четверг, 31 июля 2014 г.

Jarná vôňa opravu

Vo veľkej múdrosti je oveľa smútok. A tí, ktorí vyberá opravy, tento istý smútok piť - nie perejimati... Ale poznáte to: nie ste sami! Tisíce vašich kolegov chorých vyliať svoju dušu a podeliť o svoje tipy na Internetových fórach, určených na opravu. Tu je to, čo som našiel na ich korešpondent "KR".

O dvere

Pri výbere najprv, pravdepodobne, vyriešiť problém s konštrukciou dverí: pole alebo rám s zástupný symbol. Mám priečky sadrokartónové, takže pole zdalo ťažké. Ako dlho výber rámovanie dverí padol "Kabinet-maker".

Moja žena a ja som sa rozhodol vziať "Volhovec" (dub classic). Ale v jednom obchode na stojan, zavesené dvere z rôznych strán - dyha vzor je úplne iný. Navyše, odtiene, zárubeň a platbands nemajú nič do činenia so sebou. Dokonca aj rôzne kúsky perličiek na niektoré dvere a rôzne farby. So zárukami saleswomen, že jedna strana, toto nie je ten prípad, neverili. Rovnaké anegri z "Valchovtzi" - všetky práva, odtiene zápas, a dubovo - nechápem to.

V mojej práci som sa pozerať na domácich dvere. Tie, ktoré sú dobrej kvality, výnos málo v cene dovoz a všetko lacnejšie 6500 rubľov, - Nevyžiadanej pošty. Priemerná cena setu: plátno, box a rám z oboch strán.

A ešte. Pri kúpe dverí na neho, nemali by zraziť (všetky nejako zraziť) - potrebujú železo: podlahové vypovedá.

Hlavné spoločnosti, ktoré populárne, "Volhovec", "Kabinet-maker", "Nábytok-Array", "Sofia", "Alexandria dvere". To všetko ruských výrobcov. V taliančine a španielčine - cena sa, samozrejme, vyššia. Na začiatku len nezabudnite na výpočet vašich financií. A ja som v EXPOSTROY na Nakhimovsky rád dvere. Potom som počul, cena 1700 Eureka!

Kúpil dať interiérové dvere so sklom. Teraz, sklo musí byť objednané samostatne. Otázka: čo by mala byť medzera medzi sklom a jeho stopy v dverami, tak, že ak zmena vlhkosti sklo je popraskané?

Milimeter tri na každej strane. A proslot nie zarachotil na zatváranie.

Polovica až dve mm je dostatočný. Rovnaké interiérové dvere, nie vstup.

Ste ponerte sedadla a povedať, Rezbár, ako on vie, aké tolerancie robiť. Na druhej strane, ak máte sedadlo šírka, povedzme, 10 mm, potom sa polovica zásob na oboch stranách rovnaké. (Pre rezanie skla, príliš, je tam tolerancia, pred mal Rezbár 3 mm, t. j. sklo sa môže líšiť od veľkosti 3 mm )

Preto, čím Rezbár veľkosť skla s prekrytím 2 mm, je "lietať"! Našťastie, teraz odborníkov nástroj takmer úplne presné, na rozdiel od bývalého valček, ktorý "chodil" na sklo 3 mm!

Správne sa stane, ak som chcete odstrániť pole, dať linoleum, bude klásť nové okno, a potom sa bude správa laminát?

Ak ide o rám dverí, stolárstva je linoleum podlahy alebo laminátu.

Chcem, aby dvere z lepených borovica, jelša - neboli rozhodnuté ešte. Ako sa strom v kúpeľni? Mali by tieto dvere majú byť spracované niečo? Obávam sa, že to bude viesť vlhkosti. Prosím, podeľte sa o svoje skúsenosti.

Ak chcete zdieľať. Vlhkosť proti drevo je z dvoch druhov - jej prirodzenú vlhkosť (mokré drevo) a vlhkosť z namočili z vonkajšieho prostredia. Teraz, strom "vedie" len vtedy, keď sušenie z prirodzenú vlhkosť. A "vedie" od sušenie živice (ihličnaté) v oblasti suka.

Čínske dvere Forpost naozaj otvorené pre 800 rubľov, berúc do úvahy master out (v Moskve). Dvere úrovni "ELITE 3 K" poďme rozšíriť z 30 000 rubľov.

To sú ceny obchodných otvorenie tohto typu dverí podľa špecializovaná firma pre núdzové otváranie dverí a trezorov.

Zdroj: Byt niektoré

Zdroj: www. eremont. ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика