понедельник, 30 июня 2014 г.

Džin v sklenenej trubici 2006-10-27 17:14:00

Výstavby a rekonštrukcie.

Džin v sklenenej trubici
2006-10-27 17:14:00

Francúzsky inžinier-chemik Georges Claude, ktoré získal patent na neónové reklamy, neon priniesol milióny. Las Vegas slávu sveta, hlavné mesto zábavy. Súčasné umenie neon dal celý smer - neon-art. Takmer sto rokov neon vládne v oblasti outdoor reklama, blýska na všetkých uliciach miest sveta. A dokonca dojem, že neon - fairy-Džin v sklenenej trubici. V agresívne reklamné prostredia moderného mesta-súťaž vonkajšie reklamné je veľmi špicaté. A pre každú z'objekt vonkajšie reklamné musí byť menovaná aspoň dva pevné požiadavky. Po prvé, presné farby displeja reklamnej kampane. Po druhé, prísne prenos symbolika reklamnej kampane (logá, emblémy, a pod.). Všetko by malo fungovať na hlavné zásady, reklamy a zvyšovanie povedomia o značke a frekvenciu výskytu obrazov. Obyčajný, bledá reklama je plytvanie peniazmi. Pozrime sa, ako neon zodpovedá skutočnosti modernej psychológie reklamy. Prvá požiadavka z reklamnej kampane je presnú reprodukciu farieb - neon inzerátu zodpovedá dokonale. To je vzhľadom na tieto vlastnosti technológia: neónové trubice dáva šťavnaté a jednotné žiary po celej dĺžke takmer všetky farebné odtiene. Všetky ostatné technológie svetelné tabule založené na princípe: zdroj svetla plus filter. Neon funguje aj v zásadne odlišným spôsobom. Zdroj svetla svieti plynu, a namiesto filter, ktorý vysiela svetlo určitej časti spektra (a zvyšok absorbuje), - farebné phosphors, že v dôsledku ich porušenia pravidiel ultrafialové, sami sa stávajú zdrojom radiácie, tiež rovnako účinná na všetky časti spektra. Čistota svetelné spektrum, bohatosť farieb poskytuje presne v neónové zariadenia striktné dodržiavanie systémy reklamných kampaní. A ako už bolo uvedené, počet farebných odtieňov, je prakticky nevyčerpateľný, vrátane takých exotických vecí, ako pink coral" alebo "gold casino". Ďalšou výhodou neon je, že on s rovnakým úspechom používajú v vonkajšie reklamné, dizajn inter'interiéry a aj keď je osvetlenie budov, ktoré im umožňujú byť v súlade s jednotného firemného štýlu, tvoriť kompletný obraz spoločnosti. Rôznorodosť foriem neónové reklamy je prísne zodpovedať a druhý dopyt vonkajšie reklamné je presná reprodukcia identity značky (logo, logo a pod.). Existuje niekoľko technológií v neónový nápis: technológia "otvoriť neon" (obraz je tvorený neónové trubice), "zatvorené neon" (neónové trubice sa používajú na osvetlenie písmená a svetelné boxy) a contre-jour neónové svietidlá (neónové trubice sa skrývajú za ňou a vrhá svetlo na stenu). Použitie neon prakticky neobmedzené: excentrický a originálne konštrukčné riešenie, nevyhnutné pre reklamu klubov, mládeže, kaviarne, obchody (napríklad, v jednej z vitrín z Jekaterinburgu môžete sledovať kovboj, ktorý sa nachádza pod horúcim slnkom medzi Mexických kaktusov - všetky neon)triezvy tabule s ľahko contre z neon, ktoré sú vhodné pre komerčné banky, drahé reštaurácie (napríklad prihlásenie z mesta World Trade Centre'). Okrem toho, technológia neon zabezpečuje presnú reprodukciu akéhokoľvek loga, písma, piesne a dokonca aj celé obrazy, ktoré je možné prezentovať značky. A ďalšie plus neónové reklamy, takmer nedostupné pre iné typy vonkajších reklamných: statické neónové reklamy schopné reprodukovať pohyb, ktorý je ideálny nástroj na priťahovať pozornosť ľudí. Hovoríme o Swettenham (alebo "bliká"), ktoré na rozdiel od iných technológií vonkajšie reklamné dokonca užitočné neon, pretože to znižuje spotrebu energie a predlžuje životnosť neónové trubice. Nehovoriac o tom, že účinnosť strešné inštalácie so svetlom-dynamika prudko zvyšuje v skutočnosti bližšie k video reklamy na drahé ulici multi-obrazovky. Samozrejme, neon má významné výhody v psychologický vplyv reklamy v porovnaní s inými typmi vonkajšie reklamné. Ale skúsme pochopiť, ako to je výhodné pracovať. Neon ekonomické a má vysokou svetelná účinnosť, čo je dôležité pre vonkajšie reklamu. Tak, ako každá technológia, ktorá používa žiarovky (napríklad distribuované technológie CHAINLIGHT), iba 3% spotrebovanej energie je Svetovrachene, zvyšok - teplo, zatiaľ čo neon trávi svetavicienes 25% spotreby energie. Neon ohrieva vzduch a "obsadené", s ich priame povinnosti'zodpovednosť - Žiariť jasnejšie a pritiahnuť viac pozornosti. Keď technológií "zatvorené neon" okolo Sveta'objemnú svetlo písmená neónové trubice vnútri) sa znižuje na minimum možnosť vyblednutiu zvýraznené písmená. Je tiež dôležité, aby neon "nebojí" nízka teplota, silné Ural klímy nezlyhá, ako je často prípad s žiarovky alebo žiarivky. Treba poznamenať, že neon, ktorá sa teraz nazýva sám svetlo-nosič určitého typu, ale v sklenených trubíc okrem inertného plynu neon používa argón a ortuť. Plyn neon dáva intenzívne svietiť červeno-oranžovej farbe. Všetky ostatné farby (modrá, zelená, žltá, a tak ďalej), ktoré vyplynuli z užívanie iných výplní. Neon absolútne necitlivý voči nízkym teplotám, ale ortuťové pary pri teplotách pod 0 C zmraziť, čo vedie k zníženiu svetelný výkon inzerát na t pod -15 C, 50%). Takže pre oblasti s ťažkou dlhé zimy použiť trubice naplnenej alebo čisto neónové alebo zmesi neon a argónu. Paleta farieb v tomto prípade je dosiahnutá použitím rúry vyrobené z farebného skla. V hlavnom nevýhody technológie, neónové reklamy je nestabilite sklenených trubíc. Pri neúspechu neónové trubice je potrebné, aby sa znova, že je komplikované tým, že relatívne vysoké náklady na neónové trubice, povrch'spojené s vysokým technologickým efektívnosti ich výroby a, v niektorých prípadoch (najmä pri používaní technológií v uzavretých neon"), komplexnosť ich nahradenie. V tomto zmysle, neon nižšie v "tvrdosti" menej účinné technológie, ako CHAINLIGHT. Avšak, s jeho správne fungovanie modernej neónové rúrky sú odolné a môžu pochváliť takmer žiadna iná technológia. A posledná vec, ktorú by som chcel hovoriť zle slávy zdanlivo nespoľahlivé technológie, ktoré išli neon zdedili z čias ZSSR. Mnoho pam'spomeňte si, čo fantastický hlava'slúžil vo večerných hodinách na znaky našich mestách, neologisms, a niekedy jednoducho neslušné slová by mohli byť videný. Skutočne, počas "kopček" zaniknutý neon listy boli každodenný jav. Bolo to stand'pretože hoci sa vákuum vo vnútri neónové trubice Sovietskej výroby a spĺňajú najvyššie požiadavky, avšak kvalita skla sám, phosphors, elektródy a transformátory ľavej veľa byť požadovaný. V súčasnej dobe sa situácia zmenila. Príznaky vyrobené z neónových trubíc (pri správnej inštalácii a správne fungovanie), môže pracovať až na 10 rokov. Preto je dôležité pri objednávke neónový nápis vybrať spoločnosť, ktorá používa kvalitatívne neónové trubice a elektródya transformátorov, vysokonapäťových vodiče, izolátory a majiteľov týchto ochranných známok, schválené medzinárodnou Inšpektorát pre bezpečnosť elektrických zariadení. Najmä v nedávnej dobe v Rusku preukázané, neónové trubice firiem MONO (USA) a Tecnolux (Taliansko), transformátory firiem Tecnolux, Tak ĎALEKO (Taliansko). Je potrebné poznamenať, že počas prevádzky zariadenia, neónové používa veľmi vysokého napätia: 10 až 15 tisíc voltov. Na toto napätie porušenie pravidiel inštalácie elektrických obvodov môžu byť fatálne, ako pre značky, a na pozemok ako celok (ak neon dizajn je umiestnený vo vnútri). Ak chcete chrániť od takýchto problémov, ale jediný spôsob, ako je kontakt spoločnosti, ktoré sa vzťahujú na výrobu neónové reklamy vážne a pozorne. V Jekaterinburgu dnes asi tucet firiem pracujúcich s neon. S čistým svedomím môže odporučiť BTW, "Askania", potom "Našej značky", "Pilier", "Terminátora". Existujú špecialisti zodpovední a s veľký zážitok. Našťastie alebo bohužiaľ, ale v XXI storočí nie je možné prežiť v podnikaní, bez venovať pozornosť inzeráty. A pri výbere typu reklám musíte pam'nezabudnite, že reklama by mala pracovať pre vás, nie ste - ho. Neon, samozrejme, nie je všeliek, ale v oblasti vonkajšej reklamy je často výber neon technológia je najúčinnejší, a preto, najviac efektívne riešenie. A potom neon je gén v sklenenej trubici, ktorá funguje aj keď spíte
ZDROJ: Obchod, Reštaurácia, Hotel

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика