понедельник, 30 июня 2014 г.

Motor činnosť 2006-10-27 17:16:22

Výstavby a rekonštrukcie.

Motor činnosť
2006-10-27 17:16:22

Pas Sektor priemyslu - elektrické. Sub-priemysel - výroba elektrických strojov a prístrojov. Počet výrobcov elektromotorov - 15. Celková výrobná kapacita je 5 miliónov elektrických motorov ročne. Využitie pomer výrobných kapacít - 16%. Objem výroby elektromotorov, v roku 2001, 756, 1 tisíc kusov na 2661100000 UAH. v súčasnej veľkoobchodné ceny. Objem výroby elektrických motorov pre I štvrťroku 2001 - 175, 86 tisíc kusov v 890 400 000 UAH. Priemerná ziskovosť - 15%. Zahraničný obchod obrat elektrické stroje a prístroje na tri mesiace bežného roka - $ 175, 7 miliónov dovoz elektrických výrobkov v roku 2001 - $ 717, 16 miliónov Objem vývozu elektrotechnickej výroby v rokoch 2001 - $ 465, 66 miliónov eur Motory, čo píšeme. Výroba elektrických motorov je hlavnou zložkou elektrotechnický priemysel - výroba elektrických strojov a prístrojov. Podľa definície, elektrický motor je stroj, ktorý premieňa elektrickú energiu na mechanickú energiu. Existujú DC elektromotory, hlavnou výhodou je možnosť nákladovo efektívne a plynulé nastavenie rýchlosti, a motory na STRIEDAVÝ prúd. Tieto zahŕňajú synchrónne a indukčné motory. Najväčší distribúcie v priemysle prijaté indukčné motory. Sú jednoduché na výrobu a spoľahlivú prevádzku. Hlavné nedostatky "askhanov" patrí výrazné spotrebu jalového výkonu a neschopnosť hladké regulácie otáčok (hoci teraz robia tzv. frekvencia jednotiek, ktoré sa na Ukrajine zatiaľ nie je bežné). Použiť "enhong" takmer všetky priemyselné odvetvia: uhlie, energie, cementu, ako aj v staviteľstvo, technické, olej a gazotransportnogo. Synchrónne motory sú používané v mnohých high-powered jednotky. Investície tak ďaleko, vo výrobe elektrických motorov investovať prevažne Rusi, ako aj domáceho rozpočtu. Podľa rôznych odhadov, ziskovosť elektrotechnického priemyslu v Západnej Európe je 80%, a na Ukrajine - ťažko dosiahnuť 20%. Podľa Výboru štátnej štatistike, v roku 2001 vo výrobe elektrických strojov a prístrojov bolo investované 140 300 000 UAH., Z tejto sumy 2, 2 milióna UAH. - Prostriedky štátneho rozpočtu. Western investor nemá riskovali investovať do ukrajinského Elektromechanické podnikov, ale ruský rizika a investuje. Je to najmä ruskej (St. Petersburg spoločnosti "Nevaelectromash") stal hlavným akcionárom OJSC "Yuzhelectromash" (Nové Kachovka, Kherson kraj ). Ďalšia ruská spoločnosť v minulom roku získali veľký podiel v OJSC " Electromashina", Charkov). Vykonávanie je Potrebný pre krajinu motormi, vysávače, ventilátory a práčky. Minulý rok na Ukrajine vyrába elektrické stroje a prístroje na 2661100000 UAH. (V súčasnej veľkoobchodné ceny), čo je o 13, 4% viac ako v roku 2000. V tom istom roku 2001 na domácom trhu bol realizovaný 703, 2 tisíc domáce elektrické motory, ktoré je 14, 5% viac ako v predchádzajúcom roku. Je pozoruhodné, že väčšina "poškodený" v minulom roku boli motory AC (301, 4 tis. ks ) a nízky príkon elektrické motory pre výber domácich spotrebičov, automatizácie a mechanizácie (393, 7 tis. kusov ). Najhoršia vec, v minulom roku bolo predaných domácich DC stroj (643 jednotiek ). Motory sú vyrobené celý rok, a ktoré sa vykonávajú vo Všeobecnosti, aj počas celého roka. Avšak, podľa subjektov, dopyt po niektorých indukčné motory stále podliehajú sezónnosti. Najmä na jeseň a v zime sa aktívne predáva elektrické motory Všeobecné priemyselné účely (typ IV, AMAL), ktorý sa používa hlavne pre čerpadlá, a v lete - motory typ AL, AMAL, montáž v ventilátora. Situácia v priemysle Po rýchle, takmer desať rokov pádu objemov produkcie MKC začína sa výroba, hoci pomaly, opustiť jamy. Od roku 2000 sa produkcia motory postupne naberať. Avšak, hlavným odberateľom týchto produktov - tuzemsko ťažkého strojárstva spoločnosť nie je vždy efektívne. Požiadavky pre elektrické motory rastie výrobcov zariadení pre potravinársky, drevospracujúci, stavebný priemysel, výrobcov čerpadiel, kompresorov, ventilátorov. Výrobné kapacity domácich rastlín je dosť pre ročná produkcia 5 miliónov elektrické motory. Avšak potenciálne ukrajinských podnikov výrobu elektrických motorov, použité iba o 16%. A to je už úspech. Je dobré, že desať rokov trvajúci pokles nebolo preukázané, "elektrodvigatelei" priemysel vo Všeobecnosti zvládnuť. Po tom všetkom, od roku 1990 do 2000 výkon priemyslu má dosiahnuť pôsobivé "nie". Napríklad, v roku 1997 a v roku 1998 spolu bolo vykonané toľko motory ako ďaleko v roku 1950 a v roku 1999 bol pozoruhodný tým, že výroba elektromotorov potom dosiahol na predvojnovej úrovni z roku 1940. Ako na výrobu elektrických motorov (používajú predovšetkým na vŕtanie zariadenia v baniach), od apríla 2000, keď sa zastavil úplne. Dôvody, pre prudkým poklesom výroby pár. Po prvé, po rozpade Únie bola prudko zníži, ak nie je preč, počet štátnych zákaziek (čítanie objednávky vojenský priemyselný komplex ZSSR). Po druhé, domáce elektrické motory v mnohých ohľadoch nižších a pripustiť, aby sa import analógy (spoľahlivosť, životnosť... ), a na nápravu tejto situácie nedovolil, nízke technologické a technické vybavenie prevádzok. Po tretie, väčšina podnikov boli úplne chýba akákoľvek marketingová stratégia (a často nie sú a príslušných jednotkách). Po štvrté, hyperinflácia umyté pracovného kapitálu, štát takmer prestala Financovanie výroby a vedecko-technického rozvoja a investícií súkromného kapitálu dlho nebola. A ešte minulý rok na Ukrajine vyrobené 756, 1 tisíc elektromotorov. V porovnaní s rokom 2000 problém ako celok sa zvýšil o 15, 7%. Najmä, 19, 9% zvýšenie produkcie elektrické motory s nízkou spotrebou. A tu je výstup z motorov ex znížil o 34%. Ceny ruskej a domácich motory na Ukrajine sú približne rovnaké, a ak budú viac drahé, to je len v SV'v dôsledku rastúcich cien komponentov. Podľa Výboru štátnej štatistike, v minulom roku v porovnaní s rokom 2000 sa zaznamenal mierny (2, 4%), rast veľkoobchodných cien výrobcov na STRIEDAVÝ prúd. Bolo to spôsobené nie je tak veľa, túžba zvýšiť ziskovosť výroby (hoci je to túžba, zdá sa, jesť metrobudivnikiv), ako o'žily vyššie ceny elektrickej energie, náklady na prepravu, spotrebný materiál (najmä, smalt-vodiče pre vinutia z statorového medené kontakty, elektrodvigatelei ocele, ktoré sa vyvážajú hlavne z Ruska). Dnes ponuka na trhu elektrické motory sú veľmi rôznorodé: od drahé nemecký a taliansky motory a končí domácich motory z druhej ruky. Veľa predajcov rôznych sieťoviny s podniky, výrobcovia ich kúpiť motory, ktoré sa predávajú za ceny nižšie, ako pôvodné. Tam sú niektoré dobré kolegov, ktorí predávajú zastaralé motory s továrne, sklady. Domáci "enhong" (samozrejme, v závislosti od počtu rýchlosť a kapacita) Všeobecné účely sú z 280 UAH. až 20.000 UAH., ceny "motory" ex v závislosti na technické charakteristiky sa líšia v 700-40000 UAH. Ruský elektrické motory sú na Ukrajine približne rovnaká. Ale nájsť nemecký alebo taliansky "enhong" lacnejšie 1500 UAH. nereálne. Podľa odhadov subjektov, najviac aktívne teraz sa predávajú na domácom a ruskej motory, pretože nie každý si môže dovoliť kupovať dovážané. Väčšina domácich spotrebiteľov na ei'I výrobcu, len nie venovať pozornosť: zaujímajú a motor špecifické parametre, cena a záruka. Výrobcovia ukrajinských výrobcov na seba, kým súťažiť. Odhaduje subjektov, hospodársku súťaž medzi domácich výrobcov elektromotorov je teraz dosť slabé, vzhľadom na úzke špecializácie ukrajinských podnikov. Každý podnik je zameraný na výrobu určitých druhov motorov, a preto sa nájde pre nich nika marketing, nie je signál podiel na trhu od ostatných. Paralelné výrobu motorov rôznych typov na jednom podniku si vyžaduje rozsiahle kapitálové investície, z ktorých domáci výrobca ešte. Viaceré rastliny sú dnes podľa konkrétnej objednávky, odmieta sériovej výroby. To nedáva žiadny zmysel, ak chcete zvýšiť objem výroby, veľa z nich nie je dopyt. Kým začal pracovať na plný výkon hlavného spotrebiteľov, "motory" míny, "ťažký" stroj stavitelia, - leví podiel motory dopytu bude značne obmedzená. Preniknúť do Západných trhov domáce elektrické motory často nemožné, pretože tam silná konkurencia. Základné kritériá, ktoré určujú, konkurencieschopnosť motory, spoľahlivosť a kvalitu. Motory musia spĺňať všetky požiadavky GOST a v súlade so súťažnými podkladmi. Na realizáciu v Západnom trhu potrebujú a certifikát medzinárodnej kvality podľa normy ISO 9001. Dynamika produkcie niektorých typov elektrických motorov Rok AC elektrické Motory s výškou os otáčania 63-355 mm Motory v nevýbušnom Číslo verzie miliónov ks. Celkový výkon, miliónov kWh Číslo miliónov ks. Celková kapacita miliónov kW 0 1940. 1 0, 4 0, 01 0, 158 1950 0, 2 0, 8 0, 03 0, 434 1955 0, 4 0, 6 0, 05 0, 689 1960 0, 6 1, 7 0, 09 1, 119 1965 1, 1 3, 5 0, 001 1, 371 1970 1, 5 4, 9 0, 1 1, 497 1975 2, 1 6, 3 0, 2 2, 093 1980 2, 6 9, 5 0, 2 2, 372 1985 2, 8 10, 4 0, 2 3, 234 1990 3, 1 11, 4 0, 25 3, 378 1995 1, 1 2, 1 0, 04 1, 009 1996 0, 3 1, 8 0, 03 0, 654 1997 0, 2 0, 8 0, 02 0, 629 1998 0, 2 0, 7 0, 02 0, 646 1999 0, 1 0, 3 0, 01 0, 424 2000 0, 3 0, 4 0, 01 0, 439 2001 0, 3 0, 4 0, 01 0, 4 Výroba elektromotorov, v roku 2001, kusy Motory sú v Skutočnosti vyrobené 2001 2000 Ponorné 2784 3268 AC s výškou osi otáčania 63-355 mm 333180 296326 v nevýbušnom (v nevýbušnom) 6368 9650 Nízkym výkonom pre výber domácich spotrebičov, automatizácie a mechanizácie 412835 344299 DC Stroj 933 750 elektrické 0325 Výroba elektrických motorov v prvom štvrťroku 2002, kus motory sú v Skutočnosti vyrobené 2002 2001 Ponorné 597 682 AC s výškou osi otáčania 63-355 mm 61926 86956 v nevýbušnom (v nevýbušnom) 1003 1157 Nízkym výkonom pre výber domácich spotrebičov, automatizácie a mechanizácie 112205 93926 DC Stroj 128 241 Dynamiky výroby, balenie a smalt-wire tisíc ton 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 8, 2 4, 9 6, 2 6, 8 5, 3 7, 0 7, 1 Výrobca certifikácia Oleg primátora, Podpredseda OJSC "Dnepropetrovsk elektrických strojov rastlín": - elektrotechnika a stroj-stavebný priemysel-kompatibilita'sú priamo spojené. Teraz domáceho elektrotechnického priemyslu je nedostatočne rozvinuté ako brzdí rozvoj elektrotechniky. Ak, napríklad, v roku 1992, náš závod vyrába 10 tisíc motorov ročne, nedávno - len 2-3 tisíc kusov Pre zvýšenie výrobných kapacít musieť zvládnuť nové druhy výroby, a na ich vlastné náklady. Teraz sa snažíme všetky, to znamená nájsť investora, ale zatiaľ neúspešne. Tento rok naše zariadenie je medzinárodná certifikácia podľa požiadaviek ISO 9001, ktoré sa bude dať príležitosť spolupracovať s krajinami Európskeho spoločenstva. Však prípade nie je nutné, pretože nie je tam žiadny dlhodobých zmlúv s krajinami Západného obchodných spoločností. A veľký, tento certifikát určuje kvalitatívne parametre výrobkov v konkrétnom území. Ale hlavná časť export našej továrni smeruje do krajín SNŠ, a tam toto osvedčenie nie je potrebné. Dovozca ukrajinského trhu, Dmitrij lisovin, obchodný Riaditeľ spoločnosti " Dedal" (merchant ruskej elektrické motory, M. Kyjev), " je to výhodnejšie pracovať s motorom analógy, ktoré nie sú vyrobené v Ukrajine. Dopyt po týchto typov motorov, ako trakčné motory (elektrické), asynchrónne vetrané motory s veverička-cage rotora (pre čerpadlá, ventilátory, dym exhausters, používané v baniach, ťažba a spracovanie integrovanej práce), teraz pomerne vysoká. Vývozca, ktorý urobil jeho cestu na Západ Jozef Horvat, Riaditeľ "GALA" (podnik bol založený na základe JSC "Motor", , Užhorodu): " Minulý rok bol konkurz JSC "Motor". Teraz na území závodu je približne 30 podnikov, z ktorých tri (OOO "Rotor", LLC "Statorového", LLC "GALA") výroba motory na STRIEDAVÝ prúd. V III. štvrťroku tohto roka, sa pripojili LLC "Motor". 90% produktov sme export na Západ. Vec je, že na Ukrajine nie sú predajné kanály. Žiadne objednávky. Naše výrobné môže produkovať obrovské množstvo motorov, ale nie sú to chcel. Sme nažive len vďaka stabilnej Západnej objednávky. Investor nemôže spoľahnúť, a prečo ju budete potrebovať. Sami musia aj pracovať. A ak môžeme urobiť to, že to nebude pomoc a investície. Componentry Pokles výroby komponentov a elektrické motory boli prepojené. Ale rast v elektrotechnike na zvýšenie vydania potrebné spotrebný materiál pre elektromotory zlyhal. V Prime náklady na elektromotor, podiel dokončenie materiálov účet na cca 60%. Na komponenty materiály patria: smalt-drôt pre statorového vinutia, emalahleni laky, tmely, izolačné materiály, impregnovanie zlúčenín. Pre elektrické motory na všetky série sa vyrábajú ukrajinského priemyslu, výber smalt-drôt, impregnovanie tesniace a izolačné materiály je predmetom zjednotiť ich. To je dobre zvolený izolácia systém určuje technická úroveň, efektívnosť a spoľahlivosť motora. Okrem toho, vlastnosti vinutia smalt-wire určiť príležitosti mechanizácie a automatizácie technologických procesov výroby elektrických motorov. Nádejný návrhy elektrické motory musia mať izolačný systém s priemernou zdrojov vinutia 40-50 tisíc hodín pri prevádzkovej teplote ako pre všetky výšky os otáčania. Od roku 1996, ruskej výrobcov elektromotorov boli vážne problémy s súčasti. V období Všeobecného hospodárskeho poklesu výroby magnet a smalt-wire klesol takmer dvakrát, čo tiež prispelo k poklesu výroby elektrických motorov. Za štyri mesiace bežného roka v krajine dosiahol 2197 t balenie a smalt-wire, ktorá je o 10% menej, ako na podobné období minulého roka. Na Ukrajine výrobu smalt drôty sú o 10 rastlín. Mnohé z nich majú medzinárodný certifikát kvality ISO 9000. Väčšina výrobcov elektromotorov nárok na domáce použitie, balenie a smalt-wire. Výrobca o investičných Viktor IVANOV, hlavný dizajnér SE " Electrotyazhmash" - je Vaša spoločnosť strategicky dôležité a teoreticky, by sa mali cítiť osobitnú starostlivosť zo strany štátu. - Č skutočnú pomoc, nemáme pocit. Štátna politika je zameraná predovšetkým na zabezpečenie rozpočtu, a rastline k ničomu. Máme peniaze investovať. Ak sa na výrobu lokomotív, elektrických zariadení investovať, povedzme, 20 miliónov dolárov, potom som sa zaručiť, že v priebehu roka sme sa dosiahnu úroveň "Siemens" a iné medzinárodné spoločnosti. Nápady na všetky vývoj nie sme zaostáva, aj dopredu. Ale ako technológia, materiály, organizácie práce, tu sme stratili. Ak každý dizajnér umiestnené na comp'softvér, produktivity sa zvýšil o 10-krát. "Viem, že ruský týkajú " Výkonu strojov" v jeho čase ukázalo, že zvýšený záujem sa na vašu spoločnosť. Tak, ruský oligarcha Vladimír Potanin aj riešiť prostredníctvom stlačte, aby naša vláda: chcel nás, aby sme sa stali súčasťou "Power stroje". Pán Potanin má teraz investoval $ 3 milióny z našej ruský konkurent "Electrosila", a teraz tam je ročná miera rastu 30%. Ale "Power stroje" môžete kúpiť s cieľom vylúčiť z trhu. "Myslím, že to nepotrebujem. Siemens, napríklad, kúpil naraz balíček "Electrosila", len led politiku zničenie rastlín. A Pán Potanin prišiel investovať. A sme HMÚ zničiť ekonomicky nerentabilné. V Rusku obrovským trhom, tam sú 300 našej turbíny, generátory, z ktorých asi 70% opotrebované. Ak chcete vymeniť s vybavením "Electrosila", budete musieť začať "od nuly". - Je možné, že vaše podnikanie bude dať na privatizácii? - Nie je reč. Hoci lehotu, v rámci ktorej môžeme nebude privatizovať, uplynula, a Parlamentu bude buď musieť obnovovať, alebo rozhodnúť o našich corporatization. Ale v takých veciach, často rozhodujúcu úlohu zohráva nie zdravý rozum, a politické ambície. A záujem o nás: miestnych oligarchov ego zobraziť, a ten istý Pán Potanin. Zahraničný obchod So všetkými chudoby a zaostalosti MKC výroby vývoz motory z Ukrajiny do krajín SNŠ (z hľadiska hodnoty) vyšší ako dovoz odtiaľ. Podiel dovážaných výrobkov na domácom trhu - 35-40% (v peniazoch). Hlavné "nadpozemský" dodávatelia elektrických motorov na území ukrajiny - CIS. V autor polroku 2001 bolo doručené 38616 motory pre $4967, 84 tisíc. Osud ruskej spôsobom ohromujúci: 85% ($4227, 76 tisíc. v druhom polroku 2001). Z iných krajín za rovnaké obdobie boli dovezené elektromotory pre $7117, 15 tisíc.hlavne z Európskych krajín ($6610, 6 tisíc.že je 93%). Najvýznamnejší dodávateľ bolo Nemecko: 28% ($1844, 24-tisíc. ). Spolu s "asynchronically" Všeobecné účely z tejto krajiny sú dovážané a typy motory, ktoré neprodukujeme: trakciu (na železničnej dopravy), servomotorov (moderné analógové JEDNOSMERNÉ stroje). Objem exportu dodávky elektrických motorov z Ukrajiny do krajín SNŠ v priebehu posledných šiestich mesiacov v minulom roku dosiahol $11077, 13 tisíc.podiel vývozu do Ruska- 75, 13% ($8321, 89 th. ). A o malú sumu - $4300, 3 tisíc. - bolo vytrhnuté z domácich motor Europe. Najviac aktívny obchodným partnerom ukrajiny "minders" - Rusko, a vyvážané do tejto krajine takmer dvakrát motory ako dovezené. V snahe prežiť v podmienkach obmedzeného dopytu vnútri krajiny, ukrajinských výrobcov nič iné nezostane, ako hľadať ďalšie trhy. Z toho vyplýva, že veľká časť výrobkov na Ukrajine motory vyvezený. To vysvetliť, pretože Rusi, investovaním v niektorých ukrajinských rastliny, dopyt po prepožičanie. Hoci mnohí miestni výrobcovia tvrdia, že na domácom trhu práce oveľa výhodnejšie. Domáci spotrebiteľ motory sú vydané na úhradu vopred, a v Rusku, vzhľadom na vysokú konkurenciu na trhu, motory sú často na kreditnej. Výrobca o investor Alexander TERESCHENKO, Zástupca Riaditeľa pre technické problémy JSC "Pervomaysk Elektromechanických strojov": - polovica výrobkov, teraz vyrába v závode, vyváža, najmä do CIS. Nové produkty vyvinuté iba v-dom. Minulý rok náš podnik vypracoval podnikateľský plán na spúšťanie výroby nových druhov ťažkých motory. Avšak, investor nie je nájdený. Možno, že sa neboja investovať peniaze do takýchto projektov. Koniec koncov, pre rozvoj nových motor bude musieť zakúpiť nové vybavenie, zvládnuť nové oblasti, a to si vyžaduje veľké investície. Okrem toho, že sa oplatí takýto projekt prostredníctvom aspoň troch na štyri roky. A čakať nikto nechce. Spotrebiteľ ako Victor GRABOWSKI, vedúci zásobovania Oddelenie spoločnosti "Ukrspetstechnika" (výrobca zariadení pre drevospracujúci priemysel, mesto. Kyjev): - Drevoobrábacie stroje, ktoré vyrábame, komplektets domáce elektrické motory, najmä, asynchrónne, s kapacitou 0, 75 kW, 1500 ot / min (cena je - tu UAH 970. na 1100 UAH. ). Sme celkom spokojní, aj keď podobné ruskej motory sú lacnejšie (UAH 900. ). Skutočnosť, že jednotky na sušenie dreva, kde teplota dosahuje ḟc 60 ḟc, ruský motory nie postaviť, a mesiacov, a domácich - zámočník, pracujú aj s projektantom zaťaženie. Výrobca ako Vladimir PRAZUCK, vedúci zahraničného Oddelenia LLC "katex-INVEST" (výrobca balenie a smalt-drôt, statory, g. Kyjev): - Pre mnohých ukrajinských motory č vyvažovanie, za a celkovej kvality všetkých zložiek. A potom, dôležitým faktorom, ako vzhľad motora. Naše "motory" niektoré obyčajný, napríklad, ak nie z duše vyrobené. Pravdepodobne nie naučili, musíme rešpektovať spotrebiteľa. To všetko je dôsledkom nízkej technické vybavenie našich výrobných závodov, ako mnohí z nich stále používať zariadenie vzorky 1914. Bohužiaľ, v našej firmy problém s stabilného financovania a činnosti Predstavenstva nie je vždy rozumné. Výrobca o Západnom trhu, Alexander v. PETROV, hlavný inžinier JSC "Motor" g. Poltava): - uprednostňujeme prácu na zákazku, a nie sériovo. To je výhodné, pretože predaj hotových výrobkov, ktoré už zabezpečené. Moderný Európsky trh elektrické motory presýtenej, a rozbiť späť na náš kompletný motorov je veľmi ťažké, tak sme poslali do Francúzska, semi - statory a rotory. To nemá zmysel a získanie certifikátu kvality ISO 9001. Je potrebné stráviť asi $50 až 70 tisíc.a predaj našich výrobkov na medzinárodnom trhu stále nie je zaručené. Po všetkých, konzultant normy na rovnakej francúzske motory je ešte vyššia, ISO 9001, sú štandardné. Výrobca nestráca nádej Viačeslav VEREMEENKO, hlavný inžinier JSC Yuzhelectromash" g. Nové Kahovka): - Teraz konzultácie pokračuje nastavované konania, ktoré sa začali v novembri minulého roka. Napriek tomu, zariadenie pracuje a vyrába motory
ZDROJ: Business

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика