воскресенье, 26 октября 2014 г.

Dizajn kreslá. Pri hľadaní univerzálna odpoveď 2006-11-09 17:01:53

Výstavby a rekonštrukcie.

Dizajn kreslá. Pri hľadaní univerzálnej odpovede
2006-11-09 17:01:53

V p'ty William Shakespeare je "Všetko je dobre, že končí dobre" šašo povedala Grófka, on to dostal odpoveď, že pracuje pre všetky veci, a dodáva: "A teraz, ako na stoličke vedľa Holič: vhodné pre všetky je určený pre tenké a ploché, a na ropu, a na ktoré chcete zadok ". Avšak, nie len klientov, kaderníctvo potrebujete všestranný stoličky. Sen to, milióny ľudí nútení stráviť za Stolom na 10-12 hodín denne. Spoločnosti, ktoré budú môcť nájsť riešenie ich problémov, má všetky šance na budovanie dobrej firmy. V histórii dizajn kancelárskeho nábytku boli iba asi tucet stoličky, ktorého vystúpenie bolo skutočne pozoruhodné udalosti. Jeden z nich navrhol, Herman Miller, a dnes predseda "Aeron" prináša spoločnosť značnú časť príjmov. Však otázka, o univerzálnosť odpoveď je Áno, a veľmi existenciu univerzálneho odpoveď je stále otvorená. "Ak chcete, aby pohodlné stoličky, jeden musí sedieť na to, aby pochopili, čo je nesprávne, ak chcete robiť zmeny". Nie je to tak dávno, princovia žil v skriniach, vyrobené z kože". Hlboké čierne kožené kreslo, ako drahý oblek, tvrdil, stav majiteľa a vyvolaná úctou návštevníkov. Ale časy sa menia. Lídri, ktorí ešte stále pracovali, ohýbanie hromadu papierov, konečne Rozhnova a dostal jeho oči na obrazovke. Raz na Zemi'bol Homo erectus. Vďaka šíreniu comp'počítače v hlbinách organizácie sa objavil nový typ - "muž pramoda". Vzhľadom na skutočnosť, že v 90-tych rokoch manažérov, ako dobrý supermarkety, začal pracovať pod heslom "24x7", jeho späť nútenej vedúci posúdiť otázku - ako by pohodlne sedieť? Jeden z prvých na podporu šírku znalostí pracovníkov pochádzajú z Herman Miller. Spoločnosť, ktorá na budúci rok oslávi 80. výročie už vytvorili počas svojej histórii niekoľko prominentných kancelárske stoličky. V roku 1976 návrhár bill shtumpf prezentované stoličku "Argón", a v roku 1984 bol s Don Chadwick vyvinula nový model, "Aqua", podľa časopisu Time medzi najlepšie dizajn desaťročia. Preto nie je prekvapujúce, že so nastaviť úlohou vytvoriť univerzálna stolička pre prácu v digitálnom svete (stoličky, ktoré by mohli byť predáva za veľmi vysokú cenu), spoločnosť sa opäť odvolal pre pomôcť Chadwick, Stumpf. Ako sa to stane, dvaja dizajnéri, za dvadsať rokov úspešne pracovať bok po boku, v prírode trochu nepodobá sa na seba. Shtumpf - neúnavný vizionár, viac veriť svojim inštinktom. "Dizajn by mal byť ako jazz, " hovorí. - Je potrebné, aby sa improvizovať a k tomu, objavy, zmes radosti a smútku v nádhernej koktail. Bohužiaľ, sme obklopení dizajn, ktorý často nedostatok ľudskej duše ". Chadwick, na rozdiel od Stumpf, - tvrdil realistický. On neprišiel, aby tvrdia, že jeho skutočné Studio v hlave. Ona je v Santa Monica. A zavolať uprednostňuje "experimentálne laboratórium". Vo svojom Arzenálu sú sústruhy a brúsky, vŕtačky a píly, a Vice rezačky. A nič, čo by mohlo byť riadený comp''yuter. Ak niekto hovorí, že dobrá stolička môže byť ľahko vyvinuté comp''yuter, Chadwick zo seba: "Jediný spôsob, ako vytvoriť pohodlné kreslo je na jazdu, aby pochopili, čo je nesprávne, ak chcete robiť zmeny". "Nemali by sme sa vyhýbať špinavé práce a schopnosti," hovorí. Schopnosť "predpokladať" je to o'spája obe dizajnérov. A to je to, čo priťahuje ich vo firme Herman Miller. "Najlepšie, čo som v práci, " vysvetľuje shtumpf, " keď som bol tlačený do limitu. Potom moja hrdosť ustúpi a ja som nájsť neviny. V Herman Miller vedieť, ako ma chceš ísť - pretože väčšinou nie je dobrý pam'znejú slová zakladateľa Dee Jay despres. Pred mnohými rokmi povedal, že dobrý dizajn nie je len dobrý biznis, to je morálna povinnosť'asano. A to nám neumožňuje, aby sa upokojila ". "V Herman Miller nie je strach z rizika, " dodáva Chadwick - to je dôvod, prečo spoločnosť tak, dlhodobé pobyty v hornej časti úspech. A to je jeden z dôvodov, prečo je to tak vzrušujúce pracovať." "Ľudia shrugged ich ramená - a kde je čalúnenie? " Tak, návrhári mal za úlohu vytvoriť sedadlo, na ktorom sa ľudia mohli pracovať celý deň (a možno aj po večeri). To je, ako predseda Kaderníctvo, musel prísť na všetky uvedené tenké, tuku, ploché. Na dosiahnutie požadovaného výsledku, Chadwick a shtumpf staviť na biomorphic. "V ľudskom Tele nenájdete jedinú priamku - to biomorphic, hovorí shtumpf. - Preto sme vytvorili kreslo, v ktorom tiež nie sú žiadne rovné čiary ". Okrem toho, dizajnéri sa problém správnu veľkosť. Zvyčajne veľkosť kancelárska stolička, ktorá je stanovená na základe proporcie priemerný človek. S pomocou špeciálnych hákov to môže byť prispôsobené tak, aby ľudia, ktorých rozmery sa líšia od priemeru o určité percento. Ale aj tí, ktorí sa viac alebo menej štandardných rozmerov, môže byť pripravená rôznymi spôsobmi: v niektorých cez je mierne vyššia, v iných o niečo nižšie, v niektorých krajinách hmotnosť hornej časti tela trochu viac, iní menej. Preto percento ľudí, ktorí cítili v tradičných kancelárske stoličky, v skutočnosti, výrazne nižšia, než sa inzerovanej. Ak chcete vyriešiť tento problém, Chadwick a shtumpf išiel smerom výrobcov bielizeň produktov, ktoré musí tiež spĺňať všetky zadok. Herman Miller produkuje "Aeron" troch veľkostiach - a, b, C (o tom, že to zodpovedá rozmery 98% dospelej populácie). Dizajnéri si myslel, o marketingu. Ďalšiu položku ich stratégia bola unikátna stolička vzhľad. On je spojená s závodné auto - tak to obsahuje rýchle plastové. "Moderné ergonomické kancelárske stoličky - všetko na jednu osobu, " hovorí shtumpf. "Tak sme sa rozhodli poskytovať "Aeron" špeciálna forma ". Výsledkom je stolička, absolútne nie podobný na obvyklé kancelársky nábytok. "t zdajú byť tak veľmi, že keď to bolo prvýkrát predstavené na focus group, ľudia ho stretol bez veľkého nadšenia. "Prvé stoličky bol zmätený, ak nie je úplným odmietnutím, - zapamätať si dizajnéri. - "Kde sú čalúnenie? " On šíriť jeho rukách ľudí. To, čo videli, nie'Azalea s ich komfort ". Napriek takéto cool príjem z verejného, v profesionálnom prostredí "Aeron", vydaná v roku 1994 získal uznanie takmer okamžite. Priemyselný dizajnéri spoločnosti udelila Stumpf a Chadwick ocenenie "Dizajn dekády" (Dizajn Dekády), a stoličky bol pod pevní pozornosť predstavitelia filmového priemyslu a reklame. Sedí na nich hrdinovia z filmu "Dvanásť opíc" a "Kontakt", sa zdá, že v reklamou Microsoft a Apple, dôsledne sa účastníci TELEVÍZNEJ show "Big brother". Následne na "Aeron" prišiel k úspechu a kupujúcich. Navyše stoličky dojem, že na prvý vystrašených ľudí, sa stal jedným z hlavných dôvodov jej popularity. Najmä "Aeron" prialo zástupcov svet vysoké technológie - design, rovnako ako je to možné pristupovať k dizajn ich elegantný, minimalistický pracovné stanice. Zostáva dodať, že "Aeron" zrazu získala symbolický význam v podmienkach novej ekonomiky. Mnohí lídri Internetových spoločností ponáhľali získať prestížne kreslo. Trochu neskôr, "Aeron" v konkurze firiem začal predávať na eBay aukcie. Samozrejme, príčinou kolapsu spoločnosti nebol kupovať drahý nábytok. Avšak, v akom štádiu je mladá spoločnosť bola povolená sám kúpiť "Aeron", slúžil ako akýsi ukazovateľ jej splatnosti. Ako uviedol jeden podnik kapitalistickej: "Ak podnikateľov ponáhľal kúpiť" Aeron "pred dosiahnutím primeranú úroveň zisku alebo obrat, to je isté znamenie, že niečo nie je v poriadku". Dnes vo svete existuje mnoho miest. Avšak, snaží sa dosiahnuť dokonalosť, dizajnérov vytvoriť nové modely. Bohužiaľ, ich úsilie je viac ako snažia dokázať, Veľký Fermat ' vety. Ich riešiť konkrétne úlohy, dosiahnutie ideálu individuálne vlastnosti, vytvoriť ďalší "horúce" výrobok - dokázať ďalší špeciálny prípad, ale Všeobecné riešenie znovu a znovu pošmyknutia z ich rúk. "Aeron" je výsledkom ešte jeden pokus kombinovať dve rôzne kvality. Podľa zásad biomorphic a rozvíjanie sofistikovaných regulačný systém dizajnéri znovu a znovu sa snaží nájsť spoločné riešenie. Ale, ako vždy, trochu sa dostať k dokonalosti. Veď, napríklad, nie je skutočnosť, že majiteľ bude môcť sám správne nastaviť stoličky. Ak bol zvyknutí sedieť zhrbený, a "Aeron" on bude upravené na svoju obľúbenú pózu. Ukazuje sa, že nastavenie sedadla musí byť sprevádzaný aj lekár... Okrem toho, kto vie, nie je unavený, ak po určitom čase majiteľ stoličky zase všetkých týchto mnohých zbraní? Budú len drahé, ale k ničomu hračka? Niet divu, hudba-vybavenie triedy Hi-End nie sú použité tón kontrol, digitálne efekty, a ďalšie pomôcky. Preto výrobcovia nesú zodpovednosť za kvalitu prehrávania a zdôrazniť, že kupujúci zaplatí peniaze za to, čo je vo vnútri "na pole." Takže dnes, "Aerons" je posledný, ale sotva definitívnu odpoveď na otázku o univerzálne kancelárske stoličky. Rovnaký názor a dizajnérmi. Hovorí Chadwick: "všimli Ste si nové dobro, stoličky s'je asi raz za desať rokov? Takže uvidíme ".
ZDROJ: Umenie manažmentu

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика