пятница, 28 марта 2014 г.

Východnej slabosť 2006-11-07 11:18:06

Výstavby a rekonštrukcie.

Východnej slabosť
2006-11-07 11:18:06

Dynamický rast predaj keramických obkladov a sanitárnej keramiky 1997 vo Východných regiónoch Ukrajiny prekonal najodvážnejšia očakávania obchodníkov a povolené nádej pre dlhotrvajúci úspech v nasledujúcom roku 1998. Avšak, v rokoch 1998-1999 malé podniky boli nútené opustiť trh, a mnoho dovozcovia odmietol nezávislé od dodania tovaru. V roku 2000 predajcovia očakávajú novú vlnu dopytu a ďalej rozdeliť na trhu. Východné regióny Ukrajiny (mesta dnepropetrovsk, Doneck, Kharkiv) je objemnú trhu, a preto môžu byť menovaný all-ukrajinská barometer úrovni spotrebiteľov. Absolútna väčšina opýtaných obchodníkov, ktorým čelí dlažieb a sanitárnej keramiky poznamenať, rýchly rast predaja na konci minulosti-na začiatku aktuálneho roku a takmer jednomyseľne konštatoval, že "z trhu ísť." Teraz sa bojí, prichádza regióne Kyjeva "grandees obchodu". Charakteristika trhov V Kharkiv regióne hlavných dodávateľov keramické obklady najmenej 14 ľudí, medzi ktorými sú: "Kairos", "Carmen-Charkov", "Čech", "Iskrasoft", "Sabina", "Benátkach", "Maddy international", " Favola di Oro ". Maloobchodná sieť viac ako 38 obchodov. Najpozoruhodnejšie je "Galery", "Barcelona", "Europe", "Carmen", "Benátkach", "Ideálne Štandard", "Domovoy", "Bsana", "Klondike", "Sputnik", "Orbita". Obchody, ako pravidlo, obchodu a dlažieb a sanitárnej keramiky. Predajcovia drahé inštalatérske v Charkov, v porovnaní s Dnipropetrovsk a Donecku oblasts, a ďalšie. V Doneckej oblasti existuje asi 50 obchody, v obchode keramických dlaždíc, ktoré v minulom roku bol rozhodujúci. S', počet obchodov veľmi vysokej triedy, ako napríklad "Ilmi", "Maxidom", "Keramické", "Milan", "Domovoy", "Renesancie"a "Pyrgos". Medzi "starými" obchody je možné prideliť výstavné haly firmy Nova vita "melón", "dôvera K, S.R.O. ", "Dialógu", "Flamingo", Starbaths, "San Group", "Doc", "Azov" "Shakhtarochka-96 ". Volanie inštalatérske tovar s elastický dopyt, obchodníkov Donecku zdôrazniť, že hlavný objem predaja pripadá na rozpočet a priemerná cena produktov. Nie viac ako 8 veľkých subjektov predstavujú celý sortiment sanitárnej keramiky. V Dnepropetrovsk s keramické obklady nie sú o 20 viditeľné subjektov, ktoré 5-7 - veľké. Základné subjekty trhu na predaj keramických obkladov "Dom", "Dobrynya", "Carmen-Dnepr", "Riom", "Isoquant", "Iberlant", "Capri", "Gotha", "Uzhtehkompleks", "Ilme", "ESCO", "INGROUP". Najväčší prevádzkovatelia trh pre predaj sanitárnej keramiky a inštalatérske firmy, ktoré predávajú a keramické dlaždice: "Dom", "Dobrynya", "Carmen-Dnepr a iné ani jeden región môže byť v porovnaní s počtom dovozcov a sortimentu tovaru s kapitálovom trhu. Čoraz častejšie sa v regiónoch, možno si všimnete, prítomnosť Kyjev najväčších spoločností nielen vyvinuté distribútor'udorsk siete, ale tiež otvoriť svoje vlastné maloobchodné predajne alebo pobočky. Problém vo všetkých troch oblastiach, podľa obchodníkov, je aktivita "šedý" predajcovia, ktorých podiel na celkovom predaji, a to aj napriek veľkému počtu obchody, dosť vysoká a je, podľa rôznych odhadov, z štvrtina až jedna tretina všetkých predajov. Trendy vývoja V roku 1999, predaj stabilizovala v roku 2000 sa očakáva, že sa výrazne zvýši. Tam bola nejaká univerzalizácia: prvý, firiem, ktoré obchodujú zariadenia, začal paralelne obchodu a keramická dlažba, berúc do úvahy príťažlivosť tento produkt vzhľadom na značný rast predaja, po druhé, čisté veľkoobchodníkov sa začala rozvíjať svoju maloobchodnú sieť. Všetky polia označené rast predaja španielske obklady v cene nika 30-40 UAH. na sq. m (nízke náklady, ale kvalita). Prevádzkovatelia vzniká niekoľko problémov vyhľadať podobný tovar: ak chcete predať, musíte sa prihlásiť zmluvu priamo s málo známeho výrobcu (vzhľadom na veľký španielsky továrne udržať slušné dolár ceny). Ktorí sú na trhu vlastníka? Objem trhu sanitárnej keramiky a keramických obkladov tri hlavné oblasti, na Východe Ukrajinou, podľa najpesimistickejšie odhady, je približne 23 miliónov (podľa najoptimistickejšie - o $ 32 miliónov eur ) pre tento rok. V roku 1999 o'objem trhu v porovnaní s predchádzajúcim rokom sa znížil v priemere o 40%, čo má za následok trhu už nejaký zmeny (napríklad, firma zaoberajúca v veľkoobchodného, začal aktívne rozvíjať svoje vlastné maloobchodné reťazce). Prestal pracovať najmenej 20% z obchodovania-sprostredkovateľské spoločnosti. Teraz drvivá väčšina obchodníkov (70-85% veľkoobchod a 95-98% maloobchod) obchodné obe zariadenia a keramická dlažba. V regióne existuje 3-4 veľké spoločnosti, ktoré teraz podpora predaja, objemu do 7000 metrov štvorcových. metrov dlaždice za mesiac (v polovici minulého roka, sa predalo viac ako 10 000 štvorcových metrov za mesiac). O 12 firiem implementovať mesiaca od 1000 do 5000 štvorcových m dlaždice. Nie menej ako 50 stredné a malé firmy, predaj 100-1000 metrov štvorcových. M. Špecifiká regionálneho dopytu na trhu Východného regiónu, existuje niekoľko spoločných čŕt. Obchodníci sanitárne výrobky a kameniny majú niekoľko skupín tovaru, rôzne hodnoty a objemu predaja. Prvý mixéry a kúpeľňových doplnkov. Druhý - umývadlá, wc, bidety, doplnkov pre kúpeľne. Tretej vane, sprchy, Jacuzzi, sauna pre byty, nábytok do kúpeľne. Prirodzene, lacný tovar predaný tam už. Dopyt po akrylátové vane, rozšírené sprchy a Jacuzzi, nábytok do kúpeľne relatívne nízka (aj keď tieto výrobky a "hold" až 38% z objemu predaja sanitárnej keramiky a kúpeľňového obutie). V mesiaci veľká firma predáva, nie menej ako 100 jednotiek sanitárnej keramiky. Častejšie za deň kúpiť dve wc, umývadlo a dve kúpelne. Podľa Igor yazika, obchod správcu čierneho mora flotily "Budovanie domu", Dnepropetrovsk), minulý rok, keď Všeobecný pokles dopytu výrazne zvýšilo predaj sanitárna technika a dlažba tých firiem, ktoré mali mierne ceny a široký sortiment na police". Preto je možné, aby sa Všeobecného prístupu v spotrebiteľských preferencií keramická dlažba, vo všetkých troch oblastiach - 70% kupujúcich kúpiť si dlaždice pre kúpeľňu v štýle light top-tmavé dno. V Dnepropetrovsk regióne označené nízkymi nárokmi na neglazované dlaždice, ktoré však obchodníci považované za veľmi perspektívny produkt. Najväčší dopyt kameniny biela farba, tiež populárne šalát, modrá, ružová. Došlo k rastu predaja fasádnych obkladov. Navyše, na jar 1999 v oblasti zvýšil počet predaj keramických dlaždíc, veľkoobchod a malé veľkoobchod firemných zákazníkov s celkovou pokles maloobchodného predaja cez salóny-magazi. V Doneckej oblasti sa zvýšil dopyt po špeciálne dlaždice s vysokou odolnosťou voči opotrebovaniu pre kaviarne, obchody, banky. Výrazne sa zvýšil dopyt po lacných dlaždice ukrajinskej a ruskej a dovezené, dlažba v strednej cenovej kategórii. Rovnaká situácia, a Kharkiv. Vladimír Potsani, obchodný Riaditeľ spoločnosti "Carmen-Charkov", poznamenáva, že "sme zvýšili plnenie rozpočtu skupina španielskych obkladov a v tento SV'ASCO funkcia Kharkiv trhu bola skutočnosť, že španielske obklady taliansky stačí vymeniť". Ako pre inštalatérske, v Dnipropetrovsk (najmä nedávno) veľký dopyt pre akrylátové vane, zatiaľ čo v Doneck a Charkov v prospech železa a ocele. V poslednom špecifické "miestny dopyt pozorované v pomere predaj záchod a bidet (5-1). Ak hovoríme o farbe preferencie, "kráľ predaj - bielej farby, ktorá je 80% všetkých predaných sanitárnej keramiky a vaňa. Okrem toho, populárne, ružová, svetlo zelená, béžová. Sortiment a ceny Keramické dlaždice, ktoré prichádza na predaj v Dnipropetrovsk a Doneckej oblastnej možno rozdeliť do troch skupín. Prvý má nízka kvalita a nízka cena: dlaždice výroby v krajinách SNŠ, Východnej Európe (najmä v Poľsku) a Turecko, a dlaždice továrne-outsiderov Španielsko, Taliansko. To obchodované 65% všetkých operátorov. Druhá skupina je súčinom priemernej kvality za rozumnú cenu (hlavne dlaždice masovej výroby, Španielsko a Taliansko). S tovarom v tejto skupine má o 30% obchodníkov. Tretia skupina elite drahé tovaru. K dispozícii od popredných obchodníkov na základe objednávky katalógov a čiastočne na tribúny. S ním nemá presiahnuť 5%. Najviac predávajú cena tovaru skupine od 40 do 60 UAH za sq. M. Druhé v oblasti predaja produktov, skupinu produktov - cena od 8 do 18 UAH za sq. M. Na exkluzívnom drahé dlaždice s hodnotou väčšou ako 120 UAH za štvorcový meter dopyt stabilný, ale nízke. Ako pre inštalatérske, jeho rozsah v každej z troch oblastí je široký - od lacných výrobkov domácich výrobcov nákladných (vrátane výhradných) výrobky zo Španielska, Nemecka, Talianska, Francúzska a USA. Najlacnejšie domáce wc je o 50 UAH "Nie je to veľmi drahé," španielčina - 550-680 UAH. Obchodné techniky Obsluhy Doneckej oblasti, vyrobené dôraz na vytvorenie nových, Európskej úrovni, salóny, ktoré sú umiestnené v hlavných mestách regiónu. Príklady a výstavných halách "Štýl" (Gorlovka), "Azov obchodná spoločnosť" a "Ukrstandart" (Mariupol), "Rekonštrukcie" a "Slovanské'Slovanské trhu" (Slovanské'grupas). Dnipropetrovsk a Donecku spoločnosti poskytujú množstvo doplnkových služieb: od tradičných dodania tovaru kupujúcemu, kým relatívne nový - poskytnutie služby dizajnéra, architekta, výstavby posádky, nové technológie, ktorým sa Pld. V Kharkiv rozšírené, najmä pre veľkoobchodných zákazníkov a neustále klientov, systém zliav. Regionálne subjekty majú maximálnu kapacitu dvoch segmentov trhu - najlacnejšie a najdrahšie v porovnaní melanesienne (funkcia trhu - miera väčšinou na priemernú cenu, skupina, ktorá je teraz menej populárne). Navyše, miestnych obchodníkov zvážiť, či je účelné otvoriť dva obchody - pre drahé a lacné tovaru (vzhľadom mentalita "bohatý kupujúci"). Avšak, oni sú veľmi bojí činnosti zo strany hlavných kapitálového trhu hráčov, ako zvýšiť svoju prítomnosť v regiónoch, v druhom mať dostatok pracovného kapitálu, veľké reklamné rozpočty, peniaze na vytvorenie nových obchodov, ako aj skúsenosti v mnohých regionálnych trhov. Alexander Konovalov, vedúci Oddelenia objednávky CJSC "Carmen-Dnepr (, Dnepropetrovsk) - Veľké Dnepropetrovsk obchodníkovi, patrí medzi top desať, predaj denne 2-3 inštalatérske predmet. Hlavnou metódou predaj dlažieb a sanitárnej keramiky v Dnepropetrovsk - prostredníctvom špeciálnych obchodoch a predajniach. Veľkoobchod neprevyšuje 10% z celkového objemu predaja miestnych obchodníkov, ako veľkoobchod dopyt je prakticky chýba. Spoločnosti a veľkoobchodníci majú zriadené svoje vlastné maloobchodné siete, ktorá teraz spĺňa dopytu. Alexander merchant sales Manager otvorená spoločnosť "Kairos" v Kharkiv) - Po páde 1998 predaja vo veľkoobchodných spoločností poklesli takmer o 50%. Vľavo trhu nielen "šedý"a "biela" dovozcov dlaždice. Nie menej ako 30% obchodných spoločností zastavil ich práce a o 60% prestala angažovať sa v dovoze. Naša spoločnosť stál s významné zásoby tovaru v sklade a flexibilná cenová politika. Ak náklady na inzerciu nie sme snjal. Výsledkom je, že v na konci minulého a začiatku tohto roka sme zaznamenali nárast v objeme predaja (vrátane výsledok zvýšenie počtu maloobchodných predajní). Ale ak tam je možnosť opakovať jeseň 1998, mnoho významných dodávateľov, bude nútený zastaviť prácu. Jurij Alexandrov Riaditeľ STARBATHS (BC Doneck) - Väčšina kupujúcich v Donecku a oblasť, v opravy, súkromné apartmány, nepoužívajte služby dizajnérov. Vo SV'preto získal naliehavosti výstavných hál. Dnes otvorené nové obchody, salóny veľmi vysokú úroveň, a to nielen v regionálnom centre, ale aj v mestách regiónu. Väčší rozsah doplnkových služieb: dodávka obkladov na kupujúceho, služby projektanta a sprievodca na obklady. V oblasti dostatočne silná konkurencia medzi "tilers, ale skutočnosť, že minulý rok o 20% obchodníkov, keramická dlažba v konkurze-kompatibilita'súvisiace s krízou na jeseň v roku 1998, nie je konkurencia.
ZDROJ: Spoločník

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика