понедельник, 28 июля 2014 г.

"1C: Enterprise" pre nábytkárskej výroby 2006-11-09 16:29:45

Výstavby a rekonštrukcie.








"1C: Enterprise" pre nábytkárskej výroby
2006-11-09 16:29:45

Pre automatizácia účtovníctva a riadenia v podnikoch nábytkárskom priemysle, spoločnosť "1C-Rarus" (1C: Koncesie) vyvinul "1C-Rarus: Nábytok spoločnosť". Tento program bol vytvorený v spolupráci s viacerými nábytok spoločností, a preto berie do úvahy zvláštnosti nábytkárskej výroby. Jednou z hlavných vlastností nábytku, výroba je dostupnosť veľkého rozsahu tovarov, materiálov, surovín, polotovarov, hotových výrobkov s rôznymi vlastnosti (hmotnosť, rozmery, materiál, farba a pod.). Multilevel katalóg položky v programe "1C-Rarus: Nábytok spoločnosť" znamená, skladovanie veľkého množstva položiek s viacerými vlastnosti, a tiež zvýšiť počet nehnuteľností v súlade s potrebami podniku. Nábytok spoločnosť môže predať tovar na základe hrubého a maloobchodný predaj, ako aj nákup pre svoje vlastné potreby alebo následného predaja, takže pre každú polohu adresár v programe je možné uložiť niekoľko kategórií ceny a predaj, maloobchod, veľkoobchod, malé veľkoobchod, a tento zoznam kategórií, ktoré môžu byť rozšírené. Zvláštnosť položky katalógu je možnosť ukladanie a zobrazovanie obrázkov produktov. Vďaka tejto funkcii a širokú škálu vlastností výrobkov program môže byť efektívne využiť nie len v nábytkárskej výroby, ale aj pre prácu s klientmi v oblasti predaja a predajne nábytku, výbere potrebnej nábytok vzhľadu, veľkosti, farby, materiály, atď. Pre veľkú časť dovoz nábytku a doplnkov na trh, treba z automatizovaných systémov účtovníctva v rôznych menách. Tieto funkcie sú tiež zahrnuté v programe. Pri objednávaní si spolu s obvyklým podrobnosti objednávky (zloženie objednávky, meno zákazníka, a tak ďalej ) špecifikovať ďalšie adresu a čas doručenia. V zložení objednávky môžete zadať ako položky z katalógu, a produkty, ktoré boli vytvorené na základe prototypu (produkt, ktorý je už v adresári). V neprítomnosti tovaru v skladoch možno objednať na jeho výrobu alebo nájsť náprotivok. Pri výrobe custom-made výrobky môžu vyžadovať vývoja modelov, ktoré nie sú v štandardnom rozsahu. Pri vývoji nových modelov sa zvyčajne vykonáva v špeciálne CAD-systémov. Program je implementovaný komunikovať s jedným z takýchto systémov je program "KZ-Nábytok". Ako výsledok, po návrhu nového produktu v "KZ-Nábytok" údaje o jej vlastnostiach môžu byť odovzdané k "1C-Rarus: Nábytok spoločnosť". Na základe objednávky kupujúceho sú tvorené plán výroby a výroby cieľ, berúc do úvahy existenciu zásob už postavený dielov a polotovarov, hotových výrobkov a materiálov. V neprítomnosti materiálov v sklade sú tvorené objednávok na dodávateľov na ich dodanie. Za každú objednávku, môžete sledovať reťaz dokumenty, vytvorené na základe: účtenky, faktúry, pracovných miest vo výrobe a iné dokumenty do faktúry, ktorú objednaný tovar bol odoslaný. Účtovanie platby za objednávky a zákazník sa vráti, stopy po vykonaní objednávky a zásielky. S pomocou "1C-Rarus: Nábytok podnik" automatizované práce nábytok spoločnosť: výkaz účtov, faktúry a iné doklady. Účtovanie transakcií v peniaze a Banka vám umožňuje sledovať peňažných tokov, zákazník platby a osady s nimi. Detail z osady s zmluvných strán možné meny, zmlúv a dokumentov - dôvody osady. Zoznam všetkých interných a externých dodávateľov spoločnosti (odberateľmi, dodávateľmi, zodpovednosť a pobočiek) sa nachádza v adresári "Dodávateľom". Je možné uložiť všetky potrebné údaje o spoločnosti, s počiatočná adresa spoločnosti a hodnoty úveru a končí náhodných dát, ako sú narodeniny Riaditeľa, platobná schopnosť spoločnosti, a tak ďalej, na účet Pre verejné obstarávanie surovín, tovarov od dodávateľov (vrátane dovozu) systém poskytuje pre registráciu prevzatia tovaru a vrátiť tovar dodávateľovi, zadajte faktúry. Systém obsahuje kompletnú automatizáciu skladu materiálov, polotovarov a hotových výrobkov. Automatizované registrácie od prevzatia tovaru (materiálu) do skladov, presúvať ich medzi skladov a výroby, odpisy, inventára. Konfigurácia sa vykonáva účet šarží. Poskytuje redundanciu tovaru na sklade účty, alebo pre interné potreby. Systém umožňuje, aby plánu výroby predmetom minimálnych zásob výrobkov na základe údajov z predchádzajúceho obdobia a objednávky od zákazníkov. V budúcnosti, plán výroby môže byť v porovnaní s skutoănosč výroby hotových výrobkov. Okrem plánovania výroby, môžete v pláne kúpiť od dodávateľov, ktoré sú potrebné pre výrobu. Pre údržbu výrobných účtovný systém zahŕňa rozvoj výrobných úloh a objednávok, faktúr a dokladov na výrobu výstupu. So zavedením výroby prácu na konečný produkt sa automaticky generujú pracovné miesta (workshopy, oddiely, zamestnancov) a pre spracovanie surovín, príprava polotovarov, spracovanie materiálov a ostatné činnosti potrebné na výrobu finálneho výrobku. Možnosti výroby úvahy, patrí spracovanie mapy, v ktorých údajov o zložení výrobky alebo polotovary (skoby, klince, dosky, čalúnenie a pod.), o normách spotreby materiálov a polotovarov produktu, výroby, prevádzky na výrobu produkty, vedľajšie produkty a analógy, materiály a polotovary, ktoré môžu byť použité pri výrobe. Výrobné prevádzky v nábytkárskej výroby môže zahŕňať Montáž a razumeetsya produkty. Systém berie do úvahy a túto funkciu nábytkárskej výroby. Pre jednotlivé výrobné operácie je uvedený beží technologických operácií Voľba'odkaz na obchody, v priemyselných podnikoch, vybavenie, kancelárske alebo zamestnanec, ako aj náklady náklady. Takýto systém umožňuje vypočítať náklady na výrobu výrobkov s nákladmi na materiál a náklady práce. Tvorba obstarávaciu cenu je to možné, berúc do úvahy aj priame a nepriame náklady - mzdy manažérov a podporu personálu, prenájom a tak ďalej Účtovanie nákladov a cien z výroby, ako je to možné na skutočných výdavkov, ktoré je zvyčajne možné pre malé odvetví, kde všetky operácie "v nedohľadne", a cieľových nákladov. Regulačné náklady sú uvedené priamo v procese mapy. Náklady na hotové výrobky môžu byť analyzované z hľadiska nákladových položiek. Koncový produkt sa vykonáva súčasne objednávky, dodávky a nomenklatúry. Realizované práce v procese tým, obchody, objednávok, práca výroby a materiálov. Podporované výpočet chyby a výnosy z výroby. Automatizovaný systém poskytuje rôzne správy, ktoré umožňujú riadenie nábytok spoločností každý deň "uvedomte si," to, čo sa deje na rastlinné, sklady, obstaranie a predaj. Pomocou správ, môžete získať informácie o objeme výroby, zásob zostatky, prítomnosť omeškania podľa plánovaného zisku skutočný objem práce v procese a nezhodných produktov, výrobných nákladov, zmena majetku a záväzkov atď., Tieto správy môžu byť rozložené podľa oddelení spoločnosti, firmy a iné prvky inteligencie. Konfigurácia umožňuje automatizovať prácu storekeepers, manažérov na prácu s klientmi, nákup, predaj, projektovanie, predaj salóny, technológovia, výrobné jednotky, riadiaci pracovníci a ostatní zamestnanci. Program poskytuje pre výmenu dát s programom pre vedenie účtovníctva "1C: Účtovníctvo 7. 7". Pre konfigurácie, musíte mať komponent "vedenie účtovníctva" systémových programov "1C: Podnikanie". "1C-Rarus: Nábytok spoločnosť. Štandard", dostal od" 1C "certifikát", Kompatibilný! Systém programy 1C: Podnikanie ".
ZDROJ: Finančné noviny

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика