Rýchlo-montáž stavebného trhu v očakávaní akumulovanú dopyt.
Rýchlo-montáž stavebného trhu v očakávaní akumulovanú dopyt.
Jeden z najžiadanejších segmentov stavebného trhu predkrízovom období bol komerčné nehnuteľnosti a technológie, BMZ - Najviac atraktívne z hľadiska načasovania. Celkový rast ekonomiky a nedostatok kvality budov pre potreby podnikania dal vážny impulz na rozvoj existujúcich operátorov na trh rýchlo-montované budovy, a pozval jeho odvolanie pre potenciálnych hráčov. Pozastavenie poskytovania úverov a zmrazenie investičných projektov biznisu počas krízy viedli k takmer kompletný pokoja v výstavbu obchodného majetku.
Čo teraz žije trhu montované stavby, a na aké miesta by ste mali venovať pozornosť investora pri výbere dodávateľa, hovoríme Rímskej Cosiam - Generálny Riaditeľ inžinierstva stavebná spoločnosť, KARKAS
Aké výsledky po prvom semestri na trhu BMZ?
Začiatok roka bol v znamení utíšenie pre segment BMZ, ako v celej obchodného trhu nehnuteľností. Dokonca aj tí investori, ktorí nemajú problémy s financovaním, preferované prečkať toto obdobie a nie začať nové projekty. Možno, že niektorí zákazníci čakajú na ďalší pokles ceny pozemkov, stavebných prác a materiálov. Väčšina prác v tomto roku sa uskutočnili na projekty, ktoré sa začali v minulom roku o', kde investor potrebuje rozšíriť existujúce podnikanie. Počet objektov sú konštruované veľmi pomaly, čo svedčí o nestabilné financovanie. Niektoré projekty začať s výhľadom na ukončenie krízy mať pripravené o'CT. Počet o'objekty sú konštruované veľmi pomaly, čo svedčí o nestabilné financovanie.
Tento rok, mali by sme očakávať výrazný pokles v komerčných stavebných objemov v porovnaní s rokom 2008, ktoré nie menej ako 30-40%.
Bude tam vo SV'v súvislosti s touto zníženie počtu spoločnosti pôsobiace v tomto segmente?
Vážne "čistenie hodnosti" subjekty na trhu BMZ, bude možné povedať, že ak je kríza v ukrajinských a svetovej ekonomike bude trvať niekoľko rokov. a tí, ktorí ponúkajú iba dovezený výrobok, zmrazenie ich činnosti až do lepšie časy. Nestabilná spoločnosť a tí, ktorí ponúkajú iba dovezený výrobok, zmrazenie ich činnosti až do lepšie časy. Podľa nášho názoru bude prežiť len tých spoločností, ktoré ponúkajú produkty a služby najvyššej kvality za konkurencieschopné ceny. Avšak, odborne zabezpečiť celý komplex služieb na výstavbu komerčných nehnuteľností dnes nie všetky spoločnosti, pretože spoločnosť-dodávateľ stavby by mali mať v jeho štruktúre návrhu a výstavby rozdelenie a majú tiež dobré skúsenosti z budovania takýchto zariadeniach'objekty.
Ako rozdeliť na trhu domácich výrobcov a dovozcov?
Napriek tomu, že technológie a kovové spotrebu budov vyrobené v Európe je oveľa lepšie ako domáci ty, teraz na Ukrajine hlavným faktorom pri výbere dodávateľa stavby, je cena.
Kurzy hlavných menách proti hrivien sa podstatne zvýšil, ktoré nevyhnutne za následok rast cien dovážaných oceľových konštrukcií, a to napriek skutočnosti, že ceny pre domácich kovové nezmenilo. V tejto súvislosti výhody zahraničného návrhy boli kompenzované rozdiel v cene. Myslím, že v blízkej budúcnosti najpopulárnejších bude ukrajinskej kovov. Uvedomil si to, naša spoločnosť spolu s návrhom dovážaného výrobku, Astron, s ktorými sme pracovali na 9 rokov ponúka svojim klientom kompletný súbor stavieb s použitím domácich komponentov. Avšak vzhľadom na skúsenosti spoločnosti KOSTRA s dovážané produkty zabezpečujeme Európske štandardy kvality svojich výrobkov a služieb.
Čo venovať pozornosť investora pri výbere dodávateľa v situácii, ktorá sa vyvinula?
Dôležitým aspektom pri výbere spoločnosti sú jej skúsenosti, informácie'komerčných nehnuteľností. Mladí spoločnosti, nemal čas dokázať sám pred krízou, teraz môže dumpingu a ponúknuť lepšie finančné podmienky, ale to málo, čo investor chce, aby zhotoviteľ získať skúsenosti a učiť sa na svoj projekt. Niekedy v snahe získať objednávky, dodávateľ nezahŕňa v odhade malé, ale dôležité detaily (spojovací materiál, návrh rozhodnutia, a pod.). Tieto údaje sa stanú viditeľnými pre zákazníka je už v procese výstavby a obsahovať nevyhnutné zvýšenie celkových nákladov na projekt. Teraz je dôležité, aby spoločnosť ponúknuť nielen najlepšiu cenu, ale aj hodnoty, ktoré bude konečné pre zákazníka a nebude meniť v procese výstavby.
Okrem toho, zákazníkov je potrebné venovať pozornosť finančnej stability stavebná spoločnosť. Môže sa stať, že po víťaznej ponuky zhotoviteľa nastaviť minimálne ceny nie len pre jeho služby, ale aj pre služieb svojich partnerov a materiály, ktoré počas práce na projekte môže rásť. Nemajú vlastné pracovného kapitálu alebo úverov, najdlh s dodávateľom, takáto spoločnosť bude musieť zvýšiť počiatočné náklady sa odhadujú, alebo ešte horšie, ak chcete ušetriť na materiály a konštruktívnych riešení.
Aké sú hlavné dôvody pre oneskorenie výstavby môžete vyzdvihnúť?
Ak vynecháte meškanie vzhľadom na nedostatočné financovanie, hlavným dôvodom pre oneskorenie projektov možno uviesť rozpor časti projektu medzi sebou, s technológiou podniku zákazníka a stavebné technológie. Ďalším problémom je zlá komunikácia medzi všetkých účastníkov projektu, čo je dôvod, prečo v posledných rokoch je tendencia, keď zákazník chce získať celý komplex služieb v výstavbu komerčnej nehnuteľnosti z jedného zdroja. Máme pocit, že zákazníci potrebujú pár rokmi, a v roku 2007 rozšírila spoločnosť štruktúry dva nové odbory: dizajn a Všeobecné zmluvy.
Tieto sú neschopnosť dodávateľov efektívne riadenie projektov. Často sa stáva, že jeden končí fáze výstavby, a ostatné sa nedá spustiť, pretože nie plánovať dopredu potrebné zdroje k tejto etapy, alebo niektoré kroky môžu byť vykonávané paralelne, a vykonávajú sa jeden po druhom. Projektový manažment, ktorý používame v našej práci, umožňuje vidieť výstavby cyklu, so všetkými jeho etapách a kritické body až deň pred začiatkom práce.
Ako musíme konať, aby spoločnosti, ktoré zavádzajú vysoko kvalitných produktov v podmienkach, keď cena sa stáva hlavný argument?
O'komerčné nehnuteľnosti patria do kategórie veľkých investícií, takže ich cena bola vždy dôležitým argumentom pre zákazníka. Sú veci, na ktoré vám môže ušetriť peniaze a si - si. Úlohou podnikateľ nie je ukazujú minimálnu cenu, skrýva počet bodov, ktoré budú nevyhnutne objaví v procese výstavby, a korektne a transparentne zobraziť Klienta, čo sa mu vypláca v každej fáze projektu, a to, čo sú výhody technológie. Samotná budova s jeho inštalácia predpokladané náklady na stavebné je o 25-30%, a na konečných nákladov na projekt týka a podmienky pre návrh a optimalizácia budovy v súlade s obchodným potrebám zákazníka. Preto, spoločností, poskytovanie celý komplex služieb v stavbe komerčných nehnuteľností, ako pravidlo, ponúka najvýhodnejšie podmienky, aby zákazník za celý projekt "na kľúč". Nezabudnite tiež o prevádzkových nákladov o', namietať, že v prípade nedostatku alebo chybná Montáž práce môže byť incommensurably vyššia ako profitovať z minimálnej ceny stavby.
Zdroj: ukrstroy. net
Комментариев нет:
Отправить комментарий