пятница, 28 марта 2014 г.

Presnoi život 2006-10-31 15:38:41

Výstavby a rekonštrukcie.








Presnoi života
2006-10-31 15:38:41

Náš hrdina je skupina spoločností, o'Spojených známka WBM (Drevené Dosky & Materiály -? Drevo, dosky a materiály? ). To je najjasnejšia predstaviteľa ukrajinskej? Drevo-tilers?. Takže sme boli povedané, mnohí odborníci ako konkurenti WBM a nábytok. Ale o vážne? Zahraničný obchod hmotnosť? WBM povedať, najmä na pozitívne recenzie v ruských médiách (pozri? Rusi sa o nás? Na strane 33). Ten sa môže len ťažko byť podozrenie, sympatizujúcich akékoľvek nováčikov, najmä však? Ukrajinci?. Po všetkých, v Rusku, okrem natívne, full-prítomný, fínčina, poľština, estónska produktu. Je zaujímavé, že ľudia s WBM (alebo naopak, z jedného z mnohých spoločností predstavuje, -? Prombudservis? ) Pred niekoľkými mesiacmi našiel nás samotných. A, samozrejme, pozvané informácie o nových trendoch v drevená Doska na trhu. To, že je preukázaný lightning reakcia na oznamy Podnikania (čo je v budúcnosti, chceme, aby všetci záujemcovia). Výrobné jednotky WBM - SP? Interplyt? (V minulosti - Nadvirna dreva) a LLC? Kostopil rastlín na báze dreva panely?. Nie sú postavené na prázdny priestor - kostopolsky a Nadvirna rastliny v krajine známy, dalo by sa povedať, z praveku (? Donatasa? ) Krát. Rozhodli sme sa navštíviť Kostopil rastlín na báze dreva panely. Táto oáza drevospracujúci bližšie ku kapitálu ako Nadvirna, a WBMовскому sprievodca žiadny rozdiel, z ktorého rastlín led newsmen. Topografia Kostopil - mesto je malé, ale musím povedať, veselá. Na'zápis do neho (zvlnených kopcov s zime sporakem, vzácne malé domčeky roztrúsené strom) pripomína niektoré Cossack zbraní, hoci Kozákov, hovoria, musel Kostopol málo. Obyvatelia malých miest, vždy citlivé na vlastné "krasnavos dowam" (, ako výstižne uviedol jeden spisovateľ, prekladanie ruskej pojem "pam'pamiatky,"). Tento reflex je prirodzené a kozmopolitizmus (t. j. cosmopolitan). Ešte pred dosiahnutím výroby, autor spolu s fotokor, naučil všetko o Kostopil mini-pivovar a jeho jedinečné pivo, regionálneho priemyslu (cez les a drevo), na miestnej tmavé tajomná rieka Zamczysko (od slova "hrad"? Alebo z " vine "? ), ako aj okolité dediny, kde ľudia žijú bez elektriny, ale pod jednou strechou s kravami. Pri pohľade dopredu povedať, že tí, ktorí: pivo bolo nažive, nefiltrované a posilňuje. Náš fotograf, veľký gurmán (fotografov všetky tieto), s presunúť vykázané vo chuť nemeckej škole varenia. To je tak: cosmopolitan dôkladné, vzdelanú a veselá, ako nemecký. Redundancia je najdôležitejšie šťavy možno vidieť všade: v lapedona údaje obyvateľov mesta, množstvo humusu v miestnych chodníkov a dokonca aj v luxácia miestne tradície exponáty vo dvore miestneho Múzea. Exponátov sú tanky, delá a Kaťuša. Sú usporiadané v Múzeu dvore tak úzko, že si môžete povedať, "závesné" cez plot. Vedúci predajne na výrobu drevotriesky Vladimir Levadny FIRMY: tu pravdepodobne pracoval v "donusturme" times? Vladimír Levadny: Áno. ČINNOSTI: Cítiť rozdiel? Vladimír Levadny: Samozrejme. Zmeny vo všetkom. Keď začali platiť mzdy (a nie platiť v druhu a peniaze) nie je príliš veríme, že je to dlho. A tu bol na dlhý čas. Už zabudol, čo ste nemali žiadne peniaze. ČINNOSTI: A v organizácii výroby má smeny? Vladimír Levadny: Samozrejme. Samozrejme! ČINNOSTI: Ach dobre. Pozri, ste tu, aby prísne účtovníctva. Ale ako normálny pracujúci človek nie kradnúť?! Organizácia je veľké, a reflexy, niečo - niečo takmer ineradicable. Vladimír Levadny: Ľudia kradnú nebolo od prírody, ale preto, že tam nebude nič žiť. Ľudia sú tu väčšinou dobré, správne. Povedal by som, s svedomia. A produktívne pracovať len disciplín Rastlín Myšlienka "deepashram" výroba, musel som navštíviť v Kostopil. Takéto obchody, spravidla pomerne veľká, ale vidieť, že je takmer nič (na horor fotografa). Stlačte tlačidlo linka je "závit" s temný uzavreté telesá mechanizmy, s'Spojené rovnaké temný a strašne komplikované potrubia. V Kostopol všetko o tom, ako to vyzerá. Obchod stlačením (s nemeckým vybavenie, montujú počas Poradenstvo) - nie len veľké a obrie. On "jej" drevný odpad. Odpad tieto sú krátke krivky záznamy z rôznych plemien, zložené v podobe horách na niekoľko akrov (pozri foto na strane 29). Cez hory tower crane boom a manipulovať clsoe nadšenie, hádzanie drevesiny ku vchodu do obchodu stlačením tlačidla. Proces ťahanie v obchod - obchodné obrie dopravník, niečo ako anglický nádrž z prvej svetovej. A v obchode drevotrieska nie tak malebné. Medzi mechanizmy pridelené srdce miestnych technológií, stlačte tlačidlo. Druh ocele veža, zdobené na bokoch so všetkými druhmi hrany, rohy, hlavy a iné mechanické "štuky" (pozri foto na strane 32). Pre stlačením má špeciálny mechanizmus na pohode vyhrievané platne. Tak, že vzduch je ľahko prechádza medzi nimi, stroj jemne rastafaripoet drevotrieska fanúšikov, ako karty (pozri foto na strane 33)a po "dáva" v dvoch-meter komína. Pokračovať karty primerane. "Aces" miestnych výrobcov - vysoké mechanické vlastnosti a Európskej triedy emisie formaldehydu - E1. Preklad: miestne drevotrieska šetrné k životnému prostrediu a nie smrad, ani výroba, ani v oblasti bývania. Nemecký laminovanie riadok, ktorý bol nainštalovaný a uvedený na trh v minulom roku, nie príliš veľa hovorí abstraktné myseľ. Nezabudnite'nezapominam len rýchlosť: sporák lieta v tlači (to je iná tlač), ako na ceste pod kolesá stroja. Jednotka nie len laminorul, ale tiež poskytuje niekoľko typov razenie: napríklad, pod stromom, pod citrónová kôra... Výrobok je Čas povedať niekoľko slov o surovín, v sortimente, o štýle, plány a iné prvky corporate čaro. Surovín v regióne je plná. Keď som nahlas provokatívne ľutoval, zalesnené časti Ukrajiny (údajne vzal sakra Burgoyne všetky naše strom, DSP bude čoskoro nič sculpt), Riaditeľ závodu okamžite upokojilo ma dole. On, ako špecialista, obraz je menej bezútešný. Dobre, špecialista vie najlepšie. Viac tak pre drevotrieska je potrebné neštandardné dreva a odpadu (napr. suroviny, materiál je veľmi lacno). Skutočne, odpad z krajiny nie je možné prijať aj v tme. Ale to, vo Všeobecnosti, vtip. Živica pre tvorbu drevotrieska Kostopil rastlín variť sami, bez spoliehať ani na ukrajine, ani zahraničné chemikov. Táto samostatnosť je ojedinelý prípad na Ukrajine. Ale nie je to najzaujímavejšie vec, ktorá sa dá povedať o WBM. Značka je známa v rekordnom čase - počas troch rokov - veľmi vážne tlak na ukrajinský trh zahraničných laminované dosky. V roku 1998, dovoz tovaru z Poľska, Maďarska, Slovenska, sa konala v našej krajine monopol. Bolo to veľmi podobné tomu, čo všetky domáce drevená Doska priemysel zomrie v čo najkratšom čase. Teraz sa to nehovorí. Zástupcovia WBM nie skryte, ale sú hrdí na to, že ich značky je viac ako 60% z ukrajinského trhu, laminát. Obrázok celkový dovoz nie je len vecou minulosti. To ukazuje určité tendencie, tak povediac, v prehodiť. V porovnaní s r. 1998, objem ukrajinského exportu laminované dosky v roku 2001 vzrástol o 20-krát. A takmer všetky vývozy sú v WBM. A nikdy neviete, vidíte, v blízkej budúcnosti Ukrajiny sa stal medzinárodný "dosky tycoon" ako dnešné Poľsko (už dávno. Mimochodom, firmy s názvom "ísť" pri výrobe drevotriesky v roku 1999, pozri № 40 zo dňa 4. októbra stránky 30-32. - Ed. ). Ale sme odbočil a chuť. Sortiment miestnych laminované dosky - viac ako 40 textúry, dreva, mramoru a ďalších "Geológia,". K dispozícii je aj pod "soľ-korenie". Hrúbka, samozrejme, rôzne. Je štvorcový meter "radosť," z 4, 0-5, 05. E. (S DPH)v závislosti od hrúbky, farby a odtlačok. S Kostopil dosky nie je len nábytok, ale tiež tabuľku topy. A na smerovala z nich je melamín fólie, dovezené z EÚ. Nedávno spotrebitelia vedeli, a iný tovar WBM - laminované vodovzdorné preglejky vyrobené z brezy a jelša dyha na Kostopil rovnakej rastliny. Tam je v WBM a vlastných dizajnérov, zodpovedný za vizuálny efekt a vytvára nové štruktúry povlaku. Ako agent-informátorov tu použitie a vlastných klientov - výrobcov nábytku. Kto, keď nie oni, prvý chase spotrebiteľa módy? Ale WBM postupov, predstaviť sa, a exkluzívne objednávky (možno je to bezprecedentný fenomén medzi pltrow). Koniec koncov, niektoré nábytok v hľadaní firemný štýl presťahovanie sa do fantasy odtiene, na film, ktorý simuluje exotických drevín. Tu požadovaný kontakt (zmluvy) s Predstavenstva spoločnosti o rozvoj štylistické linky. Kvalita Kostopil dosky korešpondenčnej Podniku zapísanej na svoje vlastné - tak povediac, z riadok. To je Zabalená lamino. Ak chcete uložiť každý zásobník dosiek obkladyvajut hornej a dolnej "obchodné", druhoradými, Nelumbo dosky. Konce dosky je jednoduché porovnať vizuálne. Môžete vidieť, koľko hustejšie a "hlbšie"ako ochranné dosky, lisované laminátu. Navyše, ochranné platne, verte mi, nič veci. Videl som veľa krát použitý nábytok oveľa viac voľné, ale dovážaného tovaru. Dobre, plány investorov a rastlín, ako môžete hádať, veľká a rozsiahla, a náklady. Hovor aspoň expanziu do okolitých krajinách a konečné vysťahovanie z ukrajinského trhu zahraničných dosky. Bohužiaľ, otázka, "investor" a ", odkiaľ peniaze," rozhodne autor nemal hovoriť. Hovoria, "zarobené". Ľudia môžu byť chápané. Krajinu máme také. Môžeme len povedať, nepriamych dôkazov zo zdrojov, ktoré sú relevantné pre WBM. Investície investorov pre 1999-2001 v obnovy výrobných tejto značky aspoň $ 4 milióny eur Pre drevospracujúci priemysel je veľa. - Ed. Výkonný Riaditeľ JSC "Výroba o'jednota" Dreva, dosky a materiály, "Bogdan CUPRIC FIRMY: existuje nejaký druh inštitúcie,'spája mnoho spoločností známka WBM? Alebo WBM je stále skôr znak, abstrakcia? Bogdan CUPRIC: prečo? Tam JSC "Výroba o'jednota" Dreva, dosky a materiály, "(tu vlastne skratka WBM - Drevené Dosky & Materiály), ktorá sa zaoberá marketingové aktivity na podporu týchto produktov na trh, sa domnieva, vyhliadky a, samozrejme, vytvára stratégiu. ČINNOSTI: A často vplyv výrobného procesu? Bogdan CUPRIC: Konečným cieľom každej spoločnosti je realizácia produktu. Nie je známka. Všetky vzťahy "vnútri" značka koordinované v rámci "pravidlá". Chápeme, marketing. Pôvodné špecialisti na výrobu. Sme komunikovať. To sa nazýva "kvalita". Máme strategické plány vývoja produkcie, ale v súčasnej situácii je tu potenciál na zvýšenie objemu výroby. BUSINESS: ako dnešné cetirizín práce productions? Zadajte p'piate zasadnutie? Bogdan CUPRIC: po prvé, výroba režimy sú neustále zlepšovať. A po druhé, naše závody sú v súčasnosti pracuje pri plnej záťaži. Verte mi. ČINNOSTI: (A) nie je zvýšiť sadzby sa vám, ako sa zbaviť zahraničných konkurentov? Pretože výrobcovia nábytku ziskovosti je oveľa vyššia ako v pltrow. Bogdan CUPRIC: Dobre, dovtedy sme nemali zvýšiť ceny. Myslíte si, nábytok "lastovičky," nárast cien dosky (predpokladajme na chvíľu, to sa uskutoční)? Budú sa zvyšovať svoje ceny: používa sa na vysokej ziskovosti. Zvýši cena za nábytok - tu oveľa pripadne predaj. Ľudia Firemné pracovné odevy v ukrajinskej tesárstvo - veľká rarita. No nie vzrástol priemysel... Ale na Kostopil továrni značky štýl už začal: všetky bunda rovnaký rez, ale stále s písmená "KDP". "je to viac zaujímavé hovoriť človek,", myslel som si, pri pohľade z sprievodca a hľadá v hľadaní nie veľmi zaneprázdnený, "rám". Ale nemal som šťastie. "Stills" boli absorbované výroby a stáva podvratné a odvrátiť ľudí nechcel. A ľudia, že to trochu. Automatizácia-S. P'päť minút neskôr sme boli prekvapení, keď počujem, že v Kostopil doska obchody, "orbu," viac ako 400 ľudí. Paradox s uncrowded výroby Rosu'kontaktoval jednoduché: závod pracuje v štyroch smeny. A v obchode priestory taký rozsah, že a nie je vidieť všetkých ľudí. Takže, mal som s pomocou orgánov prerušiť menej činných - elektrina, povedať, a otázka (bez počiatočnej účasti) vzhľadom k mzdy. Oh, a pohľad do očí: ako je to žiť moderné proletariátu? Musím povedať, život je únosné. Priemerná mzda v závode - 500-niečo UAH. Na pozadí typické regionálne centrum zisku, ako odmena vyzerá, aspoň prijateľný. A ceny v Kostopol, musím povedať, nie Kyjeve. Najviac exkluzívne pivo, ak sa nebudem mýliť, je 2 UAH. za liter. Môžete žiť. Ako pre zástupcov spoločností,-investorom sme videli v Kyjev. Vyzerajú celkom dobre urobil. 25-30-rok-starý chlapi s dobre vyškolení literárneho jazyka (ukrajinský, ruský, anglický jazyk), ktorých deň je plánované krok a každú minútu. Ako písať:? Častica? ? drevo častíc?? Zaujímavé je, že odborníci-philologists s slovníky na pripravený hrudníka za Spoločná písanie, a odborníkov v stavebníctve podmienky hrdla pripravený na hrýzť cez spojovník. Po dôkladnom skúmaní tohto bolestivé problém a po porade s kapitálu popredných právnikov, BUSINESS rozhodol, že je to viac správne písať bez spojovníka. Záver A to, že v skutočnosti, výstup? Keď som sa mojich predchádzajúcich výroby správy (vrátane "woody" profil) pochyboval: indikatívne, či to je alebo nad ním) g-g-luxusné výroby pre našich semi vlasti? Ona naozaj prebudil? Nuž, zdá sa, že tam je nejaký pokrok. Celkom hmoty - aj v prípade, ak sudca na skromné skúsenosti svojho korešpondenta. "Svetlé kapitalistickej zajtra"samozrejme, je ťažké rozoznať. Dobre, dobre. Zrýchlenie na pravej strane (ako to nazývajú--) - tu je teraz. Už stretli, ktoré sa už uskutočnili. Riaditeľ JV "Interplyt" Leo Iosipenko PODNIKANIA: Ospravedlňujeme sa za naivná otázka, ale aké sú dôvody pre takýto prudký rast výroby, ktoré tu vidíme? Vláda, napríklad, v poslednom čase hovorilo sa veľa o priaznivú ekonomickú situáciu? Leo Iosipenko: neviem, o druhých, ale sme nárast je spôsobený investorov (a nie Kabinetu Ministrov. - Ed. ). Podnik, kde som pracoval, nikdy sa, a neboli povinné'pletené vlády. A skúsenosti, ktoré som, verte mi, skvelé. ČINNOSTI: dobre, investori dostali peniaze. A kde je úloha továrenského tímu? Leo Iosipenko: Továrenského tímu sa zaoberá výlučne výrobou problémy. Všetko, čo sa týka marketingu oddiel - zodpovednosť investorov. PODNIKANIA: výroba a zástupca-ochrannej funkcie v systéme publikované? Leo Iosipenko: Ako najúspešnejšie spoločnosti v rozvinutých krajinách. ČINNOSTI: A povedz mi, tajomstvo: hovoria, že kvalita dovezené dosky sú niektoré náhodné? Leo Iosipenko: povedal by som, nízke pravidelne. Otázkou nie je, že nadnárodné spoločnosti - majitelia veľkých závodoch v okolitých krajinách je schopný zabezpečiť dôstojnú kvalitu. Len nízka kvalita nie je drahé. Týmto spôsobom dostávajú ich zvyčajne vysoká miera návratnosti elektrikár z laminovanie Oddelenie, Leonid MELNIK PODNIKANIA: Keď sa závod prišiel investorov, začal mobilizáciu síl, hľadať dodatočné zdroje, potom výroby modernizácia. Každopádne, urobil silnejšie pokračovať utiahnuť opasok? Leonid MILLER: Viete, že investori, ktorí majú prísť, a od prvého mesiaca, začali sme sa dostať zaplatené. ČINNOSTI: A čo o mzdy? Leonid MELNIK: NIE je vlastníkom, je tu práca, takže tam je plat. Ako pre peniaze, je to všetko úžasné. ČINNOSTI: je to Naozaj tak? Leonid MELNIK: myslím, že vaša posledná otázka je nezmyselná... "nájsť spôsob, ako sa vysporiadať vo veľkých množstvách Výdavkov laminované na trhu z Saint-Petersburg udržuje tabuľka 10 hlavné parametre (berúc do úvahy význam) predstavuje Výdavky 13 výrobcov. Z tabuľky vyplýva, že najvyššie hodnotenie v SP? Interplyt? (Nemecko-Ukrajina)?. Ruský vestník "nábytok"
ZDROJ: Business

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика