среда, 29 октября 2014 г.

High-tech z Ukrajiny: metasklad na fenomén 2006-11-17 13:59:01

Výstavby a rekonštrukcie.

High-tech z Ukrajiny: metasklad na fenomén
2006-11-17 13:59:01

Dnes domáceho architekta ťažké: on je v zlomovom bode vývoja. Na prelome sumarizuje, a všetko sa zdalo dokonalé, prestane slúžiť nielen stratégiu, ale aj každodenné úlohy. Architektúra nedostatok vyhliadky, s ktorou má stáť'súvisiace udalosti by mohli byť posudzované, ako aj úspechy z minulých epoch. Emócie, až kým kryt príde zajtra s penitential kocovina o hi-tech. Ako technológie vyvinula, inžinierstva, architektúry postupne nahradené estetické, prináša na konci XX storočia tento proces až do bodu absurditu pri zrode takéhoto výrobku je vysoká-tech má obrovské ambície pri tvorbe umeleckých obrazov a používa systém príznaky, ktoré tvrdia, že univerzálnosť. Čo spôsobilo zvýšený záujem, aby India, nie je viac ako 30 rokov na Západe? A konečne prišli? ČO JE TO? Pojem "hi-tech" odkazuje na "dáždnik" definície,'doucin heterogénny fenomén, ktorý je spoločný pre o'ich jednoty na akomkoľvek základe, alebo ich proti niečomu. V tomto prípade: použitie v procese architektonickej tvorby z posledných úspechov ("vysoká") technológií. Hi-tech pokračuje storočie kázeň, "technologický optimizmus", formovaní cieľov a definovanie úloh k dosiahnutiu všeobecného Raj s technického pokroku. Optimizmus high-tech stand'je pozícia je umiestnený v spĺňajúce náročné požiadavky priemyslu a skladov jeho založenia na zavádzanie nových technológií s cieľom získať v konečnom dôsledku zisk novej výstavby. V gradostroi otázok koncepčného a miestnej úrovni v podstate uzavreté na niektorých školách v budúcnosti tým, že im poskytuje nové a nové príkazy. Technické a ekonomické aspekty high-tech opäť zakryť jeho umelecké zložky. Jeho štylistické charakteristiky za idealization stroj, pričom zdôraznila, expresívne možnosti najnovších technológií, materiálov a konštrukcií, pričom zdôraznila, pracovné predmety a technologických zariadení. Orientovaný na stroj estetické, high-tech nájsť ich riešenie nie je absolútne dialóg s spotrebiteľovi (ako protiklad k postmodernizmu), UAI'Yasuyuki posledný cez z pressingovat inzercie jej úplne dokončený bez účasti produktu. Avšak, na rozdiel od priemyselných výrobkov, korigovať a aktualizovať v súlade s a pod vplyvom Cohn'životné prostredie, architektúra high-tech rozvíja svoje nezávislé informačné pole, ktoré ignoruje názor spotrebiteľov a odborníkov, epitouch chute našich súčasníkov. Hi-tech nesie základe mužský princíp, s uplatnením sa v mestskom prostredí a v historickom čase jeho ľahostajný nezávislosť a pressingovat tlak, hraničí na aroganciu. Zníženie technické nápad rank Všeobecnej zásady, hi-tech odmieta a sociálne funkcie architektúry, nie starostlivosť o rozhodnutie komplexnosť prostredia, ktoré tvoria jej unsystematic. Technológie sú iba nástrojom na riešenie problémov, a dirigent nápady, estetika, India dostane zmenší Tokio tvorivé zameraním na šetrenie energie a zdrojov. POZADIE východiskovým Bodom vo vývoji "technická" smer v architektúre by mali byť považované za obdobie Prvej priemyselnej revolúcie, keď s'tam boli také inovatívne štruktúry, ako tzv. Crystal Palace - pavilóne sídliska na svetovej výstave v Londýne v roku 1851 na výkon záhradník J.. Paxton, technické veža - ložisko horských most - výstavy v Paríži výstava 1889 inžinier, Eiffelova, mnoho most prechody v Európe a Amerike z na konci XIX storočia. Počas druhej polovice XIX storočia, postavený obrovský počet zariadení, kde vedúcim motívom je skleníkový sklo-kov galéria. To - stanice, obchodné domy, výstavné haly: galéria stroje a obchodných domov v Paríži, Crystal Palace v Kodani, Department store TCA v Berlíne, stanice Paddington v Londýne a mnoho ďalších. Hlavným cieľom dizajnéra bolo prekvapenie, každú cenu je najnovšia forma, originálny design, veľkosť alebo rýchlosť výstavby. Všetky štruktúry by mali byť vhodné pre osoby, aby sa stala jeho oblečenie, nástroje, stroj. Potom prečo architektúry byť umenie? Dom "stroj pre bývanie,", dom-obce, moderný vývoj govardovskii utópia "garden city" vo forme neslávne "spacie" mesto. Tieto a mnohé ďalšie inovatívne nápady, ktoré XX storočia postupne a vytrvalo pripravili cestu pre konečnú fázu - high-tech. Prielom vyrobené v 1940-tych rokoch kvôli vojenskej nevyhnutnosti, podľa zotrvačnosti prinieslo výsledky. Tieto trendy v 1950-1960-s boli v budovách, ktoré je Saarinen, L. Mies van der rohe získalo, B. Hoff, P.-L Nervy, K. Tang a mnoho ďalších majstrov. Comp'počítača "revolúcie" 70. stanoviť nové úlohy pred architektov. Hlavné "revolučné" bill gates predpokladá, že v blízkej budúcnosti sa svet neustále zvyšuje rýchlosť, a architektúry bol reagovať na globálne zmeny. ZAČIATOK VO svete bude pohybu, globálne informačné siete, rastúcu dynamiku života hi-tech sa zaväzuje v súlade s dobou, v ktorom vyjadrili dlhoročný sen človeka je kombináciou času a priestoru. Ako výsledok vidíme: veda a náboženstvo, racionálne a mystické, komunikovať, vytvárať nové formy umenia, ktoré je chápané ako niečo stáť'je spojená s technikou. Iluzórne, unreal koexistovať s pragmatickými primitívne a naturalizmu. Reči high-tech univerzálny, stál v druhom skupiny a stand'spojené s funkčné-typologické smer toku. PRIEMYSELNÉ HI-TECH V tomto smere štýle špičkové technológie postavené na široké použitie priemyselné prvky, symbolické schválenie priemyselné témy, prostredníctvom umeleckých a kultovým údaje reči, odvodené z obrázkov promarktika - továrne, elektrárne, tepelné stanice, sklady, sklady, atď Pre tento štýl charakterizuje aj extrémnu jednoduchosť riešenia, allegoric zväzky, konštruktívne nahota formy, vykonávať spolu fasádne prvky komunikácie (schodištia, výťahy, atď.,), mpopoma konštrukčné prvky. "GEOMETRICKÉ" HI-TECH, Borisov v 1960-tych rokov tvrdila, že vo SV'ASCO s posilnením materiál konštrukcie, ktoré pracujú v napätí, stále tenšia a ľahšia z dôvodu nedostatku základné obmedzenia pracovať v kompresia štruktúr. Teda na záver: je potrebné usilovať sa o štruktúr, pracuje hlavne v ťahu. Tradičné schémy, keď nosné konštrukcie objektu sú spáchané v jednom bode podpory, je symbol-anachronism staré tektonika, kde stavebné práce na kompresiu, tektonika pridelené, a vydal sa navzájom stavebné prvky. Papier factory "RM 11" v Rakúsko - symbol nového tektonika, kde stavebné práce najmä v napätie ako budova má zložitú geometriu. V našich dní natiahnuté dizajn bol pomerne rozšírený: flexibilné prvky a visí obklady stien, kazetových a pevnosť konštrukcie, drôtené pletivo, membrány prekrývajú. Pozornosť inžinierov a architektov, priťahuje k m'shell - špeciálne triedy priestorových konštrukcií, vyrobené z materiálov s vysokou pevnosťou v ťahu, ktoré sú vytvorené dvoma spôsobmi: mechanické a pneumatické. Prvá metóda vedie k vytvoreniu stan stavieb, druhý - air nafukovacie a vozduhonosnye. Výsledkom je sám "non-tradičné geometrie" zariadenia na XX storočia sa stal tradičné. Futuristické HIGH-TECH predchodca tento trend by sa mali hľadať v ruskej konštruktivizmu: Tower III medzinárodné Storočia Tatlin, nápady, "živá architektúra" building "Leningrad Pravdu," a pam'pamätník Krištofa Kolumba K. Melnikov obsahujú myšlienku stavby s rotačnou zväzky. A nie je utópia P. Solera a I. Friedman nebol, ktorý vznikol pod vplyvom fantastické projektu "plávajúce city" G. Krutikova - prototyp modernej vesmírnej stanici v tvare valca s plug-lietanie súkromné kajuty a verejné priestory, nachádza sa v základnej časti? Myšlienka flexibilita, dynamika, rast, prispôsobenie veľká rôznych tvorivé krédo autora obsiahnuté v projektoch o'Spojených z rovnakého princípu, ktorý bol nazývaný "clip-on". On je samostatné navrhovanie nosnú konštrukciu - druh police s všetky inžinierske a energetické komunikácie, určené pre dlhú životnosť a je plný Autonómnych buniek. Tento princíp sa stali základom systému, "plug-in city", vyvinutý v I960, anglická skupina Archigram. Bionic HI-TECH VO svete vzájomne závislé, nie veci a javy, ktoré by neboli PAE'pripojené priamo alebo nepriamo, medzi sebou, nie sú nepriechodné bar' " medzi živej a neživej prírody, existujú zákony, ktoré o'zjednotiť celý svet do jedného celku a vytvoriť o'cieľ potreba použitia umelo vytvorené systémy zákonov a zásad životných prírody a jej štruktúry. Biologický vzťah človeka a prírody. Posol organickej architektúry Antonio Gaudi, ktoré otvárajú príležitosti pre organickej forme v stavebníctve. V období rozkvetu umenia Gaudi, s odvolaním sa na vyjadrenia nemeckých a Rakúskych architektov Semper Vildega, Bauer vykonávané pod alias niektorých Tr. Yu-P "článok" Darwin je Teória v stavebníctve art "(1900. ), ktorý potvrdzuje, vzor platnosti evolučnej teórie v architektúre. Ako výsledok, architektúry v neskorých 40-tych rokoch'objavil formy, ktoré produkujú konštrukčný systém voľne žijúcich živočíchov. Využívanie štrukturálnych systémov prírody vydláždil cestu pre ostatné oblasti architektonická bionika. VIRTUÁLNE HIGH-TECH Významnú úlohu v roku 1990. hral rýchly zásah do súkromia comp'počítačové technológie, ktorá sa začala virtuálne smer high-tech. Dlhodobé účinky tohto "m'buď technickej revolúcie,", viac ako prevrat, je ťažké predpovedať,. Budúce Vyhliadky high-tech možno znížiť počet pozícií: 1. Riešenie problémov úspory energie v budovách, sú schopné produkovať alebo ukladanie energie. V USA, napríklad, nové metódy izolácie "dať" 40% viac energie ako všetky Amerického ropného priemyslu. Viac a viac'je domy, sebestačný teplé, Nemecko. Plánuje sa, že do roku 2020 podiel na takéto bývanie budú v tejto krajine 15%. Úspora energie má vplyv na tvorbu štruktúry. 2. Riešenia dynamických problémov architektúry. Každý deň zvyšuje potreba používať mobilné budov, panelových budov. Pomocou princípy situačného transformácie zariadení - stlačením otázku budúcnosti. 3. Rozhodnutie futurological problémy. Odvtedy, ako rozvoj komunikačných technológií viedlo k globalizácia hospodárskeho a kultúrneho života, žiadne horizontálne hranice začal vytrácať. Neboli sme astronauti na " loď Zem "? Máme problém zvislý vzlet? Pre úplné rúškom tajomstva rokov zostal ako vedecké a technické vynálezy a dizajnu priestoru vozidiel, orbitálne stanice a dokonca plánovala osady na mesiaci. A to je v tomto odvetví umenia je jedinečná príležitosť rozšíriť tradičné hranice povolania. Správny spôsob, ako obmedziť moderné omnivorous techniky v architektúre, vo Všeobecnosti platí, že mu zóny technologický prielom v budúcnosti.
ZDROJ: A. S...

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика