среда, 26 февраля 2014 г.

Okno z Európy 2006-11-02 19:25:59

Výstavby a rekonštrukcie.

Okno z Európy
2006-11-02 19:25:59

Odborníci hovoria, že ruský trh plastových Okien je dnes jedným z najdynamickejšie sa rozvíjajúcich komoditných trhoch, na Ukrajine. Medzitým, napriek závierke niektorých subjektov, ktoré pre spotrebiteľa, ako pred rozhodujúcim faktorom je cena, najväčší hráči tvrdia, že zákazníci platiť viac pozornosti pomer kvalita / cena.

Na trhu plastových Okien začal tvoriť v 1992-93, keď prvý dovozcovia objavili nové miesto na trhu služieb v oblasti stavebníctva. Veľká časť dovážaných produktov (podľa niektorých údajov, viac ako 80%) bola vykonaná v Poľsku a Turecku, ale rýchlo váhy ohnuté dopytu smerom k vyššej kvalite produktov - najmä nemeckej. Bolo to však chápať tak, že plastové Okná výhodnejšie vyrábať v mieste, kombináciou vlastné lacné a efektívne pracovnej sile modernej Západnej technológie a materiály. V podmienkach rastúcej konkurencie dal výhody dovozcov, ako výrobca, podarilo výrazne znížiť náklady na cene konečného produktu, ako aj ďalšie rýchle a flexibilné reakcie na požiadavky trhu. Vyhodnotenie možnosti nového trhu, v 1994-95, na Ukrajine začala s'objavovať prvé ruskej spoločnosti, ktorý začal robiť plastové Okná. V podstate boli založené na rovnakej firmy, dovozcov a získané okenných systémov nákupu zo zahraničia komponenty, rýchlo náplň nevyužitý medzeru na trhu. Pre prehľadnosť, môžeme povedať, že v súčasnosti len v hlavnom meste Ukrajiny, podľa odhadov Kyjev operátorov, má okolo 150 firmy-výrobcovia kovov a kovových výrobkov. V tejto popredné miesto medzi nimi patrí do spoločnosti "Okno-Plast", hlavnou konkurenčnou výhodou, ktorá má silné výrobné základne, rozsiahlu sieť predajcov, optimálna kombinácia ceny a kvality ponúkaných produktov a túžba vyriešiť všetky problémy vyplývajúce z zákazníka.

Hlavný výpočet vnútorného potenciálu spoločnosti
Podľa jeho právny status "Cropland" je spoločný ukrajinsko-poľsko-nemecký podnik špecializujúca sa na výrobu výrobkov z kovu-plastové a hliníkové Okná na modernej nemeckej technológie. Však, v súlade so zaužívanou praxou, zákazníkom ponúka široký výber sprievodných tovaru: dverí, deliacich stien, parapety, ochranné rolety, žalúzie, sieťky proti komárom, atď., a tiež profesionálne služby na ich inštaláciu.
Prvý riadok na výrobu kovov-plastové Okná na technológiu nemecká firma KBE bola spustená "Cropland" v roku 1995 na námestiach v Kyjeve NA nich. Kráľovná. O dva roky neskôr, na spoločný podnik má zvládol jeden smer - výrobu hliníka architektonické systémy na technológie nemeckej firmy Wicona.
Medzi dôvody, ktoré určujú výber zahraničných obchodných partnerov, Generálny Riaditeľ spoločnosti "Cropland" Alexej Ryzhov kladie dôraz na nasledujúce. "Po prvé, " hovorí, " toto je vážny postoj a jeho partner Zobov'povinnosti, po druhé, vysoká kvalita dodávaných nás diely - plastových a hliníkových profilov a príslušenstva. Okrem toho sme dostali od Nemcov, tak potrebné v prvej fáze technické a Poradenské-metodická pomoc. Zvyšok sa musel spoliehať na svoje vlastné sily ". Našťastie, správne a včasné výber aktivita prispela k realizácii väčšina ambiciózne plány spoločnosti: dopyt po plastových Okien v štádiu formovania trhu prekročené dodávky, je dovolené pracovať s vysokou mierou návratnosti a zisky investovať do rozvoja podnikania. Dnes saturácia trhu a konkurencie medzi operátormi rástla výrazne, a ceny prudko klesol. S'nové subjekty nielen v meste, ale v regiónoch, a ziskovosť klesla na minimum. Teda, vannakam teraz nemôže počítať zisky, ale spoločnosť "Okno-Plast" nemá skryť, že prišiel na trh vážne a na dlhý čas.

Komplexné riešenie problémov zákazníka - úspech
Hlavný dôraz vo svojej činnosti, "Cropland" robí práca s firemným klientom. To však neznamená, že ak ste súkromná osoba a chcete dať v jeho byte, nové, moderné a efektívne otvoriť, budete platiť menej pozornosti. Naopak, spoločnosti a odborníci sa domnievajú, že to je obzvlášť dôležité nielen ponúknuť každému zákazníkovi s kvalitu výrobkov, ale tiež pomôcť vyriešiť tento problém v komplexe. To je jeden prejav pružné a dobre premyslená marketingová politika spoločnosti. Tu sú hlboko presvedčení, že zákazník musí ponúknuť nielen produktu alebo služby a komplexné riešenie týchto problémov. Nestačí povedať, napríklad, kov-plastové Okná, ponúkané spoločnosťou, je krása, odolnosť, ekologická bezpečnosť, spoľahlivá tepelná ochrana, jednoduché ošetrovanie a pohodlie. Je to potrebné urobiť tak, že hovorí za všetkých naplnil reálnym obsahom. Preto, zákazníkom ponúka širokú škálu design a farby, najlepšie vo všetkých spôsobov realizácie projektu, maximálne záruky a najkompletnejší súbor služieb, od konzultácií na výber konkrétneho návrhu riešenia Okien alebo dverí (vrátane potrebného hardvéru a súvisiace produkty) ich vysokej kvality inštalácie.
"Cropland" funkcie a flexibilný prístup na tvorbu cien. "Nemáme žiadne ambície, aby sa druhý a maximálna, - hovorí obchodný Riaditeľ spoločnosti Sergej Esipov, a - čo je najdôležitejšie - získať zákazníka dôvery, pracovať pre budúcnosť. Produkty by mali byť cenovo dostupné, ale malo by sa zabezpečiť, nie je zníženie jeho kvality ". Ako filozofia podnikania umožňuje spoločnosti je presvedčené, aby pobyt na vode, úspešne zložil všetky prekážky. Ako príklad, od finančnej krízy v roku 1998, sa stal utrpenie pre mnohých podnikateľov-štruktúr pôsobiacich na ukrajinskom trhu, spoločnosti sa podarilo prísť s minimálnymi stratami: nie sú zatvorené, ani v jednej výrobnej linke (v "Cropland" tri), majú rezané jeden pracovník, udržiava silnú sieť predajcov a existujúcich zákazníkov.

Presvedčiť lepšie, nie v slovách, ale v skutkoch
Analýza trhu metal-výrobky z plastov, nie je možné všimnúť, že väčšina výrobcovia pracujú dnes s vysoko kvalitných nemeckých profilov, ktoré vedie k zvýšenej hospodárskej súťaže, a "vystúpiť" zo Všeobecného hmotnosť okno spoločnosti je čoraz ťažšie. Prioritou je, aby tí z nich, ktorý bol schopný dosiahnuť väčší objem výroby prostredníctvom spolupráce so stavebnými firmami a veľkých firemných klientov. "Cropland" sa vzťahuje na počet týchto spoločností, ale to neznamená, že produkty, ktoré sami plávajúce v ruke. Je to pre nich potrebné bojovať, a vykonáva sa spravidla na základe účasti na prebiehajúcich zákazník ponúk, kde hlavné argumenty a opozičných strán sú vysoko kvalitné výrobky, rozumné ceny a ohľaduplný služby.
Mimochodom, jeden z týchto ponuky (bolo to viedlo známe, na Ukrajine farmaceutická spoločnosť) prišiel ako celkom prekvapenie pre jeho účastníkov. Zákazník si priala, aby test predstavuje okno spoločnosti, produktov, v nepriaznivom prostredí. Súhlasili, aj keď niektoré pochybnosti, účelnosti tohto experimentu boli. Výsledky však boli úžasné - vďaka vysoko kvalitné extrudované a udržateľnosť stabilizačné prísady "Cropland" podarilo vyjsť z tejto víťazstvo a získať prestížne a veľké objednávky.
"Ešte jedno veľmi dôležité pre nás, ponuka, - hovorí Aleksey Ryzhov, - bola organizácia komplexná prác na re-vybavenie bývalej" Varenie "na rohu College a Kreschatik v ultra-moderné nákupné komplex s názvom" mesto-Centrum ". Odvolanie o'objektu vzhľadom na jeho polohu v Centrálnej časti Kyjev a pomerne veľa práce, zhoršuje až do výšky vášne okolo neho. Dokázať, že sme najlepší medzi ostatnými účastníkmi musel tvrdo pracovať. Bol tam ďalší dôležitý nuance: budovy, ktorá sídli "mesto-Centrum", je pam'pamiatky architektúry, tak jedným z našich hlavných cieľov bolo ponúknuť ako možnosť, rekonštrukcia, ktorá by zabezpečila harmonické spolunažívanie staré a nové časti fasády. Podľa odborníkov, navrhované riešenie je pomerne prijateľné."
S účasťou spoločnosti na ponuky súťaže - téma je takmer nevyčerpateľná. Za každý veľký, o'objekt má svoju históriu. A ako na'objekty v "Cropland" desiatky. Dnes sa produkty spoločnosti zdobí hlavnej stanice a ústavného súdu, autosalón: "Daewoo", "Ford" a "Citroen", podniky farmaceutického priemyslu: BHWS, "Darnitsa", "Farmak", "Kievmedpreparat", obchodoch: "Merck", "nový vietor", "návštevu", "Gulliver", "Štandardné", "mesto-Centrum" na Kreschatik, "detský svet" Rusanivka, "Nokia", "Puma", dunajská lužná № 5 bývalý VDNKH, Lýceum " Grand hotel, obytný dom a iné. Súhlasíte s tým, ako pôsobivý záznam" je lepšie ako žiadne reklamy dokazuje konkurenčné výhody podniku, jeho výrazné priemyselné, organizačné a technické potenciál. Spoločnosť verí, že hlavným predmetom jeho pýchu - zariadenia z Okien domov z ukrajinského Veľvyslanectva v Paríži a v Prahe. Mnoho ako už svedčí skutočnosť, že "Cropland" vybral medzi veľký počet Európskych spoločností a zveril jej komplexné práce v budovách, ktoré sú pam'pamiatky architektúry.
"V stredu sme dali na kvalitu výrobkov, slušnosti voči svojim partnerom a klientom, - hovorí Sergej Esipov. - Sme presvedčení, že dôveru spotrebiteľa a pracovné skúsenosti sú najcennejším kapitálom, ktorý má podarilo sa hromadia našej spoločnosti. Budova na to pevný Základ, budujeme naše podnikanie. A v boji o miesto na slnku "ako argument predložila nie prázdne slová a pracovať. Okrem toho, práce zamerané na udržiavanie pozitívny obraz. Samozrejme, snažíme sa, aby naše produkty boli dostupné, ale veríme, že to nie je v žiadnom prípade by nemali byť dosiahnuté na úkor kvality. A to je to, čo sa cení v amerických klientov."
Ďalší dôkaz je víťazstvo "Cropland" all-ukrajinskej súťaže "značka roka-2001" nominácie "verejné uznanie", je druhý v histórii spoločnosti. Takže, v súťaži "značka roka 2000 sa stala lídrom v nominácia "Národnej značky"a v nominácia "Neporušenom povesť" víťaz bol menovaný nemecká spoločnosť KWE - dodávateľ profil pre produkt "Cropland".

Dokonalosť "nie je tam žiadny limit
Mohlo by sa zdať, pričom vedúcu pozíciu na trhu, majú dosiahnuť uznanie spotrebiteľov, môžete bezpečne zvyšok na našich vavrínoch. Ale tento stav Vecí nie je "Cropland". Neustále sebazdokonaľovanie a hľadanie nových prístupov, nápady a výrobky najvyššej kvality a dodržiavanie našich klientov sú najvyšším cieľom spoločnosti. Z roka na rok jeho špecialisti prísť s niečím, čo na dobrý spôsob, ako robí revolúciu na trhu. Tak, jeden z najviac úspešných marketingových ťahov odborníkov meno už priniesol svoje ovocie akcia "Každý s'piaty box - bezplatne". Aj spolu so známymi poisťovne "Nadra" spoločnosť "Cropland poskytujú poistenie pre svoje výrobky, a ak v prípade nepredvídaných udalostí (nezákonné konanie tretích strán, požiare, prírodné katastrofy) je sklo rozbité, to nahradí úplne zadarmo. Teraz, súdiac podľa reakcie spotrebiteľov, je to bezpečné povedať, že tento ďalšie a kým exkluzívne v našej krajine, služby budú v dopytu.
Osobitná pozornosť sa v jeho rozvoj "Cropland je vyplácaná k dokonalosti technológií. Ak skoršie "Forte" spoločnosť bola hlavne domácnosti metalplast, ale dnes to úspešne zvládli vývoji a výrobe moderných a "rôznych žánrov" hliníkových konštrukcií na technológie nemeckej firmy Wicona. Napríklad, ak ste niekedy videli svetlíkov využíva pre budovy pôvodnú strechu, prípadne, budete súhlasiť, že to je presne umeleckých diel. Nad ich rozvoj a tvorba spoločnosť zamestnáva najlepších ukrajinských inžinieri, dizajnéri, ktorí majú 30 rokov skúseností za sebou aj s Brovarsky hliníka. "Cropland aj ich odborné architektov, ktorí sú oboznámení s špecifiká systémov, profilov, čo im umožní realizovať všetky, aj tie neuveriteľnú predstavivosť zákazníka v hliník a sklo, rovnako ako je to možné použiť všetky svoje víťaznej strane. Mimochodom, vysokej technickej spôsobilosti vlastné nielen inžinierstva. A to je počas súťaže bude s potešením konštatuje, veľa zákazníkov. Takmer všetci pracovníci "Cropland mali príležitosť pracovať na skúšku v Nemecku, Poľsku, aby si štýl a technické funkcie kapitalistickej výroby." Preto profesionalitu ich, aby si aj tie najťažšie úlohy.
Napríklad, len málo ľudí vie, že farmaceutické spoločnosti v okne vzory pred'sú ich vysoké požiadavky. Systémy budú musieť byť odolné tzv. nepriateľské prostredie, nemali by mať horizontálne "police", ktoré sa môžu usadiť a hromadia škodlivé prachu. A opäť, vďaka špeciálne systémy pre lekáreň, vysoká kvalita materiálov a prác, vrátane, nie slabým konkurentom v súťažných víťaz je "Cropland".
Ale to nie je všetko. V hľadaní nových výklenkov JV "Cropland" zvládol múdrosť vývoj a výroba automatické posuvné dvere. A zdá sa, že táto myšlienka má veľkú budúcnosť. Pretože väčšina slušný hotely, obchody teraz sa snažia vybaviť svojich priestoroch tieto nevyhnutné atribúty pohodlie. Teda, automatické dvere s ochrannou známkou "Cropland" už zdobí hlavný vchod Ministerstva zahraničných Vecí Ukrajiny, rovnako ako Metropolitná sieť obchodov "Megamarket" a množstvo ďalších známych nákupné centrá.
Všeobecne povedané, pojem "okno dizajn" veľmi voľne. Po tom všetkom, okrem tradičných Okná a dvere, "Cropland vytvára zimné záhrady, bazény, znečistený strešné Okná. Na udržanie firma ponúka sortiment garážových dverí, deliacich stien, ochranné vonkajšie rolety, dekoratívne závesy-role-si, ochranných sietí proti komárom a parapety.

HELP
"Cropland" - spoločný ukrajinsko-nemecko-poľsko-nemecký podnik, ktorý sa špecializuje na výrobu kovov-plastové a hliníkové Okná na základe moderných technológií. V roku 1995 v priestoroch, prenajatých spoločnosť v Kyjeve V názve. Kráľovná, bol poverený prvá výrobná linka, plastové Okná. Výrobné kapacity podniku umožňujú vyrábať asi 4, 5 tisíc produktov za mesiac. Dnes zamestnancov JV "Cropland viac ako 100 ľudí.
ZDROJ: Spoločník.

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика