понедельник, 28 июля 2014 г.

O vývoji trhu stavebných materiálov z pozície bezpečnosti pre životné prostredie 2006-11-15 20:33:42

Výstavby a rekonštrukcie.








O vývoji trhu stavebných materiálov z pozície environmentálnej bezpečnosti
2006-11-15 20:33:42

V XX storočí zdá sa, rýchlo predčí rozvoja energie z fosílnych palív. Relatívna lace energie vo vyspelých krajinách viedlo k nadmerného používania a šírenia energeticky účinných technológií, a ako výsledok, k znečisťovaniu životného prostredia. V období industrializácie ekonomiky a stand'spojené rýchlej urbanizácie bola zmena v priemyselných technológií, vrátane stavebníctva. V súčasnosti, výstavba poskytovanie ekologicky bezpečné, lacné, postrádateľný materiálov, štruktúr a produkty, ktoré vám umožnia vybudovať vysoko kvalitné ubytovanie za prijateľné ceny, by sa mala stať jednou z hlavných priorít hospodárskej politiky Ruska. Avšak, dnes musíme priznať skutočnosť, že environmentálnej bezpečnosti, nie je hlavným kritériom kvality stavebných výrobkov, tvorby systému štátnej regulácie komplexu. Podľa Ústavy ruskej Federácie každý občan má právo na priaznivé životné prostredie. V článku 3 Zákona ruskej Federácie 10. 01. 2002 № 7-FZ "Na ochranu životného prostredia" [1] princípy ekonomickej a iných činností orgánov štátnej moci sub'predmety z ruskej Federácie, orgány miestnej samosprávy, právnických a fyzických osôb, ktoré majú vplyv na životné prostredie. Tu sú niektoré z nich: - vedecky podložené kombinácii ekologického, ekonomické a sociálne záujmy osoby, spoločnosť a štát v záujme zabezpečenia trvalo udržateľného rozvoja a životného prostredia; - ochrana, reprodukcia a racionálne využívanie prírodných zdrojov; - zodpovednosť vlády na všetkých úrovniach, od orgánov štátnej správy, miestne orgány štátnej správy na zabezpečenie priaznivého prostredia a bezpečnosti v jednotlivých území; - povinné'Ascoli posúdiť vplyv na životné prostredie pri rozhodovaní o vykonávaní hospodárskych a iných činností; - povinné'Ascoli pre štát ekologické expertízy projektov a ostatnej dokumentácie, podpora hospodárskych a iných činností, ktoré môžu mať negatívny vplyv na životné prostredie, ohrozujúcej život, zdravé'Yu a majetku občanov; - zákaz hospodárskych a iných činností, následky sú nepredvídateľné pre životné prostredie, ako aj realizácia projektov, ktoré môžu viesť k degradácii prirodzených ekologických systémov, zmeny a (alebo) likvidáciu genetického Fondu rastlín, zvieratá a iné organizmy, vyčerpanie prírodných zdrojov a iných negatívnych environmentálnych zmien; - rešpektovať právo každého na spoľahlivých informácií o stave životného prostredia, a účasť občanov na rozhodovaní, o ich práva na priaznivé životné prostredie, podľa právnych predpisov Napriek tomu, že deklarované právo občanov na priaznivé životné prostredie, vnútorného vzduchu prostredia zatiaľ nie je zahrnuté v počte R'predmety ochrany. Teda, podľa senior 4 Zákona o'predmety ochrany životného prostredia pred znečistením, vyčerpanie, degradácie, poškodenie, zničenie alebo iné negatívny vplyv ekonomických alebo iných činností sú: pôdy, spodnej pôdy, pôdy, povrchových a podzemných vôd, lesov a inej vegetácie, zvierat a iných organizmov a ich genetického Fondu; atmosférického vzduchu, ozónová vrstva atmosféry a near-earth priestor. Teoreticky ochranu zdravia'musím sa vyskytujú prostredníctvom povinné'Yazkova ekologické poznatky. V praxi sa však pod nadvládou menových vzťahov a povolenie sa môže vydať s porušovaním, a výrobcovia môžu porušovať podmienky výroby, a tiež vstúpiť na trh s výrobkami, ktoré neprešli príslušné hygienické-ekologické kontroly. V dôsledku nedokonalosti legislatívy a nadvlády tieňovej ekonomiky je utrpenie obyvateľstva, ekologické štátu, obytných a priemyselných priestorov s zhoršenie každý rok. V Umení. 11 Zákona číta, najmä, že občania majú právo: vytvoriť verejnosť o'združení, nadácií a iných neziskových organizácií pôsobiacich v oblasti ochrany životného prostredia; aby predložila návrhy na vedenie verejnej životné skúsenosti a podieľať sa na preskúmanie predpísaným spôsobom; pred'prezentovať nárokov na náhradu škody na životné prostredie. Môžeme povedať, že občania Ruska, žijúcich v mestách majú právo vadí fakt, že je pre nich ťažké dýchať v znečistenie ovzdušia, ale spoliehajú sa na zaručené normálne vzduchu v interiéri, kde trávia väčšinu času, nemôžu, v Zákone to je ešte neboli k dispozícii. Teda, hlavné metodologické nedostatky Zákona, spôsobuje skreslenie účely a mechanizmy štátnej politiky ochrany životného prostredia a v konečnom dôsledku poškodzuje krajiny, pretože nekompetentné prístup k tvorbe systému štátnej regulácie, je fakt, že tam je dôraz kladený na ochranu, čo je ponechané na ulici, mimo budov a stavieb, hoci v Čl. 1 zistí, že prostredie je súbor zložiek prírodného prostredia, prírodných a prírodno-antropogénnych objektov'objekty a antropogénnych objektov'objekty. Autori Zákona Zobov'boli povinní zohľadňovať medzinárodné normy, predovšetkým Štokholmskej Deklarácie Spojených Národov prijala v roku 1972, hlavný význam je v tom, že cieľom ochrany životného prostredia, predovšetkým jeho zdravie'I, a mali by ste chrániť vonkajšie aj domáce a pracovné prostredie [2]. Vo vývoji jednostranný výklad problémy Práva ruskej Federácie "O ochrane atmosférický vzduch", Čl. 1, ktoré atmosférickom vzduchu je definované ako "dôležitou zložkou životného prostredia, ktorá je prírodná zmes plynov z atmosféry mimo obytných, priemyselných a iných priestorov," [3]. Teda, nový zákon problém kvality vzduchu v interiéri, kde človek trávi väčšinu svojho života, nie je dotknutá. Avšak, bolo by nespravodlivé, aby predpokladajme, že pre ochranu zdravia'ja som človek nie je v legislatívnej úrovni, v Rusku. Zabezpečenie požiadavky bezpečnosti pre životné prostredie vnútorného vzduchu prostredie, ktoré sa predpokladajú v Práva ruskej Federácie 30. 03. 1999 č. 52-FZ (v znení neskorších predpisov 30. 12. 2001)", sanitárnej a epidemiologické blaho obyvateľstva", podľa senior 11, ktorý jednotlivých podnikateľov a právnické osoby v súlade s ich prebiehajúce činnosti potrebné'súvisiace, najmä na zabezpečenie bezpečnosti zdravia'ja som človek, vykonaných prác a poskytovanie služieb, a tiež produktov, výroby a technické výrobky, potravinárske výrobky a tovar pre osobné a domáce použitie v ich výroby, prepravy, skladovania, realizácia obyvateľstva [4]. Progresívne normy Práva je právo občanov na náhradu v plnej výške škody spôsobené na ich zdravie'Yu alebo majetku spôsobené porušenie pri vykonávaní hygienických-antiepidemic (preventívne) opatrenia. Avšak, aj napriek tomu, že odborníci v oblasti zdravotnej starostlivosti,'I v ich výskumnej a publikačnej zvýraznenie problému low-kvalitné stavebné materiály, konštrukcie a výrobky ako prioritu, ktorá do značnej miery závisí bezpečnosť'ja som človek, z vnútorného vzduchu médium, v tomto Práva, otázka kvality stavebných výrobkov celkom. V súlade s cieľom Ministerstva zdravotníctva ruskej Federácie 15. 08. 2001 № 325 (v znení neskorších predpisov 18. 03. 2002) "Na sanitárne-epidemiologické vyšetrenie výrobky sanitárne-epidemiologické znalostí je predmetom len stavebníctvo surovín, kde hygienické normy upravuje obsah rádioaktívnych látok, vrátane odpadu pre recykláciu a využitie v národnom hospodárstve, kovový šrot, [5]. Na základe vykonáva vedecký výskum v Rusku oficiálne označené a tiež priorít štátnej regulácie trhu stavebných materiálov, konštrukcií a výrobkov, vrátane ekologických aspektov. Tak, subprogram Federálneho cieľového programu "Bývanie" - "Štrukturálne rekonštrukcia výrobnej základne bývanie", ktorý bol prijatý v júni 1994 a poskytuje na realizáciu aktivít v 1994-1995, smery zlepšenie štruktúry výroby hlavných druhov stavebných materiálov, konštrukcií a výrobkov. V každom sub-sektor priemyslu v týchto oblastiach poskytujeme na zriadenie nových a vylepšených stavebných materiálov, vyrábaných podľa zdrojov-úsporné technológie, ktoré zabezpečujú výrobu ekologicky bezpečné výrobky s najmenej záťaž na životné prostredie. Vo Všeobecnosti, vykonávanie opatrení programu,-zlučiteľnosť'spojené s realizáciou prioritnej R & d, v 1994-1995.. súčasťou financovania z Federálneho rozpočtu vo výške 19 miliárd eur, R. ; pokiaľ ide o priemerný kurz pre júna 1994 - December 1995.. - 5 a 7 miliónov USD. Teda, finančné prostriedky boli plánované na rozvoj o 100 výskumu témy, ktorá by mala byť tvorba 19 druhov efektívnych stavebných materiálov, 37 technologických liniek a 49 druhy zariadení. Okrem tradičných zdrojov financovania z Federálnych cieľové programy v tomto rutinné bola založená v Gosstroy Ruska mimo rozpočtového Fondu rozvoja technického pokroku v oblasti stavebníctva v dôsledku zrážky zo 1, 5% z ceny produktov, ktoré vyrába podnikov komplexu, a investičného Fondu stavebného komplexu, v "Stroyinvest" na úkor prostriedky prijaté z predaja nedokončené konštrukcie o'objekty priemysel stavebných materiálov a stavebného priemyslu, s cieľom ďalšie ich použiť na dokončenie výstavby priority zariadeniach'predmety v sektore stavebníctva a zavedenie výskum vývoj. V rokoch po prijatí cieľový program "Bývanie" a podprogramov poskytuje pre reštrukturalizáciu priemyselnej základne bývania, problém ekologickej bezpečnosti na stavebné materiály, konštrukcie a výrobky nebolo možné vyriešiť, pretože oficiálne orgány si nevšimol tento problém. Na trhu stavebných materiálov, konštrukcií a výrobkov je takmer zbavený sanitárne a epidemiologické kontroly. Presúva zodpovednosť na pleciach hygienické a epidemiologické služby obavy o bezpečnosť ľudskej činnosti v podmienkach obmedzených finančných zdrojov vyčlenených na tieto účely Minoboronprom'I Rusko a úzka špecializácia Ministerstvo určenie výskyt negatívnych trendov v oblasti environmentálnej bezpečnosti vo všetkých komoditných trhov, predovšetkým výstavby a potravín. Vo SV'to si vyžaduje implementáciu komplexného prístupu k riešeniu tohto problému, zapojenie relevantných ministerstiev a agentúr zodpovedné za reguláciu podriadených odborov a komoditných trhoch. Pre udržanie ekologickej bezpečnosti na stavebné materiály, konštrukcie a výrobky mali niesť zodpovednosť, a to nielen Ministerstvo zdravotníctva, ale aj Gosstroy ruskej Federácie. Odkazy 1. Podľa práva ruskej Federácie 10. 01. 2002 № 7-FZ "Na ochranu životného prostredia" / / zobrané legislatíva ruskej Federácie. 14. 01. 2002, senior 133. 2. Štokholme Vyhlásenie (Úryvky). (Prijaté v Štokholme na 16. 06. 1972 Konferencie organizácie Spojených Národov o problémy životného prostredia) / / medzinárodné právo. Tak 3. M : Moskva nezávislý Inštitút medzinárodného práva. 1997. C. 682-687. 3. Podľa práva ruskej Federácie dňa 04. 05. 1999 № 96-FZ "O ochrane atmosférický vzduch" / / zobrané legislatíva ruskej Federácie. 03.05.1999. № 18, položka 2222. 4. Podľa práva ruskej Federácie 30. 03. 1999 č. 52-FZ (v znení neskorších predpisov 30. 12. 2001)", sanitárnej a epidemiologické blaho obyvateľstva / / Pôvodné znenie dokumentu, publikovaný v Zbierke zákonov ruskej Federácie. 05.04.1999. № 14, Ods. 1650. 5. Ministerstvo zdravotníctva 15. 08. 2001 № 325 (v znení neskorších predpisov 18. 03. 2002) "Na zdravotne-a-epidemiologická vyšetrenie výroby" (Registrované v Min'Ministerstvo spravodlivosti ruskej Federácie 19. 10. 2001 № 2978) / / Pôvodné znenie dokumentu uverejnené v "Rossijskaja Gazeta". № 210. 27.10.2001
ZDROJ: Stavebné materiály.

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика