среда, 29 октября 2014 г.

Plus perforácia celej krajiny 2006-11-09 10:08:08

Výstavby a rekonštrukcie.








Plus perforácia celej krajiny
2006-11-09 10:08:08

Najlepšie miesto už "nie" veľké obchodníkov. Chce predať vŕtačku a perforators musieť začať s malými rýchlosť. Napríklad, v práci predajcu dovozca-starší. Obchod prehľad Produktov ponúkaných na trhu, - ručné elektrické náradie pre stavebné a dokončovacie práce: vŕtačky, rotačné, kladivá, brúsky, hoblíky, atď Ročný obrat $ 15-16 miliónov eur (vrátane spotrebného materiálu - viac ako $ 30 miliónov eur), v maloobchodných cenách. Počet subjektov - 10 veľkých spoločností-dovozcovia, jeden z hlavných domáceho výrobcu. Podiel dovozu a domácej výroby - 70% - import, 30% domácich výrobkov (v kvantitatívne vyjadrenie). Pomer predaj - profesionálny nástroj - viac ako 40%, domáci - o 60% (v kvantitatívne vyjadrenie). Štruktúra predaja - dierovačky - 25-30%, vŕtačky - 25-30%, brúsky - 20-25%, ďalší nástroj - 15-20%. Objem trhu v roku 2000 možno nazvať úspešný pre predávajúcich výstavby a opravy mechanického náradia. V minulom roku objem trhu náradie, ako menovitý predajcovia, prekročil $ 15 miliónov eur, čo je približne o 15% viac ako v roku 1999. Trh činnosť-2000 obchodníkov stáť'spojené s tým, že toto je prvý stabilný rok po krízy v rokoch 1998-1999. Stabilný rast tržieb bol zaznamenaný počas celého roka 2000. Tak ako v predchádzajúcich rokoch, na trhu dominovali nástroj cudzieho pôvodu (70% z predaja v kvantitatívne vyjadrenie). Ale obchodníci poukázali na zvyšujúci sa záujem spotrebiteľov na domácich vŕtačky a sander. Napriek tomu, že ukrajinského trhu, ktorý domáci produkt predstavuje slabšie import, významného ukrajinského výrobcu náradie - Simferopole rastlín "Fiolent", viac ako 50% svojich produktov dodávky v zahraničí. Podľa Výboru štátnej štatistike, v minulom roku Ukrajina mal vyvezené náradie pre viac ako $ 4, 6 miliónov eur, čo je takmer trikrát viac ako v roku 1999. Zároveň v 11 mesiacov minulého roka boli dovezené na Ukrajine vŕtačky, perforators, jeden musí a iné dabase-nástroje na vŕtanie v hodnote viac ako $ 6 miliónov eur Rozsah Hoci výrobcovia budú trhu je dosť široký sortiment (aj keď každý má svoj "kôň"), predajcovia sa snažia v predajniach dať najviac predávajú modely. Obchodníci odhadujú, ako predtým, najviac populárne tovaru je vplyv vŕtačky, rotačné kladivá malých a priemerná kapacita, skrutkovače, rôzne brúsky, hoblíky, píly. Predajcovia "rozdelené" predaj a dopĺňa takto: približne 25-30% predaj nástroj (v kvantitatívne vyjadrenie) - dierovačky, 25-30% - vŕtačky, 20-25% - shlifmashiny a 15-20% - iný nástroj. Na to, že obchodníci majú poznamenať, že vysoký dopyt ukrajinských spotrebiteľov, domáce nástroje (asi 60% predaných nástroje sú určené na použitie v každodennom živote). To nie je vzhľadom k zvýšenému túžbu Ukrajincov na domáce činnosti, a skutočnosť, že domácnosti nástroje lacnejšie ako profesionálne. A často, výstavby posádky kúpiť lacné domácnosti nástroj, ale používa ho pre profesionálne účely. Ale sales manažérov z popredných spoločností - predajcovia náradie zdôrazniť, že tento rok kupujúcich sú viac získať profesionálny nástroj. Avšak, predajcovia nemôžu sťažovať predaj Profinstrument - poskytuje, podľa našich odhadov viac ako 70% tržieb. A podľa obchodníkov, minulý rok na Ukrajine profesionálny nástroj ruka bola predaná za $ 12-13 miliónov eur, čo je o 15 až 20% v porovnaní s rokom 1999. Zatiaľ čo na každodenný nástroj dodávateľov pomohol von niečo málo cez 5 miliónov dolárov Úspešný predaj vŕtačky, vŕtačky, a človek musí lietadlá nevylučuje z rozsahu iný nástroj. Predajcovia sa domnievajú, že klient, ktorý prichádza do obchodu, napríklad, pre electrochoc, sa vráti späť tu a kúpiť iný nástroj. Obchodníci na vedomie, že profesionálny nástroj hlavne predáva prostredníctvom špecializovaných centier, a spotrebiteľ na trhu. Predaj Podľa dodávateľa, na Ukrajine moc prechádza na ďalšiu hodnotu reťazca: "výrobca - veľké veľkoobchod kupujúci (extra príplatok - 20%) - veľkoobchod priemer ruky (extra - 15-20%) maloobchod (extra príplatok 25%) - konečný spotrebiteľ ". Ako pravidlo, veľkoobchodníci majú svoje vlastné maloobchodné siete alebo maloobchodnej predajni. Veľkoobchod a maloobchod v spoločnosti, ako "alcest", "ESCO", "Mvo" a niektorí iní, majú svoju vlastnú distribučnú sieť a predajcov v rôznych regiónoch Ukrajiny. Rast objemu trhu neznamená, prudký nárast počtu predajcov. 2000 ukázal, že na trhu je dosť ťažké, "split" medzi niekoľko dovozcovia, ktorí sa chcete nastaviť tón, v obchode po celej Ukrajine. Počas posledných troch rokov počet dovozcov je takmer nezmenené. Napríklad, v Kyjeve, ako predtým, existuje pol tucet high-profil firmy, špecializujúcej sa na predaj elektrických nástrojov zahraničnej (oni "push" a v iných oblastiach krajiny). Hlavné dovozcovia sú schopní predať za rok viac ako 5 tisíc kusov náradie. Pred desiatimi dovozcovia menšie zákonov v hlavných mestách Ukrajiny. Všeobecne platí, že prednosť práci s nástrojom značiek Bosch (Nemecko), Sparky, Eltos (Bulharsko), Rebir, Dauer (Pobaltské Štáty), Black & Decker, DeWalt, Elu (USA), Hilti (Lichtenštajnsko), Makita (Japonsko). Bosch, Black & Decker, Hilti mať reprezentatívne kancelárie na Ukrajine. Časť dovozcov spolupracuje s viacerými výrobcami, ponúka spotrebný tovar z rôznych tried a rôznych cenových skupín. Niektorých významných dovozcov, ktorí predtým špecializovaných výlučne na dovážaný tovar, v roku 2000 začal kompletný sortiment domácich výrobkov, ktoré podpísali obchodné dohody s ukrajinských výrobcov. Ale ak chcete otvoriť špecializovaných predajniach, napríklad, aj nástrojom Simferopole rastlín "Fiolent", kým sa pustil žiadne veľké merchant elektrické náradie. Vo veľkých veľkoobchodníkov prijať tovar spoločnosti middling, že ho v obchodoch a obchodníci na trhu. "Middle" v roku predávať nie viac ako 3 tisíc kusov prístroja. Obchodníci na trhu nemôže pochváliť vysokou predaja, ale jeden obchodník na mesiac schopní predať až 100 jednotiek draino-brúsenie výrobkov. Maloobchodné marže nepresahuje 25%. Odhaduje dovozcovia, časť vŕtačku, perforators a jeden musí dovážať lode. "Úradný" všimnite si, že minulý rok Kyvadlová pádu. Ale to nebolo oveľa menej ako v roku 1999. Nástroj dovezené jazdu, hlavne v bazáre. Podľa vyjadrenia sú obchodníci viac úspešný predaj špecializované veľkoobchodné trhy orientácia budovy. Obchodníci na trhu, ktorí sú ešte stále pred dvoma alebo troma rokmi, si vybral Kyvadlová sám, nie je tak často odchádzajú do zahraničia. Asi 70% predajcov s táckou získať nástroj dovozcovia, veľkoobchodov, ktoré ponúkajú jeho sokoliarov za veľkoobchodné ceny. Okrem tovar zakúpený na oficiálny dovozca, môžete, ak niečo, na opravu podľa oficiálnych zaručiť. "urobil" Obchodníkov za postrádateľný nástroj povinné'povinné okrem predaj elektrického náradia. Ak nástroj predať bez "urobil" nerentabilné. Preferovaný kupujúci jednom obchode kúpiť vŕtačku a vrtákov. Odhady jeho predaja príjmy z predaja "urobil" a náradie sú približne rovnaké. Tento pomer je naozaj, dnes ako v špecializovaných predajniach a obchodných trhoch. Hoci trhy nie sú zriedkavé zásobníky, ktoré sú realizované výlučne dodávky. Ale sú také miesta v bezprostrednej blízkosti "inštrumentálne" podnosy. Podpora predaja, Priamy reklamy. Reklamný nástroj dodávateľov zameraním na propagačné. Asi 70% stredné a malé firmy, radšej cena-listy v podnikaní a špecializované stlačte a v rôznych reklamných médií. Spoločnosť náhle nechajte luxus dáva obrázkové reklamy v prestížnej budove, nábytku, architektonické a obchodných publikácií. Dobré miesto pre reklamu nástroj kapitálu firmy považujú metra. Podľa obchodníkov, reklama na autá elektrických vlakov zo stanice metra, je zvlášť účinné, ak spoločnosť okrem predaja nástroj sa zaoberá aj jeho auto. Prakticky nie je užite si pozornosť obchodníkov, reklama v rozhlase a v TELEVÍZII. Akcií. Vykonávanie rôznych akcií - pomerne bežný spôsob podpora predaja. Predajcovia tvrdia, že v procese kampaň, zisk spoločnosti prakticky neklesá, pretože ceny klesajú nie na celej skupiny produktov, ale len na určitých pozíciách. Pravidlom je, že počas tohto obdobia, zvýšiť objem predaja, ktorý zahŕňa náklady na činnosť. Hoci, držba akcií, predajcovia nie sú tak veľmi dúfam, že sa predať tovar za znížené ceny, ale upriamiť pozornosť na obchodné miesto zákazníkov a udržať si jeho obraz. Napríklad, spoločnosť "alcest" uskutočňuje sa každoročne dve veľké akcie, a niektoré malé. Akcia "Proposta týždňov z" alcest ", týždenné ponúka nástroje na špeciálne ceny, bol trvala rok a pol. Malé firmy si nemôžu dovoliť, aby sa bude konať, pretože to vyžaduje dodatočné náklady. Výstavy. Účasť na špecializovaných výstavách môže dovoliť veľké a stredné firmy. Nie každá firma je pripravený platiť o $ 200-300 na 1 sq. m výstavných priestorov. Niektorí veria, že je vhodnejšie investovať peniaze v reklame v tlači. Predajcovia radšej ako špecializované "inštrumentálne" výstav, stavba, nábytok, zameraný na spracovanie dreva. Tieto sú odvetvia, ktoré sa najviac zaujímajú o rôzne elektrické spotrebiče. Podľa vyjadrenia organizátorov výstav, asi 70-75% účastníkov boli veľké firmy-dovozcami a veľkoobchodníkmi priemer ruky. Výrobcovia nie sú tak často, "Shine" v týchto miestach. Zahraničné spoločnosti trust zákona oficiálni predstavitelia, ako domácich výrobcov buď nemajú peniaze na tieto udalosti, alebo podceňovať účasť na výstavách. Ďalšie služby. Nedávno, na to, aby bod viac zákazníkov, dodávateľov čoraz častejšie sa uchyľujú k takejto služby, ako napríklad prenájom motorového stroja. V Kyjeve je možné mať 10 koľajových bodov. Hoci sa sústrediť výhradne na auto nie je tak veľa. Obchodníci vidieť úspech tomto prípade v úspešnej kombinácii s predajom elektrického náradia. Založený na skúsenostiach existujúcich bicyklov, pri dodaní nástroja v nájomného pre 40-150 UAH. už za pol roka zakúpili nástroj úplne platiť za seba. Ak požičovniach zrozumiteľné a prístupné pre väčšinu bežných zákazníkov, a potom také služby ako technické riešenie na problémy kupujúci si môže dovoliť a "vtip", k dispozícii skôr, odborníci (napríklad stavebné firmy). Výpočet nosné konštrukcie, konzultácie o rôznych technických problémov, atď., našim zákazníkom môžeme ponúknuť len veľké spoločnosti, ako na to je nutné siahnuť na pomoc odborníkov. Poplatky Kabinetu Ministrov " O zmene a doplnení clá na samostatné druhy tovaru," № 16 z 12. 01. 01, nastaviť nasledovné sadzby ciel na electrotool. Prognózy a perspektívy V roku 2001, spotrebiteľský dopyt zostane na úrovni predchádzajúceho roka. Ostré hovada na trhu sa neočakáva. To platí nielen dopyt, ale ceny. Nástroj nebude výrazne klesnúť. A na nástroj možné aj rast ceny až o 20% v porovnaní so začiatkom roku 2000 (dôvodom je zvýšenie cien materiálov a energií). Vo SV'ASCO s tým, že zahraniční výrobcovia sú viac pravdepodobné, že zvýšenie sadzieb, skôr ako znížiť, je možné zvýšenie cien pre niektoré druhy import náradie do 4-7%. Ale môže to ovplyvniť vrecku spotrebiteľa. Najpravdepodobnejšie je, že predajcovia budú znižovať svoje obchodné marže. V roku 2001 predajcovia stále očakávať zvýšený dopyt po profesionálnych nástrojov. Šance sú, že v tomto roku zvýši počet spoločností, ktoré ponúkajú prenájom náradie. Táto služba sa stáva stále viac populárne medzi predávajúcimi, nácviky a cvičenia. Hovorí producent Andrew WIMBERG, Zástupca vedúceho Oddelenia marketingu JSC "Fiolent", Simferopole; výrobca náradie): - Myslím si, že v roku 2001 sa elektrický nástroj trh na Ukrajine bude naberať. Cítime a máme v pláne na zvýšenie produkcie o 30%. Pozoruhodný záujem o naše modely strany zahraničných kupujúcich, takže študujeme trhy vo Východnej Európe a na Blízkom Východe. Ale nezabudnite, o domácich spotrebiteľov. V súčasnosti hlavný dôraz je kladený na našich regionálnych predajcov, ktoré pokrývajú hlavné centrá Ukrajiny. Poskytujú tiež služby nášho nástroja. Ale štát objednávky na náš nástroj máme. Pretože neexistuje žiadne pevné obchody. Sme presvedčení, že je to veľmi drahé činnosti. Hoci v Simferopole sme otvorili svoje obchodné miesto, ale napriek tomu doplnený sortiment nástrojov a "spotrebný materiál" iných výrobcov. Čo povedať predajcovia Alexej SPARROW, sales Manager spoločnosti "Prominstrument" (g Kyjeve; veľkoobchodné a maloobchodné služby merchant náradie): - V minulom roku výrazne mení dopyt spotrebiteľov. Viac a viac zákazníkov radšej kúpiť profesionálny nástroj. Toto je presne ten prípad, keď hovoria, že nie sme tak bohatí, aby sa kúpiť lacný tovar. Hlavným spotrebiteľom náradie dnes sú veľké a stredné stavebné firmy. Vzrástol počet kupujúcich v profesionálny nástroj a zo strany malých stavebných tímy a účastníkov. Ale pre všetkých, ako pred veľkú hodnotu má nástroje. Zákazníci sú viac ochotní získať nástroj v tých obchodníkov, ktoré zaručujú jej ďalšiu údržbu v krátkom čase. Andrei KRAVCHENKO, vedúci obchodného Oddelenia spoločnosti " ESCO", Kyjev; veľkoobchod a maloobchod, náradie): cena dovážaného energie z roka na rok pokles o cca 5-10%. To je najviac pravdepodobné, že v dôsledku vysokej konkurencie na trhu ako prostredníctvom nižšie ceny a výrobcu. Obchodníci sú ochotní obetovať svoje vlastné zisk, aby nedošlo k zvýšeniu ceny za tovar. Všeobecne platí, že situácia na trhu stabilizovala. Ja si myslím, že tri roky tento trh bude aj naďalej atraktívna pre obchodníkov, hoci každý rok na prácu ťažšie. Ale zároveň je príjemné vedomie, že spotrebitelia sa stali viac náročných. On má z čoho vyberať, a peniaze on naozaj chce stráviť múdro. Teraz je ťažké nájsť človeka, ktorý by si kúpili domácich nástrojov pre odbornú činnosť. Na'Viačeslav DOROSHENKO, Riaditeľ Oddelenia marketingu "alcest", Kyjev; veľkoobchod a maloobchod, náradie): - V nasledujúcich rokoch, s stabilná ekonomika, trh Ukrajiny zvýši počet návrhov náradie. Podľa našich pozorovaní, viac aktívny ako v minulom roku, sa bude rozvíjať silu nástrojov trhu v regiónoch. Na regionálnej spotrebiteľov platiť dnes vyzerá oveľa dovozcov. Existujúce veľké veľkoobchodná spoločnosť rozširuje svoj sortiment a predajná sieť, preto s'tam bude noví konkurenti. Spolu s tým sa zvyšuje požiadavky spotrebiteľov na kvalitné náradie, bezpečnosť práce. Takže to, čo o pokojný život obchodníkov nebudete musieť starať. Jurij S., súkromný podnikateľ, predávajúcemu zásobník na kapitálovom trhu, "Mládež": - electrotool, ktoré sa predáva z stánky, dovoz z Poľska. Ísť do Nemecka pre viaceré značky vŕtačky alebo údery, súkromný podnikateľ, samozrejme, je nerentabilné. Poliaci predať všetko, čo chcú. Vzhľadom na skutočnosť, že kupujúci "bite" na nekrútená značky ponúkol mu, napríklad, výkon Bosch výroby v Turecko, Čína, Izrael. Takéto cvičenie môže byť takmer dva krát lacnejšie ako súčasné Bosch. Predávame náradie a príslušenstvo, aby to na štyri roky. Nedávno, predaj klesol. Preto, my nie len predávať, ale aj cvičiť opravy zariadenia. Je to celkom výnosný obchod. Ovplyvňuje nielen to, že napájanie je prerušené, ale nedostatok požadovaného počtu opravy bodov. Firemné služby, ktoré sme pochváliť oficiálny predajcovia, pomerne drahé, a opravovne, že býval v každej domácnosti život, teraz uzavreté
ZDROJ: Business

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика