среда, 30 апреля 2014 г.

Inšpiráciu sprievodca 2006-11-09 15:58:09

Výstavby a rekonštrukcie.








Inšpiráciu master
2006-11-09 15:58:09

Vytvorenie každého z jeho husle, Cremona master Andrea Amati investovali to nie je len umenie svojich rúk a duše. Inšpiráciu pohyby a zakladatelia nábytok z ochrannej známky "Amati" spoločnosť "Irma" Nábytok spoločnosť "Irma" najlepšie známy pre jeho majster a donedávna jedinou ochrannou známkou "Amati". Prvýkrát je'objavil sa na ukrajinskom trhu s nábytkom na jeseň 1997. Začal s malým výroby, dnes spoločnosť je v p'ATC predaj lídrov medzi domácich výrobcov nábytku, má silný sieť predajcov na Ukrajine, ako aj v zahraničí. Tak na nejaký rozhodujúci moment nesmie ísť do escalator ísť dole, vedenie "Irma" mal prakticky od prvých dní na založenie spoločnosti vytvoriť svoj vlastný vzorec podnikovej kultúry. V spoločnosti to sa nazýva "Kódex cti". Hoci jeho obsah, na prvý pohľad dosť banálne, na každom riadku sú živé príklady, a reálnych ľudí. PREDÁVAJÚCI MÔŽE STAŤ "MUŽ ROKA" motivovať zamestnancov v "Irma" majú ročný získania odborníkov v nominácií - najlepší Manažér predaja, najlepší návrhár, technológ, práce, atď., Do súťaže sú predložené zoznamy kandidátov s podrobným popisom ich práce za rok; a za prínos k rozvoju spoločnosti a osobné úspechy každého človeka. Víťazi dostanú sošky, diplomov a materiálnu odmenu. Mnoho mladých zamestnancov vzore vedúci Manažér obchodného Oddelenia - Yulia Aleksandrenko. Prichádza pred tromi rokmi na post asistenta na predajcu kancelárskeho nábytku, dievča nemal obmedziť svoju prácu podľa zoznamu uvedeného v zmluve, kogentných'odkazy. To má nielen zvládol techniku objednávanie, zoznámil s zemepisu sieť predajcov, definované špecifické funkcie dopytu a ponuky v tejto novej oblasti, ale spolu s vedúcim Oddelenia má uvedené strategický plán na zvýšenie predaja. Neskôr tento plán bol posúdené Oddelenia sieť predajcov, exportné Oddelenie a Oddelenie výroby. A Júlie Aleksandrenko bol vymenovaný senior Manažér obchodného Oddelenia. Na vnútornom súťaže "Irma" to jednomyseľne vyhlásená za "Manažér roka". Iný príklad. Podnet otvorenie Odbor priameho predaja (pred objednávky sú akceptované len v salóne) bol Riaditeľom salon kancelárskeho nábytku "Amati" Irina Konovalenko. Výsledkom bola vytvorená skupina, ktorá funguje. A za rok o'objem predaja krásy má zvýšila viac ako tri krát. Irina Konovalenko vyhral titul a trofej "Riaditeľ roka", ktorá sa konala v spoločnosti vnútorného súťaž "osoba roka". Pre komplexný rozvoj svojich zamestnancov "Irma" pozýva každých šesť mesiacov špecialista nemecká vzdelávacia spoločnosť. Každý rok zamestnanci továreň na nábytok "Irma" štúdie v režime master-triedy z popredných nemeckých výrobcov nábytku. Počas tohto školenia manažérov sú delegované právomoci riaditeľov odborov, vedúcich oddelení, - orgán najvyššej riadiacej úrovni. Prijaté vzdelávacie skúsenosti pomáha vytvoriť "Irma" nové smery, na čele, ktoré dosiahli najväčší úspech a označené manažérov. A predstavitelia opäť dostane príležitosť vidieť ich chyby. V spoločnosti praxi školenia, počas, ktoré, napríklad, vedúci personálneho odboru, ktoré vyvoláva konflikt a vyhodnocuje správanie sa zamestnancov alebo spokojní s vedomosti testy z predaja produktov manažérov. Na ročné testovanie a experimentálne štúdie novej série dizajn a technológia firmy sa teší konzultačné služby odborníkov z popredných výskumných ústavov. Po všetkých, hlavným cieľom "Irma" - presvedčiť spotrebiteľa, že ukrajinská nábytok môže byť vysoko kvalitné a ekologické. V "Irma" starostlivo a systematicky skúma stratégie všetkých oddelení. Po všetkých práca každá z nich určuje postoj zákazníka k firme vo Všeobecnosti. Preto, samostatne hodnotené práce manažérov zodpovedných za obstarávania, predaja, výroby, informačnej politiky. TAJOMSTVO enterprise MANAGEMENT hrdý a jeho osobitný prístup k výberu personálu. V jednom okamihu sa snažili mnohé prístupy, ale teraz v "Irma" zastavil na svojej ceste z príjmu špecialisti, ktoré podľa spoločnosti, zatiaľ nikto splnené. "Keď žiadateľ prichádza k nám nájsť prácu, jeho súhrne" odložiť "a navrhol prejsť priamy test. Každý post máme pracovných miest, ktoré umožňujú posúdiť uchádzača najviac o'objektívne. Tak, budúcnosť marketingu zamestnanec môžeme byť požiadaní, aby správa najmenej 25 nábytku spoločností. To vám ukáže, ako ľudia môžu kvalitatívne, ihneď, v ťažkej plán pracovať s informáciami, vedieť analyzovať ho. Ako dizajnér, napríklad, ponúka dizajn na stene. Na 3:00 urobil, bolo, neprešiel. Šetríme váš čas a pripraviť sa na osobu, na jeho prácu teraz, " hovorí Paul Martin. Každý nováčik nevyhnutne'uistite sa, že prejsť nejaký test problémy. Medzi nimi je nevyhnutnou školenia v kozmetických spoločnosti, ktorí priamo pracujú s spotrebiteľov. Spoločnosť dodržiavanie demokratických zásad personálneho manažmentu, prísne velenia, ktorý spôsobuje, že hrôza a strach z vedenia, "Irma" nie. Podľa s'päť rokov pracovné vzťahy medzi manažérmi a podriadení, získané liberálne, čo im umožní uplatniť sa na hlavu smerom. "Snažíme sa, aby delegovať moc dole a dať zamestnancom v najvyššej možnej autonómie. Táto politika je zameraná na plnenie úloh a dosahovanie výsledkov. Sme každý človek je zodpovedný za jeho / jej prácu a vie, čo musí urobiť, a čo by mal robiť, " hovorí Paul Martin. Ale dopytu od zamestnancov, vhodné - výhovorky, ako je, "myslel", "nie požiadal" alebo "zabudol" spoločnosť jednoducho neexistuje. Spoločnosť je široko praktizované rôzne zamestnanecké prieskumy. Aj také otázky, ako je názov nového súboru nábytok povinné'nevyhnutne široko diskutovaná. Pravidlom je, že každý zamestnanec je položená na dokončenie vopred pripravených dotazníkov, údaje sa spracúvajú. Teda nie iba brať do úvahy názor ľudí, ale tiež sa objavia nové nápady. Nové návrhy povinné'nevyhnutne úvahy a podporovať ceny. TVORIVOSŤ PLUS PRERÁMCOVANIE Pre všetky p'päť rokov práce "Irma" na trhu s nábytkom spoločnosti dizajnéri neustále sledovať modernej Západnej trendy - bez tejto spoločnosti by neboli schopní udržať obraz módne a drahé výrobcov. "Ale bez tvorivé myslenie a schopnosť prispôsobiť sa dopytu klienta, ktorý sa v" Irma", sa zameriava najmä objem predaja v salóny nebude mať pestované tak rýchlo," povedal technický Riaditeľ Maxim Krupsky. "Premena - nie veľmi podstatou úspešného podnikania," hovorí Paul Martin. Jeho význam spočíva v flexibilný prístup ku každému klientovi a schopnosť reorganizácie to zaujatosti alebo preferencie v prospech spoločnosti. "Takmer každé správanie každom prípade sa vec môže byť užitočné v konkrétnej situácii, môže byť potrebné pre klienta", - uistil manažérov TM "Amati". Máte len aby za nimi v správnom kontexte. Nie je tajomstvom, že 75% informácií je na wordless úroveň výrazy tváre, gestá, hlas a reč, rýchlosť, a nie v úzkom rámci významy slov. Preto, najťažšia vec je zachytiť tento tzv. "zvuk". Kreatívny prístup v "Irma" nielen vítaná, ale povzbudzovať. Myšlienka vytvorenia novej ochrannej známky "Natívne steny" - výsledok spoločného úsilia všetkých kľúčových odborníkov spoločnosti, a tiež výsledkom rozsiahleho výskumu trhu. Nový projekt berie do úvahy záujmy spotrebiteľov s úrovňou príjmov "medium", "nadpriemerný", ako aj mladé rodiny a študentov. V "Irma" "domov", nie je len značka a jedinečný dizajn nábytku. On tiež zahŕňa... školenia klienta. "Niekoľko kupujúcich vedieť, ako na určenie kvality nábytku, alebo nie", -vysvetľuje Riaditeľ salon TM "Natívne steny" Tatiana vlk. "Tak často, ako výskumy ukázali, kúpiť to, čo je prijateľné ceny. Máme záujem, aby každý návštevník plný (a zadarmo! Informácie o rešpektovanie životného prostredia zakúpeného výrobku, jeho pevnosť a trvanlivosť. Vysvetliť, na čo podrobnosti venovať pozornosť, aj keď nákup je vyrobený nie je v našom salóne ". Výsledkom je, že v salóne "Natívne steny" týždenný adresu najmenej 250 spotrebiteľov. Na podporu TM "Natívne steny" vypracovali tri-mesačný projekt v rámci "Teleregions" na "Gravis" (je to zachovania teraz). To sa zúčastnili zástupcovia spoločnosti a popredných odborníkov z Kyjeva, ktorý preskúmať konkrétny aspekt nábytok témy. Vypracovaný systém vzdelávacích problémov pre divákov, a víťaz má možnosť "hromadiť" záujem zľavy, ktoré sa môžu uplatniť všetky jeho sedem'I keď nákup nábytku TM "Natívne steny". Mimochodom, tento projekt získala širokú odozvu v SV'v súvislosti s oznámil, "Irma" súťaž o najlepší slogan pre novú značku. Mnohí účastníci poslal verše, špecializované na nábytok "Natívne steny". Snáď najlepšie z nich bude klásť na hudbu. KÓDEX CTI Hlavnou hodnotou "Irma" - svojich klientov. Všetky z nich, bez ohľadu na veľkosť ich poradie, významné pre spoločnosť. Hmotnosť vzájomné vzťahy, spolupráca v rámci tímu sú podriadené záujmu klienta. Jednotné štandardy komunikácie. V "Irma" tam sú externých klientov a interné. Každý exemplár je vnútorný klienta a komunikácia s nimi vyžaduje nie menej správnosť a úrokov, ako komunikácia s externým klientom. Flexibilita a ochota inovovať. Úspech zamestnanec je do značnej miery určuje jeho schopnosť analyzovať situáciu a byť pripravený na zmeny. Schopnosť pracovať v tíme a zamerať sa na celkovom výsledku. Spoločnosť ocenia tí, ktorí pracujú v prvom rade o výsledky a spoločnosti obrázok, a potom na svoj osobný výsledok. Rovnosť príležitostí. Zamestnanec, ktorý prišiel do spoločnosti, má schopnosť odovzdať všetky štádiá CT'odborný rast. Takýchto príkladov v spoločnosti existujú. Všetko závisí od individuálnych schopností a príspevok do spoločnej veci, schopnosť pracovať v tíme.
ZDROJ: Vedenie spoločnosti

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика