Inštalatérske presťahoval do regiónov 2006-11-07 11:17:25
Podľa odborníkov, centrum aktivity na domácom trhu, sanitárnej keramiky presunuté z Kyjeva do regiónov. Preto dopyt vzrástol v prvom rade na inštalatérske nízke a čiastočne priemerná cena skupín: český, Čínsky, anglický a ruský. Pretože dokončí rok bol charakterizovaný bezprecedentné zvýšenie domácich výrobcov a malých obchodníkov, ako aj rastúci záujem Európskych firiem na ukrajinský trh. Rok aktívneho rastu v Tomto roku takmer všetkých obchodníkov, inštalatérske hodnotiť ako úspešný. Po pomalom prvom štvrťroku, keď objem predaja už prekročil v minulom roku, a niektoré dokonca znížila od začiatku leta, obchodné zariadenia oživil. Podľa výsledkov posledných 9 mesiacov trhu sa zvýšil o 11 až 12% v porovnaní s minulým rokom, a to prostredníctvom tento rok dodávateľov pohľade na predaj sanitárnej keramiky $ 18 miliónov je 15-20% viac ako v minulom roku. Activization predaja bol kvôli regiónov. Prvýkrát odborníci poznamenať, posun v centre obchodu svietidlá z Kyjeva do miest: Charkov, Dnepropetrovsk, Doneck. Trend migrácie aktívne obchodovanie v stredných a malých mestách a dokonca aj obec, je spôsobené aktiváciou opravy a jednotlivé stavebné a začiatku hromadného konverzie hotely a zariadenia odpočinku. V Kyjeve predaj rast postupne spomaľoval, zároveň aktívne rastúci dopyt po drahé klampiarske práce. Experti vysvetľujú tento jav tým, že aktivácia sekundárny trh je malý (jedna izba), byty, kde nových majiteľov robiť dosť drahé opravy, a teda, inštalácia inštalatérske hornej a strednej cenovej triedy. Významná obnova predaj stal podnetom pre podnikateľov v regiónoch. V stredných a malých mestách v priebehu tohto roka otvorilo veľa špecializovaných obchodoch. Výrazne sa zvýšil objem predaja a v týchto regionálnych firiem, ktoré predtým predávané zariadenia. Okrem toho, mnohé stavebné predvádzacích a sklady začali obchodovať zariadenia, otvorenie príslušných oddelení. Domáce inštalatérske predaji sa Dosť rýchlo rýchly rozvoj ukrajinského trhu, ktorý láka zahraničných výrobcov. Tento rok niekoľko Európskych, najmä nemeckej firmy otvorili svoje kancelárie. A vo Všeobecnosti na ukrajinský trh s'tam bolo veľa nového dovážané výrobky - len Agromat podpísané predajcu dohody. V prvom rade na Ukrajine prišli výrobcovia rozpočtu inštalatérske - Egyptské, Indonézsky firiem výstavy sa zúčastnilo Bulharov. Na domácom trhu prišlo niekoľko Čínskej firmy, zastupujúce výrobné média (ako ceny a kvality) kategórie. Ale vodcovia predaj na ukrajinský trh sanitárnej keramiky zostávajú Česi - ich podiel na trhu sa odhaduje na 50-55%, zatiaľ čo objem predaja českej sanitárnej keramiky porastie v tomto roku o 22%. Hoci česká inštalatérske trochu tlačí na trhu, na jednej strane, drahšie a najlepšie zo španielska, ktorý udržal druhú pozíciu (20%), a na druhej, lacnejšie Čínsky. Vo Všeobecnosti, Čínskych a ruských a domácich inštalatérske výrazne posilnila svoje postavenie na trhu v dôsledku zvýšeného dopytu v regiónoch, kde kupujúci chudobnejších kapitálu. Podľa odborníkov, minulý rok Číňania kanalizácia, boli predávajú na Ukrajine, bolo lacné a nekvalitné a že kvalita bola lov španielsky, bol v hodnote najmenej, nie je, na rozdiel od španielska, prestížne v očiach kupujúceho. Ale podľa hrnčiari, Čínsky rýchlo naučili, ako vyrobiť lacné vysoko kvalitné sanitárne výrobky, vďaka ktorým sa im podarilo prielom na svetovom trhu vo Všeobecnosti a v ukrajinskej najmä. Ruský výrobcov, ktoré pred minulý rok na ukrajinského trhu, ktorý tam bol žiadny viditeľný vyhrať ukrajinských spotrebiteľov viac rafinovaný dizajn a trochu vyššiu kvalitu ako domácich výrobcov. Okrem toho, zvýšenie produkcie objemy povolené Rusi mierne nižšie ceny. V priebehu tohto roka sa zmenila situácia v domácich podnikov: vzali značný podiel na ukrajinský trh, a ich úroveň preťaženia sa zvýšil z 50 až 60%na 100%. Takmer všetky zvýšenie produkcie prvýkrát v niektorých rokoch dosiahol na úkor ukrajinského trhu, keďže v minulosti - prostredníctvom vývoz do Ruska. Najmä, najväčší tuzemský výrobca sanitárnej keramiky - Slavuta rastlín "Budfarfor" - úplne odmietol z barter a všetky objem predaja odoslané prostredníctvom stanovených v Kyjeve Obchodný dom "Stroyfarfor". Tieto opatrenia, ako aj export do Ruska povolené Slavuta akumulovať značný zdroje, ktoré sú pridelené na výstavbu a modernizáciu. Tento rok po prvýkrát rokov nezávislosti Slavuta inštalatérske stal deficit - kúpiť factory veľkoobchod strany nebolo jednoduché. Preto, "Stroyfarfor" začala realizovať výstavba nového závodu, ktorý je teraz dokončená. To umožní, aby rastlina na zvýšenie produkcie o 30%. Aj Slavuta rastlín plány na nákup nových zariadení, ktoré chce vyriešiť problém sušenie výrobkov a jednotnosť zasklenie. Pology rastlín "Dneprokeramika tiež čoskoro musieť kúpiť nové pece a stroje na zavlažovanie. Tak ruskej spoločnosti sa chystá výrazne zlepšiť kvalitu produktov v budúcom roku. Zároveň posilniť svoje pozície na trhu taliančina, švédčina, angličtina a iné výrobcov drahé klampiarske práce. Ich predaj v porovnaní s predchádzajúcim rokom zvýšil o 15-20%. Ceny na klampiarske práce v domácom trhu, podľa obchodníkov, za minulý rok sa prakticky nezmenila, len v Čínštine a české výrobky sa znížil o 5-7%. V budúcom roku analytici predpovedajú ďalší rast v objeme predaja, ako intenzívne, ako toto. Najrýchlejší, odborníci očakávajú, že sa bude zvyšovať objem predaja ruskej (20-25%) a Čínsky sanitárny tovar, ktorý je trochu bude tlak na španielsky a český jazyk. Očakáva príchod na ukrajinský trh sanitárne výrobky z Čiernej hory, ktorá sa teraz zahraničných investorov sú stavby počtu podnikov. Zároveň sa zvýši predaj drahé klampiarske práce. Motor trhu bytovej výstavby a opravy sanatórií Rast v objeme predaja sanitárnej keramiky prispeli predovšetkým intenzívna bytová výstavba. Avšak, 50-60% inštalatérske ako pred "absorbovať" opravy. Rast dopytu po inštalatérske tlačil intenzifikácia a nie je tak drahé opravy, na celej Ukrajine. Najvyšší objem predaja inštalatérske poskytnúť, ako predtým, veľké stavebné organizácie. Zameriavajú sa na priamych kontaktov s výrobcami lacných produktov sú ukrajinskej, ruskej a českej spoločnosti. V tomto roku sa výrazne zvýšil sa objem nákupov v firemných klientov. Najmä, sa stala hromadná re-vybavenie sanatoria a báz odpočinku, keďže minulý rok rozsiahle opravy boli len samostatné prestížnej inštitúcie zvyšok. Veľké dávky inštalatérske zakúpili kapitálu priemerný výtok. 70% kúpil hotely a základy zvyšok inštalatérske účtuje lacné výrobky, najmä veľký podiel predstavoval domáci klampiarske práce. A iba apartmány vybavené s exkluzívnymi sanitárna technika španielskej a talianskej výroby. Hygienické výrobky na trhu tlačí vývoj na trhu ventilov Tohto roka, subjekty na trhu povedať, že rýchly rast obchodu vodovodné ventily - ventily, guľové ventily, uzatváracie ventily, filtre, atď., Napríklad, niektorí dovozcovia objem predaja za posledné tri roky rástol viac ako 20-krát. Rýchly rast dopytu po tejto výroby asistentov stand'je spojená s aktiváciou kapitálu opravy prestížnych verejných a obytných budov a výstavba elite bývanie. Kapacita trhu sanitárne inštalácie výrobkov dosahuje stovky miliónov UAH výdavky rúry, tvarovky a iné zariadenia na zásobovanie vodou a kanalizáciu, podľa odhadov odborníkov, tvoria jednu tretinu celkových nákladov na prepracovanie. Nedávno inštalatérov sa presunul dosť drahé a spoľahlivých výrobkov na Západe, predovšetkým v Taliansku. Medzi popredných talianskych výrobcov ventily by mali spomenúť v prvom rade spoločnosti Bugatti, Itap a Ferrero. Tieto výrobky, ako aj španielsky (Arco) a fínska (Hogfors) ventily označuje najvyššiu cenu, segment. To je dvakrát drahšia ako poľské, turecké alebo Čínske na najnižšiu cenu segmente a je zastúpené aj na ukrajinskom trhu. Predstavitelia ukrajinského trhu, ktorý odborníci nazývajú talianskych výrobcov Bugatti a Itap, ktorá najskôr vzala na výklenku drahé výrobky, tak inštalatérov už zvykli na použitie je zodpovedná o'objekty. To z nich robí spotrebiteľa, ktorý v posledných rokoch s prioritou pri výbere vybavenie kúpeľní stal lehoty garantované služby. A niet divu - zákazníkov opravy počítať straty z možnej straty, a to aj z úniku. "Silumin ventily postupne oslabené vody, tak kupujúci prednosť prakticky večný - záruka guľové kohúty z našich dodávateľov dosiahne 70 rokov - mosadze a medi inštalatérske," hovorí Irina Titarenko, Správca Kyjeve firmy "Gejzír" - jeden z najväčších dovozcov hygienických výrobkov. Takže teraz drahé talianske ventily použité v generálna oprava dokonca aj tie, ktoré nie sú veľmi prestížne o'predmety ako domy, školy a škôlky. Bogdan MALINOVSKY módny Trend Vracia móda pre tmavé farby - tmavá modrá a aj black Fashion na inštalatérske práce na tento rok nie radikálne zmenila v prvom rade je tradične biela, v menšej miere - iné svetlé farby a tradičných formách a veľkostiach. Však, ako sa ukázalo na špecializovaná expozícia jarné výstavy v Kyjeve je najväčšie fórum ceramists Ukrajiny, chutí kupujúcich drahé, exkluzívne sanitárne výrobky v tejto sezóne má trochu zmenila. Stále viac populárne, pastelové farby, späť módy, tmavo modrá a dokonca aj farba čierna, matná glazúra. Začína budovať moderné s vlastnosťami minimalizmus - kompaktný, prísne formy umývadlami a stoličky do nich
Zdroj: http://stroymart. com. ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий