среда, 29 октября 2014 г.

Nemotorný master 2006-11-09 10:08:46

Výstavby a rekonštrukcie.

Nemotorný master
2006-11-09 10:08:46

Obchodníci predpovedať Rusko číslo marketingu vojen. Na trhu je v blízkosti sýtosť, konkurentov v boji o rozpúšťadlo spotrebiteľa rameno zabitie značiek a plánu propagácie dôkladnejšie ako Generálny štáb - kombinovaných operácie. Ale na pojednávaní v hlavnom trhu stratégie veľkých spoločností, zatiaľ čo malé a stredné podniky, žije podľa rovnakých zákonov a niekedy sa ukazuje, nie menej zaujímavé marketingové ťahy. Pozornosť ", aby Obchodnej štvrti" priťahuje malé spoločnosti, z Jekaterinburgu "Stroyelement". Až s 8 rokmi, to nie je len pevne usadený v ruskom trhu, ale v poslednej dobe odoslané zásielky svojich výrobkov na vývoz do ďaleko v zahraničí - v Nemecku a Slovinsku. To opäť Dejiny stvorenia "Stroyinstrument" rovnako jednoduché ako jeho hlavný výrobok. Snáď len v našej krajine vedci hľadať živobytie pre ich rodiny, ktorí sa mohli zapojiť priemyselná výroba jednoduchých stavebných nástroje: špachtle, perlík a osí. Príbeh marketingu spoločnosti, Irina Medvedeva znie ako firemné legenda, ktorá, ak by nebola pravda, to by sa oplatí myslieť. V roku 1994, troch mladých vedcov zo Strednej vedecký výskumný Ústav metalurgie a materiálov, vyčerpaný besgrove'jamy a nedostatok vyhliadky v ich domácej inštitúcii, štiepané 30 rubľov a urobil veľa špachtle. Som prešiel na implementáciu v jednom z obchodov. Fľaše sa predávajú prekvapivo dobre, mohli by ste robiť viac a viac. Dôvod komodity hladu v maloobchode bol jednoduchý. Ukázalo sa, že od roku 1992, ako zničenie Sovietskeho veľkodistribúciu, SV'prepojenia medzi obchodu a veľké rastliny oslabený tak, že obvyklé tovaru z Novosibirsk a Nižnij Novgorod kraj prestali prichádzať do Jekaterinburgu. A nie len špachtle. Predajcovia sa sťažovali, že nie sú schopní ponúknuť zákazníkom aj jednoduché veci, ako maliarske valčeky, alebo Kolíne nad rýnom. Ich výrobe a začal "Stroyelement". Sortiment zvýšené rôznej veľkosti a konfigurácia nasledujúcich produktov: urobil "kovové stierky s plastová rukoväť,"opýtal, šírka 45 mm, 60, 90, atď. až 200 z. Je to rovnaké ako s "kovové stierky bez rukoväť", potom, fasáda, plastové výstroj alebo metal gear shpatelem. Každý sa používa pre váš typ dokončovacie práce - jeden dub omietky pod maľby, ostatné - živičný pred ktorým linoleuma. A obchodníci radšej nástroje-valčeky na výrobcu, ktorý slúži celý klip veľkostí, tvarov a textúr. Takéto spoločnosti a stal "Stroyelement" je ochotný reagovať na želania tovar vydať samostatné postavenie, hoci v malých množstvách výlučne pre výplne dier v sortimente. Rastlina sa nachádza v prenajatých v ZNO obchod. Keď ho vytvoril veľkoobchod Oddelenie s príručkou tovaru, zloženie a administratívne Oddelenie. Potom "Stroyinstrument" s'tam boli iné dôvody. Pre maliarske valčeky a stierky "Stroyelement" zarobiť, najdôležitejšia vec je dobré obchodné meno. Oni teraz sa miestnej maloobchodnej siete - ".", "Superstroy" alebo "Intercontract". Dokončovacie nástroj pre dodanie a veľké veľkoobchodov, ktoré poskytujú rovnaké predajné alebo hardvér vývojárov, ako "Oblstrojjproekt" alebo PP Brozovskogo. Vlastné vývojári tiež kúpiť valčeky a shpateli v spoločnosti, najväčšie objemy v tejto skupine spotrebiteľov na jeseň na UKS Jekaterinburgu. Náplň miestny trh je malý stroiinstrument.ru môže byť prijaté do vydania nového výrobku: kladivá, sekery, sekery, kladivá a záhradnej techniky. Tieto komodity sú rozložené na rovnaké distribučné kanály, hoci trochu iný spotrebiteľ. Niektoré vzorky týchto výrobkov sa stali reálny trh hity. Vysvetľuje popularitu svojich produktov, heads "Stroyinstrument" muž pár slovami: to je veľmi kvalitatívne a zodpovedá GOST. Jeden zo zakladateľov spoločnosti a jej Generálny Riaditeľ ANDREJ Bessonov hovorí, že jeho politika v oblasti kvality: V čase mojej práce v ZNO bol som skúma rôzne procesy v kovov. V dielni, ktoré sme teraz nájomné, na elektrónového lúča pece roztaví volfrám, molybdén, niób a iné vzácne kovy. A veľa z mojich vedeckých skúseností môžem použiť teraz, dosiahnutie veľkú silu produkty. Teraz, napríklad, sme pour sekera v indukčných peciach. Ak ich výroby sa darí, povie, absolvent Lastega, ťažko sa napadlo ma, že obvyklé osí, môžu byť vykonané v neobvyklým spôsobom. Ale môžeme dosiahnuť, že v tejto výroby s'nové vlastnosti - povedzme, najmä silu. Je potrebné poznamenať, Moskve a veľkoobchodníkov. Výber, s ktorým od dodávateľov uzavrieť zmluvu na dodávku záhrady vidlička, mali mini-štúdium zistiť, ako rastlina používa vysoko kvalitnej ocele. Tieto testy "iskru" (ľahšie iskra, tým vyššie je percento oxidu kovu) zistili, že materiál, "Stroyinstrument" najlepšej kvality - podobné funkcie, nástrojovej ocele. Andrej Bessonov: Dodávateľov, občas sme ponuku nahradiť jeden druh kovu ostatné. V týchto prípadoch som si z police "Marochnik ocelí a zliatin", ktorý používal späť v ZNO a možnosti určiť primeranú náhradu, alebo nie. Áno, naši konkurenti sú na tom vidličky z ocele 20 a ja, ako Metalurgický, a rozhodli sa, že tento materiál je slabé - je potrebné vziať do ocele 45. A Moskovčania sme urobili voľný reklama - má povedal svojim zákazníkom, že sme vidličky z nástrojovej ocele. V "Stroiinstrument.ru" veríme, že tým, že ponúka spotrebiteľovi najvyššiu kvalitu a spoľahlivý výrobok, podnik nemal obmedziť objem predaja. Toto je v kontraste s inými výrobcami nástroj, ruské a Čínske alebo poľský, že povinné'nevyhnutne znížiť cenu svojich produktov na maximum, prekladať ho do kategórie spotrebného materiálu výmena: keď nástroj nemá žiaden okraj, alebo sa rozbije (a deje sa to rýchlo), okamžite ho mať opäť, dobrá cena je nízka. Sadzby "Stroyelement" udržuje približne na rovnakej úrovni, však očakáva, že jej výrobky budú slúžiť celé desaťročia. Irina Medvedev: vychádzame z faktu, že Rusko je veľmi veľký trh. Ak by sme naplniť náš nástroj s veľkou životnosť okolia, bude ho poslať na Sibíri, potom na ďalekom Východe, a tam, pozeral, a Číne. Poplatky za zázrak Záhradné náradie "Stroyelement" uvoľňovanie na tri roky. Na prvý pohľad nie je nič nové v tejto oblasti prísť s nie - na lopatky s pripojením na Internet, zatiaľ čo nikto myslíte, a keď sa nad tým zamyslíte, je to nepravdepodobné, že potrebujete spotrebiteľa. Napriek tomu "Systémové nástroje" dokazuje, marketingu väčšina tradičných vecí, ktoré môžete byť kreatívny. Už pár rokov z celého spektra spoločnosti najviac rýchlo vypredané nezvyčajné leavening agentov (v cene zoznamy podnikov sú označované ako zázrak-piky). V výrobný program zázrak-lopaty s'tam boli tak. Zamestnanci podniku je malé, takže každý pracovník v mysli a v skutočnosti môže mať vplyv na marketingovú stratégiu. Raz zvárač JURIJ Gostyukhin povedal riadenia o nezvyčajné záhradné náradie, že bol vynájdený niektoré Ural vynálezca. Jednoduchá a spoľahlivá konštrukcia tohto prístroja je veľmi zdĺhavé a jednotvárne lekcia - uvoľnenie a kopanie pôdy - v ľahko a fascinujúci proces, ktorý zvládne aj malé deti a starí rodičia. Príbeh zaobchádzať s pozornosť - práca výrobných hál "Stroyinstrument", ako mnohí z ich kolegov z iných Ural rastlín, práca na svojom vlastnom trhu záhrady, a preto môžu testovať svoje produktov z pohľadu spotrebiteľa. Začal učiť, že počas výstavby a kto ju vymyslel. O šesť mesiacov neskôr snahe uspieť - s'zistili, že meno remeselníka Maslak, a jeho duchovným priemyselné spôsob, ako nikto produkuje. Najťažšie vec, ktorú bolo nájsť adresu a telefónne ponúknuť spoluprácu. Pán Maslakov dohodli na prenos "Stroiinstrument.ru" práce, a právo na ich výrobu. Na oplátku, dostáva podiely na Zmluvy - odvody z každého predaného zázrak-lopaty. Najmä na podporu mal nie. Ona hneď začala predávať off "zdravie", a na pomerne vysokú cenu - okolo 600 rubľov Prodigy-vziať lopatu ako záhradníci, nadšencov a tých, ktorí kultiváciu pôdy na pozemku sily príbuzných. Všetky Podpredseda predstavenstva Banky predtým osobne uvoľnite záhrada na pozemku o svojich rodičov, a tam sa mu priniesť tento revolučný produkt, ukazuje, ako ho používať, a teraz starších seba nažive ošetrené posteľ na podpovrchovú technológií a znova a pochváliť susedov, že spin zastavil bolí. Takže všetky môžu v maloobchodnej predajni "Stroyinstrument" je frontu. Ľudia prichádzajú na otváranie a, ako v starých dobrých časoch, zostaviť zoznamy, ktoré určuje dozorca (funguje na dobrovoľnej báze). Pri nočných priniesol 10-15 otvárače, predávajú tých, ktorých prišiel, a zostávajúce pozvaní prísť do 14. 00 - kým Privoz ďalšiu dávku. Úprimne povedané, nemáme naozaj mať čas uspokojiť narastajúci dopyt, hoci predpovedal túto situáciu. Všetky obmedzené výrobné kapacity. Žiadame zváračov ísť v nedeľu, ale hovoria, že majú pracovať na víkendy do vlastnej záhrady, " vysvetľuje Irina Medvedeva. Zázrak-lopatu - výnimka z pravidla. Vo všetkých ostatných prípadoch, nové produkty sú vyvíjané v rámci spoločnosti. Nápady sa kultivuje, a zaoberá sa aj Riaditeľa triumvirát: Andrej Bessonov a jeho pomocníci - Aleksandr Bogorodskoe a ANATOLIJ KHOLMANSKIKH. Takže, Pán Kholmanskikh myšlienkou návrhu na axe, pripomínajúce buď Indickej Tomahawk, stredovekého štátu. Novinka rád Zrelých mužov, ktorí chcú mať dach veľkolepé vec nie je hanba ukázať hosťom a tiež strom sa môže znížiť. Irina Medvedev: Jeden z posledných ukazuje, kde sme sa zúčastnili, preskúmal delegácia z regionálnej vlády pod vedením Guvernéra Rossel. Ministri doslova narazil do mňa: predaj svojich osí! Každý ruky na petrorubles účet, a ja som sa vzdať, potom sa nie. Tieto osi a zázrak-leavening zástupcov zainteresovaných v zahraničných kupcov. Prvá strana už odoslané prostredníctvom Moskva predajcu "Stroyinstrument", LLC "agro-Impex". Spoločnosť neočakáva, že v zahraničí bude ísť niektoré značný objem - stále pre Európanov táto položka predovšetkým exotické, ale nie je predmetom hmotnosť dopyt. Okrem preniknúť do vysoko konkurenčného Európskeho trhu, nástroja bez multi-milión dolár reklamných rozpočtov je nemožné. Irina Medvedev povedal, že je to oveľa jednoduchšie zvýšiť predaj na domácom trhu, vyhľadanie dodávateľov lacných surovín a zníženie predajnej ceny výrobkov: sme, napríklad, najlacnejšie v Rusku dláta a dláta. Začali sme robiť, keď pred dvoma rokmi sme v oblasti našli spoločnosť, ktorá sa dlho zostala vklady z nástrojovej ocele - nechali ísť surovín na takmer nič. Úzky kontakt s tovarom obchody viedlo k tomu, že spoločnosť začala vyrábať obchodovanie je skratka pre Tapetu. Ruské spoločnosti sa špecializuje na corroborative-kúpeľne, neprodukujú je príliš malá potreba našich obchodoch. Pred Tapety vystavené v nemeckom stojí. Teraz zo zahraničia na Urale, nie je ich dovozu - "Stroyelement" pevne sa tento kompaktný nika. Ďalším dôvodom pre príchod nových výrobkov - inovácie konkurentov, nájsť na pultoch. VLADIMÍR Mehontsev, hlavný inžinier: Ísť do akéhokoľvek "." alebo "Nástroje". Pozrite si časť dobrá vec, bez ohľadu na to, kde sa vyrába v Rusku, Nemecku, Anglicku a v Číne. Akonáhle začnete myslieť na naše zariadenia na výrobu niečo podobné. Aby spoločnosť veľké množstvo. Samozrejme, metalcutting vybavenie, ktoré nie sú úplne nový (starý stroj bol prepustený späť v roku 1961, posledný - Chinese - v roku 1992 ), ale to je podporované v účinného stave. Vladimír Mehontsev len sťažuje, že je čoraz ťažšie získať kontrolu zariadenia v niektorých stroje, ukončené, ako plastavtomatik kde plastové rukoväte na náradie. Hlavný inžinier verí, že 10-15 rokov strojov "Stroyinstrument" budú schopní pracovať bez aktualizáciu, potom náklady na opravy a údržbu prekročí kritickú hodnotu. Ak chcete aktualizovať technologický Park plánu prostredníctvom nákupu použitých zariadení - rovnaký Čínsky, napríklad. Nový jednoducho nie je dosť peňazí. Vyhovoval nám veľmi lacný stroje - o $ 20 tisíc, na úver alebo leasing schémy predat, vysvetľuje Pán Mehontsev. &Quot;live" peniaze na podnikanie sa kúpiť niečo, bez čoho nie. V minulom roku viac ako 400-tisíc rubľov kúpil prášok lakovacej linke. Teraz # 1 cieľom je pohybovať v jednom obchode všetky zariadenia na výrobu maliarske valčeky. Medzitým, podložky cast v obchode, na Elizabeth pena vankúše vyrobené na druhom poschodí z prenajatých obchod CNM, konzoly robiť v obchode vedľa, a priniesol na jednom mieste a neprišli do finálneho výrobku. Manažment spoločnosti verí, že sa zmieriť s nákladov na prepravu a koordináciu práce jednotlivých oddelení nie je možné. Hoci teraz, "Stroyelement" pracovať efektívnejšie, než jeho konkurenti. Podľa Andrey Bessonov, priemerný ročný počet pracovníkov v 150 osôb (v lete, keď sa výrazne zvýšil objem výroby stavebného a záhradného náradia, workshopy nie sú až 200 zamestnancov), objem predaja podniku sa robí asi 3 milióny rubľov JSC "media" z obce Arena regióne Nižnij Novgorod, Ktorý produkuje rovnakom rozsahu, že Jekaterinburgu spoločnosti, za mesiac predáva 8 miliónov rubľov keď zamestnanci 700 ľudí. A to aj napriek tomu, že "Stroyelement" má platiť mzdy, ktorá zodpovedá úrovni z Jekaterinburgu trhu. Pracovník dostane v priemere 6-7 tisíc a väčšina kvalifikovaná na 10 tisíc V 1998-2000 výroba a predaj zdvojnásobil každý rok, rast má teraz spomalil na 25-30%. Mena sortiment matice Dva a pol rokmi príručka "Stroyinstrument" rozhodol, že predaj by sa mal zvýšiť nielen rozšíriť sortiment, ale aj vzhľadom na regionálnej expanzie. Po prvé, predajca siete bol vytvorený na osobné SV'komunikácia: ak niekto príbuzný alebo priateľ sedí asi niekde v Omsk - prečo nie skúsiť predať špachtle a valčeky? Prvý nerezidentských predajcu stal PP ZINY'S v Omsk. On je časť Irina Medvedev hovory druhé najväčšie po Jekaterinburgu. "Stroyinstrument" lode produktov v realizácii, a POPOLUDNÍ ziny's vedúcim obchodu v celom regióne. Spoločnosť má delegované jeho autoritu na dobytie celej Sibíri, ale podnikateľ nechce rásť do šírky a najať nových ľudí: predaj objemy poskytnutých troch dôstojníkov, veľmi radi sa s ním. Táto situácia je veľmi typická predajcov - sa skôr alebo neskôr príde na úroveň príjmov vyššie, ktoré sú nárast nechce. Napríklad, v minulosti tovaru výrobcu v Jekaterinburgu Ufa obchodované PE ZLOBIN. Keď "Stroyelement" ho požiadal, aby sa stali oficiálnym zástupcom a rozvíjať obchod na celom Bashkiria, povedal, ", že takéto bolesti hlavy mu absolútne k ničomu": má kontajner na trhu, on je tam v pokoji predáva, a dosť. Avšak, ponúkol kontakt Ufimski JSC "Polimerbyt", ktorá dodáva Baškirsko dekorácie z Jekaterinburgu factory "Polymér": farby, tmely, penetrácia. Aliancia "Polimerstroj" a "Stroyinstrument" ukázal ako veľmi úspešný. Bashkir veľkoobchod kupujúci ekaterinburgski dokončovacie materiály vziať a súvisiace produkty - rožky a špachtle. Preto, Irina Medvedev sa domnieva, spolupráca s inými mestami sú veľkoobchodníci dokončovacie materiály a nástroje, ako jeden z hlavných smerov predajnej politike. Ako partneri môžu pôsobiť nielen predajcov, ale výrobcovia. Povedať, "Stroyelement" rokuje s rastlinami, ktoré produkujú maľovať štetcom a kefkou. Toto je článok, ktorý stavitelia si spolu s valčekmi a stierky, tak prečo nie im ponúknuť úplný sortiment matrix? Ale "Stroyelement" zahrnúť do ich ceny, štetce a kefy tieto rastliny. Ako cross-obchodné zastúpenie už vytvorený s Velkovska kthemecache factory, Novosibirsk "vedľa neho akori", "Bieloruský kefa", Nižnij Novgorod Stedelijk rastlín. Podiel produktov vyrábaných inými podnikmi v predaji "Stroyinstrument" predstavuje približne 20%. Teraz v oblasti predáva za približne 50% z produktov spoločnosti, druhá polovica ide do regiónov a vyvážané do Bieloruska a Kazachstanu. Najúčinnejší spôsob, ako podporovať spoločnosti, vedúcich pracovníkov, myslíte, že účasť na výstavách doma a preč. Na priame reklamné prostriedky nie sú dostačujúce, a nie vždy to vedie k zvýšeniu predaja. A výstava je takmer vždy podpísané zmluvy s novými zmluvnými stranami, - hovorí Irina Medvedeva. - Zvýšiť deň zázrak lopata 80 krát, ukážeme, ako ich používame, a nových klientov dovolenky s aplikáciami v Oddelení predaja. Veľmi nádejný naozaj myslíte, že v spoločnosti podporovať vlastné webové stránky. Na podporu predaja prostredníctvom Internetu, žiadne kupujúci, ktorý predložil žiadosť v podnikovej online obchod, ktorý ponúka zľavu 1%. Na ceste, lokalita pomáha podporovať novú značku - "Trina", ktorý už prešiel registrácie a podľa spoločnosti, sa čoskoro stane na celoštátnej úrovni.
ZDROJ: Obchodné štvrťroku

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика