четверг, 31 июля 2014 г.

Skvelé sabatello 2006-11-07 17:27:20

Výstavby a rekonštrukcie.

Skvelé sabatello
2006-11-07 17:27:20

Subjekty na trhu sú klasifikované tesniace materiály na niekoľko známky. Technologické vlastnosti ich podiel v peny a tmely. Pena sa používa pre tesniace spoje a škáry so šírkou viac ako 3 cm, utesňovacie hmoty - nie viac ako 3 pozri časť z hlavných surovín tmely sú silikónové, akrylátové, polyuretánové, tikalova (Kazaň), asfalt, guma, atď. Schopnosť deformácie z plastu, plast-elastické, flexibilné. Tmely sú tiež neverdo (napr. tmelu) alebo stvrdnúť. Pre obchodníkov dôležité klasifikácia utesňovacie hmoty predovšetkým na zloženie základných surovín. Situácia na trhu Tesniacich materiálov na Ukrajine'sa objavil asi pred siedmimi rokmi. A hoci v ich primitívne druhov je známe, že všetci obyvatelia a stavitelia tmelom, tmely a peny, - nový produkt pre ukrajinský trh. Rozhovor operátorov, sme'zistil, že ročná miera rastu predaja utesňovacie hmoty a stavebných peny veľmi vysoká. Napríklad, v roku 2001, objem predaja, tmely a výstavby peny sa zvýšil o o 30-50%, v porovnaní s predchádzajúcim rokom a dosiahla $ 13-15 miliónov Obchodníci sú tiež presvedčení, že stavitelia, a bežní spotrebitelia sú čoraz väčšie vedomosti o vlastnostiach a možné aplikácie tesniacich materiálov (aj keď, podľa autora, nie všetky a, samozrejme, nie je dosť). Zvýšenie objemu stavebných prác. A je možné, že v tomto roku nárast predaja týchto materiálov bude nesmie byť menší ako 20%. Dovezený tovar Niekoľko 95% predáva na ukrajinský trh, tmely a pero - dovážaného tovaru. Väčšina predaj - viac než 70% obchodníkov poskytuje produkty z Holandska a Nemecka. Zvyšok produktu je dodávané z Belgicka, Ruska, Estónska, českej Republiky, Poľska, Talianska. Podiel neformálne dodávky sa odhaduje na 20 až 25%. Na pašovaný tovar dovezený, hlavne z Poľska a Turecka (pozri stanovisko Konstantin z Maksut na strane 34). Ale v poslednej dobe sa na trhu subjekty povedať, že množstvo z pašovania znížil. Podľa ich názoru, colníkov sa sprísnili kontroly na Západnej hranici, a výsledkom tejto potešiteľné skutočnosti nebol pomalý. Podnikatelia zo Západného regiónu Ukrajine okamžite začala zvyšovať nákupy tesniacich materiálov v kapitálu dovozcov. Avšak, na veľkoobchodných trhoch, ako Kharkiv "Barabashova" a Odesa "7-tý kilometer", rovnako ako predtým, plný pašovaný tovar. Obchodníci odhadujú, že 60 až 70% tmelov a pena v týchto trhoch účtuje tureckých výrobkov. Domáceho produktu Podľa operátorov na trhu, domáci výrobcovia tesniacich materiálov je stále príliš málo. Spočítať ich dosť prsty jednej ruky - JSC "don trade" (výroba pena, M. Donecku, Záporožie rastlín "kremniypolimer" (výroba silikónových tmelov) a LLC "Polirem Bau-Chemie" (výroba silikónové a akrylové tmely, , Kyjev). Zatiaľ čo domáce výrobky poskytuje obchodníkom iba 5% z tržieb. Nepravdepodobné, že v blízkej budúcnosti bude môcť súťažiť s dovážaného tovaru, ktoré po dlhú dobu "registrovaný" na ukrajinský trh. Sortiment Podľa informácií z podnikateľov, pred niekoľkými rokmi, tmely boli predané za desať krát menej ako pena, ako spotrebitelia vedeli prakticky nič o produkte. Napríklad, autor pár rokmi, rozdiel medzi sociálnym zariadením a stenou bola odstránená pomocou suchých stavebných zmesí, hoci oveľa efektívnejšie by bolo použitie tmel . Ale postupne objemy predaja, tmely zvýšil. Ak v minulom roku poskytli obchodníkov 30-35% z predaja, potom sa tento rok budú vykonané rovnako ako pena. Navyše, podľa niektorých obchodníkov, ukrajinského trhu je stále podobný Západnej Európe, kde tmely predalo viac ako pena. Utesňovacie hmoty. Približne 95% z predaja ukrajinskej obchodníkov poskytnúť silikónu (s kyslé alebo neutrálne hardeners) a akryl (na báze vody), tmely. Hoci ten je lacnejší silikónové (približne 20-30%), ale ich použitie sa už. Napríklad, akrylové tmely, nemožno použiť v miestach, kde sa voda dostane, alebo na hermetické utesnenie švov, možnosť deformácie, z ktorých viac ako 10-12%. Preto, predaj silikónových tmelov, bude rásť. Zase silikónové tmely s kyselinou liečivé látky sú rozdelené do univerzálne a hygienické - s prísady proti plesniam. Zničenie plesní, je určite pozitívne kvalitu materiálu (v očiach spotrebiteľov). Ale pretože hygienické tmely viac univerzálne 5-10%, ich podiel na celkovom objeme predaja, tmely trochu menej ako univerzálny (pozri graf). Balenie. 70-80% tmelov je realizovaný v valce s kapacitou 280-310 ml Mimochodom, tovar 280 ml "package" s'objavil len pred rokom. Ale jeho predaja sú neustále rastie, a to nie je prekvapujúce. Takýto balík je možné považovať za dobrý sortiment a ceny trik obchodníkov. Po všetkých, "začiatočník" užívateľa zobraziť valce 280 ml a 310 ml takmer na nerozoznanie. Ale cenový rozdiel je značný - 7-10%. A, samozrejme, väčšina kupujúcich radšej lacnejšie tovaru 280 ml balení. Montáž polyuretánovej peny. Obchodníci pena podmienečne rozdeliť na profesionálne a osobné. Hlavný rozdiel je v prístroji posovetovala ventil a cena. Profesionálne pena je drahšie domov, v priemere 20-30%. A aplikovať ich na pracovný povrch je možné len pomocou špeciálneho nástroja - "zbraň" (cena je od 20 dolárov na $ 50). Nedávno, s rastom stavebné objemy rastú a predaj produktov pre profesionálov. Profesionálny penový viac ekonomicky: povrch rovnakej oblasti jeho spotreby u 30-50% menej ako domáci. Ak pred dvoma rokmi podiel odborných peny v celkových tržieb predstavoval viac ako 5%, teraz - 10-20% (v kvantitatívne vyjadrenie). Cenová politika niekoľko rokov dovozcovia, ktorí boli zapojení do vážny boj na trhu, hlavná zbraň, ktorá bola dumpingu. V posledných troch rokoch ceny tesniace materiály znížil o 50-60%. Upozorňujeme, že v roku 2001 sa znížil o 10-15% v porovnaní s 2000. Mimochodom, pomohol dovozcovia znížiť ceny a zahraničných výrobcov. Zavádzanie nových technológií na výrobu tesniacich materiálov, sa snažili znížiť svoje náklady. Zároveň sa zvýšila zľavu spoločnosti, neustále sa zvyšuje objem predaja. Ale aj zvýšenie zľavy "nie je uložený" dovozcov. Kvôli výhru trhu sa obetoval svoje marže. Pred niekoľkými rokmi markup veľkých dovozcov dosiahol 40%, teraz to sa znížila na 10 až 15%, a v spoločnosti, "middle" - 5-8%. Ako výsledok, malé spoločnosti, import, tmely a kolíky stal neatraktívne povolania. Ale až do roku 2002 dodávatelia a výrobcovia už vyčerpaný hlavné rysy lacnejšie tovaru. Preto výrazné zníženie cien na utesňovacie hmoty by nebolo možné očakávať. Napríklad, na jar tohto roka v porovnaní s podobnými obdobie 2001 veľkoobchod označenia klesol o 4-5%. Roznichniy tento fakt ignorovať a nie znížiť ceny. Teraz predajcovia tesniace materiály presvedčení, že ukrajinského trhu stabilizovala a cena bitky bolo zle. Priemerné maloobchodné ceny pre niektoré utesňovacie hmoty a montáž pena Kapacitou Výrobkov, ml Ceny, UAH. Akrylový tmel 280 5, 5-6, 5 Silikón univerzálny kyseliny tmel 280 9-12 Kremíka kyseliny tmel pre inštalatérske práce 280 10-13 neutrálny Silikónový tmel 310 15-16 Domácnosti polyuretánová montážna pena 750 14-17 Profesionálne polyuretánová montážna pena 750 18 - 22 Niektoré značky utesňovacie hmoty a stavebných peny, ktoré sú realizované na Ukrajine Ochrannej známky Výrobky sú Krajiny-o-výrobcovia Montáž a Montážne peny, tmely, Holland Zwaluw Cocon KIM TEC Nemecko Ceresit, Nemecko, Poľsko Soudal Belgicko "Kvadro" česká Republika "Polirem" Silikónové a akrylové tmely Ukrajina " Remonts "montážne peny Estónsko" Titlist "P + Nemecko illbruck" Penton "Ukrajina Fomeflex Švajčiarsko Makroflex Fínsko, Estónsko" Sazilast "Akrylátu, dvojzložkové polyuretánové a tikalova tmely Rusko Oksiplasts dvojzložkové polyuretánové tmely Lotyšsko Elurs-T Fomeflex montážna pena Švajčiarsko Wacker Silikónové tmely Nemecko" Kupava "Silikónové tmely na Ukrajine Chránených oblastiach Na Ukrajine sú p'päť hlavných dovozcov a 15-20 médium. Ako pravidlo, dovozcovia "podlahové'pletené" silné priateľstvo (písomnú alebo ústnu) s jedným zo zahraničných závodov na výrobu tmelov a majú výhradné práva na predaj tovaru. Treba poznamenať, že niektorí dovozcovia kúpil zahraničných výrobcov na výrobu produktov pod jeho obchodnou značkou. Ale obchodnej spoločnosti, sa špecializuje len na podporu utesňovacie hmoty, č. Spravidla tejto položky zahrnuté v rozmedzí takmer všetky firmy, ktoré predávajú iné druhy stavebných látok (farby, suché stavebné zmesi, a pod.). Dovozcovia tesniace materiály, tieto produkty ponúka viac ako 30% z obratu. Iné spoločnosti - nie viac ako 5-7%. Obchodné spoločnosti sa špecializuje len na podporu utesňovacie hmoty, č. Postupne znižuje a dodávky odkazy. S rastúcou konkurenciou, rozdiel medzi veľkoobchodné a maloobchodné ceny znížiť, pár rokmi bola 50 až 70 centov, teraz 30 až 40 centov. Sprostredkovatelia čoraz ťažšie riadiť medzi dovozcom a maloobchod. V meste, napríklad, majú prakticky žiadne. Ale na pokrytie maloobchod vo všetkých regiónoch Ukrajiny dovozcovia, samozrejme, nie je možné, preto nútení predať prostredníctvom veľkoobchodov. Okrem toho, nie všetky dovozcov a nie všetky obchody prijať prácu na úverové podmienky a obviňoval na veľkoobchodníkov obrazovanja maloobchod. Avšak, na rozdiel od svojich zahraničných partnerov, výhradné práva na podporu produkty nemajú. Zákazníci sa snažia držať zľavy. Tie veľké - až do 10% - sú spoločnosti s preukázal pokračovanie láska pre výrobky, ochranné známky, ktoré dávajú to, informačné a reklamné podporu vo vašej oblasti a nakúpiť široký sortiment tovaru na platbu vopred. A ešte, ako dovozcovia sťažujú kvôli dvadtsatie úspory veľkoobchod môže sever vzťahy s dodávateľom. Maloobchod Približne 30-40% tesniace materiály obchodníkov realizovať firemných zákazníkov, t.j. stavebné spoločnosti, a 60-70% v predajniach. A na veľkoobchodné a maloobchodné trhy je realizovaný 55-60% tesniacich materiálov. Podiel ich obrat mnoho DIY obchody bezvýznamné. Hoci v posledných rokoch objemy predaja utesňovacie hmoty v obchodoch. Zvyčajne, predajcov obmedziť rozsah výrobkov z troch alebo štyroch ochranné známky (pozri stanovisko Andrei SMIRNOV). Podľa súčasného hojnosť ochranné známky utesňovacie hmoty a stavebných peny mnoho obchodníkov manipulovať dodávateľov. Dať prednosť spoločnosti, ktoré poskytovať obchodný úver alebo vydanie tovaru na zásielke. (Avšak, kvapalné tesniace materiály nie sú zahrnuté. ) Podpora predaja Ako pravidlo, obchodníkov inzerovať tesniace materiály v tlači, uvedenie výrobkov na používanie určitých druhov tmelov, ktoré sú určite nezabudnite vašej značky. Informovať o sebe a o produktoch a cena-listy Podnikania. Niektorí dovozcovia v tomto roku sa chystá začať veľké obrázkové reklamy ochrannej známky. Poznámka: väčšina dodávateľov domnievajú, že také drahé projekty ešte nie sú dôvodom na seba. Takže nájsť reklamy a tesniaca pena určitej ochrannej známky v metre, v televízii, rádiu, billboardov je beznádejná. Pozitívne podnikateľov hovoril o týchto marketingových metód propagácie výrobku: Poradenské práce so stavebnými spoločnosťami a obchodnými partnermi, školenia pracovníkov, zlepšenie odborných zručností; poskytuje klientovi informácie o osobitostiach a oblasti pôsobnosti tieto alebo iné tesniace materiály. Aj niektoré firmy začali rokovania reklamných kampaní pre kupujúcich. Napríklad, nákup, tmely na určitú sumu, klient dostane darčeky (nôž na rezanie "extra" pena, rukavice, atď.). Ale hlavným problémom je zlá informovanosť obyvateľstva na použitie tmelov naďalej relevantné. Stavebné Podniky holdingu " Kyivmiskbud" v januári - apríli tohto roka má splnené stavebných prác na výške 306 miliónov UAH., 9, 9% viac, ako za obdobné období minulého roka. V roku 2001 "Kyivmiskbud" poverený 641 tisíc štvorcových metrov bývanie, ktorý je o 15% viac ako v roku 2001, a celkový obrat podnikov poľnohospodárskeho podniku za rovnaké obdobie predstavoval 1156 miliónov UAH. V roku 2002 "Kyivmiskbud" plány na vybudovanie 652 tisíc štvorcových metrov bývanie. Spoločnosť "ukrstroymaterialy" za prvý štvrťrok z výroby 262 500 000 UAH. Výroba miera rastu bol 99% na príslušné obdobie v minulom roku. V prvom štvrťroku 2002 v porovnaní s rovnakým obdobím roku 2001 Spoločnosť zvýšila výroba stavebných sklo - 4984, 6-tisíc štvorcových metrov, aby 6548 tisíc štvorcových metrov (31%), stenové materiály - s 170 900 000 jednotiek až 191 980 000 jednotiek (12, 3%), vrátane tehla - 136 100 000 až 156 960 000 jednotiek (15,7%). Zvýšenie produkcie-covej - 4, 2-tisíc ton 5, 7 tis. ton (35, 7%), sociálne technických jednotiek - s 556 tisíc kusov k 592, 7 tisíc kusov (6%). Celkový objem výroby, vydané v roku 2001 bol 1249 miliónov UAH. Údaje použité UNIAN Predpoveď obchodníci odhadujú, že v tomto roku sa objem predaja a tesniaca pena bude rásť približne 15-20%. Očakáva sa nárast podielu liekov v celkovom objeme trhu - až 50-55%. Bude zvyšovať dopyt po silikónové tmely a profesionálne peny. Príchod nových značiek na trhu je nepravdepodobné. Nie je vylúčené, že s'tam bude nové domácich výrobcov. Podľa predpovede podnikateľov, výrazné zníženie ceny na tesniace materiály sa tento rok nebude konať. Dodávatelia tovaru v minuloročnej ceny preteky vyčerpali veľké príležitosti na zníženie ceny. Preto je možné, že sa budú venovať väčšiu pozornosť non-cena metód propagácie výrobku. Odborné komentáre Denis GALUSHKO, vedúci Oddelenia predaja LLC "Grand plus" (g Kyjeve; vykonávanie tmely známka Zwaluw a Erekciu) Na trhu: v záujme obchodu úspešne, predajcovia by mali poznať vlastnosti tesniacich materiálov, ich aplikácie. Bohužiaľ, úroveň znalostí o tmely a Montážne peny je nízka. Tak, napríklad, poslali sme jej zamestnancov na seminár o jednej z holandských mlyny. Okamžite upgradovať ich kvalifikácie a zamestnancov niektorých našich regionálnych partnerov. O dopytu: v Tomto roku rast predaj odbornej utesňovacie hmoty a kolíky. Zvlášť aktívne záujem veľkoobchodníkov z regiónov. Obchodníci si uvedomiť, že predaj do domácnosti, tesniace materiály, ktoré nie sú zarobiť veľa. Ako výsledok, ročný pokles cien (pre pár rokov - okolo 40%) tovar sa predáva s najnižšou marže. Podpora predaja: - aktívne podporovať produktu, je potrebné zabezpečiť jej prítomnosť vo všetkých maloobchodných predajní, použitie techniky merchandisingu. Ale kým saldo tovar sa, ako pravidlo, obchod personál. Dodávatelia tmelov to nie je prakticky zapojiť. Vladimír SOKHA, Generálny Riaditeľ spoločnosti " Henkel Bautechnik (Ukrajina)", Kyjev; vykonávanie tmelov a montáž peny značky Ceresit) Na predaj: - Dnes je stabilný trend rozvoja stavebnom trhu. Preto, pestovanie, predaj tmelov a výstavby peny (asi o 20% za rok). O sortiment: Radikálne zmeny v rozmedzí by sa nemalo stať - základné komoditné pozície na trhu, utesňovacie hmoty sa už rozhodli. Sme, mimochodom, od júna 2001 opustil v jeho dosahu len biele alebo bezfarebné utesňovacie hmoty. Toto rozhodnutie bolo kvôli tomu, že tmely ostatné farby sa predáva v malých množstvách, a náklady na údržbu ich rozsah boli neúmerne vysoké. O marketingu: " Podľa našich odhadov, súťaže vo všetkých kanálov predaja zhoršil. Tak ako predtým, jeden z hlavných faktorov realizácie a tesniaca pena zostávajú v špecializovaných predajniach budovy. V tomto segmente sme, napríklad, a plánuje rozšíriť svoju prítomnosť pri vykonávaní rôznych propagačných a reklamných kampaní. Konstantin MEKSYK, Riaditeľ LLC "Badgernet" g. Kyjev; oficiálny zástupca obchodu značky KIM TEC) dovozu: Viac ako šesť rokov práce v ukrajinskom trhu sme sa často stretávajú s tým, falšovania našej značky tureckých výrobcov. Jednou z úloh úradu je sledovanie prieniku na ukrajinský trh falzifikátov. Podľa našich odhadov, doslova na jar tohto roka na Ukrajine z Turecka boli dovezené 7 tisíc. fľaše falzifikátov. S pomocou nemeckých a turecký partnerov sme zabránili vo vstupe Ukrajiny 25 tisíc. fľaše falšované výrobky. Pri podpore predaja: " Verím, že na merchandising a tesniaca pena strávil veľa času a úsilia, a ekonomickým účinkom vyrobený nízke. Táto otázka by mala byť riešená samotných predajcov. Úlohou dodávateľov je podporiť predajcov udržiavať imidž značky v jeho obchod. Preto sme sa, napríklad, spolu s nemeckými partnermi budú zvyšovať výdavky na obrázok v reklame známok v slávnej ukrajinskej tlače a médií na TV. Andrej SMIRNOV, obchodný Riaditeľ "Doma Expo" g. Kyjev; siete stavebných obchody): - V maloobchode, mali by ste sa snažiť ponúknuť tmely a peny rôznych typov. Ale v sortimente všetkých je potrebné zahrnúť výrobky nie viac ako tri alebo štyri známky, inak začne nezdravá konkurencia medzi nimi, nie prispieva k zvýšeniu predaja. Podľa môjho odhadu, je teraz vo verejných trhoch je realizovaný viac tesniacich materiálov, ako v obchodoch. Ale tento pomer sa postupne mení v prospech druhého. Utesňovacie hmoty v obchodoch teraz často lacnejšie, ako je trhová. Kyvadlová doprava mať prakticky prestala dovoz, tmely a peny, a na trhu dodávateľov musieť zakúpiť tovar z rovnakej hlavných dodávateľov, z ktorých ego kúpu a budovanie obchodov. Ale objem nákupov obchod je neporovnateľne väčší ako trh, obchodník. Preto, obchod dostane veľkoobchod zľavy a ďalšie priaznivé podmienky pre dodávku.

ZDROJ: Business

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика