воскресенье, 29 декабря 2013 г.

Zahraničné vasikoutg 2006-10-28 13:48:29

Výstavby a rekonštrukcie.

Zahraničné vasikoutg
2006-10-28 13:48:29

Produkty ponúkané na trhu, " suché stavebné zmesi. Objem predaja v roku 2001 - o $ 90 mln v veľkoobchodné ceny (viac ako 350 tisíc ton). Počet subjektov - dovozcovia - 10, domácich výrobcov rôznych veľkostí - viac než 30. Podiel dovozu a domáca výroba - 80% - domáci produkt, 20% dovoz (v fyzický zväzok). Štruktúra predaja - tile adhesive je 55-60%, zmes pre wall - 15-20%, zmesí na podlahy - 10-15%, ďalších zmesi - 7-10% (v fyzický zväzok). Objem trhu Suchých stavebných zmesí (SSS) s'objavil sa na domácom trhu pred niekoľkými rokmi. Počas tejto doby, sa už dávno prestalo byť exotické, ako o tom svedčí aj zvýšený dopyt po nich. Podľa hlavných výrobcov a dovozcov "suché vinárskych"v roku 2001, to predal viac ako 350 tisíc ton rôznych zmesiach (asi 90 dolárov mln v veľkoobchodné ceny), ktoré je 60-65 tisíc ton viac ako v roku 2000 (avšak, niektorí výrobcovia hovoria o 0, 5 MMT - Ed. ). Už v prvom štvrťroku 2002 sa ukázalo, že predaj CCC naďalej rásť s závideniahodnú pravidelnosťou. V porovnaní so začiatkom minulého roka, predaj na mnohých obchodníkov sa zvýšili o 20%. Experti vysvetľujú to tým, že rozvoj priemyslu, stavebníctva, prijateľné ceny za tovar, a skutočnosť, že spotrebiteľ konečne pochopil, čo CCC. Rýchle špurte vyrobené domácich výrobcov suchých zmesí. Dnes, oni produkujú o 80% predáva na trhu suchých stavebných zmesí. A s'pred piatimi alebo šiestimi rokmi to bol takmer 100%zahraničného tovaru. Podľa Goskomstat, úradný import sa neustále znižuje. Byť podaná zo zahraničia, piesku a cementu nerentabilné. Dovozcovia radšej prijímať v zahraničí nie je hotový produkt, a špeciálne chemické prísady pre výrobu suchých zmesí. V roku 2000, "suché vinárskych" (HS kódy 32. 14. 90. 000 eur a 32. 14. 10. 900) boli dovezené nie viac ako 15 tisíc ton (! ) Je takmer 7 miliónov dolárov (v cenách z faktúry). V roku 2001 - asi 12 tisíc ton, takmer 5 miliónov dolárov, Ale podľa vyjadrení podnikateľov, naozaj v roku 2001 na Ukrajine zo zahraničia odoslali viac ako 70-tisíc ton import MTS. Dúfame, že dovážané výrobky sa konečne prišiel dole z arény, ešte skoro. Koniec koncov, podľa "miešačky"vykonávať vysoko špecializované CCC s mnohými prísady dnes na Ukrajine je stále stratové (konzumovať ich málo, a sú drahé). Sortiment komoditné klasifikácie suché zmesi BUSINESS napísal pred šiestimi mesiacmi (viď OBCHODNÉ # 37 10. 09. 01, s. 34-37). Krátko pripomenúť: odborníci podiel CCC na účel (dlažba lepidlo, tmel, kvapalné self-liate podlahy, opravy skladby); (cement, omietku, polymérového spojiva); sféry (na vnútorné a vonkajšie práce, pre suché a vlhké priestory, pre ručné a strojné aplikácie). Najväčší dopyt bude používať rôzne omietka na steny a dlaždice lepidla. Dva mesiace v prvom štvrťroku 2002 potvrdil minuloročný predpovede predajcovia o možné zvýšiť v predaj lepidlá pre obklady a rôzne omietky na stenách. Toto je výroba tešil najväčší dopyt v roku 2001. Stále na poslednom mieste, na ihrisku predaj zmesí na podlahy a iné CAS. Hoci, podľa rôznych odhadov predajcov, v porovnaní s tým istým obdobím roku 2000 predaja MTS na poschodí sa zvýšil o cca 15%. Tento nárast podnikateľov stand'spojené s výstavbou boom. A keďže väčšina novo nedávno uvedený do prevádzky bez dokončenia, osadníci sa aktívne podieľa na vyrovnanie podláh, stien a stropov pomocou suchých stavebných zmesí. Tým viac, že moderné dokončovacie materiály vyžadujú viac starostlivo pripravený povrch. Opravy tímy, ktoré ponúkajú svoje služby na trhu, ktoré majú byť prijaté, napríklad, na zavesenie Tapetu v bežnej stenu. Sú povinné'budú ponúkať, aby bolo hladké. Suché zmesi na steny menej steny sú pokryté Tapetu alebo sú pripravené na maľovanie, bez špeciálnych zmesí. Všetky druhy tmely a omietky, ako menovitý predajcovia, v roku 2001 to predal asi 80 tisíc ton Je to takmer 10 tisíc ton viac ako v roku 2000. Hoci viac ako polovica CCC pre podlahy na trhu, je domácej výroby, ako v minulom roku, si istí na ukrajinskom trhu s lacným turecký stavebné zmesi (napríklad označte Satengips). Obchodníci odhadujú, že takmer 80% tureckých "suchá" import účty pre MTS na steny. To je o tomto produkte mnohí obchodníci urobili minulý rok peniaze. Vo veľkých mestách, konečne upriamil pozornosť na fasádach budov. Tak, v roku 2002 sa môže zvýšiť dopyt po suchej zmesi pre vonkajšie práce. Odborníci na vedomie, že aj vzhľadom na ľahostajnosť domácich staviteľov, tam je rastúci dopyt po materiál pre interiér dekorácie a rekonštrukcia fasády. Vladimír SOKHA, Generálny Riaditeľ spoločnosti " Henkel Bautechnik", Kyjev; výrobca CCC) Na súťaž: Pán SOKHA, Generálny Riaditeľ spoločnosti " Henkel Bautechnik", Kyjev; výrobca CCC) Na súťaže: - Na pozadí zvýšenie objemu trhu suchých stavebných zmesí v roku 2001-kompatibilita'pletené s dramatický nárast stavebných prác, najmä vznik malých výrobcov suchých zmesí. Vo SV'preto ešte viac zhoršuje súťaže medzi domácim výrobcom. Súťaž sa koná už nie je o cene, a na celom sortimente a high-tech produkty. O trhu: na trhu výrobkov domácich výrobcov je veľmi líšia sa medzi sebou na kvalitu, a často stavitelia trvá dlhý čas, aby sa správnou voľbou. By som nechcel preceňovať množstvo a miera rastu trhu, sú veľmi ďaleko od žiaduce. V rovnakom čase, prechod celej stavby komplexu na vyššej kvalitatívnej úrovni bude znamenať a rastúci dopyt po vysoko kvalitné CCC, pretože bez nich nie je možné vykonávať väčšinu dokončovacie práce. Yuriy SHCHERBAK, Predseda Predstavenstva OJSC "pavlogradzhilstroy" (g Pavlograd; výrobca CCC), Na objemy: - V roku 2001, na Ukrajine, tam bolo predaných o 500 tisíc ton suché stavebné zmesi, z toho 50% je importovaný. Najväčší dopyt lepidlo na keramické obklady a tmel na interiérové práce. Prečo nie prednú tmel? Áno, pretože fasád nikto nikdy sme neboli zaplatené primeranú pozornosť. V roku 2002 objem trh bude nakoniec dosiahnuť 1 mil. ton bude stanovená známych domácich ochranné známky, ale podiel dovozu (50%) nebude znižovať. Na tento postup sa bude zvýšiť dovoz z Poľska, a, pravdepodobne, na Ukrajine závod bude postavený na základe široko propagované import ochrannej známky. Reklamné útok bude viac "jump" zo stránok Novín a časopisov do ulíc a obchodov. A opäť nikto nebude pamätať, o pravidlách sadzieb na tak potrebné suroviny a takéto zbytočné lacné dovozy. A len v roku 2003, pravdepodobne s'program sa zobrazí na tepelnú izoláciu budov a existujúcich zákonov (napr. Zákon o dotácie)nie je pomoc, ale len bránia realizácii úsporu tepla technológií, budú revidované. O kvalite: ukrajinský CCC na kvalitu, nie pripustiť, na dovoz, ale nie vytlačiť to, čo nie je jednotné požiadavky pre zmesi. To vedie k tomu, že rovnaký druh zmesi rôznych výrobcov majú rôzne vlastnosti. Dnes na Ukrajine neexistuje jednotný TU upravujúce výrobu suchých zmesí. Legislatívne orgány robiť nič, a výrobca je nútený tento problém riešiť sám. Preto niektorí výrobcovia, vytvorenie ŠPECIFIKÁCIE, nevadí pevné rámci technické charakteristiky a kupujúci je nútený spoliehať sa na kúzlo predávajúceho a reklamy, bez toho, presnú predstavu o výrobku. Príklad: v roku 2001 na trh bola naplnená lepidlo pre vnútorné práce z Smessov-dempingovat, ale jeho parametre nezodpovedajú Európskym normám EN a STN. Zarážajúce skutočnosti: žiadna z týchto smeshitelem nemá certifikát ISO 9001. Povedať o túto certifikáciu, oni majú ešte myslel! Nie, oni nechcú, aby sa o tom myslíte! Hoci ak sa vezme do úvahy zotrvačnosti naše Generátor (rozumné Builder), a tu je zreteľný rast dopytu. Suché zmesi na dlaždice Predajcovia jednomyseľne vyhlásiť, že konečne, spotrebiteľov, ako začal platiť pre dlaždice je špeciálna formula, a nie je obvyklé cementu smrteľníkov. Avšak, v malých mestách Ukrajiny, rovnako ako predtým, vo väčšine prípadov radšej tradičné cementovej zmesi s vodou a pieskom. Ale minulý rok, obchodníci boli zachránení z predaja zmesí pre dlaždice takmer 35% viac ako v roku 2000. Na začiatku tohto roka aj podporu predajcov. Asi 80-85% lepidlo na dlaždice, realizovaný v roku 2001, domácej výroby. Asi 80-85% lepidlo na dlaždice, realizovaný v roku 2001, domácej výroby. Najjasnejšie nových výrobcov na trhu,'objavil, a aktuálnej opraviť svoju pozíciu. Zatiaľ čo nováčikovia nemôže "drvenie" kľúčových značiek ("Tserezit" a "Polirem"), a aj Kyjev a regionálnych výrobcov ("Fomalhaut", "Mix", "Karabliki" a TMM (, Kyjev), "Aqua rokov, "(g Sevastopoľ), " Adel "(g Presne), " Vodca "(g Dnepropetrovsk), " Bordeaux "(g Kharkiv), Kalinouski rastlín" Budperlit "(Kyjev kraj), " Helios", Ľvov) a iní ) Napriek úspechu domácich výrobcov, dodávateľov dovezené lepidlo aj naďalej vidieť na Ukrajine úspešné "package" CCC. Ako ukrajinskej zákazníkov, ochranné známky, ako Atlas (Poľsko), Optiroc (Fínsko, obchodné meno Vetonit), Sopro a Sakret (Nemecko), Kreisel (Francúzsko), Litokol a Mapei " (Taliansko), Kreps (Rusko), už niekoľko rokov, prednosť im. Ale na lacné dovážané zmesi nie sú zvesti, že oni nie sú tak krásne, ako hovorí, že je. Obchodníci posilniť povesti, v ktorom sa uvádza, že špeciálne aditíva, že "naplnené" zmesi nie je tak lacná a znížiť cenu na takmer náklady na obozretné zahraničného výrobcu nebude. To znamená, že lacné dovážané zmesi právne prísť do krajiny, môže čoskoro ísť von z arény. To, čo sa nedá povedať o vysoko kvalitné a drahé produktu. Hoci jeho podiel je malý (10-15% predaj lepidiel), táto medzera dovozcovia nie chystá prepustiť. Suché zmesi na podlahové ukrajinských spotrebiteľov je stále "Zreje" je minúť na stavebné chémie na sex alebo nie. Napriek tomu pochybnosti, obchodníkov minulý rok bol zachránený z predaja táto skupina výrobkov je takmer o 10% viac ako v roku 2000-m Vysvetlenie je jednoduché: v chatách a apartmánoch masívne vývoj je v čoraz väčšej miere uplatňovať v netradičných na Ukrajine podlahy - neglazované dlaždice, moderné parkety a linoleum, "teplej podlahy", na základe ktorých sa vyžaduje väčšiu hebkosť. Podľa odhadov predajcov, zákazníkov dáva prednosť miestneho rozpočtu výrobkov, motivovať ich výber skutočnosť, že stále nie je jasné. Míňať peniaze na drahé CCC poschodí vyriešené do niekoľkých. Avšak, na trhu dovoz štruktúry tohto typu, ktoré sa na Ukrajine zatiaľ nemá vyrábať. Ukrajinský spotrebiteľ je stále "Zreje" je minúť na stavebné chémie na sex alebo nie. Zostáva hlavnou súčasťou dodávky zmluvy na podlahe. Táto spoločnosť "Henkel-Bautechnik Ukrajina", "Polirem", "Polyplast", "Fomalhaut", "Mix" (všetky, Kyjev), " Helios", Ľvov), "Adel" (g Presne), "Bordeaux" (g Kharkiv), Kalinouski rastlín "Budperlit" (Kyjev kraj), že "TD" (g Slovanskej 'grupas), atď Dovážaného tovaru, ktoré sú produkované Atlas (Poľsko), Vetonit (Fínsko, Poľsko), Kreisel " (Nemecko, Poľsko), Sopro (Poľsko) a iní, 2002 potvrdil popularita zmesí na TSE-elementárnej úrovni špeciálne prídavné látky (ktoré umožňujú podlahy rýchlo tvrdnú). Potom sú tu spoločnosti, ktoré sa spoliehali na predaj takéhoto CCC, ťažil. Tento produkt je veľký záujem. Predaj Za posledných šesť mesiacov špeciálne zmeny v systémoch, predaj zmesí, ktoré nie sú stalo. Tak ako predtým, prevádzkovatelia poukazujú na to, že trh "suché vinárskych" je stále viac civilizovanej. Dnes, mnoho veľkoobchodníkov tvrdiť, že zmes je ľahšie predávajú v maloobchodných predajní, ktoré predávajú keramické dlažby a iné stavebné materiály. Začatie výstavby supermarkety uľahčiť túto úlohu. Výrobcovia hovoria, že zníženie podielu predaja zmesi veľkých predajcov v dôsledku rastu atraktivity predaja v predajniach a stavebných firiem. Zmes sa ľahšie predáva v predajniach, že predaj keramických obkladov a iných stavebných materiálov. Výrobcovia a dovozcovia väčšiu pozornosť bola venovaná výcviku obchody personál. Pre lepšie obchodovanie cvičil priama komunikácia s sprostredkovateľov, prezentácie CAS. Školenie partnerov. Nie je nezvyčajné, a rôzne semináre pre odborníkov v tejto oblasti. Alexander Tacv, obchodný Riaditeľ PC "Polyplast", Kyjev; výrobca CVS): - nemožno povedať, že trh suché zmesi nakoniec tvoril. S'nový výrobcov, nižšie ceny, a niekedy kvality dovážaných "materiály," a omietky. Predajcovia sú vypracované na peňaženky spotrebiteľov, ponúka lacné, ale nie vždy kvalitný produkt. V rovnakom čase, znateľný nárast dopytu po suchej zmesi. Len z práce našej spoločnosti sme si, že v porovnaní s podobnými období minulého roka sa objem tržieb zvýšil takmer trikrát. Potenciál pre rozvoj trhu je stále tam, pretože je potrebné Ukrajiny v CCC veľké - asi 0, 5-1 MMT A podnikateľov chcete dať tip: obchod domáceho tovaru. Prvý - prijateľnú cenu, po druhé, rýchle dodanie a tretích uložiť na náklady na prepravu. Tým viac, že je známe, veľkých domácich výrobcov vyhlásil sám na trhu pozitívne. Volodymyr VOITENKO, vedúci Oddelenia pre predaj stavebných materiálov spoločnosti "Budmax" (g Kyjeve; predajca stavebných materiálov) - Ako pred veľkých výrobcov na ukrajinský trh suché zmesi pobyt "Henkel-Bautechnik" (Ukrajina) a Knauf. Dopyt po produktoch Ceresit a Knauf je pomerne vysoká. Dôvodom je, že sú výrobky Ceresit etablovala ako kvalitné a cenovo dostupné (je vyrobený na Ukrajine). A Knauf začal kúpiť viac, pretože zvýšené použitie sadrokartónových v dokončovacie práce. Najúčinnejší kanálov tohto produktu sú budovy, nákupné centrá, trhov. Pre úspešné obchodovanie suchej zmesi je potrebné postupne znížiť ceny za tovar, zvýšiť výdavky na reklamu-informačných produktov (k dispozícii technické popisy produktov na každého zákazníka). Dokonca aj tí, štruktúr (stavebníctvo, obchod), z ktorých väčšina bola použitá lacné, ľahko dostupné, ale nie vždy z vysoko kvalitného materiálu, teraz pomaly, ale neustále zvyšuje použitie suché stavebné zmesi na jej o'objekty. Rozvoj trhu s MTS stand'je spojená s rozvojom výstavby komplexu. Najmenej, v roku 2002, berúc do úvahy skutočnosť, že uplatňovanie CCC? Culled? v stavebných noriem, vyhliadky rastu predaj suchých stavebných zmesí pozitívne. Najpravdepodobnejšie je, že tento rok na trh vzrastie o ďalších 20%. V tomto prípade spotrebiteľ bude stále vyzerať viac vysoko kvalitných materiálov. Vedúci predaja, ako predtým, bude zmes dlaždice. Je celkom možné, vznik nových výrobcov. Ale prežiť to bude veľmi ťažké: hlavná spotrebiteľov niekoľko rokov? Zachytil? veľké subjekty.
ZDROJ: Business

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика