среда, 29 октября 2014 г.

Moc nástroj trhu: stratégie a taktiky 2006-10-27 18:09:22

Výstavby a rekonštrukcie.

Moc nástroj trhu: stratégie a taktiky
2006-10-27 18:09:22


Rast výstavby v Ukrajine odborníci odhadujú inak, ale v každom prípade, tento proces nie je na mieste, a preto požiadavky na intenzitu a kvalitu výkonu v priebehu času sa stala čoraz zložitejšie. Bez modernej a vysoko výkonné náradie je kompletné dnes nie jednej budove alebo aj obyčajné bývanie opravy. Preto pozornosť spotrebiteľov na týchto výrobkov je neustále rastúcim predstavila nové nároky na úroveň funkčnosti, spoľahlivosti a prevádzkové vlastnosti výrobkov. ŠTRUKTÚRA V roku 2003, predaj elektrických nástrojov na Ukrajine sa zvýšil o rôznych odhadov, 20-35%. Tieto výsledky väčšina expertov odhaduje, ako veľmi pozitívne, vzhľadom na nedostatok posledných tzv. "stavba storočia", a má aj zvýšený Euro. Hlavným výrobcom elektrického náradia sú Európsky pôvod, takže mnohí predajcovia boli nútené v minulom roku zvýšiť ceny o 8-10%, aj keď takáto "manéver", je pravda, to nie je prakticky ovplyvniť situáciu s predajný. V pomere trh ponúka žiadne špeciálne nastali zmeny. Uvoľnenie z ukrajinského náradie a predtým, ktorí sa angažujú v krajine je jediným výrobcom - rastlina "Fiolent (, Simferopole). Jej produkty nie líšia predovšetkým široký sortiment, ale to priťahuje celkom rozumnú cenu, preto, nájde spotrebiteľov, nie len v našej krajine, ale aj medzi jeho najbližšími susedmi, najmä v Rusku (väčšinu domácich nástroj na export). Ale aj napriek skutočnosti, že ukrajinčina tovar lacnejšie dovoz, trh je 80-85% patrí do Európskych výrobcov. Dodávatelia dovážaných výrobkov sú hlavne Nemecko, veľká BRITÁNIA, Taliansko, Bulharsko, Švajčiarsko, Rusko, USA, Japonsko, Čína a iné v súčasnosti na Ukrajine predstavuje asi dve desiatky značiek, odborných a spotrebiteľských ručné elektrické náradie. V segmente profesionálnych nástrojov nesporným lídrom stále je výroba firmy Bosch, ktorý zaberá viac ako 30% trhu. Okrem toho, najvyššiu pozitívnu dynamiku minulého roka bol rozlíšiť značiek ako AEG, DeWalt, Hilti, Metabo a Makita. Ako pre segment "domáce náradie, rozdelenie rolí je nasledovný: popredných výrobcov zatienená, a vodcovia sú výrobky Black & Decker, DWT, Einhel, Kenzo, Klaus, Skil a Sparky. Aktívne, aby ich cesta do ukrajinského trhu, a ruských výrobcov ("Rytmus", "Bajkal" a iné ) Ale nie všetky nástroje, ktoré sú dovezené právne, zdvihol problém "šedý" na trhu. Jeho objem sa odhaduje na rôznych operátorov, je celkom zrejmý a pohybuje sa v rozmedzí od 20 do 50%. Z času na čas tam je náhly vznik a zánik niektorých málo známych obchodníkov-začiatočníkov, ktoré ponúkajú ruských spotrebiteľov nástroje, najmä z Ázijského pôvodu (spravidla spotrebiteľa triedy) za nízke ceny a s primeranou kvalitou. Bohužiaľ, podiel nelegálnych náradie na trhu neklesá. Treba poznamenať, že vyvolávajú nepríjemné situácie, spotrebiteľov, ktoré, aj napriek nízkej kvality a nedostatok služieb, stále kúpiť pochybné produkty. Čo ovplyvňuje kvalitu vykonaných prác a zaznamenané zmätok na situáciu na trhu, sa komplikuje podnikanie nielen pre obchodníkov, "priemerný", ale úprimný renomovaných firiem s ei'jamy a skúsenosti. ROZSAH A JEHO "OBĽÚBENÉ" Vzhľadom na import ukrajinských spotrebiteľov môžete kúpiť dnes takmer akýkoľvek nástroj z tých, ktoré ponúka vo väčšine krajín Európy a sveta - pracovné (priemyselné), semi-profesionálne spotrebiteľa, a tiež všetky potrebné veci. A to aj napriek skutočnosti, že táto klasifikácia je skôr podmienené (jasné hranice medzi týmito skupinami tovar, ktorý nie je), vedúci predaja je profesionálny nástroj, ktorý vlastní približne 60% trhu produktov. V tomto segmente, najvyššie dopyt dierovačky a multi-Foradori, chipping kladivá, uhlové brúsky, teplovzdušné pištole, nože, atď populárne domáce nástroje, môžete zvýrazniť vplyv vŕtačky, rotačné, kladivá, hoblíky. Nedávno vážne tendencia k rastu dopytu pre pohodlné a ekonomické akumulátorové náradie. A ak skoršie hlavným odberateľom týchto produktov, dosiahol kolektory nábytok (ktoré nákup ošípaných rôzne vŕtačky), dnes bezdrôtové modely sú aktívne získavanie profesionálnych tvorcov a obvyklých občanov na rôznych domácich potrieb. Preto celú škálu sieťové nástroje postupne prenáša do triedy batérie. Posledná položka už má doplňovaný také dôležité veci, ako je kladivo vŕtanie, príklepové vŕtačky, kotúčové píly, prípravok píla, nožnice, a tak ďalej, Medzi inými trendy obsahovať viac ťažké delenie nástroj v rámci sortimentu tej istej ochrannej známky. Mnoho výrobcov rozdeliť svoj sortiment na viac tried, s rôznymi funkčné možnosti, oblasti aplikácií, ceny a skupiny spotrebiteľov (pre rýchlu orientáciu kupujúci tovar z rôznych tried, spravidla vykonávajú v rôznych farbách). Každá značka má svoju distribúciu a jeho najobľúbenejších modelov z väčšiny základných nástrojov pre krátkodobé použitie v odborných materiálov, určené pre non-výkon v najtvrdších podmienkach. Veľmi dôležitým bodom je potrebné zaradiť a výber toaletné potreby. Dnes je spotrebiteľom, je nepravdepodobné, že sa vysvetliť, že potrebný funkcie prístroja je možné len s vhodným príslušenstvom a ďalšie potreby. Profesionálny nástroj vyvíja v smere zvyšovania jeho kvality, výkonnosti a ergonómiu. A už dnes nahradiť tradičné modely nové, ľahšie a pokročilý dizajn: s anti-vibračná rukoväte, axiálnej polohe motora, elektronické zámky, atď. Podľa odborníkov, pre profesionálneho používateľa teraz zásadne dôležité dve veci - celú škálu nástrojov a kvalifikované poradenstvo predávajúceho. A tu treba poznamenať, že, bohužiaľ, ešte aj vyhody len vedieť niekoľko základných a najpopulárnejších modelov, ktoré nemajú ani potuchy o špecializovaný nástroj. SPOTREBITEĽA: PRINCÍPY výberu hlavná časť kupujúcich profesionálne náradie a staršie sú firemní klienti: veľké a malé stavebné firmy, opravy tímy, atď Na ich podielu, v závislosti na trhové odhady, viac ako polovica všetkých zákazníkov. Treba tiež poznamenať, že v poslednej dobe rastúci dopyt po profesionálnych nástrojov pozorovaný nielen v stavebníctve, ale aj v iných priemyselných odvetviach - metalurgiu, strojárstvo stavebného a automobilového priemyslu, spracovanie dreva, atď., Okrem toho, nástroje pre priemyselné použitie, sú dnes aktívne používa podniky pôsobiace v oblasti výroby nábytku a stolárske výrobky, ako aj tých, ktorí vykonávať rôzne inštalačné práce (napríklad, montáž zabezpečovacie systémy a zariadenia, zabezpečovacie systémy, káblová televízia, comp'počítačové siete a iné ) Ako pre súkromných spotrebiteľov, vo všeobecnosti sa dávajú prednosť menej funkčné a lacnejšie domáce nástroje, však, niektorí predajcovia zaznamenali za posledný rok, prudký nárast počtu akvizícií a drahé profesionálne nástroje, ktoré s najväčšou pravdepodobnosťou, sa používa pre rôzne potreby domácností. Ale napriek tomu, že kľúčové pomer medzi maloobchod a veľkoobchod obchod sa nemení s časom - veľkoobchod za viac sľubné a rast vážne pred maloobchod. Je to spôsobené v prvom rade, špecifiká trhu - v súčasnosti je hlavným väčšinu kupujúcich sú komerčné a štátnych štruktúr, ktoré majú väčšie finančné prostriedky v porovnaní so súkromným spotrebiteľom. Pri pohľade na geografiu spotreba energie nástroje, vyzerá to celkom tradičné - väčšina z predaja sú na región hlavného mesta a hlavných regionálnych centier (Kyjev, Dnepropetrovsk, Doneck, Charkov, Záporožie, Ľvov, Odesa, Poltava a iné ) Zmeny v komoditná štruktúra trhu a základné tendencie jeho vývoja, väčšina odborníkov-kompatibilita'odkazy s spotrebiteľské vzdelávanie, ktoré sa vzťahuje tak na výber a vlastníctvo náradie. Bohužiaľ, domáce kupujúci nie vždy vedia, jemnosti špecifických technológií, kým tam vlastnej skúsenosti. Avšak, skúsenosti zvyčajne začína s nákupom lacnejších zariadení, ktoré často spôsobuje vyhodené peniaze. Na hospodársky výsledok kúpu nie vždy stáť'je spojená s nízke počiatočné náklady. Nie skutočnosť, že sa zakúpiť lacno bude lacnejšie v prevádzke. Koniec koncov, je potrebné zvážiť, nie hodnota nástroja, a "náklady na vlastníctvo", berúc do úvahy nielen cenu, ale aj plnenie, náklady na údržbu a život. Mnohí lídri sa obávajú, že k dôvere svojich zamestnancov drahé a kvalitné náradie, citovať nedostatočná kvalifikácia exekútoroch a riziko zlyhaniu zariadenia. Avšak, dobrý nástroj, nevyžaduje špeciálnu prípravu pred použitím rovnakých dodávateľov sami často sprevádza ich produkty, špeciálne vzdelávacie programy. Cena elektrické nástroje, predovšetkým určuje jeho vlastnosti: funkčnosť, spoľahlivosť, právo na nástroje, a tak ďalej, Takže výber produktov za najnižšie ceny za následok len negatívne dôsledky v podobe nízkej kvality práce, ako aj dodatočné náklady na opravy alebo kúpu nového zariadenia. Veľa sa, samozrejme, závisí od prevádzkových podmienok a zvyklostí. 1/1 prax ukazuje, že situácie sú rôzne, takže dosť často, napríklad, stavebné práce sa vykonáva nepretržite a v každom počasí. Lacné nástroj nikdy nebudú schopní pracovať dlho a bezproblémovú na otvorenom teréne v zlom počasí. Po mesiaci je povinné'zlyhá a stáva nevhodné na použitie. Nezabudnite, že ako vysoko sa používajú najmä o budovanie'objekt nástroj, závisí od toho, spoľahlivosť a dlhú životnosť budovy. Kvalitu prístroja a zhody konkrétny typ výrobku špecifické oblasti použitia sú hlavné kritériá voľbou pre akékoľvek závažné konštrukcie a výroby spoločnosti, alebo dokonca opraviť tím. PREDAJ Popredných prevádzkovateľov trhu náradie použiť všetky systémy predaja. Veľké spoločnosti-lídri neustále rozširuje jeho predajnej siete, predajcov, kancelárií, pridružené spoločnosti, byť schopný pokryť veľa území krajiny. Do tejto skupiny by mali obsahovať takéto štruktúry ako "Robert Bosch", "alcest", "Budpostach, Komservis", "ESCO", "NTT" a iné, čo sú na popredných dovozcov, alebo najväčších obchodných spoločností (alebo oboje zároveň). V regiónoch sa vyvíjajú dobre a obchodných podnikov miestneho pôvodu, takže v každej regionálne centrum existuje niekoľko regionálnych lídrov. Medzi nimi najvýraznejšie: "Hansa", "Tool-Centrum" a "Majster" (Dnepropetrovsk), "Elmar" (Poltava), "Bašta" (Odesa), "Dneprokoks" (Záporožie), "Gryphon" (Ľvov) a i. v minulom roku spojené predaj náradie a výstavba supermarketov, ktoré, podľa odborníkov, dal veľmi dobrý výsledok. A ak sa už v maloobchode (na trhu alebo v obchode) súkromný vlastník by náhodou nie kúpiť to, čo skutočne potrebujete, je nástroj nižší výkon, bez potrebné funkcie, záruky atď., dnes ako kupujúci sprevádzať kvalifikovanej poradenskej podpory. Ale, bohužiaľ, nie všetci prevádzkovatelia dodržiavali nasledovné zásady rozluky, v ktorých domácnosti nástroj je lepšie predať v obchode supermarket reťazca a odborných predajcov. Preto, často je paradoxné situácie, keď, napríklad, niektoré obchodné spoločnosti ako dať do budovy, supermarkety špecializované ťažké stroje (napríklad stavebné vŕtačiek a jackhammers s hmotnosťou 10 kg), čo je absolútne k ničomu, pre priemerného spotrebiteľa. Ale takéto "rast choroby", odhady veľký trh špecialistov, nevyhnutne sa uskutoční a bude sa dať všetko na svojom mieste. Ako spôsoby, ako prilákať klienta, a to je jedným z najčastejších a účinné prostriedky, prevádzkovatelia bod, značky náradie (na výstavách, v tlači, v TELEVÍZII, billboardov a pod.), ako aj pravidelné organizovanie rôzne užitočné akcie (napríklad poskytovanie výrazné zľavy pri kúpe, alebo hmotný dar). Schopnosť ponúknuť širokú škálu produktov, ktorá pozostáva z niekoľkých dobre známych značiek, podľa predajcov, a tiež pomáha zvýšiť predaj. Výrazne posilnila úloha služieb pre kupujúcich a predávajúcich začal používať rôzne výhodné služby pre podporu predaja nástroj. To zahŕňa nielen dlhodobé záruky'asano, ale aj operatívne opravy výrobkov s možná výmena príslušenstvo a prevencia, podpora a poradenstvo (v nákupe a počas prevádzky), a oveľa viac. A v podmienkach silnej konkurencii služby sa stáva viac k dispozícii, rôznorodejší a viac profesionálne. Väčšina operátorov na trhu jednomyseľne vyhlásiť, že dnes je to nemožné predať profesionálny nástroj bez ponúka úplný balík služieb, počnúc doručenie listiny do jej služieb údržby. Dôležité správne s'zistiť, čo presne potrieb zákazníka a ponúknuť individuálne a optimálne riešenie pre každý konkrétny prípad. Vo SV'ASCO s týmto v poslednej dobe vážne nárast požiadaviek na odbornú kvalifikáciu pracovníkov a demonštračných nástroj v reálnych podmienkach. Mnoho predajcov, okrem hlavného predaja iným prenájom náradie. Avšak, zároveň uznali, že nájom sa považuje za skôr obraz návrh, ako ziskové služby. Dnes je to dosť riskantné a neefektívne hodiny: veľa príjmy, ktoré prináša, ale problémy habadej. Po prvé, nástroj požičovne, samozrejme využiť nemilosrdne a, spravidla, v rozpore všetky pravidlá. Po druhé, existujú pokusy vyhnúť sa plateniu prenájom služby, najmä silu a rozmarná klientov. PREDPOVEDE o tempo vývoja trhu v roku 2004 spoločnosť-lídri nakonfigurovaný pokojne a predpovedať, v najlepšom prípade, udržiavanie minuloročnej dynamiky. Stojan'je pripojený, v prvom rade, nie tak ekonomické, ako politických hnutí: vedieť, ako sa správať v účtovnej stroj krajinách v období volebnej kampane a počas volebného sám. Tam môžu byť vážne, výdaj prostriedkov z spracovateľskom priemysle (vrátane stavebníctva). Hlavný príjem väčšiny obchodníkov a staršie stand'odkazy s priamy predaj profesionálneho elektrického náradia, hoci domácnosť, maloobchod získanie vážne hybnosti a v budúcnosti bude naďalej rýchlo rozšíriť predaj systém (napríklad prostredníctvom budovy, supermarkety, predstavujúce požadovanom rozsahu a poskytovať odborné poradenstvo). Vysoká pravdepodobnosť sa zvyšuje tempo rastu predaja spotrebného materiálu (vŕtačky, dláta, disky, pásky a ďalšie ), tak v najbližších rokoch bude celkom možné, výber tejto činnosti, ako samostatné, nezávislé smer. Predpovedanie popularitu špecialistov a triedy batérie nástrojov, ktoré sa zvýšil rozsah a objem spotreby. Podmienkou cien pre elektrické náradie popredných prevádzkovateľov stand'je spojený so situáciou na finančných trhoch a možné pokračovanie zhodnotenia Eura. Avšak, podľa odborníkov, príčiny pre znepokojenie pre väčšinu veľkoobchodných zákazníkov, ako výkyvy nie sú podstatné, takže je nepravdepodobné, že vážne ovplyvniť predaj elektrických nástrojov vo Všeobecnosti. Komentár ODBORNÍKA Svetlana VLASYUK, marketingový Manažér Oddelenia náradie spoločnosť Robert Bosch Ltd. " V roku 2003 jasne vidieť dva hlavné trendy: splatnosť trhu náradie a vzdialenosť distribučných kanálov. Po prvé, trh sa stal viac nasýtených a konkurencieschopné. Dôkazom je aj farnosti a legalizácia všetkých svetových výrobcov, ako dôsledok - zvýšenie prahu vstupu do tejto oblasti podnikania, prechod od "grey" oficiálnych. S istotou povedať, že počet veľkých hráčov na trhu sa už rozhodli a získať nových hráčov nepravdepodobné. Po druhé, otvorenie špecializovaných obchodných sieťach (ako sú "Epicentrum") led delenia kanálov distribúcie náradie pre predaj prostredníctvom budovy, supermarkety, hlavne domácich nástroj a používanie tzv. tradičných predajcov - profesionálne nástroje. S príchodom nových hráčov sa stal zreteľný trend "omnivorous" predajcovia náradie, najmä malé, ktorý bez strachu z požitia návnady "zásielka", na dlhý čas prepadnúť. Fázy experimentu rýchlo skončí v frustrácie a stratený čas v konkurenčnom boji. Bohužiaľ, a dovozcov niekedy "čistí" radov svojich predajcov na banálne dôvodu platobnej neschopnosti. Aj dnes, v súvislosti s nárastom počtu nových subjektov, je veľmi zaujímavé sledovať tok zamestnancov z jednej firmy do druhej. Spolu s pracovníkmi toku a metódy propagácie výrobku. Výsledkom je, že všetky spoločnosti, stať sa "jedna tvár", " kópia " a opakovanie lídrov trhu nápady a know-how. Na druhej strane, rastie silnejšie rámy z hlavných prevádzkovateľov, a moc je príjemné štátu, správne a striktne profesionálny vzťah poprednými subjektmi na trhu k sebe. Sergej OVSYANNIKOV, mene szz Oddelenie predaja spoločnosti "Komservis" - ukrajinského trhu, ktorý veľmi rýchlo reaguje na všetkých Európskych noviniek. A tak, keď, napríklad, nemecký výrobca rozširuje svoj sortiment s nové vylepšené modely, v mesiaci, tieto produkty sú na pultoch v našich obchodoch. Takže, od posledného príjmov, z ktorých sa môže pochváliť spoločnosť "Komservis", je potrebné poznamenať, Metabo náradie s špeciálny ochranný kód systémov. Majiteľ takéhoto nástroja môžete teraz zablokovať pomocou tlačidla na diaľkovom ovládači, role, ktorá vykonáva miniatúrne vysielač s elektronickým kľúč kód. Nový systém zabezpečenia vám umožňuje ochranu výrobkov pred krádežou a neoprávneným používaním, pretože bez zodpovedajúceho odomknúť to bude nemôže obsahovať. Donedávna hlavným kritériom výberu nástroja bola jeho cena. Súčasná ponuke sú ochotní zaplatiť vážne peniaze a kúpiť produkt, založený výlučne na kvalitu vlastnosti, funkčnosť a robustné vlastnosti. Životnosť elektrického náradia, objemu a kvality práce, a záručného údržby sú dôležité pre jeho kúpu

ZDROJ: Konkrétne o....

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика