понедельник, 30 июня 2014 г.

"... legálny spôsob, ako vyriešiť problém takmer nemožné" 2006-10-27 17:12:02

Výstavby a rekonštrukcie.








"... legálny spôsob, ako vyriešiť problém takmer nemožné"
2006-10-27 17:12:02

JV JSC "KhEMZ-IPEC" (g Kharkiv) dátum vzniku - 1995, začal pracovať v roku 1996. Výrobky - 84 typ ponorné elektrické motory s výkonom 22 kW, 250 kW riadiť odstredivé čerpadlá pre čerpanie z stratal kvapaliny z ropných vrtov. Najväčší akcionári sú takmer 100% vo vlastníctve canadian International Petrpoleum Spoločnosti. Počet zamestnancov : 450 ľudí. Výrobné územie - 20 sq m Objem výroby elektromotorov, v roku 2001 (v menovej oblasti) a 49 miliónov UAH. Prečo sa ich opýtal, JV JSC "KhEMZ-IPEC" - alternatívne zástupca ruskej výrobcov elektromotorov. Po prvé, to robí mimoriadne hlboké "motory" pre producenti ropy, po druhé, je úspešná spoločnosť na valnom čiernym pozadím, tretí, sa delí takmer úplne patrí zahraničné spoločnosti. Nakoniec, najdôležitejšie - takmer všetky svoje tovary SP "disky" mimo Ukrajiny. Takže, rozhodli sme sa s'zistiť, ako sa cíti, ukrajinský vývozca high-tech výrobkov v moderných podmienkach. Váš trh? - 99% produktov sme vyváža, najmä do Ruska a Bieloruska. Údaje z Colného Výboru uviesť, že od septembra 2002, podiel našej spoločnosti v Rusku vývoz elektrické motory a generátory na všetky kapacity a rozmery bolo 35%. Našimi hlavnými odberateľmi - TNK, LUKOIL, JUKOS, " Slavneft" a iných ropných spoločností. A "Ukrnafta"? - Práca s ňou príliš. Avšak, na Ukrajine, ktorý je extrahovaný 2 milióny ton ropy ročne, a jeden LUKOIL vyrába 46 miliónov ton, je jasné, že naše hlavné zákazníka - Rusi. - Váš hlavný zakladateľ - veľké kanadské spoločnosti. Prečo si dať motory v rovnakom Kanade? - Naša produkcia je dôležité, ale len časť z celého súboru zariadení na výrobu oleja, ktorý okrem motora sa skladá z čerpadla, ovládanie stanice, transformátory, káblové linky. Po celom svete kúpiť okamžite kompletný set, okrem toho, že v Rusku podniku trvať ešte samostatné jednotky a súčasti. Ale v posledných rokoch sa na ruský trh zintenzívnili aktivity popredných Amerických spoločností poskytujúcich kompletné zariadenia na výrobu oleja a ponúka rovnaké služby v údržby a opráv. - Ako sa vám bude konať v tejto situácii? - Rokovanie s Americkej spoločnosti, ktoré sa používajú v ich zariadení naše motory. Pre tento posledný rok sme certifikovaný systém kvality výroby na súlad s medzinárodnými normami ISO9002, a tento rok máme v pláne získať certifikát ešte vyššiu úroveň. Ale takéto rokovania so zahraničnými výrobcami - to nie je jeden deň. Je veľmi ťažké prekonať psychické bar'jer, pretože Američania veria, že ukrajinská vybavenie nemôže byť dobré. - Naozaj? - Technické charakteristiky našich motory niekoľko Amerických horšie, a nebudeme skrývať. Ale to je spôsobené v'objektívnych dôvodov. Skutočnosť, že s vysokou presnosťou ponorné motorové závisí od kvality izolačných materiálov, zariadení a používala meď. Izolačné materiály využívame dobrý, ale druhý a tretí bodov za sebou. - Keďže ste takmer "killer" vývozca, unrecovered DPH pre vás, možno, jeden z najvýznamnejších problémov? - Významné, aj keď nie iba jeden. Vrátenie DPH je paradoxné situácie. To sa stalo, že nikdy sme sa tešili výhody z toho spoločného podniku. Pred začiatku aktuálneho roku problému DPH sme sa nejako rozhodol: dovoz komponentov a materiálov, ktoré prešli testom tzv. colné import faktúr a teda zablokované vzájomné daňové záväzky'asano. Ale v decembri minulého roku bol prijatý zákon otvorene diskriminačný charakter JV. Nielen, že boli zbavení dávky, a bolo zakázané prejsť colné zmenky vrátenie DPH pri dovoze. Pre nás to bola strašná rana. V minulom roku sme prešli týmto zákonom, a to na náklady non-vratná nám DPH na 3, 7 mln. A tento rok mal platiť colné už "nažive" peniaze 2100000 UAH. Avšak DPH sme stále nie je kompenzovať. Tento dlh predstavoval 2, 5 milióna UAH. a stále rastie. Ukázalo sa, aké smiešne vec: všetko na Všeobecné dôvody užite si právo import faktúr, a my, ako JV bol v niektorých ziskové pozície. A situácia s zásielky FOB napadlo vás? - Najpriamejšou cestou. Celý tento neporiadok začal, STA, aký bol výsledok? Pred všetky riziká spojené s dodaním tovaru boli prevedené na našich zákazníkov, a to bolo výhodné pre nás. A keď sme spadnúť do pasce, zriadené správcom dane, všetky riziká ležal na nás. Naši spotrebitelia nie sú bližšie k Moskve, a museli sme prejsť na nezávislý dopravy na území cudzieho štátu. Raz, v roku 2000 sme už mali nepríjemný incident, avšak, potom sme urobili dodávok z Ruska na Ukrajinu. 9 km do ruskej colnej naše auto bolo okrádať ľudí, oblečený v policajnej uniforme. A odvtedy sme platiť pokuty pôvodnom stave vo výške 0, 3% z hodnoty chýbajúce cargo pre tzv hľadanie výmenu v zahraničí. - Mesačné? - Denne! Hoci všetci vieme, že sme správne. Ale dnes sme už zaplatili dve daňová hodnota tovaru. A v akých prípadoch nie sú riešené, nikto nemôže pomôcť. A) súd je povinný brať do úvahy prípade kompatibility'mena súvisiacich s v zahraničí v prípade straty na cudzie územie. Teraz sme sa tlačí na to, aby sme boli prepravu svojich výrobkov na zahraničných území. Takže, sme buď musieť znášať ďalšie náklady na poistenie, alebo aby boli pripravení na takéto incidenty na vrátenie peňazí kupujúcemu a zaplatiť mu trest. Máte veľa prácu s ruskými partnermi. Ako blízkosti "hill" starať sa o svoje vlastné výrobcov? - Počas Sovietskych časoch, väčšinu elektrických rastliny boli na územie Ukrajiny. Teraz Rusko sa snaží nahradiť ukrajinskej produkty ich vlastné. Preto existujú špeciálne investičného programu pre rozvoj vlastné elektrické priemysel. - A existujú spoločnosti, ktoré vyrábajú výrobky podobný vy? Oni'objavili nedávno a už súťažia s nami. A na spustenie podmienok, ktoré sú v lepšej situácii. V ich domácom trhu, samozrejme, žiadny colný bar'Yorov, a nás colné odbavenie z každej šarže je niekoľko dní. Po daňová reforma s'sa objavili aj takú výhodu, ako svetlo základ dane z príjmov. A to priamo ovplyvňuje záujem pracovníkov: je to jedna vec, keď ste sa z platu, 13%, a ďalšie - keď 30-40%. Tam je ďalšia dôležitá otázka, na ktorej strácame, je vytvoriť svoje vlastné servisné strediská. Ako je známe, vo svete, realizáciu komplexných zariadenie poskytuje pre jeho ďalšiu údržbu. A nemôžeme prekonať ukrajinských zákonov a v zahraničí, v Rusku, jeho servisné strediská. - Je to zakázané? - Nie, samozrejme. Avšak, regulačný rámec je, že legálny spôsob, ako vyriešiť problém, je takmer nemožné. Si môžete zavesiť znamení "Service center", ale nápad je vyplniť s jeho veľké rezervy všetkých druhov náhradných dielov, postrádateľný materiálov. A v súlade s ukrajinskou colné predpisy, materiálne hodnoty, môže byť mimo krajiny nie viac ako jeden rok. To znamená, že každý rok musíte mať každá matica nadol tisíce kilometrov a utrácať peniaze za registráciu všetky colné dokumenty. - A ako ste sa dostali von? - Nikdy sa z toho dostať. Nie každý servis a sú na nižšej úrovni, predaja sofistikované high-tech zariadenia. Stačí, keď doručenia loď náhradných dielov stavebnice. Ešte dobre, že olej obsahujú svoje vlastné servisné strediská a môže v niektorých prípadoch na rekonštrukciu nášho zariadenia.
ZDROJ: Business

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика