четверг, 24 апреля 2014 г.

Mosty Severnej Benátky prázdninový Čas 2006-11-14 12:10:36

Výstavby a rekonštrukcie.

Mosty Severnej Benátky prázdninový Čas
2006-11-14 12:10:36

Mosty Severnej Benátky dovolenku Časové obdobie, ktoré chcete vyplniť nezabudnuteľný zážitok. A tu je to naozaj chutí líšiť. Pre niekoho je mora a pláže, priťahuje iných exotických alebo niečo extrémne, ale je to pekné, navštívte miesta, kde sa oči zaujať Scottie výtvor ľudských rúk. Na takýchto miestach nezabudnite turisti, môžu byť správne uvedené dávnych ruskom meste St. Petersburg sa nachádza na Neva rieke, a je často nazývaný Benátky Severu. Slávne biele noci, mesto je takmer obklopený vodou, a jeho špeciálna výzdoba je dobre vybavené a zariadené mosty. Oni'pripojiť nielen banky, ale aj myšlienky mnoho talentovaných tvorcov a umelcov. Narodenia mesta na Neva je Základom St Petersburg stand'je spojená s zápase Rusko pre vrátenie rodák ruské pozemky, obsadili Švédi a pre prístup k moru obchodných ciest, bez ktorých do konca XVIII storočia hospodársky a kultúrny rozvoj krajiny, nebolo možné. Miesto pre Rusko na more a záložky prístavné mesto, Peter veľký vybral Delta z Neva rieka, ktorá má dávno prešli vody obchodné trasy. Pre tento účel v 1702-1703, boli podmanil Švédi dve pevnosti postavený zdroj z rieky Neva od jazera Ladoga a v mieste, kde Neva vlieva do RV Okhta. To bol začiatok stvorenia majestátne mesta Petra. Prvý most Petersburg dlho Očakávaný vstup na mori bol dobitý. Ale Švédi neprijali poraziť a pokračovanie vojenskej akcie. Stavať mesto v takých podmienkach, mohol len zabezpečiť jej ochranu. Preto na posilnenie to dôležité víťazstvo, Peter veľký, rozhodli stavať ďalšie pevnosti na malé zajačie ostrov (Swede. názov "Veselé ostrov"), ktorý sa nachádza na vetvenia z Neva rieky do dvoch širokých rukávov - Veľký a Malý Neva. Ustanovenia tejto pevnosti bolo strategicky výhodnejšie ako iné. Kartu pevnosť sa konalo 16. mája 1703 bol Postavený narýchlo. Navyše, vzhľadom na nedostatok piky, sekery, fašírky, kone, povozy práce bolo potrebné pozemky pre výstavbu bašty vytiahnuť svoje ruky a vykonávať podlahy košele. Na prevod pozemkov z Petrohradu ostrova cez úzku Úžinu bol vzhľadom na vratkých plávajúce most. Oprávnene je možné uvažovať o prvý most v petrohrade. Pradedo drawbridges Výstavba pevnosti trvala len 4 mesiace. Po, pod jej ochranu, ktoré sa začali budovať prvé mesto budov. Čoskoro vratkých most bol nahradený Plachkovtsi padací most, pravdepodobne z obranných dôvodov. Spočiatku to bol nazývaný Petrovsky, bol prestavaný mnohokrát silnejší, to'objavil obchodu riadkov, potom začala Výmenu. Od roku 1887, most bol premenovaný Ioanovsky. Pôsobil ako prototyp modernej drawbridges Petersburg. "Veľkou perspektívou road" Po víťazstve v Poltava v 1709, keď ruskej pozície na Baltskom sídlo, začala plánovaná výstavba Petersburg. K nemu boli priťahovaní popredných architektov tej doby. Rôzne koncepcie architektov časovo zhodovali v tom, že to musí byť posilnené na všetkých stranách chránené prístavné mesto. Od roku 1712, Peter veľký začala výstavba náboženské centrum kapitálu - Nevského kláštor. Na vybudovanie kláštora, ktorý bol vybraný na mieste sútoku rieky Neva Black river. Aby sa zabránilo kruhové cesta mnísi v tom istom roku 1712 súčasne s výstavbou kláštora vydláždil cestu pre jednu ceste v Rusku, Novgorod. Cesta mnísi prekročil Black river a cez to bol postavený stromy'kamenný most (teraz Lavra, 1). Cesta sa stal známy ako Veľký hľadiska cestnej premávky. Roku 1716 na tejto ceste bol postavený ďalší most cez Fontanka rieky, a v roku 1720 je pohyblivý most cez Moika. Farbenie ruskej kapitálovej Základne a stavby nového mesta, ktoré historicky bol slúžiť ako opevnené Outpost a prvý obchodný prístav krajiny, v Baltskom regióne, ale aj kapitálu ruského štátu, sa stali najdôležitejšími faktormi, ktoré prispeli k rozvoju ruskej architektúry a ruskej umenie. Podľa Petra i., klimatické podmienky Neva Delta bolo splnenie špeciálnych architektonický obraz nového kapitálu, čo nie je podobné, bez postupujte podľa architektúry Západných mestách, ale len pomocou svojich skúseností. Takéto inštalácie Cisára šírenie, samozrejme, a na stavbu mostov. Most stavitelia snažil pomôcť, mostné konštrukcie ťažké "Kam'Yana formuláre osb dosiek z ich dizajn a maliarske dosky z kameňa. Zachytiť maľovanie strom netrvalo dlho. To bolo pod jeho dôstojnosť, architektov a predstaviteľov vládnucej triedy. Preto v druhej polovici XVIII storočia strom zmenili Kam'drevené mosty s vynikajúce architektonické vlastnosti. Kam'Yana domény Kam'kamenné mosty boli skonštruované na malých riekach a kanáloch s 80-tych rokoch z XVIII storočia. Za dvesto rokov boli postavené pomerne dlho, a nie všetky z nich prežili. Na začiatku dvadsiateho storočia vo SV'v súvislosti s rekonštrukciou mestskej Železnice (preklad do elektrickej trakcie) mnohí z nich boli vystavené, podľa výskumníkov, unreasoned rekonštrukcii, bez ohľadu na ich úlohu v ensemble a umeleckú hodnotu. Tých pár, ktorí prežili, majú veľký kultúrno-historické dedičstvo Ruska a sú pod štátnou ochranou. Lacnejšie, ale silnejšie ako V prvej polovici XIX storočia, mosty začal vytvárať od surového železa - lacnejšie a odolnejšie materiály. Prvý liatinový most bol postavený podľa projektu inžinier C. I. Hastie v roku 1806 bol odnorodnoi arch systém. A mostov tohto typu boli následne predstavovalo približne 12. Absolvoval rad liatinových mostov Zvestovania bahadorani most cez rieky Neva (dnes Poručík Schmidt most, 1842-1850 rokov. ). Bol najdlhšie liatinový most na svete a prvý trvalé liatinový most cez rieky Neva. Metal - Chovateľ obchode, Následne liatinových mostov boli nahradené kovovými ocele. Boli vynikajúce obsadenie nie len pre jeho praktické, ale aj veľká pozornosť bola venovaná ich architektúry. Ako most cez relatívne krátke obdobie (1905-1914,) 16 Boli vyrobené. Ich skupina bola zvlášť pozoruhodný pre jeho nápadité Bozky a Záhrada mosty cez Moika rieky, ich vyplniť. Pestel nad Fontanka a Vvedensky (teraz zbúrali). Viac ozdobený a elegantný dizajn spĺňajú požiadavky čas. Nový pohľad na Most budovanie Novej éry, stavba mostov, otvorený reťazec mosty. Stali sa povestka technologickej revolúcie v tejto oblasti, ako boli prvýkrát zakotvený výrazne iný princíp fungovania pevnosť. Medzi roku 1823 a v roku 1826 v petrohrade bol postavený 6 reťazca mosty. Všetky majú mimoriadne vysoké umelecké kvality. Ale, bohužiaľ, prežili len traja: Bankovníctvo, Lev a Pochtamtsky. Závesný systém z najjednoduchších typov reťazí mosty, známe od staroveku, Čína, USA). A prvý reťazového mosta s'objavil v Amerike v roku 1796 Zaujímavý príbeh o tom, ako a za akých okolností myšlienka reťazca mosty v Rusku. Napodiv, ale autorstvo originálny dizajn tohto most nepatrí k mostu, Staviteľ a architekt A. L. Targu, autor mnohých známych architektonických diel. Od 1809, chodiť na promenade des Anglais a sledovanie rekonštrukcia mosta cez Kryukov kanál, Vitberg upriamil pozornosť na Profil reťazca starších vinutia časti, ktoré klesol dopyt po vo SV'v dôsledku straty Kryukov kanál hodnota dopravy. Tieto reťaze visel škaredé a nezmyselné. A potom architekt navštívili geniálnym nápadom, že ak vynecháte z týchto odborov vertikálna reťaz, môžu byť pozastavené platformu. Nový nápad bol radikálne odlišný od nápad reťazca mosty v Amerike, tak chytil Targa, že okamžite vzal do dizajnu. Teda, Rusko sa stalo krajinou, kde prvýkrát vznikla myšlienka vytvoriť úplne nový dizajn visutých mostov. Anichkov bridge Vzácna pre svoje architektonické a dekoratívne vlastnosti stal Anichkov bridge. Obrázok tames koňa, ktorý zdobí most sa stal jedným zo symbolov mesta. S príchodom Veľkou perspektívou cestou cez mokrade z Admirality na Nevského kláštor, vedľa nej začal stavať nehnuteľností, paláce a domy. Peter objednať súčasne s výstavbou cestnej premávky je vytvoriť most cez Fontanka rieky. A bola založená stromy'drevenými trámami bahadorani most na hromadu podporuje. Bol pomenovaný podľa mena'ja som tvoj Staviteľ inžinier-Plukovník M. O. Anichkov. O architektúre prvé stromy'drevený most cez Fontanka len hádať. Žiadne výkresy a dáta nie sú konzervované. Predpokladá sa, že to nie je veľmi odlišné od tých stromov'drevených stavieb v posledných rokoch, vzhľad ktorého bola pridaná "Kam'Yana" forme. Na začiatku XVIII storočia. Fontanka sa premenilo na veľké splavné kanál, vyčistiť a prehĺbiť. A v 1721 Hermann von Boles sa začala výstavba aj stromy'kamenný most s zdvíhacie časť pre prejazd malých lodí a člnov, ktorý nahradil pôvodný most, mnohokrát rekonštruovaná a opravená. A v 1749 architekt Simon Volkov postavený nový stromy'kamenný most, trochu líši od predchádzajúcej. Uprostred XVIII storočia, je medzníkom v histórii Anichkov bridge. V roku 1840 most bol rozobraný a projektový inžinier-dur I. F. Buttata začal vyvíjať úplne nové, veľmi úspešná, o jej výsledkoch a formy, dizajn. Podobe mosta boli jednoduché, jasné a veľmi harmonicky s namestim údaje, najmä masívnej liatiny, zábradlie vysoko umelecké odlievanie vzorky kreslenie Berlínskeho architekta Schinkel. Ako architektonické dielo Anichkov bridge v kombinácii závažné jednoduchosť forme, s neobvyklými dekor. Ale s času na miestach s'jednota heterogénne Kam'drevené materiály, kde sa voda, začalo postupné zničenie. Na 60. výročie prevádzky most deformácie v správach dosiahol alarmujúce rozmery. V októbri roku 1902, technický stav mosta bol uznaný núdze. Ale návrhu nového trvala takmer 5 rokov. Nakoniec, v 1906-1908 to bol zrekonštruovaný pod dohľadom architekta P. Storočia Shchusev. Výzdoba Anichkov bridge Mnohé technické údaje most prežili, ale majú lepšiu dekor. Časti plotu dostal druh rámec, tkané v fantastické morských koníkov s fish'acime chvosty, girlandy z morských rastlín, tridents, morské panny a iných morských atribúty, ktoré predstavujú originálne a zaujímavé zloženie. Ale hornej časti diela, ktorá zdobí Anichkov bridge, ocele sochy ľudí, bol chovom koní. Siluety koní a tvar ich tamers rôznorodé a veľmi šikovne. V oficiálnych správach o sochy, ktoré predložila Pruského kráľa, poznamenal, "sochy vyrobené toto Všeobecné nadšenie, že ako bolo, nikdy alebo zriedka, že nadšení". Spása sochy Počas veľkej Vlasteneckej vojny sochy boli odstránené z p'Dascalu a pochovaný v záhrade Paláca priekopníci. A most sám celkom vážne zranený v bombardovanie a delostrelecké ostreľovanie. Ale ešte predtým, Deň Víťazstva 1945 škody boli obnovené, a socha vrátil na svoje miesto. Obrovské mestskej skúsenosti získané počas výstavby mostov St. Petersburg, za dnes v návrhu nových mostov. A ich umeleckého dizajnu zachytáva väčšina vycibrený vkus.
ZDROJ: Výstavba a rekonštrukcia

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика