahnutá drevotrieska. Dovoz drevotrieskové Dosky: povera alebo nutnosť? Sergej Warminski, Riaditeľ LLC "Interservis S.r.o. " (TM "Snite? ) Konštatuje, že hlavné kritériá pri výbere DSP riadi jeho spoločnosti je poskytovať celú škálu tesneni, farieb a hrúbky dosiek, ako aj ceny a výhodné platobné podmienky. Väčšina operátorov národného trhu s nábytkom zhodnúť v názore, že všetky tieto požiadavky v rôznych stupňov, ktoré sa už vykonali od domácich výrobcov. Avšak, hlavné ukrajinskej nábytok spoločností väčšina stále zameriavajú na dovoz dosky. A existuje niekoľko vysvetlení. Vysvetlenie prvýkrát mas. Veľké potenciálnych spotrebiteľov drevotrieska jednoducho nemali čas reagovať na rýchle oživenie domácej výroby. HC'yasnen predchádzajúcich zmlúv, výhodné platobné podmienky, stanovené vzťahy'ASCI získal v priebehu rokov stabilné obchodné vzťahy medzi ukrajinských výrobcov nábytku a ich Západných partnerov, nemôže byť revidované v takom krátkom čase. A čím väčšia spoločnosť, tým viac času bude musieť presunúť na iného dodávateľa. Druhé vysvetlenie: exkluzívne zmluvy - prostriedok ochrany proti falšovaniu. Jedným z hlavných problémov ukrajinského trhu s nábytkom je problém ochrany autorských práv. Uzatvorením zmluvy o dodávke exkluzívne DSP popredných výrobcov sú chránené proti nelegálnemu kopírovaniu priemyselných vzorov. Tretie vysvetlenie: prítomnosť "šedej? import. Jeho podstatou je, že pri dovoze tovaru zo zahraničia clo a DPH je účtované na nízke fakturovanej hodnoty tovaru. Prípadne, ak prepravu z laminovanej drevotriesky je tesne pod kódy ďalších tovaru, poplatky sú oveľa menej, alebo vôbec žiadne. V oboch prípadoch hlavným platbu za tovar je vyrobený osobitne. V minulom roku sa objem dovozu z drevotriesky na Ukrajine, podľa odborníkov, predstavovala $ 24, 6 miliónov eur za predpokladu, že toto všetko doska bola dovezená právne, potom štátneho rozpočtu v roku 2001 sa podarilo získať takmer $ 3, 7 miliónov, Ale skutočné príjmy vo výške 1, 5 milióna eur menej. Však neberú do úvahy záujmy štátnej Pokladnice v rozhodnutí o zrušení dovozného cla nemôže, verí Mar'Jan Ramienka. Dostupnosť takéhoto mechanizmu je nerentabilné alebo národných výrobcov z drevotriesky, ani najväčšiu časť ukrajinských výrobcov nábytku, ktorý importovať doska legálne. Štvrtý vysvetlenie: dumpingu na časť Západných spoločností. Je potrebné poznamenať, že tento dumping, zdá sa, nie je úmyselné prírody, ktorá je v tejto etape Západnej spoločnosti nesnaží vysťahovanie národnej výrobca drevotrieskových dosák. Cena $ 2, 5-3, 5 za štvorcový meter, navrhované poľských a slovenských elektrární, hoci nižšie ceny na domácom trhu, je stále ekonomicky opodstatnené, t. j. prekročí náklady. Teraz, Západných výrobcov z drevotrieskových cvičenie cenovú diskrimináciu v prospech zahraničných trhoch, predovšetkým s cieľom maximalizovať ich vlastný zisk, nie na push ich konkurenti. Podľa Mar'Jan Ramienka, č dumpingu podľa Kronopol na ukrajinský trh drevotrieska nie: "Sadzby na poľskom trhu je vyššia, pretože je to iná krajina - inom trhu, iný používateľ?. Predpoklady na výkon dumpingu sú tieto tri podmienky. Po prvé, je to ekonomické oddelenie ukrajinského trhu, drevotrieskových dosák z Európskej, čo umožňuje výrobcom na vykonávanie cenovú diskrimináciu. Táto izolácia je vzhľadom na značné náklady na prepravu a úhradu poplatku. Po druhé, to je situácia, s nedokonalou konkurenciou. Na rozdiel od väčšiny surové materiály, drevotrieskové Dosky nie je homogénny produkt, ktorý umožňuje výrobcov na odlíšenie produktov pomocou jedinečný súbor hrúbkach a textúry. Diferenciácia produktov je už atribútu monopolné súťaže. A konečne, tretia podmienka je vysoká elasticita dopytu na trhu, kde dumpingu. Dopyt na drevotrieskové Dosky na Ukrajine je veľmi citlivé na zmeny cien. Nedávny pokles vo výrobe nábytku, na Ukrajine za následok pokles ziskovosti mnohých ukrajinských výrobcov nábytku, čo má za následok vysokú úroveň dopytu pre drevotrieskové Dosky vo väčšej miere ako predtým, záleží na cene. Vysvetlenia p'po piate: problémy s DPH náhrady. Ďalším faktorom, ktorý vysvetľuje tendencia veľkých producentov nábytku pomocou importovaných dosky, má problémy s DPH, náhrady na ďalšie export nábytku. Dnes vývozcov sú len veľkých výrobcov nábytku, ktorý, ako pravidlo, pomocou import z drevotriesky. V tejto situácii, za určitých podmienok, spoločnosť môže dosiahnuť kompenzácie medzi DPH zaplatenej pri dovoze a vrátené zo strany štátu na export. Odborníci sa domnievajú, že tento faktor je ťažko rozhodujúce, avšak podľa iných rovnocenných podmienok je nedokonalá legislatíva môže vysvetliť, sklon ukrajinskej nábytok spoločností v prospech zahraničných dosky. Hodnotenie faktory určujúce dopyt po dovážaných dosku z hlavných ukrajinskej nábytok spoločností, môžeme konštatovať, že potenciál rastu domácich výrobcov z drevotriesky je prísne obmedzené nezávislé od Cohn'cena situáciu na trhu a zníženie cla na dovoz z drevotriesky bude mať negatívny dopad na dynamiku domáceho výroba dosky. Okrem toho, ako je uvedené Mar'Jan Ramienka, dovozných ciel, ktoré sú dôležité záruky pre zahraničných firiem, ktoré plánujú investovať do výrobu drevotriesky na Ukrajine. Záujmy Trhu s nábytkom stretávajú drevotrieska je len trh zdrojov. Preto, vzhľadom na účinok zrušenie cla na drevotrieska, by sme nemali zabudnúť na efekt takéhoto kroku na trhu s nábytkom. Vo SV'v tejto súvislosti je dôležité posúdiť, aký vplyv na národnom trhu s nábytkom má účinok 15%cla na dovoz z drevotriesky, a prognózu vývoja situácie po prípadné zrušenie povinnosti. Posledné dva roky boli ťažké pre národné nábytkárskom priemysle. Ak v roku 1999 rast výroby predstavoval 13%, v roku 2000 tento obrázok klesla na 3, 9%, a v roku 2001 výroba nábytku a sa znížil o 8%. Niektorí operátori na trhu nábytku, obhajoval zrušenie povinnosti, tvrdia, že zavedenie dovozných ciel na DSP v roku 1999 a ďalšie zdražovanie doska pre ukrajinských výrobcov nábytku za následok zvýšenie nákladov na výrobu. Preto sa pokles produkcie a znižovania ponuky na trhu s nábytkom. Je však nepravdepodobné, že takéto uvažovanie je možné považovať za absolútne správne. Po prvé, odborníkov poznámka nárast dovozu na Ukrajine (legálnych a nelegálnych) pripravený nábytok. A po druhé, na jeseň v prevažnej väčšine prípadov sa dotkol menších firiem, zatiaľ čo takmer všetci hlavní výrobcovia orientované a import DSP, keď videl, zvýšenie vlastnej výroby. To vedie k záveru, že existuje priama súvislosť'korelácia medzi zavedenie poplatkov a oneskorenie rastu objemov výroby nábytku neexistuje. Negatívny vplyv zavedenia dovozných ciel na DSP v ukrajinskom trhu s nábytkom je primárne ovplyvňuje konkurencieschopnosť domácich výrobkov v srednemirovoj a drahé cenových kategórií. V týchto segmentoch domáceho podniku je nižšia ako jeho konkurenti v domácich a zahraničných trhoch. Dnes ukrajinská nábytok firmy sú nútené platiť viac za kvalitné potiahnutá drevotrieska, čo zvyšuje náklady na ich produkty a ťažké konkurovať západoeurópskych výrobcov nábytku. Ale nemyslite si, že len tento faktor vysvetľuje, prečo ukrajinských spoločností nemôže ponúkať na trhu konkurenčnú elite nábytok. Ako na výrobu lacný nábytok, zavedenie dovozného cla drevotrieska nevykázalo žiaden zmysluplný negatívny dopad na výrobcov výrobkov v tejto cenovej kategórii. Oni, ako pravidlo, sa zameral na domácom, prístupnejšie dosky. Čo bude ďalej? Prevažná väčšina ukrajinských výrobcov nábytku mať pochýb o tom, že zrušenie dovozných ciel na dosky, bude mať pozitívny vplyv na domácom nábytkárskom priemysle už v blízkej budúcnosti. Avšak, čo sa týka dlhodobé vyhliadky, expertov názory sú rozdelené. Niektorí hovoria, že po zrušenie dovozných ciel na Ukrajine sa bude opakovať poľský skriptu. Iní sa domnievajú, že v prípade storno poplatok ukrajinskej firmy stanú viac konkurencieschopnými, viac objemnú trhu a na Ukrajine je viac atraktívne pre zahraničných investícií. Poľský skriptu. Európsky trh dreva, drevotrieskových, je príkladom toho, oligopoly. Skutočnosť, že výroba drevotrieskových môže byť výhodné len pre veľké objemy. Táto špecifickosť výroby vysvetľuje, prečo drvivá väčšina tovární na výrobu drevotrieskových dosák v Európe je najväčší integrovaný rastliny, ktoré poskytujú veľké množstvo. Ako pravidlo, počet nábytok továrne v konkrétnej krajine presahuje počet tovární na výrobu drevotrieskových dosák. V poľsku bol jeden z tých krajín, ktoré pre Európsku integráciu, mal svoju vlastnú výrobu drevotriesky, a tak až do poslednej chvíle sa snažil chrániť ho z "front? súťaž s veľkých západoeurópskych spoločností. Podľa Bogdan Tsuprik, Výkonný Riaditeľ CJSC " drevotrieskových a materiálov? (WBM), až do roku 1999 v Poľsku, bolo tam 7 veľkých podnikov, ktoré vyrábajú drevotrieska. Počas rokoch 1997-1998 poskytujú pre potreby domáceho trhu za cenu $ 3-3, 4 sq. m (bez DPH). Avšak, po protekcionistické politiky štátu bola zmena režimu obchodnej liberalizácie, a dovozného cla drevotrieska boli zrušené v Poľsku prišli dve z najväčších Európskych výrobcov z drevotrieskových dosák. Až do septembra 1999, sa im podarilo znížiť cenu $ 2-2, 5 per sq. m (bez DPH). V dôsledku takéhoto zníženia cien veľa poľských výrobcov skrachovala. Začína na poľskom trhu, nových hráčov, založená v roku 2000, ceny základných textúry na $ 4-4, 5 per sq. m (bez DPH), pričom predajné ceny pre drevotrieska na Ukrajine dosiahol $ 2, 5-3. Podľa Bogdan Tsuprik, rast cien za drevotrieska v Poľsku viedlo k devastácii 5 000 poľských výrobcov nábytku, ktorých výrobky sa stali neekonomická buď vnútroštátnych alebo vonkajších trhoch. Podľa neho, ak teraz zrušiť dovozného cla na drevotrieska, takýto scenár sa bude opakovať, na Ukrajine, čo bude mať negatívny vplyv na domácom trhu s nábytkom. Okrem toho, ako je uvedené Mar'Jan Ramienka, dostupnosť tarify na dovoz z drevotriesky môže byť veľmi užitočné, na Ukrajine, v predvečer WTO: s jeho pomocou našej krajiny budú môcť získať lepšie podmienky, preto ju zrušiť teraz hlúpy. Alternatívny scenár. Zrušenie dovozných ciel na komponenty pre vnútroštátnu nábytkárskom priemysle, najmä na drevotrieska je nevyhnutnou podmienkou pre znížená cena tovaru vyrobeného na Ukrajine nábytok a zvýšenie kapacity národného trhu s nábytkom. Ako uviedol Andrew Zavalniuk, Riaditeľ núdzové PKF "Nábytok technológií?, Odpady pri výrobe nábytku približne 15%, preto zrušenie dovozných ciel bude mať multiplicative vplyv na náklady vyrábaného nábytku, niekde na 20-25%, a pád cien na nábytok bude znamenať výrazné zvýšenie kapacity trhu. Vec je, že v súčasnosti je dopyt po nábytku výrobky len zistiť jednotlivých vrstiev obyvateľstva s veľmi vysokú úroveň príjmov, zatiaľ čo pre väčšinu potenciálnych kupujúcich nábytok je stále k dispozícii. Preto, zníženie ceny vyrobeného nábytku výrazne rozšíriť trh aj v množstve a v peniazoch. Podľa Andrei Zavalnuk, je možné očakávať, že rast kapacity trhu s nábytkom v peniazoch, to bude asi 60-70%. "Dnes sme vytvoriť hothouse podmienky pre ukrajinský výrobca drevotrieskových dosák. Vzhľadom na relatívne nízke ceny zdrojov, najmä elektrickej energie, a berúc do úvahy špecifickosť technologického procesu, verím, že predajná cena ukrajinskej doska nesmie byť vyššia ako 3 eur za štvorcový meter?, - Povedal Andrej Zavalniuk. Silný ukrajinského trhu, ktorý sa stane oveľa viac atraktívne pre veľké spoločnosti, a oni budú mať záujem investovať značné finančné prostriedky vo výrobe drevotrieskových dosák priamo na Ukrajinu, ako prepravu dosky náklady sú príliš drahé. Môže žiadne exkluzívne podmienky pre dodávku drevotrieska naďalej rozhodujúci podiel na rozhodnutia spoločnosti na dovoz dosku? Sergej stupnicki, Námestník Riaditeľ Kostopil "Továreň na báze dreva panely" (WBM) - Samozrejme, že je bežnou praxou, keď spoločnosť chce byť výhradným. Je prirodzené, že cena za exkluzívnych farieb mierne vyššie-kompatibilita'spojené s objemami výroby. Ale ak objednávku je veľké, potom cena môže ostať na bývalej úrovni. Preto, ak hovoríme o viac alebo menej veľkých výrobcov, ako prax uskutočňuje, a sme došli k záveru, exkluzívnych zmlúv, aby exkluzívne farby. A podmienky zmluvy môžu byť veľmi rôzne: buď ponúkame exkluzívne-iba pre Ukrajina, t. j. na domácom trhu, alebo je to úplne exkluzívny, že je, ponúkame na predaj dekor výhradne pre našich partnerov a nikto iný - to všetko je ako bolo dohodnuté v zmluve. A nevidím žiadny problém tu. V tejto súvislosti sa nechceme vzdať Západnej spoločnosti. Odborník, ktorý požiadal zostať v anonymite, - myslím si, že hlavné výrobcovia, ako sú "Enran? alebo "Merx?, najprv chcú chrániť svoj nábytok z falzifikátov, tak ich zaujíma ich návrhy boli jedinečné. Sme tiež hľadajú a chcú, aby sa so sporákom, s ktorými pracujeme, nepracuje, nikto iný. Obávam sa, že ak budem pracovať s domácim výrobcom, riziko sfalšovania našich vzoriek sa výrazne zvýši. To nie je prekvapujúce, že veľké ukrajinskú spoločnosť má výhradné zmluvy na dodávky drevotrieska, a teraz na inú spoločnosť už vystupujú nich. Aj keď táto spoločnosť bude zverejnená na rovnakom dodávateľ, bude mu ponúknuť ju vyššie ceny a nábytok bude drahšie. Môžu problémy s vrátenie DPH pri exporte nábytok je dôvod, prečo ruskej spoločnosti, dávajú prednosť dovozu sporáku? Igor Bergelson, hlavný ekonóm "Belichanskaya továreň na nábytok" - V súčasnosti, náš vývoz je nižší ako dovoz, takže nemáme na situáciu, v ktorej rozpočet sa nám Dalian. Problém sa vyskytuje, ak je vývoz začína prevažovať nad import. Ale naznačuje, že to môže vysvetľovať, prečo firmy kúpiť dovezené doska, nie ruský, bolo by nesprávne. Hlavné kritériá pri výbere dosky sú jeho kvality a sortimentu. Nie sme samostatne nábytok pre export, preto pri výbere dosiek predovšetkým vychádzať z potrieb domáceho trhu. Artem Dyachenko, vedúci Oddelenia marketingu JSC "? Drevo hraťja materiály," (WBM) - Túžba, aby sa zabránilo problémy s vrátenie DPH pri exporte nábytok môže čiastočne vysvetliť, prečo niektorí domácich výrobcov, ešte nie sú prevedené na ukrajinskej sporák. Ale je potrebné poznamenať, že čoraz viac kvalitných domácich výrobkov prevyšujú motívy na dovoz z drevotriesky, a mnoho z najväčších ukrajinských výrobcov nábytku prejsť na prácu s laminovaných drevotrieskových domácej produkcie. Tam bol rast cien za drevotrieska v Poľsku príčinou bankrotstva mnoho výrobcov nábytku? Igor Bergelson, hlavný ekonóm "Belichanskaya továreň na nábytok" - nesúhlasím, že zmena ceny pre drevotrieska spôsobil konkurz poľskí výrobcovia nábytku. Verím, že na základe hromadného konkurz, po prvé, je kríza z nadvýroby. Výrobky z mnohých poľských nábytok spoločností, až donedávna bola zameraná na ukrajinské a ruské trhy, a hlavne ich výrobky sa sem dostali ilegálne alebo semi-zákonom. Po roku 1998, keď došlo k prudkému poklesu dopytu, predaj tieto spoločnosti klesal. A po druhé, je potrebné poznamenať, že na poľskom trhu s nábytkom v posledných rokoch veľa sa skonsolidovala a veľké zlomok to teraz drží jedného výrobcu - spoločnosť Black Red White, a bolo mu na vysídlenie konkurentov na trh čiastočne vysvetliť hmotnosť konkurzu nábytku spoločností v Poľsku. Vyššie ceny za drevotrieska sa týka všetkých producentov nábytku, a hovorí, že to so sebou nesie hmotnosť bankrotu spoločností, nesprávne. Bogdan Levitsky, Riaditeľ rozvoja JSC "Specmebel" - Po zničení v roku 1999 nadnárodných korporácií národný poľský výrobca laminovaných drevotrieskových sadzby v Poľsku boli najvyššie v Európe a neustále držať stále. Poľský nábytok priemysel, sú orientované predovšetkým vyvážané do väčšiny krajín Európy a sveta, sa stal neekonomická z dôvodu vysokých nákladov na výrobu. To malo za následok 2000-2001. na krach mnohých poľských výrobcov nábytku a veľké nábytok združenia, ako Black Red White, prežiť, rozvíjať a stláčanie konkurenti iba prostredníctvom inštalácie vlastného zariadenia na výrobu potiahnutá drevotrieska. Andrej Zavalniuk, Riaditeľ núdzové FSC "Nábytok technologies" - Konkurz poľskí výrobcovia nábytku sa vyskytli nie preto, že niektoré rastliny zdvihol ceny pre drevotrieska a pretože bolo Poľsko nie je pripravený na vstup United Europe. Poľskí výrobcovia drevotrieskovej dosky, bol len zdalo sa, byť nepripravení na otvorenie súťaže s Západnej spoločnosti. Až do roku 1999, Ukrajina zostáva jedným z najväčších spotrebiteľov veľmi lacné a nekvalitné nábytkom, a na uspokojenie tohto dopytu boli zamerané mnohých poľských nábytok podnikanie. A hneď, ako Ukrajina má vážne výrobca nábytku, a boli sme schopní nahradiť ich s jeho vysoko kvalitné výrobky, decimation z počtu podnikov vo Východnom Poľsku, ktorí pracovali na pašovaniu dodávky nábytku na Ukrajine. Rovnako poľskí výrobcovia nábytku, ktorý pôvodne vyrábaná vysoko kvalitný nábytok a stanovila strategické ciele pracujú stále. Jurij Kirey, Riaditeľ spoločnosti, "Technokredo" je Príčinou úpadku poľský nábytok podnikov spočíva v nedostatočnej konkurencieschopnosti vzhľadom na vysoké náklady a nízku kvalitu laminovaných drevotrieskových. Hlavný segment poľského trhu s nábytkom dnes je obsadené výrobcov nízku kvalitu a veľmi lacný nábytok z laminovanej zabalené drevotrieska vlastnej výroby. Vplyv dovozných ciel na drevotrieskových dosák na domácom trhu s nábytkom Andrej Zavalniuk, Riaditeľ núdzové FSC "Nábytok technologies" Západné spoločnosti, ktoré sa, okrem kvalitnej drevotriesky, a tiež ponúkajú veľmi zaujímavý dekor, bohužiaľ, vzhľadom na Ukrajine zlé, a ich podiel v štruktúre dodávok drevotrieskovej dosky, postupne sa zužuje. Existujúca regulačná politika viedla k tomu, že dovážané vysoko kvalitnej drevotriesky je dodávaný na Ukrajine, v cenách, ktoré sú v priemere dva krát vyšší ako národný výrobca. Tento hit prvý, výrobcov nábytku, pretože sú v stratí svoju pozíciu v porovnaní s jeho konkurentmi, najmä z Poľska. A v konečnom dôsledku stráca nikto iný ako ukrajinských spotrebiteľov. Izolácie z ukrajinského trhu drevotrieska ešte nebezpečnejšie, v predvečer vstupu Ukrajiny do WTO, keď bude zrušenie dovozných ciel na hotové nábytok. Teraz je tu hodinu alebo dve, s cieľom prispôsobiť ukrajinskej nábytkárskom priemysle, zvýšenie jeho kapacity, znížiť náklady a zabezpečiť, aby to konkurencieschopné. Dnes sme dovážať drahé dosky, a keď zajtra bude zrušenie oboch dovozné a vývozné clá, naši mladí nábytkárskom priemysle budú nepripravení na externé súťaže. Ochrana našom trhu povinností, trpíme, ego, zničeného nábytku a jednoducho opakovať poľské scenár. Bogdan Tsupryk, Výkonný Riaditeľ CJSC "NA "Dreva, dosky a materiály," (WBM) - Ak hovoríme o stratégiu rozvoja trhov drevotrieska krajín Strednej a Východnej Európy, argument o zvýšenie nákladov na nábytok pre ukladá povinnosti v laminovaných drevotrieskových samozrejme contrived. Časť ceny laminované dosky pre ukrajinských výrobcov nábytku a veľkoobchodníkov najnižšie zo všetkých susedných krajín, v t. h. Poľsko, Maďarsko, Slovensko a Rusko. Na druhej strane, prítomnosť povinnosť neumožňuje nadnárodné spoločnosti, zničiť ukrajinského výrobcu dumpingom, ako sa to stalo s poľskými národných výrobcov v roku 1999. Je čas pre ukrajinských podnikateľov myslieť globálne a strategicky, v t. h. realizáciu verejného záujmu na ochrane výrobných odvetví hospodárstva s cieľom zlepšovania a rozvoja. Ochrana domácej produkcie ako svet praxi, a štát by mal poskytnúť a poskytuje takú ochranu ako Doska a nábytkársky priemysel. Igor Bergelson, hlavný ekonóm "Belichanskaya továreň na nábytok" - "Garanti?, ako pravidlo, pracovať v režime custom, že nebude robiť sériového nábytku a v ich špecifickej hmotnosti náklady na drevotrieska, je podstatne nižší ako u veľkých výrobcov, ktorí sú väčšinou pracujú v sériový režim,. Dajte nám odhad nákladov štruktúra veľkého výrobcu a garanica?, práca v režime custom,. V sériový režim, približne 60% spoločnosti náklady - náklady súvisiace s obstaraním surovín, a náklady na plát 60% v priemere na polovicu, to znamená, že podiel výdavkov na drevotrieska je 30%. Ak predpokladáme, že cena štítku, sa zníži o 15%, je možné očakávať, že veľká hmotnosť výrobca bude môcť ušetriť približne 4, 5-5%. Ak som sa zopakovať tento výpočet pre garanica?, ktoré náklady na sporáku v špecifickej hmotnosti nie viac ako 20%, účinnosť zrušenie dovozných ciel na DSP pre neho menej citlivé: 2, 5-3%. Vladimír Mihaluca, Zam. Riaditeľ LLC "L-Master" - väčšina z ukrajinského nábytok je vyrobený z domácich dosku, ktorá umožňuje spotrebiteľských kúpiť kvalitný nábytok za rozumnú cenu. Povinnosť chrániť národné výrobcu a pomôžte mu vypracovať: pracovný drevotrieska (15%) - na domácich výrobcov z drevotriesky, a povinnosť na nábytok (25%) domáci výrobcovia nábytku. Výrobcovia nábytku je potrebné zamerať sa na zlepšenie technológie, technické zariadenia, jeho výroby a zavádzaním nových vzorov, ktoré im umožní, aby boli konkurencieschopné. Jurij Kirey, Riaditeľ spoločnosti, "Technokredo" - Naša firma už mnoho rokov na trhu s nábytkom Ukrajiny mal možnosť spolupracovať s mnohými zahraničnými výrobcami z laminovanej drevotriesky, a verte mi, táto kvalita výrobkov, rôznych farbách a hrúbkach, servis, dostávame z práce s WBM, pre všetky tentoraz nedostala od nikoho. Kvalita domácich "laminát? dnes už na úrovni najlepších svetových vzoriek, a výhodnú polohu výroby umožňuje minimalizovať náklady na dopravu v oboch menovej a z časového hľadiska. Zotrvačnosť v myslení mnohých výrobcov nábytku robí to naháňa dovoz, hoci reálny obraz je, že ich konkurencieschopnosť je ísť do práce s domácimi materiál. Žiadny storno 15%cla nebude robiť domáce nábytok konkurenčné. Marjan Chodnik, vedúci exportné Oddelenie "Export-East" podniky Kronopol Swiss Krono group - Podstata otázka, prirodzene, na to, čo cena výrobcov nábytku môžete kúpiť drevotrieskových dosák v prítomnosti dovozného cla a v prípade jej zrušenia. Takže odpoveď bola správna, musíme vziať do úvahy všetky ďalšie náklady, ktoré vzniknú vážne výrobca operačného v Ukrajine. Tam je zobrazenie reklamy podpora, školenie personálu, zvýšenie sortiment, hrúbka, formáty, vzory, modely), rozvoj služieb pre spotrebiteľov. Odhadujeme náklady produktu a všetky tieto náklady sa zvyšuje o rovnaké 15%. Záver je jasný.

Kúpiť dreva, drevotrieskových dosák v Kyjeve.

ZDROJ: Spoločník

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика