вторник, 29 июля 2014 г.

Blázon smart home

Chceš si vyplniť svoj domov "gray matter"? V tom zmysle, že žiadny prach a inteligencia... Potom vitajte na našom stole. Tento čas, on išiel páchatelia sa objaví v našich domoch všetky druhy inteligentných systémov. Nie je vylúčené, že vďaka ich úsiliu po chvíli, keď sa Noviny budú mať tieto reklamy: "Smart domu, hľadáme majiteľa. Je žiaduce, smarter".

Účastníci okrúhleho stola:
  • Sergej Ilchenko, Vice-Prezident JSC "national reserve Bank"
  • Dmitrij Kozlov, Generálny Riaditeľ LLC "Martin Russland,"
  • Andrej Popov, Riaditeľ Baltského Engineering Group
  • Boris Oreshkin, Riaditeľ stavebná spoločnosť, "Zemtsov, Condign a partneri"
  • Olga Kolganova, Zástupca Riaditeľa pre marketing OJSC "Peterburgrekonstruktsiya"
Andrej Popov:
- Veta "smart house" alebo "smart house" znie to fantasticky, ale už dostal zvyknutí a používané. Z technického hľadiska, to je dom, kde všetky systémy pracujú spoločne bezproblémovo integrovaný umožňujú ušetriť zdroje. Toto je krátke vysvetlenie. A ak chcete hovoriť na každodenné jazyk, je to budova, ktorá musí cítiť vnútri, reagovať na to, a v skutočnosti komunikovať s ľuďmi. To je tri oblasti podnikania, práva duševného vlastníctva v našom chápaní.
Dmitrij Kozlov:
- Jediná vec, ktorú by som pridať, je, že pojem "smart house" pri preklade z angličtiny trochu zmenila. "Inteligentné budovy," alebo "smart house" v každodennom vedomie vyzerá veľmi jednoduché. To je veril, že to znamená, jednoducho kliknite na tlačidlo, a zase na svetlo alebo osobitné o'jednota multimediálne systémy. Ale nie je.
Andrej Popov:
- Mnohí veria, že inteligentných domov je niečo extra, len aby sa čím chváliť, ale on mal iné možnosti. A vzhľadom na skutočnosť, že zdroje energie sú stále drahšie, sú úspory ešte dosiahnuť. V priemere môžete ušetriť až do 30%.
Vedúci:
- Poďme sa porozprávať o tom, kedy s'tam bol tento pojem, a to prísť odkiaľ?
Andrej Popov:
- Pravdepodobne, názorov, môže byť veľa, ale zdá sa mi, že primárnym zdrojom boli Spojené Štáty a ich konzervatívny, lenivý spôsob života.
Vedúci:
- Teraz na trhu je potrebné v týchto domoch?
Dmitrij Kozlov:
Ja by som stručne vysvetlil, čo inteligentný dom - je to len Ekonomika. Ako to všetko začalo? Regulácia teploty vzduchu v dome. Pomaly sa to začalo zlepšovať, a s'bola praktická zložitých systémov. Je to súbor funkcií, pomerne komplikované auto zložité. Stále je možné jasný rozdiel medzi "smart house" na čistý ekonomiky a zábavy.
Vedúci:
- A je to naozaj výhodné?
Dmitrij Kozlov:
- Ako vzhľad. Nemôžeme povedať, že tento "kocky" byť zodpovedný za všetko. Sme zdvihol všetko v jednom systéme, avšak, každý systém je nezávislý: komunikujú medzi sebou, ale porucha jedného systému nebude viesť k zlyhaniu celého systému.
Vedúci:
- Je tam pozitívne skúsenosti s podobnými projektmi?
Dmitrij Kozlov:
- Spoločné porozumenie na "smart house" je comp'počítači, na ktorom máte nainštalovaný program, ktorý na a mimo pracovných majiteľa. Ale stále je to len mozog, ktorý v núdzové vypnutie celého systému.
Andrej Popov:
- Možno pridať, že každý systém pracuje samostatne, ale pod kontrolou Centrálneho procesora. Za predpokladu, že porucha jedného zo systémov, v prvom rade, je monitorovanie a okamžité reakcie: ak sa niečo stane, je možné predpovedať a zaručiť, že systém bude pracovať v režime offline, a nič sa nestane. Vo všeobecnosti, a pochopiť, že inteligentný dom je druh comp''yuter, nie je úplne správne. Táto sieť spracovateľov a radiče, ktorá Voľba', vzťahujúce sa na jednotlivé systémy. To je rovnaké, ako má firma SV'komunikácie, má vodcu, ktorý riadi činnosť spoločnosti. Ale ak hlava je zle, neznamená to, že spoločnosť zaniká. Každý odkaz alebo Oddelenie má svoje vlastné funkcie, ktoré bežia nepretržite. A najefektívnejšia možnosť pre spoločnosť, keď v každom okamihu môžete zmeniť na jedného zamestnanca na inú. To isté tu.
Vedúci:
- Je veľmi dôležitý bod. To nie je, že ľudia sa obávajú toho, že ak zmeníte správcovskej spoločnosti, napríklad voda: a nezastaví všetky dodávky? Ako sa s tým vysporiadať?
Andrej Popov:
- Podľa môjho názoru, riadenie duševného domu výhody, ktoré vylučuje ľudský faktor nákladov, sú vylúčené. A pri zmene spoločnosti, nič sa nezmení. Iba zmeniť čas odozvy. Po všetkých úloh správcovskej spoločnosti len na ťahať za nitky a získajte informácie o rôznych systémov. Nie je potrebné šestnásť ľudí - jedného operátora.
Dmitrij Kozlov:
- Zníženie počtu zamestnancov je zvyšovanie kvality práce a prípravy odborníkov zo širokej triedy je lacnejšie. A jednoduchšie držať jeden vyškolený tím ako pár, ktorý bude zodpovedný za celý automatizácie.
Vedúci:
- Hovoríme o automatizácie? Nie o údržbu niektoré z rúry?
Andrej Popov:
- Vlastne teraz tieto trubice, ktoré môžu byť dotkol až 80 rokov. Je pre nich ťažké, uplatňovať žiadne mechanické poškodenie. Ale snímač - mala by byť zachovaná.
Sergej Ilchenko:
- Povedz mi, je tam nejaké praktické aplikácie? Naozaj funguje systém? Niekedy sa zdá, že tam je túžba, aby sa zavádza niektoré nové technológie, ale to vedie k novým problémom. Ak, napríklad, ak chcete nastaviť nový spravodajský systém, zamestnanec sa zabudnúť, zavrieť dvere a všetky rozvody budú peremarton. Môžem vám dať nejaké príklady?
Olga Kolganova:
Takéto systémy sú teraz veľmi široko, ako v priemysle a v domácnostiach. Nemôžem povedať, že teraz všetky systémy domu sú integrované do jedného celku, ale tento SV'ASCI ako teplo, voda, vzduchotechnika a vetranie sú klasické - všetko je automatizované a Autonómne. Ak hovoríme o low-current systémov, požiarnej a zabezpečovacej signalizácie, telefónne a TV systém je tiež integrovaný, a majú Centrálne ovládanie. Ďalšia dôležitá otázka - prevádzka: jeden správcovskej spoločnosti musia podpísať zmluvy s odbornými organizáciami (monopoly - elektrina, plyn, voda), ktoré monitorujú jednotlivé časti systému, a s organizáciami, poskytovanie záručného a pozáručného servisu, poskytne a neustály monitoring.
Systém "smart house" musí byť spoľahlivé a profesionálne ruky. Hlavnou úlohou systému, "smart house" je, po prvé, energetickej efektívnosti, a potom pohodlie.
Dmitrij Kozlov:
- Viete, inteligenciu dom je daná tým, že je potrebné. Je to ako Maslow je pyramída: o "smart house" začnete myslieť na to, že keď máte potrebu, a to nielen v základných pohodlie a bezpečnosť, ale viac. To je, "smart house" viac chráni pred ohňom, to nie je len systém senzorov. Ak potrebujete, môžete vybrať a "smart house". Ak investor chce apartmány v novom dom predala viac, on vybavuje ich zodpovedajúcim spôsobom. A tak, v skutočnosti, právo, ktorý hovorí, že inteligentný dom - to je len ako módny kúsok, ktorý začali sa váľať v poslednej dobe. V skutočnosti je to normálne, je to určitý marketing. Bol druh vlna, systém hodnôt sa stala základom, a predať produkt, je potrebné vytvoriť nový systém hodnôt. Ako príklad, klimatizácia. P'pred piatimi rokmi vlna začala, a už máme návrhy na Všeobecné klimatizácia. Je ťažké, pretože väčšina náklady problém. Potrebujeme štyri krát toľko zaplatiť, aby to fungovalo.
Sergej Ilchenko:
- To znamená, že prevádzkové náklady bude významná?
Dmitrij Kozlov:
Sú obzvlášť silné zvýšenie ak nemáte základe inteligentné budovy, pretože klimatizácia systém je oveľa jednoduchšie spravovať a "inteligentné budovy,". Preto, hoci nastavenie tomto základe ceste, jej prevádzka bude oveľa lacnejšie.
Olga Kolganova:
- Chcem upozorniť, že existuje určité kategórie ľudí, ktorí jednoducho nebudú žiť v "smart house". Samozrejme, tento bohatých ľudí. Tiež existujú aj priemyselných podnikov, ktoré môžu pracovať iba s systémov pomocou "inteligentné budovy,". V našom meste existuje a je aktívne používajú. Ale stále existuje názor, že duševné dom je len automatické ovládanie záclony, začlenenie, multimediálne systémy, klimatizácia a fungovanie akejkoľvek časti skrine je všetko, čo môže ponúknuť primeraný domu. Ale vlastne toto všetko je oveľa viac, a počet systémov závisí od hodnoty o'objektu.
Sergej Ilchenko:
- Som, ako potenciálny kupujúci takéhoto systému, môžem povedať, že pre mňa v tejto trhu existujú tri segmenty. Prvý segment je staré budovy, kde k inštalácii už nič. Druhý segment, zatiaľ nie je vybudovaná o'objekty, ktoré sú najzaujímavejšie, pretože, samozrejme, vždy je efektívnejšie, keď je systém prvej inštalácii v komplexe. To je veľmi úzke medzery, je ich málo, ale pravdepodobne to je najsľubnejšie. Tretia časť je zrekonštruované ubytovanie, nové komunikácie. Majitelia takýchto zariadení'objekty na intuitívnej úrovni, musí pochopiť, prečo potrebujú iný drahý systém, ktorý skutočne bude nahradiť, čo je už, napríklad, ventilačné funkcie klimatizácia, individuálne vykurovanie systém, automatické záclony a tak ďalej. Otázka je: koľko je to, a aký je pomer ceny a kvality?
Dmitrij Kozlov:
- Vždy som použiť túto analógiu: je to ako kúpe druhého auta, a čo to bude na vás, aby ste rozhodli. Horná hranica nie je. Je otázkou komfortu. Myslím si, že ak hovoríme o tých troch systémov, ste spomenuli, konverzácie, môžete mať z p'päť tisíc eur. To všetko závisí od systému a požiadaviek zákazníka.
Sergej Ilchenko:
- Povedzme, že je to desať tisíc eur. Čo dostanem za svoje peniaze? Stále mám rôzne panely, ktoré riadi celý miesto, preto som opak SV'komunikácia s kúrenie a klimatizácia. Alebo sa práva duševného dome tieto systémy sú prepojené?
Dmitrij Kozlov:
- Uvediem príklad zo svojho života. Sa mi podarilo dať dom vetranie, ale neustále trpím z toho, čo si naozaj nič inteligentné do bytu, a teraz sa celý čas ručne upraviť fungovanie celého systému. Čo by ste si? V prvom rade, by ste si pohodlie domova. A to komfortu, je to, že ak chcete byť úprimný, zaujíma vás ako domácich spotrebiteľov. Komfort je tento vzťah'komunikačné systémy, pri ktorom ste sa zastavili na premýšľať, čo bude ten alebo onen krok. Dobrý špecialista vám bude predvídať všetky situácie, ktoré sú možné. Systém spĺňa to, čo sa momentálne robí. Ak máme hovoriť o poklese teploty, zníženie kapacity batérie. Pre komfort izba môže byť ovplyvnené viacerými systémami. Alebo môžete urobiť sami a konfigurovať celý systém, alebo pre vás to robí automatizácie, ako si dať jeden parameter.
Sergej Ilchenko:
- Povedať nie, vetranie, a tam je jednoducho vykurovacieho systému. Kedy a ako sa ona rozhodne, kedy zapnúť a vypnúť, keď sa?
Andrej Popov:
- Môžete nastaviť teplota, a radič, sám, v súlade s jeho programe, rozhoduje, ako to dosiahnuť, nastavenie a technickú podporu. To je, regulátor posiela signál na zapnutie vykurovania (teplota klesla pod cieľ) a off (teplota zdvihol nad cieľ).
Sergej Ilchenko:
- Chcem nájsť také miesto, ktoré by bolo optimálne cena / kvalita a mali by byť podnetom na zlepšenie systému. Tak ďaleko, je mi jasné, že pre určitú sumu namiesto štyri ovládacie panely môžete získať jeden, a tam je logika v tomto, je to naozaj dobré. Okrem toho sa pridá určitý efekt úspory zdrojov. Napríklad, namiesto toho, aby pracovali, klimatizácia, chladenie, nemusí fungovať niekoľko ďalších systémov. Niektoré funkcie, napríklad, rozširovanie systému, ma menej jasné. V skutočnosti univerzálny spotrebiteľov zaujíma vás, len to. Ako viete, moderné obchodné centrá sú oveľa viac funkčné zaťaženie, a tam je naozaj potrebné, aby takýto systém od otázky bezpečnosti informácií a pokročilé funkcie sú veľmi dôležité.
Andrej Popov:
- Vráťme sa späť k vašej prvej otázke: Áno, skutočne všetky moderné obchodné centrá majú kontrolný systém vetrania, systém monitorovania, regulácia vykurovania, bezpečnostný systém. Ale oni sú viac lokálne v rámci jeho systému alebo podsystému. Plná integrácia systémov, ktoré vedie k úsporám energie alebo zlepšenia v oblasti bezpečnosti, je len elementárne prvok. Hoci, ak chcete položiť postupnej vstupné systémy, finančné náklady môžu byť pridelené na určité obdobie.
Dmitrij Kozlov:
- Skepticizmus tu pochopiteľné, pretože naozaj, predvídať všetky možné voľby je nemožné. Avšak, tam môže byť ďalší argument. Spomínali ste, že väčšina systémov tohto druhu prišiel zo Západu, a tam je dopyt po takýchto systémov je, a vysvetlil nie úsporu zdrojov. V skutočnosti máme lacné teplo a lacnú energiu. S ohľadom na aplikácie v Západnej, a to je väčšinou chaty a byty, tento dodatočný komfort, ktorý je predstavený v niekoľkých etapách. Takmer určite môžem povedať, že systém osvetlenia, ktorý ste vytvorili takým spôsobom, že sa vám to podarí v každej izbe. Môžete požiadať ktoréhokoľvek algoritmus, do tej miery, že svetlo sa rozsvieti v tom, že počet izieb na túto úroveň, a tak ďalej, ktoré zodpovedajú počtu ľudí, ktorí sa zdržiavajú v dome. Tento extra pohodlie.
Vedúci:
- Koľko času je potrebné zabezpečiť technické špecifikácie pre programovanie takýto systém?
Dmitrij Kozlov:
- Môžem odpovedať, ako je tomu v Nemecku, ako sú nemecké spoločnosti. Rozhovor so zákazníkom dva alebo 3:00, dve alebo tri dni na dokončenie práce a podrobné technické úlohu urobiť.
Andrej Popov:
- Príprava zadania závisí od zákazníka. Zákazníci sú odlišné. Jeden spôsob, ako je self-dokončenie zo strany zákazníka prácu na webových stránkach našej spoločnosti. Ďalšie podrobnejšie vypracovanie pracovných trvá asi týždeň. Pokiaľ ide o výkon tejto technickej špecifikácie, ktorá umožňuje povedať, že systém je pripravený, a že to musí byť naprogramovaný podľa vášho želania, tu sa bavíme o jednom alebo dvoch miestach. Je to tak preto, že systém musí byť nastavený, a v tomto období sa ďalej rozvíjať podľa potrieb a požiadaviek zákazníka. Niektoré veci budete konfigurovať seba, a niektoré sa prispôsobia programátora.
Sergej Ilchenko:
- To je, ako som to pochopiť, pretože prichádza na úrad a objednávkový systém na jeho plné uvedenie do prevádzky môže trvať približne štyri mesiace?
Dmitrij Kozlov:
- Myslím, že aj viac. Po všetkých ľudí, ktorí rozumejú všetky funkcie fungovanie systému, môže prácu s programátorom, aby sa rozhodnúť, ktoré funkcie sú vykonávané systému, a to môže zvýšiť času jeho uvedenia do prevádzky. Skutočnosť, že osoba, ktorá po prvýkrát stretávajú s novými služby, nie vždy vie svoj plný potenciál.
Olga Kolganova:
Povedz mi, ako často by som mal aktualizovať tieto systémy?
Dmitrij Kozlov:
- Pokiaľ viem, teraz funkčnosť budov sa rýchlo mení: klimatizácia existovali pred dvadsiatimi rokmi. Poďme začať s funkciami systému, ktoré sme kontrolu. Keď funkčnosť je nezmenené, je možné, nie je na nej nič meniť v dome v najbližších dvadsať alebo tridsať rokov. Keď sme dať novú verziu operačného systému, dali sme to, nie preto, že staré je zlé, ale preto, že už s'existujú ďalšie aplikácie, ktoré vyžadujú inštaláciu nového systému. Ak sa v našom dome, byte, dach nič sa nezmení, nemáme nič pre zmenu v systéme riadenia.
Boris Oreshkin:
- To je, ak komfort, ktorý si požiadal spočiatku sa vám to páči, možno budete chcieť nič zmeniť.
Dmitrij Kozlov:
- Programovanie systému podľa vášho priania môžete aspoň každý deň, a ak je váš byt zmenilo, napríklad, presťahoval detskej izbe, potom vlastnosti systému môžu byť zmenené ľahko.
Olga Kolganova:
- Tak, perfektny smart home, môžete vykonať zmeny v funkčnosť systému až do konca času?
Dmitrij Kozlov:
- Máte úplnú pravdu.
Olga Kolganova:
- Aká je záručná doba? Ako často nútení zasiahnuť špecialisti nahradiť alebo zlepšiť jeden alebo inej položky?
Boris Oreshkin:
- Existuje veľa rôznych nuáns. Ak, napríklad snímačov teploty, existuje veľmi veľa faktorov: zrážky, prachu a pod. Toto všetko je možné čistiť raz za mesiac, raz za rok. Závisí to od toho, atmosféra, v ktorej sa systém funguje.
Olga Kolganova:
- Myslíte si, že je možné, že máte každý mesiac, ak chcete zavolať na špecialistu?
Boris Oreshkin:
- To závisí od toho. Ak máte vaše sekundárneho okruhu vody, nie je nič sa môže zmeniť. Ak sme sa stretávajú s agresívnymi vonkajšími vplyvmi, ktoré vedú nadol naša technológia - senzory, uhlia a čo chcete, potom je to ovplyvňuje záručnej doby.
Boris Oreshkin:
- Otázka je, ako dlho nemôže "dostať" systém. Spotrebiteľ môže nedotýkajte systém: ak sa spýtal niektoré špecifické úlohy, technológia zabezpečuje jeho realizáciu. Vždy sa zamestnancov, ktoré možno nájsť na panel poruchy a odstráňte ju. Zlyhanie môže byť aj plánované, ak zdroj je navrhnutý pre konkrétny termín. Keď splnil svoje vlastné, to by sa predpokladať, že nahradiť. Alebo to môže byť skryté vady, existencie, ktoré nikto nemôže predpovedať. Niektoré systémy sú navrhnuté tak, aby vyskúšať sami, napríklad alarm systém. V určitom bode to môže sám o sebe, získať informácie, ak nie je niečo v poriadku. V tomto prípade môže pomôcť prevádzkovateľa alebo programátor, v závislosti na problém.
Vedúci:
- Aká je záručná doba, ktorá je uvedená na samotný systém založiť spoločnosť?
Andrej Popov:
Je tam záruka na samotné zariadenie, a je tam nejaké záruky, že my, ako spoločnosť, inštalatér, dať samotný systém. Táto záruka prichádza do troch rokov, v závislosti na dohode so zákazníkom. Vybavenie záruky je zvyčajne hodinu.
Sergej Ilchenko:
- Existuje nejaký druh záruky údržbu systému počas týchto troch rokov? Naozaj, ako pravidlo, ide dole, nie zariadenia a samotný systém: niekto prerušený kábel, vadný senzor atď.,
Andrej Popov:
- S ohľadom na spoľahlivosť zariadení, môžete mu dať príklad: nechceme, aby zmluvu-predajný servis systému ako subscription agreement raz za mesiac, ľudia prišli a podávame: sme presvedčení, že tento druh k ničomu. Po prvé, je objednávateľ povinný zaplatiť peniaze, a po druhé, je to často nie je nutné. Za normálnych okolností zmluva je v skutočnosti, keď ste naozaj chcete niečo urobiť. To naznačuje, že problémy s hardvérom, sú veľmi zriedkavé. Ak chcete zmeniť alebo čistenie filtrov v ventilačný systém - Áno, má, ale ako na kontrolu procesor, snímače a prvky - to nie je potrebné.
Zároveň by som chcel pridať o zariadení, výmena a doplnenie nových zariadení. Ako naše skúsenosti ukazujú, je to viac o nie každého systému zariadenia, ktorý je zodpovedný za systém vetrania a vykurovania; zvyčajne, nový ovládací panel s novým dizajnom. Tu je možná náhrada, ale všetko, čo je na úrovni: jeden záber, iný súbor. Je to viac módne časť, ale nie na zariadenia, ktoré sú zodpovedné za prevádzkyschopnosť systému.
Vedúci:
- Ako reálne sa dá povedať aj o ekonomike? Ak hovoríme o byt nie je hlavné, ale v prípade veľkých obchodných centier problém na dosah ruky.
Andrej Popov:
- Neexistujú štatistiky, hoci Západnej, podľa ktorých úspory až 30%, ale to je predmetom plnej integrácie. Myslím si, že v Rusku, že úspory môžu byť väčšia, pretože sme ešte nemajú takéto vážne problémy so zdrojmi, ako na Západe.
Dmitrij Kozlov:
- Tu je príklad: bolo vypočítané, koľko môžete ušetriť inštalácia samotná prítomnosť detektory vo verejných priestoroch, obchodné centrum s celkovou rozlohou 2, 5-tisíc metrov štvorcových. Táto suma bola približne 5 tisíc Eur. A nastavenie snímačov náklady o 2, 5-tisíc eur, to znamená, že projekt je plne splatený za hodinu. Naozaj, to sa dá povedať aj o veľké úspory, ale závisí to od veľkosti budovy, funkčné bohatstvo a riadiacich algoritmov.
Sergej Ilchenko:
- Čo je teraz viac populárne medzi zákazníkov: zameranie sa na komfort alebo ekonomiku?
Dmitrij Kozlov:
- V súkromnom sektore sa dá povedať, že ľudia tu majú záujem v prvom rade dodatočné pohodlie. V obchodných centrách stále, hlavnou úlohou je zachrániť.
Vedúci:
- Ovplyvňuje likviditu poveril?
Dmitrij Kozlov:
- Ak sa hovorí o Západnej spoločnosti, tým sa zvyšuje likviditu, ktorú desiatok percent.
Andrej Popov:
- Pretože inteligencia budovy podstatne znižuje riziká, to robí oveľa menej poistné, ktoré spoločnosť platí ročne. Tento pokles platby až do výšky 50%.
Boris Oreshkin:
- Okrem toho, smart home je viac voľného času. Nemáme strácať čas na sledovanie systému. Automatizácia je myslenie pre nás, a tento čas môžete stráviť na seba, alebo sa venovať niekomu inému. Vlastne celý nápad pokroku a je získať vytvoriť rozšírenú čas.
Vedúci:
- Existujú príklady, čo sa stane s budovami, keď si nainštalovať doplnkový systém?
Andrej Popov:
- Určite. Spomenul, že existuje možnosť, aby si menej servisných pracovníkov, ktorí budú viac ako kvalifikovaný na výkon ich práce. Veľké budovy, tam sú miesta, v ktorých ľudia nemajú ísť rokov a komunikácia prebieha tam. Systém umožňuje sledovať, čo sa deje v týchto miestach.
Vedúci:
- Počul som, že môžete vytvoriť spresňujúci vzdialenú kontrolu nad tým, čo sa deje v dome. Napríklad, môžem použiť diaľkové ovládanie na ovládanie systému zo vzdialenosti niekoľko tisíc kilometrov. Aj ja som sa môžete prijímať správy od systému na mobilný telefón.
Dmitrij Kozlov:
- Máte úplnú pravdu, ale existujú aj iné aspekty pohodlie. Samozrejme, že tieto možnosti existujú, ale sú skôr v kategórii funkcie, ako je potrebné.
Vedúci:
- To je, správcovská spoločnosť môže umožniť im kontrolovať niekoľko obchodných centier priamo z vašej kancelárie?
Andrej Popov:
- Teoreticky to je možné, ale zatiaľ nie je podaná na situáciu na extrémne. Vždy lepšie, ak každý dom mal sat prevádzkovateľ, ktorý má vykonať predbežnú kontrolu. Nie je desať tímov zamestnancov. Ovládanie je možné, ale je možné ju sprístupniť informácie na niekoho iného. To je otázka, komunikačné kanály.
Sergej Ilchenko:
- Aké metódy ochrany ustanovenej prenos informácií? Napríklad, ak som skutočne prítomný v domov len na víkendy, a celý týždeň som chcú ovládať váš domáci počítač na diaľku?
Andrej Popov:
- V prvom rade záleží na používanie softvéru. To je možné dosiahnuť absolútnu bezpečnosť, tam je vždy malú časť pravdepodobnosť zásahu.
Vedúci:
- Dovoľte nám upozorniť čitateľa, že musíte urobiť, ak sa mu len plánuje stavať dom, ale stále nie ste istí, či chcete nainštalovať systém. Pre tento HMÚ je potrebné jednoducho, ak chcete povoliť inštaláciu tohto systému v budúcnosti?
Dmitrij Kozlov:
- Áno. On si len položiť kábel a dátová zbernica - to bude stačiť na to, aby poskytnúť možnosť inštalácie systému v budúcnosti. To vám poskytne úplnú slobodu v následné rozhodnutie zmeniť systém duševného. V cene kábel 300-400 dolárov je značné úspory.
Sergej Ilchenko:
- Ukazuje sa, že v priebehu niekoľkých rokov, táto možnosť je pri nákupe domov bude rozhodujúci faktor.
Andrej Popov:

- Áno, a veľmi skoro sa to môže byť rozhodujúcim faktorom pre korporátny segment, pretože, po prvé, to je otázkou komfortu, ekonomiky a zvýšenie likvidity budovy. Rovnaká situácia bola raz v stavebníctve s plastovými Oknami.


Zdroj: Vestník "Vedúci (Kuchár)", # 3 (Marec 2006)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика