понедельник, 30 декабря 2013 г.

Stoličky-posteľ z bežnej stoličke

Som rovnako ako vyhlásenie, že stanovisko nápadité najmä, keď si to vyžadujú okolnosti. Tu je moja "okolnosti" tiež požadoval, aby som začal rozmýšľať, ako nájsť svoj domov extra miesto na privítanie mnohí hostia mohli relatívne pohodlne ubytovať. Ako je to možné (a, úprimne povedané, túžby a) "extra", tak povediac, pre príležitostné použitie, posteľ, dal v mojom byte nie, a s'mali predstavu: prečo nie remake ma na to, stoličku, stojí v mojej izbe, vedľa rohová sedačka, kreslo, posteľ?

Samozrejme, chápem, že s mojím jednoduché stoličky súčasnosť "'kt" okamžite premeniť na viac pevné a ťažké variant, ale zdá sa, že pre dobrý príjem v mojom prípade to bude najlepšie riešenie. A hlavná vec, čo v tomto prípade je začať šírka výstupného kreslá a jeho dizajn. Na šírku je potrebné venovať pozornosť, pretože pohodlnú posteľ neodíde z modelu, šírka, ktorý bol pôvodne boli "naladený" na dieťa alebo dospievajúci.

Aj informácie svedčí: aby sa z obvyklej modernej kreslá, kreslo-posteľ, musíte použiť otočný záves, zásuvka dizajn a rámca, ako aj iné zariadenia. Okrem hlavného pull-out mechanizmus, stoličky-posteľ by mala tiež obsahovať vankúše, ktoré sú uzavreté, budú tvar stoličky a rozšíriť úlohu matrac.

Avšak, keď vrchol kresla je už nastavený a demontovať jej pomerne ťažké, potom môžete vytvoriť v spodnej časti nábytku zdvíhateľnej zariadenie s mimoriadnym štít, a matrac, ktorý bude pokrývať tento štít bude oddelené od návrhu charakter. Teda, chrbticovej siete môžu byť vyrobené z masívneho dreva, drevotriesky, MDF alebo preglejky. Ako prílohy povinné'musí, samozrejme, robiť nohy, ktoré zložené si jednoducho zložiť pre seba.

Ale, čo potrebujete pam'pamätajte si, že tento "rozšírenie" štítu na "zariadenie," je to možné len v tom prípade, keď Všeobecný dizajn, pôvodne vybraných sedadla umožňuje. Bohužiaľ, ale ako skúsenosť priatelia, väčšina z konštrukcie tohto typu m'nábytok nemá príležitosť pre dramatické premeny. Potom, snáď, budete milovať nápad, ktorý som úprimne chystáte použiť.

Pozostáva v tom, že musíte urobiť, potiahnuté molitanom a handričkou štít, ktorý by špeciálneho hardvéru môže v správny čas na vstup do sedadla stoličky, ako keby slúžiť ako horizontálna čalúnenia. Navrhol som videl (a dokonca aj spal na to! ) Niektorí z mojich priateľov: pohodlne. Avšak, významnou nevýhodou tento "nápad" je, že "viac" časť stoličky-miest, musí byť uložený niekde samostatne a použite ju len vtedy, keď hostia dorazí.

Avšak, ďalší úložný priestor pre túto položku miest, napríklad, v špajze, by som našiel: v skutočnosti, vzhľadom na skutočnosť, že štít je presne rovnaký, ako stojí v stoličky-posteľ, nezaberie veľa miesta.

Jednou z výhod chcel by som tiež povedať, že realizácia tejto možnosti som si moje základné stoličky-posteľ, ktorá vznikla na základe už existujúcich modelov. Ale ak niekoho z fóra členov má názor na tento problém a môžete mi pomôcť, praktické informácie, rado sa do diskusie!


Zdroj: www. stroy. ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика