суббота, 30 ноября 2013 г.

To je nemožné žiť v dvadsiatom prvom storočí a stavať ako v panny'devätnásteho 2006-10-28 16:32:42

Výstavby a rekonštrukcie.

To je nemožné žiť v dvadsiatom prvom storočí a stavať ako v panny'devätnásteho
2006-10-28 16:32:42

Urbanistických štúdií - koncept je širší, než architektúry. Ako veda, urbanistických štúdií skúma sociálne, ekonomické, kultúrne a iné aspekty ľudskej činnosti, ktoré určujú vzhľad moderné mesto. Možno to je dôvod, prečo Riaditeľ Kyjeve Ústav urbanistických štúdií, Heinrich Filvarov patrí k malému počtu architektov, ktorí nielen robiť, ale jasne pochopiť podstatu procesov odohrávajúcich sa dnes v meste plánovanie. - Henry Iosifovich, počujeme veľa o nevyhnutnosti vzhľad v centre Kyjeva vzoriek novej architektúry. Ako odôvodnené tento pohľad? - Nedávno som prišiel z Ameriky, syn môj priateľ. Dojem z Kyjev nezvyčajné. Dieťa, ktoré mu bolo odobraté. On len miloval mesta. Ale niečo iné je zaujímavé, on bol ohromený, len to, že má pečiatku autentické Starožitností. Páčilo sa mu, zrekonštruovaný dom v Yaroslav Val, Vladimirskaya ulici. Ale naša nová štruktúra nie je len známe architektúry, a triviality. Rád by videl niečo nové, a zároveň výlučne v ukrajinskej. Verím, že naše mesto má už prešli fázou rozvoja banálny na Západ architektonických techník. Tento krok bol vyplývajúce z potreba naučiť sa abecedu modernej architektúry, ale teraz, vzhľadom na to, že naše mesto potrebuje rozvíjať, musíme pristúpiť na rozvoj skutočne inovatívne, "Hayakawa" architektúry. - Nemyslíte Si, že ak budeme stavať v štýle hi-tech, je nepravdepodobné, že bude trochu odlišný od Západnej architektúry? Hoci nič zlé, pretože "Kyjev moderné" takmer nelíši od francúzskych a Rakúskych secesie. - Kyjev secesnej architektúry začiatku XX storočia sa prejavilo aj tým, že pan-Európske trendy. Boli tam malé rozdiely vo výzdobe. Vplyv na rozdiely v materiáli. Ale, v podstate, to bol pan-Európskej architektúry. Je dôležité poznamenať, že Kyjev art Nouveau bola výzva a revolučného fenoménu. Po tom všetkom, medzi architektúrou Nikolaev a moderné nič medzi. Secesie bol to krok do nového súradnicového systému pochopenie kvality a schopnosti architektúry. Je tiež zaujímavé, že obsiahnuté art Nouveau najživšie spôsobom, v tých stavieb, ktoré boli podstatne vyššie okolité budovy. S príchodom moderného namiesto dvoch-a troch-podlažnej "klasické budovy v centre Kyjeva sa začal stavať sedem-a dokonca aj osem-podlažnej budove. Táto moderná kompozícia nový materiál - betón. On'nový rytmus Okná, dvere a iné detaily. S'objavilo široké rozpätie. Bol veľmi flexibilné v zmysle plastových tratí. Takže, ak má niekto dojem, že predtým Kyjeve architektúry vyvinul úplne bez akýchkoľvek hrotmi a prestávok, je absolútne zlý dojem. Účinok hlboký, architektúru infraštruktúry faktory-kompatibilita'týkajúce sa ekonomiky, spoločenského života krajiny a jej úroveň technického rozvoja, boli nahromadené a, nakoniec, striekajúcej vo forme výtvory Kyjeve architektov-modernistov. A ak dnes sme len zaoberá rekonštrukcia Centrálnej časti mesta, potom príde čas, keď sme výfuky zdrojov recovery, takže všetky budovy zo začiatku dvadsiateho storočia, budú obnovené. Ale v čase, keď sme sa znova toto pole budov, iné pole budov príde v stave, ktorý si vyžaduje okamžitú rekonštrukciu. Budeme začať vymáhať v rovnakej kvalite, a v skutočnosti, ísť do práce v Múzeu Centrálnej časti Kyjev, nerobia žiadne nové prvky. Pravdepodobne, všetky rovnaké príde ako moment v histórii Kyjev, keď sme pochopili, že budovy, ktoré sú teraz v "druhej fáze" pre reštaurovanie, opravy nie je potrebné. Potrebujete nové obzory a stavať nové budovy, ktorá bude znamenať novú etapu v histórii Kyjeve architektúry. "Ale tam je viera, že secesná budova bola postavená na prázdnych oblastí, kde sa nerušil ktokoľvek. Či to tak? - Č. To nie je pravda. Napríklad, ulica Yaroslavov Val bolo všetko vybudované. Tam boli žiadne miesta k dispozícii. A zrazu sú tu nové domy v secesnom štýle. Ako sa to stalo? Je to veľmi jednoduché. Kúpil pozemok. Nový majiteľ bez váhania búranie starých domov a vytvoril novú architektúru. "Ako sa o dialóg medzi štýly? Pri rozhovore architektonické trendy, vyvinie sa do rozpor a konflikt? - To je ťažké povedať. Všetky sub'objektívne a relatívne. Ale v každom prípade, dialóg sa uskutočňuje, keď dvaja účastníci diskusie boli tam rôzne uhly pohľadu na rovnaké príležitosti. Ak všetky názory sa zhodujú, potom nie je žiaden dialóg. Ak celá ulica je postavený v rovnaký model projektu Nikolaeva, bude tam byť žiadny dialóg. Ale ak existuje'je iný štýl, je dialóg. Kontrast je aj forma dialógu, hlavná vec, že hovor nebude prejdite na zneužívanie. - Bohužiaľ, v Kyjeve nie sú v rozpore architektonické štýly, a architektov seba. Aj v známej show business (nie stoop na takejto nízkej úrovni s'showdown, čo sa stalo samozrejmosťou pre niektoré Kyjeve architektov. Čo sa dá vysvetliť, že? Je smrť tradičné etické normy? Alebo je to výsledok banálny boj o zákazníka? - Obaja. Každý chce zarobiť na chlieb a maslo. Všetky architektov bojujú o objednávke. Existuje určité súťaže. Ale nemôžeme povedať, že zápas je na princípe "všetkých proti všetkým". Proti určité architektonické skupiny. A tieto skupiny tvrdia, ideologické a koncepčných. Každý ozbrojené s jeho vlastný kreatívny koncept, a tak vidí [ďalšie spôsoby rozvoja ukrajinskej architektúry. Tento spor plne odráža ideologické rozdiely, ktoré split ukrajinskej spoločnosti. Pretože architektúra je presne ideologické všetkých umení. Je to najsilnejší vplyv na princípoch sociálne organizácie. Zlá hudba nedá počúvať. A architektúra-nemôžete skryť. A veci, ktoré na prvý pohľad zdá neprijateľné, pretože človek chodí po ulici a vidí v nich každý deň, zoznámiť a dokonca aj príbuzní. Ľudí, nedá sa odolať neustále podivné architektúry, a jeho vedomie sa postupne prispôsobuje. Deti, ktoré sa narodili v určitom prostredí, berte to, ako daný systém. A to je sila návrh architektúry. To je dôvod, prečo architektonické konflikty sú konflikty svetonázor. Naša spoločnosť je dnes bizarné mozaika protichodné myšlienky, a naše architektonické spory, ktoré presne odrážajú všetky tieto javy. Napríklad, jedna skupina sa snaží budovať budúcnosť Ukrajiny na základe návrat k zásadám štruktúra štátu a estetických hodnôt z minulosti. Iná skupina sa domnieva, že Ukrajina by mala vypracovať Európsky model štátu, štruktúru a morálkou a musí byť v Európe opozície - "nie sme tak, že sme výnimoční a na princípe - "sme rovnakí ako vy, ale má svoje vlastné charakteristiky". Tieto skupiny sú veľmi institutun v Kyjeve architektúry. To znamená, že nie sú dizajn organizácií, ktoré sa zaviazali, že zem úlohou v architektúre, a na tých, ktorí majú prijať na poslanie a inovátorov. Ale väčšina architektov sa domnieva, že v záujme orientovaná na notoricky známe "kus chleba", nesmiete byť iba na jednej strane. Preberajú nejakú strednú cestu, vytváranie konformný architektúry. S'sú veľké domy vyrobené z tehál, zdobené rôznymi "známok" a "pomôcky". A robiť tieto veci talentovaných architektov. Ale to všetko nie je podporiť rozvoj systému tvarované Kyjeve. Ak chcete vytvoriť niečo sivé s nekonečné podrobnosti neznamená k regenerácii mesta. - A to ako v Európe a v USA je považované za prestížne žiť v starom dome. Staré domy s reštaurácie, krčmy, hotely, kancelárie. Samozrejme, v záujme žiť v starom dome, je potrebné stanoviť určité zariadenia: kúrenie, plyn, kanalizácia, atď., Pred novým mesiacom, Alebo využiť potenciál, starých Kyjeve budovy? Mnohí z nich čakajú na ich skutočných vlastníkov, ktorí budú dať ich na dobré využitie. - Nie, samozrejme, potenciál staré Kyjeve sa používa nie úplne. Staré, ktoré potrebujú opravu domov, musí nájsť nové funkčné využitie. Veľa starých budov potrebujú rekonštrukciu a obnovu. Skutočne, Američania a Briti milujú, žijú v starých domov. Ale takéto domy by mali byť pohodlné a bezpečné. Tento Svätý pravidlo. - Všetky nové stavebné technológie, je prejavom hospodárskej večnej túžby človeka na najnižšiu cenu vytvoriť najväčší počet špecifické bohatstvo. Bohužiaľ, teraz sa ekonomická situácia je taká, že ručné práce, napríklad, Murár, na Ukrajine je oveľa lacnejšie, než na Západe. Možno, že to dáva zmysel používať túto situáciu, a stavať ďalšie dobré tehlový dom? A keď tak, to je vždy opodstatnená kritika pokusy vybudovať v duchu sto rokmi? - Pre mňa to je jednoduchá odpoveď. Ak chceme obnovu budovy (a dokonca aj niektoré použitie nových materiálov), ktoré je, ak je všetko vykonané profesionálne, dobre. Ak staviame nový dom, ale snaží odovzdať ho ako staré časy, ako stilsett je, ako pravidlo, je tak zjednodušujúce vulgárny charakter, ktorý je okamžite jasné: to nie je antickej architektúry a nie je snahe dohodnúť novú budovu s tvarované systému v minulosti, ale skôr pokus o uspokojiť chute našich novoblogika. Zrekonštruovať staré budovy, tak je to určite potrebné. Ale to by malo byť vykonané veľmi starostlivo, bez akýchkoľvek nápadité špekulácie. Ak by sme vybudovať dostatočne veľký na to, o'objekt v meste, to by malo byť vykonané tak, aby odrážala dnes. Ak budeme hrať len na architektúru z minulosti, výsledok bude ešte dostať nepravdivé. Bez ohľadu na to, ako sme sa snažili pozorne znovu minulosti, malé deformácie nedá vyhnúť. V závere sme sa nesmie prijímať ani súčasná súčasnosti, minulosti alebo súčasnosti. Jeden z románov Cortazar jeho hrdina hovorí o Argentína, že "táto krajina nesplnené minulosti a nesplnené budúcnosti". Nechceme a hrdinovia ukrajinskej romány popíše jeho krajiny podobným spôsobom. Koniec koncov, ak máme nesplnené minulosti a nesplnené budúcnosti, sme v súčasnej dobe nevyužitý. "A aký silný je vplyv zákazníkov o prijatí architektonické riešenie? - Dnes mnohých firemných zákazníkov, zástupcovia, ktorým cestoval po celom svete a už máte predstavu o tom, čo domy potrebujú pracovať a žiť. Avšak, veľmi často sa vysporiadať so zákazníkmi, ktoré nesú úplne wild nezmysel. Ale stále s nimi pracovať. Žiadny zákazník - bez práce. Mimochodom, v interiéri'jer naše nouveaux bohatstvo ukázať ešte väčší sklon chuti pompézne a zložitú dekorácie, ako pri prerokúvaní architektúry budovy. - Môže Kyjev architektov nie je jednoducho reprodukovať to, čo je už na Západe, ale aj vytvoriť nové pôvodnej architektúry? V Kyjeve sú architekti, ktorí majú potenciál na vytvorenie superdangerous architektúry, ale oni SV'súvisiace od ruky a nohy. Na odvážnejšie projektu, ťažšie je realizovať. A ak projektov nie sú implementované, architekt ľavej bez objednávok. Väčšina zákazníkov nie je potrebné vysoké architektúry. Oni potrebujú rýchlo dohodnúť na projekt, vytvoriť zisk a všetky. Ale ja, ako architekt, som presvedčený, že ak sme budovanie rozsiahlych o'objekt, musia odrážať našej doby. To je nemožné žiť v dvadsiatom prvom storočí a stavať ako postavený v panny'devätnásteho.
ZDROJ: BudMajster

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика