понедельник, 28 июля 2014 г.

Mediátori nerušiť 2006-11-15 20:35:06

Výstavby a rekonštrukcie.

Mediátori nerušiť
2006-11-15 20:35:06

Nové právne predpisy, ktorými sa riadi financovanie bytovej výstavby, má vzhľadom na nedostatočné obrovské právomoci z riadiaceho servera proxy. Ako výsledok, finančné inštitúcie čoraz viac zaujímajú o trhu stavby a stavebné firmy hľadajú spôsoby, ako sa zbaviť "silný mediátora." Zákon "O finančných a úverových mechanizmov a správa majetku počas dom budov a nehnuteľností operácie" (№ 978; nadobudli účinnosť 1. januára 2004 ) sa ustanovuje povinné'povinné používanie "sprostredkovateľ" vo vzťahu medzi developera a investora. A to je sprostredkovateľ poskytuje väčšinu práv a právomocí v procese výstavby bytov. Tak, napríklad, Čl. 9 zákona № 978 výslovne ustanovuje, že dodávateľ musí plniť svoje záväzky,'asano v oblasti organizácie výstavby'výstavba a včasné uvedenie do prevádzky bez ohľadu na to, koľko prostriedkov. V prípade odhalenia Manažér riziko porušenia dodávateľom dohoda nadobúda platnosť dohody o pridelenie záložné právo vlastníctva (uzavretá súčasne s hypotekárne zmluvy), a navrhovateľ je povinný'je povinný previesť správa majetku a vlastníckych práv na majetok, ktorý je predmetom'konštrukcie objektu. Navyše, nie je známe, aké kritériá sa bude odvíjať od Manažéra identifikovať riziko. Preto pri uzavretí transakcie developer mali by ste starostlivo nastaviť všetky možné dôvody, pre ktoré je možné nastaviť jeho zlyhanie v plnení povinností'povinnosti. Okrem toho, Správca určuje poisťovateľ, s ktorým navrhovateľ je povinný'je povinný uzatvárať zmluvy povinné'povinné poistenie a Banky, kde developer je potrebný na otvorenie bežného účtu na financovanie prác na o'objekt výstavby. V takýchto okolností, developer má vyzerať pre organizáciu práce, čo umožňuje prilákať investorov na výstavbu nehnuteľností, zatiaľ čo nespadá pod reguláciu zákon № 978. Ak sa chcete zbaviť mediátor pomôže Občianskeho zákonníka Jeden z najviac pravdepodobné, schémy únikom zákona № 978 je pritiahnuť prostriedkov od verejnosti na Financovanie výstavby bytov formou uzatvorenia zmluvy o predaji majetkových práv k predmetu'majetok, ktorý bude postavený. Tak záruku plnenia zmluvy, môže byť predmetom postupnej úhrady zakúpili vlastníctva, a to až do ukončenia stavby. Podrobnejšie plánu akcií developer vyzerá takto: stavebná spoločnosť, ktorá bude iniciovať registrácie právnická osoba na základe rozhodnutia orgánu verejnej moci sa stáva funkcia zákazníka výstavby a pripravuje projektová dokumentácia, a tiež uzatvára zmluvy na stavebné uvedených stavebná spoločnosť. Po uzavretí zmluvy strán - objednávateľa a zhotoviteľa - vzájomné práva a povinnosti,'ASCI, ktorý potvrdzuje platnosť požiadavky. Po vykonaní týchto krokov, zákazník uzatvára s osobami, zmlúv, z predaja majetkových práv na bývanie, ktorý bude postavený v budúcnosti. Priťahuje fondov zákazník vykoná platbu dodávateľovi. V tomto prípade neexistujú žiadne náznaky, finančných služieb, a je štandardnú zmluvu o predaji, ktoré je upravené v Občianskom zákonníku Ukrajina (článok 177, 190). Podľa Čl. 656 občianskeho zákonníka Ukrajiny predmetom kúpnej zmluvy, môže byť vlastníctva. Jeden z možných variantov tohto systému je vytvoriť bytové družstvo. Normy, upravujúce zriadenie a fungovanie družstiev, ktoré je zakotvené v občianskom zákonníku (Art. 163-166) a osobitného Zákona Ukrajiny "O spolupráci" (10. 07. 2003 № 1087-4). To je, má právo existovať systém, keď na podnet stavebné spoločnosti, družstva je, že vykonávajú funkcie konštrukcie zákazníka. Členovia družstva, aby vkladov do vlastného imania, ktoré tvorili majetku družstva a preto je financovanie. Medzi stavebné spoločnosti a družstva je na pracovnú zmluvu. A to všetko nebude spadať pod pôsobením Zákona "O finančných a úverových mechanizmov a správa majetku počas dom budov a nehnuteľností operácií". Dokonca aj vtedy, ak tieto kroky budú napadnúť na súde, je pravdepodobné, že súdne rozhodnutie bude v prospech developera. Po prvé, súd by radšej base moje rozhodnutie na ustálenej normy Občianskeho zákonníka, ako veľmi kontroverzný normy práva № 978. Po druhé, v prospech developera môže prilákať a už zverejnené autoritatívne stanovisko dve špecializované výbory. Tak, Štátneho Výboru pre výstavbu a architektúru vo svojom liste z 26. 01. 2004, № 8/8-72 rozpoznať možnosti a platnosť uzavretie "dohody o príťažlivosti prostriedkov na bytovú výstavbu, vrátane poskytnutia podielu účasti v bytovej výstavby fyzických a právnických osôb ". Podľa listu z týchto zmlúv sa vzťahujú na zmluvy o investičnú činnosť, ktorá je upravená Zákonom "Na investičnú činnosť". Navyše, podľa informácií list štátneho Výboru o regulačnej politiky a podnikania zo dňa 23. 02. 2004, № 1037, zákon № 978 neobsahuje zákaz používania rôzne zmluvné formy (s výnimkou Institute of trust majetku). Preto vzťah medzi zhotoviteľom a kupujúci bývanie môže byť upravená podľa svojho uváženia. Aj prostredníctvom uzatvárania dohôd o podiel účasti vo výstavbe bez zapojenia property Manager. Zároveň tam obrancov a prostredník. Teda, Verkhovna Rada Výbor pre Financie a bankovníctvo činnosť v liste zo dňa 04. 03. 2004, № 06-10/220 uvedené jeho názor, že "Zákona Ukrajiny" O finančných a úverových mechanizmov a správa majetku počas dom budov a nehnuteľností operácií "... rozširuje na všetky právne vzťahy v organizácii a realizácii bytovej výstavby, ktoré vyplývajú z 01. 01. 2004, a nevyhnutne'povinné na žiadosť všetky sub' - stavebné projekty ". Aké štruktúry môžu byť sprostredkovateľmi v stavebníctve Napriek diskriminácii v zadávacích podmienkach, developer, je často nutné riešiť za prítomnosti mediátora. A v niektorých prípadoch (najmä v prípade absencie dostatočnej na výstavbu, financovanie z prostriedkov developer alebo možnosť prilákať ich) mediátor je jednoducho potrebné. V rovnakom čase, nie každý právny subjekt, má značné finančné prostriedky, majú právo byť mediátorom v stavbe na bývanie. Mediátor (Manažér) môže byť iba finančná inštitúcia. St. 1 Zákona "V oblasti finančných služieb a štátnej regulácie trhov, finančných služieb" zo dňa 12. 07. 2001 (№ 2664) definuje finančnú inštitúciu, ktorá ako právny subjekt, jediným činnosti je poskytovanie finančných služieb. Ako pre také služby ako trust manažmentu finančných aktív, nie je jediný zákon neobsahuje žiadne obmedzenia, pokiaľ ide o výber právnej formy pre finančné inštitúcie - Stvoriteľ a vládca stavebníctvo financovanie Fondu. Avšak, Štátnej Komisie pre reguláciu finančných služieb trhy listom zo dňa 06. 04. 2004 (№ 272-E. ) Rose'vysvetlil, že osobitného predpisu, ktorý upravuje činnosť niektorých typov finančných inštitúcií (credit unions, pešiak obchody, dôveryhodnosti firmy, súkromné penzijné fondy a firemné investičných fondov), so sídlom úplný zoznam ich činnosti, ktorý zahŕňa vytvorenie konštrukcie finančných prostriedkov (CFF) a fondy nehnuteľností operácie (na POZADÍ). Preto manažéri POZADIA a FSF môžu byť finančné inštitúcie, ktorá vstúpila do Štátneho registra finančných inštitúcií a prijaté príslušné licencie (§34 zákona № 2664), ale nie sú vyššie finančné inštitúcie. Dve Fond - "dve veľké rozdiely" Správa financií na výstavbu bývania prostredníctvom výstavby financovanie fondov a fondov nehnuteľností operácie. Je pozoruhodné, že neurčitá povaha znenia zákona vyplýva, možnosť financovania cez tieto prostriedky nie len na bývanie, ale aj o ďalších's nehnuteľnosťami. Hoci FSF a POZADÍ sú podobné v tom, že nie je potrebné sa zaregistrovať ako nezávislý právny subjekt, existuje v rámci finančných inštitúcií (vládcov), ale rozdiely medzi tieto prostriedky sú dosť podstatné. Podľa FSF rozumie finančné prostriedky vzhľadom na CFF Manažér v Oddelení, ktoré používa na podmienky Fondu pravidlá a dohody o účasti v FFC. To je, FSF vytvorený za účelom poskytovania bývania a sociálnych zariadení na úkor fyzických osôb a právnických osôb s prevodom takéto bývanie alebo o'objekty sociálnej určenia od developera investorov (klientov) v majetku po uvedenie do prevádzky objektov'vlastníctva vo Všeobecnosti. Riaditelia škôl, v plnej miere prispeli v FFS, majú majetkové práva na konkrétne o'investičných objektov. FSF sú dva typy - typ a a typ B. avšak FSF formulár A položiť viac Zobov'povinnosti Staviteľ, nesie riziko nedostatku finančných prostriedkov. CFF typu B, naopak, sú charakteristické tým, že väčší (ako typ A) záväzky'povinnosti musia byť Správca. Fond typ By správcu preberá riziká nedostatok finančných prostriedkov, ktorá zase spôsobuje povinné'vzťah developer dodržiavať odporúčania Správcu na vykonanie stavebných a ceny Správca. To je hlavný rozdiel medzi druhom, FSF je rovnováha medzi ekonomickej nezávislosti developer a riziko deficitu investičných fondov. Podľa POZADÍ peňažných prostriedkov, nehnuteľností a iného majetku, majetkových práv, práv získaných v POZADÍ s predajom certifikáty (ktoré sú cenné papiere) pre správu nehnuteľností. A to financovaním nehnuteľností konštrukcie pre použitie v budúcnosti s cieľom dosiahnutia zisku, prevod majetku spoplatnené používanie tretím osobám, predaja majetku a iné realitné transakcie nie sú zakázané podľa právnych predpisov.
ZDROJ: Spoločník

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика