среда, 29 октября 2014 г.

S pomp života 2006-10-27 18:08:30

Výstavby a rekonštrukcie.








S čerpadlom na život
2006-10-27 18:08:30

TRH číselné ÚDAJE V Produkte, ktorý sa predáva na trhu, - domácnosť čerpadlá (dodávky vody, kúrenia a kanalizácie zneškodňovanie odpadov). Ročný obrat vo výške 20-30 miliónov eur (v maloobchodných cenách). Počet subjektov - vysoká - okolo 10 (objem predaja o viac ako $ 700-tisíc za rok). Pomer medzi dovážanými a domáce výrobky - o 70% dovozu, až 30% domácej produkcie. SITUÁCIA NA TRHU už niekoľko rokov, predaj domácnosť čerpadlá zvýši o 25-30% za rok. Bohužiaľ, nikto nemôže presne posúdiť kapacita ukrajinského trhu domácich čerpadiel. Len porovnanie názory prevádzkovateľov a predajných údajov pre niektoré veľké firmy, môžeme konštatovať, že v roku 2001 domácnosť čerpadlá v Ukrajine sa predáva za asi $ 20 až 30 miliónov eur (v maloobchodných cenách). Minulý rok bol úspešný pre obchodníkov čerpadiel na vodu predaja v porovnaní s 2000 zvýšil najmenej na 20%a v mnohých "staré" a 30-40% (hoci o zriedkavých dažďov mája a júna prinútila mnohých majiteľov HOMESTEAD pozemky na odstúpiť od kúpnej čerpadlá na zavlažovanie. - Auth. ). Obchodníci čerpadlá presvedčení, že rast tržieb bol podporený nasledujúcimi faktormi. Zlepšenie blahobytu obyvateľstva. Viac a viac ľudí si môže dovoliť nákup čerpadlá. Aktívne bytovej výstavby. Tiež jedným chata mohol "absorbovať" niekoľko čerpadiel pre zásobovanie vodou, kúrenie, odstránenie odpadových vôd, bazén a drenážne čerpadlo v prípade povodní z pivníc. Rast podnikateľskej činnosti. Vznik nových podnikov a rekonštrukciu starých, zvyšujú sa požiadavky na zariadenia na Všeobecné a na čerpadlá konkrétne. Navyše, firmy potrebujú nielen čerpadlá, ale aj domácnosti. Po prvé, mnohé malé podniky (nehovoriac o tom, kaviarní a malých hotelov) na rozhodnutie problémy s dodávkou vody, tepla a odstránenie odpadovej vody dostatok výkonu pre domácnosť čerpadlá. Po druhé, domácnosť čerpadlá sú čoraz viac používa ako súčasť priemyselných podnikov, napríklad v oblastiach výroby, kde je potrebné rýchlo čerpanie vody z jednej nádoby do druhej. Ešte úspešnejší pre obchodníkov čerpadlá sľubuje, že bude aktuálny rok. V šiestich mesiacov, niektoré z nich sa podarilo predať takmer zariadenia viac ako všetky minulého roka. Nepochybne pomohol im veľmi horúce a suché leto, "za predpokladu," zvýšený dopyt po závlahových systémov a čerpadiel pre nich. Ale nie je vylúčené, že konečne je čas žať plody mnohých rokoch práce na tvorbe dílerov a pestovanie zákazníkov v oblasti navrhovania a budovania organizácie. Prevádzkovatelia veria, že pre ďalšie tri až štyri roky rast predaja v domácnosti, čerpadlá, budú značné. Ale väčší optimizmus inšpiruje zvýšila predaj priemyselných čerpadiel " čas pre nahradenie zastaralých zariadení. Napríklad, podľa obchodníkov, Kyivenergo plánuje rekonštruovať o 330 kotla (dve obehové čerpadlo s kapacitou až 5 kW každý). Treba poznamenať, že takmer všetci hlavní dodávatelia v domácnosti, čerpadlá ponúkajú a priemyselné zariadenia. A úspešného marketingu, to druhé je možné len v prítomnosti kvalifikovaného personálu na vysokej úrovni opravárenských služieb a údržby. Preto vidieť tento vzor: lepšia práca spoločnosti je predaj priemyselných zariadení, rýchlejšie rastú a jej predaj domácich čerpadiel. Okrem toho, ako regionálnych predajcov a veľkých zákazníkov merchant čerpadlá - stavbárov, inštalatérov je výhodné pracovať s firmou, ktorá je schopná ponúknuť optimálne riešenie pre vykurovanie alebo dodávka vody pre všetky typy zákazníkov - od malých farmárov k verejným službám. IMPORT Import výroby je tradične poskytuje obchodníkom hlavné príjmy. Ja by som chcel ukázať presné informácie o objemoch vývozu a dovozu domácich čerpadiel a nebudú úspešné. Hoci na strane 29 a dal derzhkomstatu informácie o objeme dovozu, vývozu čerpadlá, ale obsahuje údaje o dodávku oboch priemyselné a domáce čerpadlá. Takže všetko v príslušnej časti colného číselníka mätúce a rozumné využívanie nevhodné. Konzoly (aj keď trochu. - Ed. Len to, že údaje, ktoré spadajú do colnej štatistiky, s reálnom živote majú len málo spoločného - habbit dovozcov (alebo pravidlo? - Ed. ) S cieľom znížiť náklady na dovážaný tovar, dokonca aj vtedy, keď a ciel, ktoré majú byť zaplatené. Znížená sadzba 10% a úplné 20% nainštalovaný len pre ponorné a krmív čerpadlá na vykurovacie systémy. Pre všetky ostatné typy čerpadiel zníženej sadzby - 0%, full - 5%. Leví podiel zariadenia, ktorý je dovezený na concessional sadzby. Pred tromi rokmi podiel objemov predaja domácich a dovážaných čerpadlá bolo asi 50:50. Teraz dovážané zariadenie poskytuje obchodníkom asi 70% výnosov. A dovozcovia, ktorí veria, že svoj podiel v predaji bude ešte zvýšiť, keďže domácich produktov, pričom stráca zahraničných kvality. Čo si o tom myslíte domácich výrobcov - viď strany 27-29. Domáce výrobky z Mnohých domácich výrobcov už zaoberá realizáciou marketingovej predajných techník. Inými "nasasatellites" by sa mali poponáhľať, inak môžete stratiť trhu. O živote a tvorivé úspechy domácich výrobcov domácich čerpadlá sú podrobne popísané na stranách 27 až 29. Budeme prebývať na niektoré funkcie na predaj domáceho tovaru. Ako výsledok komunikácie s obchodníkmi, mám dojem, že niektorí z nich z mnohých ukrajinských čerpadlá sa ukázalo, že nie je tak veľa ich čerpadlá - kvality, ako neprimerané ceny a predajnej politike domácich výrobcov. Obchodníci sa sťažujú, že oni zarábajú na každom domácom čerpadla penny. A aby sa im nepodarilo z dôvodu nedostatku alebo nedokonalosť systému veľkoobchodné zľavy. Klasickým príkladom je slávny Charkov výrobca dostatočnú kvalitu odstredivé čerpadlá za rovnakú cenu uvoľňovanie čerpadlá a išiel do továrne, "farmer", veľkoobchod, kto si kúpi vozidlo tovaru. Nie je prekvapením, predajcovia č túžbu, aby sa vážne úsilie o podporu týchto produktov. V spravodlivosť, sme poznámka: v posledných rokoch došlo k zlepšeniu v predaji od niektorých domácich výrobcov. Aktívne nadväzovať kontakty'ASCI s obchodné organizácie, budovanie siete predajcov, zlepšenie prevádzky služieb, opráv a údržby. Ukrajinských výrobcov tiež zlepšiť kvalitu a technické parametre svojich výrobkov. Napríklad, v minulom roku s'tam je nový model vibračné čerpadlo s menší objem, väčšiu spoľahlivosť, a tak ďalej Podľa výrobcov, najdôležitejšie je ich čerpadlá, na rozdiel od iných vibračné čerpadlá, nie "napáliť". Je to pravda a ako dlho sa môžu "podržte" vyhlásil výkon, sa dá identifikovať podľa ich masové využívanie. Avšak, obchodníci by mali venovať pozornosť ich vzhľad. Pre ostatných to je šanca zarobiť na nové produkty a pre niekoho-potenciálnu hrozbu zníženia objem predaja z najmenších ("dach") odstredivé čerpadlá. Ochranné ZNÁMKY Pedrollo, Ebara, Wilo, Marina... Takéto značky čerpadlá dôvod? ) Je ľahko zapamätateľné'atabout a obchodníkov a spotrebiteľov. Skutočne, skutočne známych značiek domácnosť čerpadlá, t.j. tým, že "na sluch," všetkých obchodníkov na ukrajinskom trhu nie je tak veľa. Najprv pripomeňme, nemecký "Grands" Wilo a Grundfos. Tieto dve značky rozdelili trh, obehové čerpadlá pre vykurovanie. Veľmi silné nemecké spoločnosti a v skupine čerpadlá pre odpadové vody dispozícii. Ale teraz s nimi začal súťažiť talianskych výrobcov. Obzvlášť silné pozície talianskej tovaru v segmente domácnosti čerpadiel pre dodávku vody. Medzi "Taliani" "všadeprítomné" čerpadlá ochranné známky Pedrollo. Je ťažké povedať, že v prvom rade prispeli na šírenie tejto značky na Ukrajine: technické charakteristiky, predaj politiky alebo meno, tak asociatívne, že na pamäti,'nezapominam prvý raz a navždy. Nepochybne, marketingu-Pravoslávna by sa povedať, že deje "zahraničné" trhoch by sa mali vyhnúť združenia. Ale Slovanskej'Yang duša je tak tajomné, že Západné marketing vedy nebol schopný pochopiť ho. Nie tak intenzívne ako Pedrollo, predstavuje čerpadlá značiek Speroni a Marina (drahšie verzia Speroni). Avšak, v minulom roku Moskva zastúpenie Speroni bol veľmi aktívny v prilákanie nových dovozcov - návrhy na spoluprácu boli odoslané takmer všetky firmy. Podľa obchodníkov, niektoré ukrajinských firiem už konali rokovania o dodávkach a tento rok počet dovozcov Speroni (a, samozrejme, Marina) sa zvýši. Už začal pracovať zástupca Speroni v Odese. Kúsok po kúsku ukrajinského trhu, "ísť" a iné Európske značky. Napríklad, v minulom roku dve spoločnosti začali "podporovať" čerpadlá talianskej firmy DAB. Podľa obchodníkov, v Kyjeve čoskoro príde a prvá várka čerpadlá Calpeda. Od roku 2000 hľadáte hodné predajcu na Ukrajine je ďalší významný taliansky SAER. Teraz, zdá sa, nájde v septembri to čerpadiel dorazí na Ukrajine. Medzi domáce domáce čerpadlá sú najviac obľúbené u spotrebiteľov a maloobchodníkov sú "Vodnár" a "Azovets" (odstredivý). Z vibrácií - "Bosna LG", ", Vodnár,", "katex", "Gaštan", "Stream". SADZBY Čerpadlá, s najväčšou pravdepodobnosťou, sa bude klesať. Vyrastal v minuloročnej súťaži, ako sa očakávalo, "bežal" proces znižovania cien na čerpadlá - na začiatku aktuálneho roku sa (počet subjektov), sa znížil o cca 5-10%. Ale následné miera rastu EUR (it "Voľba'pletené" vo svojich výpočtoch dodávatelia čerpadlá) viedlo k vyššej "hrivien" ceny o 5 až 10%. To je ťažké povedať, čo sa bude diať kurz spoločnej Európskej meny, a preto s "hrivien" ceny, ale ceny dovážaných čerpadlá v EUR by mali naďalej znižovať. Priemerné maloobchodné ceny v čerpadla zariadenia, Kyjev Zariadenia Cenu, UAH. Automatické stanice pre zásobovanie vodou 530 Čerpadla vibrácií 95 odstredivé povrchu (cast-iron prípade) 250 odstredivé self-priming (cast-iron prípade) 450 odstredivé self-priming (nerezová oceľ) 520 odstredivé ponorné, vedúci 16 m 430 odstredivé ponorné, tlak 25 m 670 odstredivé ponorné, vedúci 60 m 1050 odstredivé ponorné, vedúci 130 m 2330 odvodnenie 425 fekálne 1150 ODBORNÍCI HOVORIA, Alexander BARING (51), Riaditeľ "Bosna e g" (g Kyjeve, výroba vibračné čerpadlá BOSNE LG na trhu pôsobí od roku 1994, počet zamestnancov - 30): - vibračné čerpadlá na Ukrajine teraz obratom ponorné. Myslím, že to bude pokračovať. So všetkými výhodami odstredivé čerpadlá sú oveľa drahšie vibrácií (3-4 krát. - Auth. ). Tento rozdiel v cene je vzhľadom na základné konštrukčné rozdiely. Ale cena pre ukrajinského obyvateľstva bude naďalej rozhodujúcim kritériom. Okrem toho, vibračné čerpadlá neboli vyčerpané možnosti jeho zlepšovania - s'nové modely, tichšie a spoľahlivejšie. Peter SZABLEWSKI (42), Riaditeľ "Energetických JEHO" (g Kyjev, čerpadlo predaj značky Pedrollo, import čerpadlá SAER, na trhu od roku 2002, počet zamestnancov - 5): --- Aj s toľko súťaže, ktoré teraz existuje medzi predajcami Pedrollo čerpadlo, môžete pracovať. Takže, v Kyjeve na predaj čerpadiel je už ťažké. Ale start "funkcia Wake up" regióny. A čo je obzvlášť zaujímavé je aktivovaná, dopyt po priemyselných skupiny čerpadiel. O nových subjektov NA TRH Pre tých, ktorí chcú predať čerpadlá nájsť teplé miesto. Cesta začiatočník tŕnistá v každom trhu. Ale v rastúcom trhu a nie je preťažený subjektmi, "teplé" perspektívy: "otmuchivshis" prvé dve alebo tri roky, získal perspektívy a neustále sa vyvíja. Uveďme niektoré typické (v poslednom roku či dvoch) varianty príchod nových subjektov na trhu domácich čerpadiel. "Null" MOŽNOSŤ. Málo peňazí, zážitky, obchod je postavený takmer "na prázdne miesto,". Väčšie šance na úspech v tejto podnik má v regiónoch, ale aj v Kyjeve je tu možnosť prežiť. Odporúča prítomnosťou medzi dovozcom talianskej čerpadlá tie, ktoré majú dosiahnuť úspech s "zvýšiť" mnohých predajcov. V takejto spoločnosti je možné získať zľavu z maloobchodnej ceny v 20-25%, a v budúcnosti - a 30%. Predajcovia, že majú záujem predovšetkým o dovozca môže spoľahnúť na "špekulovať," - zľava 35% a viac. Nákup potrebných pre prácu vzoriek a malé zásoby tovaru bude vyžadovať $ 1500-2500. Okrem toho, niektoré čerpadlá sa bude predávať "vlastné". Dodanie je vykonávané dovozcu. V priebehu času, niektoré dohody o odklad platby. Vo Všeobecnosti, ako povedal tréner jedného z futbalových tímov: "Všetko pre vás len hrať! " to je správne hrať, t.j. predaj čerpadiel, najmä s žiadne skúsenosti, je veľmi ťažké. Pracovať s jednotlivcov a organizácií. Tak to dáva zmysel aby sa zaregistrovať dve sub'predmety z podnikateľskej činnosti spoločnosti (alebo jednotlivca), ktorý pracuje na spoločnom systéme dane (na účely vystavenia daňového faktúry)a fyzické osoby, pracujúce na jednom dane (pre bezstarostnú hotovosť). "Ísť" trhu je lepšie v neskorej zime - skoro na jar, aby sa "open" sezóny zoznámiť sa s miestnymi stavitelia, drillers a santehnikai. "PENIAZE + SKÚSENOSTÍ" NULL ". Prítomnosť aspoň $ 5000-6000, po prvé, umožňuje vytvoriť inventár "leto" čerpadlá pred sezóny. Po druhé, a na trh čerpadlá akty staré obchodovanie pravidlo: "v širšom rozsahu, a ďalšie zásoby a viac sales". Po tretie, dostupnosť prevádzkového kapitálu umožňuje organizovať prácu s obchodmi, čo značne zvyšuje celkový objem predaja, a teda šanca na prvák prežitie. "SKÚSENOSTI + PEŇAZÍ" NULL ". Príklad: špecialista, ktorý pracoval pre asi sedem rokov v jednej z najznámejších čerpadla firiem, vytvorí vlastný, získavanie priateľov zákazníkov. Okrem toho, niektoré popularitu v "okolomatocnah" kruhy a dobrú odbornú povesť uľahčiť podnikateľ rokovania s dodávateľmi a poskytujú najlepšie podmienky dodania. "PENIAZE + SKÚSENOSTI + ŠTRUKTÚRA PREDAJA". Klasický príklad: spoločnosť, ktorá je dlhodobo lídrom jednej z "okolovodnyh" trhoch, sa rozhodol podporovať nové Ukrajiny značiek čerpadlá. Existujúce siete predajcov môže byť "sto" použité na podporu čerpadlá. Chýbajú špecialisti prenájom "z". Ak importované značky dobre vybrané, úspech je zaručený. REKLAMY Obchodníkov čerpadlá úplne zabudol reklamy pre koncového užívateľa. A márne. Obľúbené reklamné médium pre obchodníkov čerpadlá - BUSINESS (cenníky) a odborných publikácií. Inzerovanej "nasosnikova" a v adresári "059", reklamné Noviny. Na jar a v lete reklama čerpadlá'je v knihe "Dom, záhrada, kuchyňa, záhrada"a prepravu. Pred pár rokmi, niektoré firmy v jar-leto masívne boli balil reklamy, piliere a pod'disk. Teraz tento koníček prišiel k ničomu účinnosti takejto reklamy je blízka nule. Musím povedať, že tento rok sa mnoho veľkoobchodné spoločnosti, znížiť svoje reklamné rozpočty. Dôraz je na práci s Predajcami, zabezpečenie dostupnosti tovaru v obchode (ale je to stojí za to ušetriť peniaze na reklamu počas súťaže? - Ed. ). ROZOVENKY ČERPADLA TRHU Metód propagácie čerpadlá rozmanitosť nie sú iné. Ale ak spoločnosť bude geniálne, rast predaja bude výraznejší. Napriek rozdielom medzi podnikmi a ich navrhované čerpadlá, triky, s ktorými obchodníci lákal kupujúceho, sa zdajú byť odpočítané z rovnakého zdroja. Najobľúbenejšie "Thriller", hovorí potenciálnych klientov (a naivný novinári Novín) takmer všetky "čerpadlo" úrady krajiny, číta: ", ktorú by sme mali kupujúceho. Boli sme mu ponúkol našej skvelej čerpadlo, ktoré aj keď je trochu drahšie, než čerpadla spoločnosťou Y X, ale to trvá dlho a šťastne. Koľko rokov sme sa už na trhu, ale nikto zlyhal ešte! Ale ľutoval išli peniaze na spoločnosť X, a od tej doby začal strašné problémy s opravy ". Keď sa to "Thriller" prezentované s predajcami nemecký čerpadlá, ako X sú obchodníci taliansky zariadenia. "Taliani", samozrejme, povedať, že o ukrajinskej čerpadlá (a "nepriateľov" talianskej značky, príliš), a pre predajcov ukrajinskej odstredivé čerpadlá, tak Y je tuzemsko vibračné čerpadlo. A len vibrationen už povedal, v podstate. A ak vlastne, spomínam si, že hlavné čerpadlá značiek v ukrajinskom trhu objavili len päť až sedem rokov dozadu, a počas tejto doby nikto "rešpektovaní" sám čerpadla nemá právo zlyhať (nikto prekvapený, že v celej krajine správne zobrazovať tisíce domácností čerpadlá Sovietskej výroby. - Ed. ). Ako pre spoľahlivosť zariadenia jeden alebo iných známych značiek, uvedomte si, že všetky dovozcovia majú svoje služby opravy a žiadne z nich sa zdá byť nie posedenie v nečinnosti. Existuje rad "horor" príbehy, ktoré je obchodníkov lacnejšie alebo menej "povýšený" techniky, ktoré hovoria o ich prestížnych a známych kolegov. Vrcholom je "pravda o aktuálnej miesto Montáže". Súdiac podľa týchto príbehov, líder vo výrobe dovážaného čerpadiel je, ironicky, nie Malaya Arnautskaya v Odese, a g. Bila Tserkva v Kyjeve regióne. Avšak, mená zhromaždené čerpadlá, a konkrétne umiestnenie Montáž výroba je veľmi variabilné (to nevylučuje, že s pomocou rozprávačov povedať pravdu). To je jasné, ale ak sa táto zápletka trestnej činnosti, " dobre utiahnuté niekoľko orechy nie talianskych a poľských pracovníkov, a kolegov, prečo je to smutné? Okrem toho, Montáž stanice (vodné) z dovezených komponentov - to nie je zložité, a pokúsiť sa byť silná a získajte zlé. Okrem toho, mnohé dovozcovia stres: Európa má dlhú nie je čisto nemecká alebo čisto taliansky produktov. Takmer akéhokoľvek produktu - "international" v zložení alebo umiestnenie výrobných. Po rozhovore s obchodníkmi, autor zdá sa, že našiel odpoveď na mnohé vzrušujúce otázku: "čo sa stane, pre potenciálnych kupcov? ". A oni, porazil mnoho firiem a zostavili všetko, čo im bolo povedané o konkurencii, zdá sa, prišiel na nevyhnutné a smutný záver: "čerpadlá všeobecne nemá cenu kupovať, pretože všetky sú nespoľahlivé", a naďalej nosiť vodu vo vedrách. Alebo uskutočniť nákup, kde podľa starého pravidla: "nehnevaj konkurenta". POČASIE tento rok, predaj domácich čerpadiel bude vyššia ako minulý rok číselné údaje najmenej o 30%. Ale rast predaja nevylučuje rast súťaže. Naopak, všetci prevádzkovatelia všimnite si, že konkurencia bude výrazne zvyšovať, hoci miesto na trhu, až kým sa všetky chýbajúce. Objaví sa a nových subjektov a nové značky. Ak tam budú ďalší rast EUR, "hrivny" cena dovážaného čerpadlá zníži o 5%. Nasávaný do pohára - a vo Vatikáne Na oceliarskom trhu sa objaví v Čínskej falšovaniu. Môžu vyhnať zahraničného a domáceho produktu. Podľa odborníkov, ukrajinského trhu, ktorý má produkt, ktorý vyzerá ako čerpadlo PKm60 ochranné známky Pedrollo. Ale: 1. Namiesto nápisy Pedrollo ho chváliť skákanie "mačka" a "Puma". Falošný ako také nemôže byť považované za, skôr je imitácia. 2. Zdá sa, že tieto "mačky", zatiaľ čo trh nie je masový jav. "Otvorenie" čerpadlo vyrába špecialista trvalý dojem a vytvára nerozpustné otázky ako: "Ako to bude čerpadlo voda? " (avšak raz visieť - verified). Podľa obchodníkov, tento technologický dielo" som, samozrejme, v Odese a šíri sa na Ukrajine, v súčasnosti je najviac zastúpená na trhoch v južných regiónoch. V niektorých oblastiach je možné kúpiť takmer $10 (cena PKm60 - z 250 UAH. ). Možno, vznik Čínsky trh "mačky" a nie plná žiadnu hrozbu pre predajcov Európskej a ukrajinskej čerpadlá. Ale môže byť prvá kvapka v toku lacných Čínskych výrobkov. Pred niekoľkými rokmi bola "zaplavili" Africký trh, čo výrazne prekonalo talianskej spoločnosti. FIN.STRED. info. ODBORNÍCI HOVORIA, Vadim LOBODA (35), Výkonný Riaditeľ "Hydraulic engineering" (g. Kyjev, dodávky čerpadiel značiek Speroni, Marina, na trhu od roku 1996 sa počet zamestnancov - 10): --- Podľa výsledkov z roku 2001 a v prvom polroku 2002, vykonávanie čerpadlá v regiónoch rástla rýchlejšie ako v Kyjeve. V kapitálovej požiadavky pre čerpadlá už stabilizovaný. Treba poznamenať, že predaja v obchodoch, zvýšenie. S časom, všetky dovozcovia budú musieť naučiť pracovať s obchodoch, a to buď priamo alebo prostredníctvom regionálnych predajcov (pred niekoľkými rokmi, niektorí dovozcovia boli v skutočnosti, v úlohe predajcov. Väčšinu tovaru predávali office priamo na koncového zákazníka. Teraz tieto spoločnosti až do výšky 75% z príjmov zisk z predaja Predajcov. - AVT. ). Pre úspešný predaj je potrebné poskytnúť klientovi a súvisiace služby (inštalácia, uvedenie do prevádzky, záručný a služby). Ľudmila DEMENTYEVA (42), Riaditeľ "Pôvod" (g. Kyjev, dodávky čerpadiel a zariadení (Pedrollo, Calpeda), výhradný distribútor značky Zenit, na trhu od roku 1994 sa počet pracujúcich - 11): --- Ponúknuť viac a viac kvality výrobkov, aj keď je to drahšie. Čerpadlo - tovar dlhodobej spotreby. Hádzať peniaze v hodinu, aby sa problémy s opravy a dva - kúpiť nový - vyhliadka, že niekoľko ľudí, ktorí sú v pokušení. Oleg DANILOV (26), vedúci predaja čerpadla zariadenia JV "de" (g. Kyjev, výroba, predaj plastových vodovodov, kúrenia a kanalizácie, import čerpadlá DAB, vytvorený v roku 1995, počet zamestnancov - 20): --- Niekto je vždy veľmi ťažké. Spoločnosť by mala prísť na trh, ktoré majú základňu, batožiny, na ktorom to môže samotná základňa v boji za kupujúceho. Môže to byť, napríklad, vyvinuté štruktúry predaja niektorých blízkosti čerpadlá komoditných skupín (napríklad tu - systémy dodávky pitnej vody a vykurovanie). Alebo nováčik bude musieť vyhrať späť svoje miesto pod slnkom, s veľmi nízkou CEN
ZDROJ: Business

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика