среда, 30 апреля 2014 г.

Na trhu s nábytkom: osud hladí mladých a horlivý 2006-11-09 15:56:29

Výstavby a rekonštrukcie.

Na trhu s nábytkom: osud hladí mladých a horlivý
2006-11-09 15:56:29

Po dlhej, ale nevyhnutný prechod na činnosti ukrajinských podnikov z dávno zabudnuté, ale nie všetky, až nakoniec sa plánovaného hospodárstva na modernom trhu mnoho spoločností prišli jednoduchý záver - ak chcete prežiť, musíte byť neustále v pohybe, aby sa rozvíjali. A tu dynamika a rast stali synonymami. Tí, ktorí nemali chápať alebo si uvedomila príliš neskoro na to, aby žať horké ovocie: ich podniky sú "nuly" ako objem výroby a rastu. Takže, podľa výsledkov 2001, s takmer siedmich stoviek podnikov v nábytkárskom priemysle značná časť je nulová pre všetky hodnotenia, t. j. je v ' prerušené ' stav. V civilizovanom svete call je jednoduchý a účinný slovo konkurze. Ak je táto funkcia z nejakého dôvodu prestopino - niet cesty späť. AKÝ BOL stav na trhu s nábytkom z Ukrajine na konci roku 2001, Podľa Goskomstat, celkový objem nábytok predaja v roku 2001 predstavovala približne $ 700 miliónov eur, Zatiaľ čo podiel dovozu je menej ako 30%. V porovnaní s 2000 zvýšil 30% z predaja, m'nábytok, nakoniec vo výške $ 53 miliónov. (z tohto počtu, podiel dovozu je menšia ako 5% (elite nábytok). Podiel výrobcov lacný kancelársky nábytok znížil a dosiahol 14% z celkového počtu výrobcov kancelárskeho nábytku. Sadzby na takmer všetky druhy výroba sa znížila o 10%a 15%. Sme stav na trhu s nábytkom z Ukrajiny na konci prvého štvrťroku 2002 Teraz na trhu s nábytkom v Ukrajine je približne 700 výrobcovia rôznych rozsahu, vrátane: - veľký podnik s o'objem výroby vo výške nie menej ako $ 220 tisíc. mesačné - 3-5%; - stredne-veľké podniky s objemom výstup $ 25-35 tisíc. mesačné - 60-65%; - malé podniky s objem výroby menej ako $ 25 tisíc. mesačné - 30 %. Štruktúra trhu sa stal dostatočne jasne popisuje, tvorili základné segmenty nábytku pre špecifikácie (bytový nábytok, kancelársky nábytok, špecializované nábytok) a cena kritérium (lacné, priemerná cena a drahý nábytok). V súčasnosti ukrajinskej nábytok-tvorcovia podiel na trhu približne v polovici: jeden kus vyrába nábytok pre dom, druhý - pre dom a office. V segmente kancelársky nábytok pozorovať nasledujúci obrázok: * cenovo dostupný nábytok: ukrajinských výrobcov takmer úplne nahradené zahraničnými; * stredná cena nika ukrajinských a zahraničných výrobcov je rozdelená približne v pomere 40 a 60% v uvedenom poradí, a je v tomto výklenku má najvyššie percento z predaja); * na drahé cenových kategórií dominuje zahraničných výrobcov. Veľmi dynamicky v kancelárskeho nábytku segment vyvíja skupina Kabinetu nábytok (skrine, stoly, police a iné), skupina m', ktoré kancelárskeho nábytku, ktorý sa vyskytol nejaký "stagnácie", osobitne v strednom a hornom cena segmenty. Je to z dôvodu nízkej kvality domácich výrobkov. Ukrajinský výrobcovia nie sú ešte schopní ponúknuť produkty, ktoré sú kvalita a design by zápas nábytok známych značiek (RA Mobili, Podkrovie, atď. Preto, spoločnosti, predajcovia stále spolupracovať najmä so zahraničnými výrobcami m', ktoré kancelársky nábytok: taliansky, nemecký, španielsky, Rakúska a fínska spoločnosti. Objem tovaru domácej produkcie je v ich dosahu, spravidla nie viac ako 20%. Po prvé a predovšetkým, m'kancelársky nábytok priemerná cena. Domáce nika m', ktoré kancelársky nábytok zostáva relatívne voľný. Ako za drahé kancelársky nábytok, tam, kde je exkluzívny a elite taliansky, španielsky, Rumuni, potom v tejto časti trhu našich výrobcov, kým tvrdenie je tiež dosť vysoká pre danú kategóriu kvality a úzky sortiment. Základné subjekty trhu kancelárskeho nábytku: DP "Merx-Mebel", "RKS", "Interservis", "Enran", "Irma", atď Segment bytového nábytku v tomto období aktívne rozširuje, s ukrajinských výrobcov takmer úplne tlačil zámorských. Podiel domácich výrobkov na trhu nábytok pre dom - 80-85%. Ukrajinský majstrov sa stal viac zodpovedný prístup k problematike kvality výrobkov a sortimentu. Potreby pre bývanie nábytok v peniazoch ekvivalent je nasledovné percento z celkového trhu obytných nábytok: 1. kuchyne - 25%; 2. m'nábytok - 23%; 3. spálne - 19%; 4. obývacia izba - 18%; 5. baby - 15%. Ak môžete porovnať ceny v kategórii, najviac objemnú teraz nie je sekundárna kategórii nábytok (asi 40% z predaja ). Podiel drahý nábytok stabilné - 5% z predaja, elite nábytok - o 2% sales. V výklenkov, šatníky, teraz takmer plný, nie je skutočný boom: efektívne (a veľkolepé) využitie priestoru dosiahol svoj limit, a ceny sa pohybujú od cenovo dostupných až po luxusné. Segment nábytok do kúpeľne prakticky prázdne. Väčšina operátorov sú zahraničné spoločnosti a "garážová firma". Hlavné domácich výrobcov, kým sa inšpiroval tento druh nábytku, výroba. Takmer štyri-násobné zvýšenie počtu podnikov, predstavuje nábytok pre deti a mládež. Školský nábytok na Ukrajine zatiaľ nie je vyrobené. Nika nábytok pre kuchyne celkom zaneprázdnený. Produkty "Narodenia", "RKS", "Merx" je postupne výmena zahraničných konkurentov vďaka slušnej kvality a široký rozsah cien. Počet operátorov na tomto trhu je asi 20 veľkých domácich výrobcov, asi 10 veľkých dovozcov, a viac ako 200 malých a stredných výrobcov. Hlavné subjekty na trhu nábytok pre dom: "KMK", "Lagoda", "Pokrok", "PROUNI", "Acme-Nábytok", "Yavorina", " LAN ", " Vľavo ", DP" Merx-Mebel ", " Typ ", " RKS ". Veľké firmy-výrobcovia predávať približne 60% nábytok v ich vlastných maloobchodných predajní, 25% - v trhov, 15% - do predajne nábytku. Bohužiaľ, na Ukrajine nie je slušné výrobcov vysoko kvalitných nábytkových kovaní a ďalších zložiek dekoratívne dokončovacie. Zatiaľ čo iba pomocou domácich vlnitý kartón a panopoly na balenie, zariadenia a nástroje. Je to len malý podiel lacnejšie výrobky. V segmente špecializovaných nábytok husto obývaných dosť, však dominantné postavenie je teraz obsadená zahraničných (najmä talianskych a nemeckých výrobcov vzhľadom na nedostatok kvalitných domácich výrobkov. Aktívne pozíciu na trhu špecializované nábytok je "Liga-Nova", oficiálny predajca veľkých talianskych a Rakúskych spoločností. ČO budúcnosť prinesie Prognózy vývoja trhu s nábytkom Ukrajiny Trhu s nábytkom Ukrajiny v súčasnom štádiu rozvoja sa bude ďalej štruktúrovanie. V blízkej budúcnosti, v SV'vzhľadom na stabilný rozvoj priemyslu, zvýši objem prispôsobený nábytok. Objem trhu stále rastie. Pravdepodobne, v roku 2004, zvyšuje sa 37-42%. Koncentrácia operátorov na trhu sa zvýši aj. Ukrajinských výrobcov viac rýchlo vytlačiť zahraničných subjektov z domáceho trhu. V najbližších dvoch rokoch sa tento trend bude len zosilnie a bude sa vzťahovať nábytok prúdu a "drahé" kategória. Rastúci trend smerom k univerzalizácia: výrobcovia výrobcovia majú tendenciu produkovať celú škálu nábytku (domácnosti a office, a niektoré z nich sa špecializuje). Ale vo výhodnej polohe, s najväčšou pravdepodobnosťou, budú tí, ktorí budú radšej zostať na jednom z segmenty. Existujúce medzi domácich výrobcov súťaže je čisto cena, a je nepravdepodobné, že by v blízkej budúcnosti, táto situácia nie je ružová, pretože cena súťaže nie je najlepší spôsob podnikania) zmení. Vedúcu pozíciu na trhu si bude môcť vziať tí výrobcovia, začne sa kultivovať necevo súťaž - služby, značky, a t. p. Rozvoj značky smeroch nebude dlho čakať teraz určí modelnet najväčších výrobcov nábytku. Predpokladá sa ďalšie stratifikácia trhová cena kritérium, a podľa segmentov: na všeobecné a vlastné - "zelené cesty" pre rôzne štúdiá, predaja vlastných exkluzívny vývoj. Prechod na vlastnú technológiu výroby určí lídrov na trhu. V najvýhodnejšej pozície budú tie firmy, ktoré sa nalepia na duálny systém distribúcie vlastných a prostredníctvom distribútora'distribútorov, ako sa v okamihu infraštruktúry predaj v nábytkárskom trhu je dostatočne rozvinuté. Podniky, úplne oddaný svojej práci, ktorá podniká agresívna politika, distribúcia a formulár dopytu spotrebiteľov, nesporným obľúbené budúcnosti trhu.
ZDROJ: Konkrétne o....

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика