среда, 29 октября 2014 г.

Ich Excellencies 2006-10-27 18:07:22

Výstavby a rekonštrukcie.

Ich Excellencies
2006-10-27 18:07:22

Ukrajinských výrobcov svietidiel pred stratou domácom trhu. Avšak, vzhľadom na rastúci dopyt po dovážaných výrobkov v malých podnikoch a predajcovia sa snažia samostatne vytvoriť dovoz zariadení na osvetlenie a na Ukrajine. Ako priniesť veľa problémov veľkých dovozcov. Na TRHU · Tovar realizované na trh osvetľovacie zariadenia, ktoré sú určené pre priestoroch. · Predaj v roku 2003 *: $ 25-30 mln v maloobchodné ceny. · Počet prevádzkovateľov: 2 veľké výrobcu, 8 veľkých dovozcov. · Podiel z predaja domácich výrobkov - 5-10%, import - 90-95% (v menovej oblasti). · Štruktúra predaja: luster prívesok - 55-60%, stolové lampy, sconces, stojacie lampy - 40-45% (v menovej oblasti). Reporting * prognózy. DYNAMIKA Subjektov na TRHU, odhad rastu predaja pre domácnosť, svietidlá rôznymi spôsobmi. V najšťastnejší objem predaja v bežnom roku v porovnaní s rokom 2002 sa zvýšila o 30% (v menovej oblasti). Niektorých z tento rast bol len 10%. A tam sú porazení. Predstavitelia jednej spoločnosti, ktoré chceli zostať nemenovaný, má povedal, že na ne v novembri bežného roka predaja, "svetlo" neboli v 3-krát menej, ako za rovnaké obdobie v roku 2002 Sa vysvetliť túto nepríjemnú skutočnosť, že zníženie dopytu na drahé a priemerná cena žiarivky. Ale napriek tomu, že väčšina obchodníkov, tento rok dynamiky predaj svietidiel, zostali pozitívne o 10-15%. S cieľom lekárov takmer rovnaké, a údaje z oficiálnych štatistík. Inak tiež nemôže byť. Pretože Ukrajina je aktívne stavby domu. Samozrejme, osadníci získať nové svietidlá. Avšak, prevádzkovatelia veria, že trhový potenciál je oveľa väčší. Mnoho kupujúcich, nie súcit desiatky tisíc UAH nový nábytok, svietidlá skúste kúpiť lacnejšie svieti a to je v poriadku. Nad tým, čo štandardy osvetlenie by malo byť v izbe a ako ich dosiahnuť, myslím, že nie je všetko. Treba poznamenať, že takéto superdaisy a bezstarostný prístup ľudí na svetlo svoje domovy predajcovia "svetlo" sťažujú rokov. Podľa nášho názoru, aj napriek všetkým vyjadrenia odborníkov o potrebe vzdelávania spotrebiteľov, skutočná práca medzi masy a nie strávil. SITUÁCIA NA TRHU ukrajinských výrobcov aj naďalej poskytovať trhu pre zahraničných výrobkov. Odhaduje subjektov, od minulého roku, na Ukrajine, podiel predaja domácich lampy sa znížila z 20% na 10% (v menovej oblasti). A, podľa údajov Výboru štátnej štatistike, výroba svietidiel za posledné tri roky stabilne klesá v priemere o 27% za rok. Preto najvyšší nárast dodávok dovážaných výrobkov. Podľa predbežných odhadov subjektov, v roku 2003, dovozcovia priniesol približne 40% lampy viac ako v roku 2002 (v menovej oblasti). Treba poznamenať, že podiel lampy domácej výroby v rozsahu väčšina obchodníkov je len o 5%. Podnikateľov s názvom niekoľko dôvodov pre ich neochotu spolupracovať s ukrajinských výrobcov. Pri dobrej kvality svojich výrobkov (vo výrobe, dovoze komponentov) vo veľkých výrobcov "lame" product design a malé spoločnosti, ktoré vyrábajú pôvodného modelu, malých objemoch výroby. Najdôležitejšou výhodou dovozu zariadení na osvetlenie - moderný dizajn a atraktívny vzhľad. Podľa obchodníkov, dokonca aj Číňania svietidlá s nízkou kvalitou veľký dopyt, ako ukrajinskej produkt (v porovnateľných cenách). Mimochodom, o tretej sú dodávané na Ukrajine lampy v Číne (dynamika dodanie pozri tabuľku. 1). Tabuľka 1 DOVOZNÉHO pre DOMÁCNOSŤ, SVIETIDLÁ, mil USD 2001 2002 2002 (január - September) 2003 2003 * (január - September) Nemecko 0, 16 0, 2 0, 2 0, 5 - Poľsko 0, 4 0, 3 0, 22 0, 45 - Taliansko 0, 7 0, 6 0, 45 0, 37 - Čína 1, 6 2, 4 1, 7 2, 1 - Len 5, 6 6. 2 4. 01 5. 7 8. 8 * Podľa prognózy operátorov. Podľa Goskomstat. Tabuľka 2 VÝROBY pre DOMÁCNOSŤ, SVIETIDLÁ, tisíc kusov 2000 2001 2002 2003 * svetelné zdroje tabuľka 128, 9 88, 7 28, 2 - Sconce 48, 3 39, 3 25, 3 - Luster prívesok 109, 5 78, 5 95, 6 - Len 286. 6 206. 5 149. 0 94. 0 * Podľa prognózy operátorov. Podľa Goskomstat. Tabuľka 3 EXPORT pre DOMÁCNOSŤ, SVIETIDLÁ, mil USD 2001 2002 2002 (január - September) 2003 2003 (január - September) Rusko 1, 26 0, 46 0, 35 0, 23 - Iné 0, 07 0, 07 0, 04 0, 32 0, 32 Len 1, 33 0, 53 0, 39 0, 55 0, 74 * Podľa prognózy operátorov. Podľa Goskomstat. Ukrajinský továrne jeho zlyhania v domácom trhu vysvetliť zle založená distribučných kanálov. Ale výrobcovia budú na zvýšenie ich aktivity pre propagáciu produktov. Napríklad, zástupcovia jednej z tovární povedal, že v budúcom roku plánujú otvoriť v Kyjeve našom vlastnom sklade. Niektorí domáci výrobcovia sa snažia zlepšiť svoje podnikanie zvýšením exportu. Podľa Goskomstat, za 9 mesiacov roku 2003 v porovnaní s podobnými obdobie 2002, vývoz lampy s Ukrajinou zvýšil o takmer 40% (v menovej oblasti). Nelegálny dovoz, Ako je uvedené v subjektov, objem nelegálny dovoz lampy na Ukrajine znížená (teraz, sa odhaduje, že tvoria 20-25% z celkového dovozu), ktorý je v dôsledku zníženia podielu predaj lámp prostredníctvom bazárov je hlavný distribučný kanál falzifikáty, a non-certifikovaný produkt. Odhaduje operátorov, teraz na trhoch sa realizuje približne 30% z celkových tržieb. Obchody s non-certifikované produkty skúsiť veci, nie je. SORTIMENT Štruktúra predajov domácnosť, svietidlá podľa typov v priebehu minulého roka nezmenila (viď OBCHODNÉ # 3 z 21. 01. 02, s. 55-58). Ale, ako poznamenal prevádzkovateľom vyžaduje viac a viac sady osvetľovacie zariadenia, vrátane luster, podlahové svietidlá a nástenné svietidlá. Podľa ich odhadov, predaj osvetlenia, nastaví teraz je cca 40-50% z celkovej realizácie lampy (v kvantitatívne vyjadrenie). Ako pred hlavným predaj (asi 70% v kvantitatívne vyjadrenie) predajcovia poskytujú lampy s žiarovky - sú lacnejšie a viac známy v prevádzke. Avšak, všetky sú vo veľmi žiadané svietidlá s halogénovými žiarovkami. Túto sezónu je ich podiel z predaja sa zvýšil o 5 až 10% (30%). Takú popularitu, podľa svetelných technikov, vzhľadom na dobré svetelný výkon žiarivky a dlhšiu životnosť. Treba poznamenať, že v roku 2003 obchodníkov rozšíril svoju produktovú líniu, tým, že svetlá s Led. Používajú sa predovšetkým pre dekorácie. Napríklad pomocou Led diódy môžu byť vytvorené v priestoroch účinok "hviezda sky". Kým predaj tieto malé lampy. Niektorí obchodníci predstavujú 2-3% z celkového obratu. PREDAJ prevádzkovateľov, tento rok viac a viac malých veľkoobchod obchodníkov, vrátane niektorých z maloobchodnej siete, snažil dovoz tovaru sami. Preto, mnoho veľkých dovozcov (často sú vlastníkmi súkromných obchodov) vyskytli problémy s odbytom. Na jednej strane, niektoré sa znížil počet veľkoobchodných zákazníkov. S iným - malé dovozcovia-nováčikovia začali otvárať svoje vlastné malé maloobchodné predajne (najmä v nákupných centrách). Vec je, že začína pracovať priamo s výrobcami, museli zvýšiť nákup produktov. To znamená, že malé podniky tam bola nutnosť vytvorenia ďalších predajných kanálov. Avšak, niektorí majitelia slávny obchody, "svetlo" hrdo vyhlásiť, že malé maloobchodné predajne špeciálne súťaže nie sú, pretože rozsah obchodov je oveľa širší. Skutočne, v malých maloobchodných predajní zastúpené hlavne lacný kus tovaru (dať zber neumožňuje obmedzené trade area). Ale podľa niektorých operátorov, priame obstarávania od výrobcov umožňujú menší veľkoobchodníkov (majitelia predajne) na znižovanie maloobchodných cien o 10%a 15%. Treba poznamenať, že veľké salóny "svetlo" tento rok otvorili nie je tak veľa. Pokiaľ vieme, v kapitál nie viac ako 4. ODBORNÍCI HOVORIA, Evgeny : Netreba (29), vedúci Oddelenia pre predaj zariadení na osvetlenie shop "Foxtrot na glybochitskaya" (g Kyjeve; predaj osvetľovacích zariadení TM Masívne; 1995 ; 7 ľudí ): - V roku 2003, predaj domov zariadenia zvýšil v porovnaní s 2002, približne 30-35% (v kvantitatívne vyjadrenie). Toto je dosiahnuté tým, predaja zahraničných dodávateľov. Na rozdiel od ukrajinských výrobcov, ktoré ponúkajú vyššiu kvalitu svietidlá rôznych štýloch a cenových reláciách. Avšak nárast v predaji pre domácnosť, svietidlá prispieva k rastu rezidenčného realitného trhu. Oleg Nilov (28), Riaditeľ shop-salon "Svetlo" (g Kyjeve; patrí LLC "M. I. K. Schorr"od r. 1991 ; 50 ľudí ): - Obchodné zariadenia, v každom cenová skupina má svoje vlastné charakteristiky. Napríklad, predaj drahých zariadení na osvetlenie zohráva veľmi dôležitú úlohu predávajúci-konzultant. On by mal vedieť nielen funkčné kvalitu zariadenia, ale funkcie o návrhu riešenia, najnovšie trendy v interiérovom módy. A tiež byť informovaní o novinkách na trh osvetľovacie zariadenia. Pretože väčšina spotrebiteľov, nie sú dobre informovaní o možnosti osvetlenie riešenia pri vytváraní inter'jer. Sergej Aglow (40), obchodný Riaditeľ SE "Lesk-invest" (g levy; výroba a predaj do domácnosti, zariadení na osvetlenie; od roku 1998. ; 50 ľudí ): - Jeden z hlavných problémov ukrajinskej výrobcov osvetľovacích produktov, predaj. Na trhu existuje mnoho malých maloobchodných (najmä Bazár) bodky vykonávanie domácnosť, svietidlá. Nemôžu presne zastupovať tovaru. Avšak, výrobcovia a, pravdepodobne, dovozcovia majú akútny nedostatok regionálnych skladov a veľkoobchodných reťazcov predaj domácnosti "svetlo". To je obzvlášť ťažké určiť predaj lacné svietidlá - v tomto segmente najviac silná konkurencia, a prevádzkovatelia často nastavená minimálna obchodná marža, ak nie dumpingu. V tejto situácii, výrobcovia, je vhodné rozšíriť sortiment drahšie a originálne modely. S'je schopnosť dodať tovar do obchodov "svetlo", ktorý, ako pravidlo, kvalifikovaní predajcovia a tovar sú uvedené v širokom sortimente. Andrej Cherkasov (28), Manažér LLC "svetlo-Suite" (g Kyjeve; predaj zariadení na osvetlenie; 1993 ; 30 osôb ): - pred Niekoľkými rokmi, keď tam bol nedostatok originálne lampy, obchodníkov, mal oveľa väčšiu šancu rásť na ukrajinský trh osvetľovacie zariadenia. Dnes trh je nasýtený tovaru. Mnoho zahraničných závodoch nesnažia zvýšiť počet obchodníkov. Okrem toho, zahraničných dodávateľov vytvoriť takýto minimálnu kúpnu cenu, ktorá je pre mnohých mladých spoločnosti, nie pod nátlakom. Preto v roku 2003, nová veľkých podnikov realizujúcich osvetľovacie zariadenia Európskych značiek, nie s'objavil. Len niektoré z existujúcich operátorov zvýšil ich podiel na trhu tým, že rozširovanie retailovej siete. Olesya Mazepa (34), Námestník Riaditeľa štátneho podniku "KAPRO" (g Kyjeve; obchodné checkpoint, ETP a osvetľovacie zariadenia; 1994 ; vyše 400 ľudí ): - Predaj domácnosti lampy je menej výnosné ako úrad, obchodovaniu s ľuďmi, kancelárske osvetlenie je trikrát vyššia. Avšak, predaj domov zariadenia v roku 2003 v porovnaní s rokom 2002 sa zvýšila o 18%. Počas tohto roka sme podpísali zmluvy na dodávku svietidiel s p'deväť rastlín. Myslím, že to bude trochu nižšie maloobchodné ceny a zvýšiť obrat v roku 2004 Spoločnosť plánuje zvýšiť obrat tiež rozšíriť sieť špecializovaných obchodoch. Naše nové služieb - poľský a taliansky spoločnosti. Spolupracovať s ukrajinských výrobcov je veľmi problematické. Väčšina domácich podnikov sú malé a predovšetkým na základe objednávky, ich rozsah je veľmi obmedzená. Dodávka hotových výrobkov - od troch týždňov, alebo mesiac. Preto, podiel lampy ukrajinskej výroby v našom sortimente nie je viac ako 5%.
ZDROJ: Business

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика