воскресенье, 29 июня 2014 г.

Kúpeľňa: keramické + fantasy dizajn 2006-11-09 11:34:48

Výstavby a rekonštrukcie.

Kúpeľňa: keramické + fantasy dizajn
2006-11-09 11:34:48

Keramika je jedným z tých, stavebných materiálov, Ktorý je už dlho známy. A všetky vedeckej a technologickej revolúcie nepodarilo vtest z našich životov. Obvykle, Existuje veľa iných materiálov na steny A podlahy, ale v mnohých prípadoch, keramická dlažba v Vlastnosti je nenahraditeľná. Alle len predávať dlaždice Bol p'Yat-pred desiatimi rokmi. DNES, viac Preferencie sa poskytuje integrované riešenie. Dopyt na Trhu sa snaží stretnúť popredných firiem, ktoré sú dovezené keramická dlažba. Okamžite tokov Zmeny v dopyte, už niekoľko ROKOV ponúkajú komplexné Riešenia pre návrh, najmä, kúpeľne. Aktuálne súťaže : rozhodnutie inter'jer kúpeľňa s použitím keramiky, Ktorá sa konala v rámci výstavy "Výstavba a Archi-textúra-2002", zhromaždili zbierka 17 firiem, výstavy, ktoré boli umiestnené v hale na Prvom poschodí Paláca Športu. Táto súťaž bola organizovaná V "Kyjev medzinárodné zmluvy fair" časopis "Keramiky a sanitárnej keramiky v Ukrajine", aby Pagnol na preukázanie schopnosti modernej keramiky, Ktoré sú ponúkané na ukrajinský trh pre výstavbu kúpeľniach a iných priestorov, ak sa chcete zoznámiť návštevníci výstavy z najlepších riešení a Dosiahnuť dizajnéri a umelci, Ktorí platia za stavebné inter'jer. Hodnotiace kritériá boli technická Úroveň zariadenia a Kvalitu materiálov, dizajn a estest projektu, spracovanie a orginality. Ako sa uvádza na publikum víťazov tejto súťaže? V kategórii "prestige-trieda" porota ugznaja diplom exposto Japonskom hlavnom meste, zastupovanie spoločnosti " Obchodný dom" Carmen "(autor je design, Ľudmila Easy) s použitím nemeckej dlaždice" Velleroy &Boch "nábytok" Nacgano ". Motto FIRMY je" Iba perfektné Riešenia pre kúpeľne! ". v nominácia" economy class "vyhral vystaviť zastúpenie firmy" Sanitec-Kolo ", vykonáva archtectural dizajnérov firmy" Interbudservis "Natalia Megeney a Irina Novosad. Diplom" Pre remeselné "Získať súkromné podnikanie" Biely štvorec ". Ako saznace Generálny riaditeľ SPOLOČNOSTI Oksana Markov, základná Myšlienka, Že DNES stelesňuje kolektívne pdptv, cena perstat len predaj keramických obkladov alebo inštalatérske spotrebiteľa. "Nový čas usuwa Nové požiadavky - komplexné služby. Nie sme len Ponuku tovaru a Implementovať komplexný architektonický projekt. Ľudia by mali Vdovin Radosť a pohodlie kedykoľvek, v ktorejkoľvek oblasti ich vlastných domovoch. Spotrebitelia sú ponúkané služby - návrh-projekt, ktorý umožňuje nieaktywne využiť dostupný priestor, Zabezpečiť funkčnosť a súčasné zadovoljni chuť požiadavky osoba, ". Hlavný smer práce pdptv - komplexný prístup k Riešeniu dizajn, architektúru, priestor a používať rôzne funkcie dizajnu. Spoločnosť v jej projekty používa kvalitné obklady Nozick výrobcov, Ktoré sa vyrábajú vo väčšine prípadov je výhradne na objednávku. Dostane a príslušný súbor sanitárnej keramiky, Ktorá harmonicky spája s pojmom priestor. Diplom "Pre orginally Myšlienky Dostať Kharkiv podniku WASP" Vlada-Promtex ". Obe kompostu, predložené do súťaže, vyrobené v spp "minimalizmus". Konštrukčná Kancelária "Umenie-Tec" navrhované kompostu "Kontakt" (autor Vladimír Bondarenko) a kompostu "cesta na Východ " (autor Alexander pamätníkov). Kombinácia dreva, keramika, prírodný kameň a moderné hygienické výrobky NB podporuje sanura vo svete myšlienok, dedinskej Jednoty človeka s prírodou. Diplom "perfektný dizajn" Dostať skladbu predstavila Obchodno-priemyselná komora "najlepšie Online". Spoločnosť je tretíkrát vstavlja kompostu pre túto súťaž. Ako saznace Správca veľkoobchod Svetlana Dzuba, každý rok, design center ponúka Exkluzívne prípade dizajn kúpeľne. Spočiatku To bolo exposta v spp "rustikálny", Ktorý vytvoril atmosféru, staroveku, druhý - v klasickom kapitálu, a tento rok pieseň bola vykonaná v spp "modernistický štýl". Orginalne Zmes nischyns materiály - prírodný kameň, keramické dlaždice a sklo S moderné svietidlá, vyvoláva Dojem elegancie a vcontact, A, súčasne, racionalita. Životný štýl legitímne ovplyvňuje štýl dizajnu. Meniacej sa módy, mení prístup, dizajnérov a architektov, aby spĺňali požiadavky Trhu. DNES je možné ponúknuť Niečo známe. V spoločnosti je vytvorenie novej vrstvy, ktorá je rednutie chuť, príťažlivosť ekskluzivnoj a neobvyklé, takže návrhári snažiť poskytnúť Čo je potrebné pre spotrebiteľa. Podľa Manažéra, SPOLOČNOSTI predaja zvyčajne zvýši po držanie takýchto výstav, "uplynul rok tovaru obrat SPOLOČNOSTI sa zvýšil Takmer dvakrát" - pacella. Jediné, Čo by škoda to je tým, Že Takmer Všetky spoločnosti, ktoré vstavlyaet Svoje expozície, pouţitie keramické obklady zahraničnej výroby a nie vlcsnap. Podľa účastníkov súťaže, domáce dlaždice je DNES lepšie Ako pred niekoľkými rokmi, ale stále nie wtra súťaže v kvalite. Spodvijniki, Že najbližšie roky sa situácia zmení k lepšiemu, Ajay rozvojový Potenciál Trhu domácich výrobcov keramických obkladov je Dostatočne veľké. Agea tradin keramiky na Ukrajine má veľmi staré korene, počnúc Trypillian kultúry. Ktorí máme tu? V Poslednom Desyatka XX storočia keramické obklady zažil Skutočný boom. Iba pred 20 rokmi v ZSSR Generál Miroslav Takmer 13, 5 miliónov štvorcových. m obltoplivo dlaždice rok. DNES Ročný objem Trhu keramické obklady z Ukrajiny má najvyššiu tabuľke. Z rôznych návrhov hlavu Ide Oberto. Okrem toho sme na Trh produkty zahraničných výrobcov z Talianska, Španielska, ECCN, Francúzsko, Turecko, Anglicko, česká Republika, Slovensko, Brazília, Juhoslávia, Poľsko, Bielorusko, Litva. Veľmi mená továrne stojí peniaze! "Marazz", "Vives", "Casa Dolce Casa", "Okrem", "Villeroy a Boh", "Steuler", "Atlas Concorde", "Porcelanosa", "Impronta Calgrant", "Rosenthal", "Peronda". Nehovoriac o tom, "Meissen" alebo "Versace"! A Menej Vdoh - skutočne veľa.
ZDROJ: Janus Majetku

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика