Výstavby a rekonštrukcie.
Drevo Vlasti 2006-11-09 10:49:12
V nábytkárskom trhu Odesa je teraz jasne tam bol dva hlavné trendy. Sub'predmety, ktoré predávajú tieto tovaru, preferuje prácu s domácimi výrobkami. Hlavným atraktívne miesta v tomto prípade je rýchly obrat prostriedkov investovaných: nábytok, vyrábané na ukrajinských podnikov, je vysoký dopyt v dôsledku jeho relatívne nízke ceny. To je na tejto skupiny a poslal záujem hmotnosť kupujúci - nízko a stredne bohatých občanov. Napríklad, kuchynský kút Stryj továreň na nábytok sa dá kúpiť za 600 UAH. Aj v tejto skupine sú produkty vyššej kvality, prakticky nie je výnos hlavné vlastnosti väčšina zahraničných analógy, vyhrá, ale ceny. To je to, čo definuje významné cenového rozpätia v segmente domácich nábytok je rovnaký pohovky a ponúka 340 UAH. (Vyrába Kyjev podnikov), a na 1300 UAH. (Záporožie "deň začatia"). Miestnej produkcie, rovnako ako na celom Ukrajine ako celok, nie je zažíva najlepšie časy: Rosukrenego regionálne podniky majú problémy s nákupom drevo a nábytok, predtým vyvezený najmä ruských spoločností. Iným smerom práce - obchodovanie na zahraničných výrobkov. Jeho zastúpenie v Odese trhu, mimochodom, značne prevyšuje počet návrhov domáceho produktu (asi desať krát). Napriek vyššej ceny, výrobok si nájde kupujúci - teraz môžete označiť overstocking trhu len nábytku talianskej výroby. Tí, ktorí majú dosť peňazí, môže úplne obrátiť sa na služby firiem, ktoré ponúkajú directory výrobky do viac ako 800 výrobcov z Talianska, Rumunska, Maďarska, Belgicka, veľkej Británie, Poľska a iných krajín. Sortiment, samozrejme, sú veľmi obmedzené - na objednávku sa dodáva v každom obytné a kancelárske nábytok, zariadenie pre kaviarne, bary, hotely, z rôzneho materiálu (z prírodného dreva a výrobkov s údajmi z lisovaného papiera s vôňou koňak). Dominuje stále najnižšiu cenu poľských výrobkov, ktorý, však, a nie je preto prekvapením (tovar nondurable, ale lacné). Avšak, tento pomer sa môže zmeniť, je jedným z nemeckých výrobcov prejavili záujem na trhu Odesa regióne, ktorá ponúka zákazníkom a moderný dizajn a odolnosť. Možno niektoré zabezpečený dostatok potenciálnych kupujúcich-CI a bude radšej pomocou "nie platiť dvakrát". ZDROJ: Business
Zdroj: http://stroymart. com. ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий