Výstavby a rekonštrukcie.
Kancelárie, kde dokonca aj steny : help 2006-11-09 17:25:00
Pojem "úrad" ukrajinských podnikateľov začala pôsobiť pred desiatimi rokmi. V tom čase zahraničnej nábytok firmy majú prísť na náš trh, a urobil skutočnú revolúciu: šedá a čierna nábytok, zdalo sa, že štandard krása, v porovnaní so žltým kancelárske stoly. Avšak, to bolo ešte len nábytok, rasstavleno na sivý koberec, na pozadí biele plastové Okná a sadrokartónová doska. Vyznačuje taký typický "anonymný" úrady len veci z osobného sveta zamestnancov (fotografie, plagáty, kalendáre, figúrky, a pod.). Môžu teplé vaša duša jednotlivých zamestnancov, ale nemajú nič spoločné s firemného štýlu. Dnes, podľa ukrajinského dizajnérov, postoj k jeho kancelárii sa zmenilo od tej doby. S'tam boli zákazníkov, ktorí majú nie len ísť dodávateľa alebo výrobcu nábytku, od začiatku zase architekt a dizajnér. "Ak pred 2 rokmi za stavebné neobvyklé úrad dizajnérov na Ukrajine páčila jednotka (do 5%), ale teraz, podľa mojich pozorovaní je percento zákazníkov netriviálne office inter''erov je už asi 10-11%, - hovorí Oleg Volosovsky, architekt a majiteľa" Loft-Kancelária ". - Kancelárie (aspoň má predchádzajúci majitelia, stavebná spoločnosť, alebo dokonca aj na ekonomické Oddelenie spoločnosti, ale nie sú osobitne pozvaní designer) býva pri väčšine firiem - 50%. Takmer 20% z tých, ktorí objednať tradičné vzťahy medzi'kariéra (často gravitating na maximalizmus, hromada časti). A 20% sú tí, ktorí naozaj chce vidieť jeho kancelárie, originálny a štýlový, avšak, materiál nemôže dovoliť, a tak teraz nútený pracovať v úradoch, "no style". Neskôr dva roky, keď ich spoločnosť bude silnejší, 20% bude zase od potenciálnych a skutočných zákazníkov, dizajnérov a architektov ". Jeden z dôvodov, pre rast svojich klientov dizajnéri hovoria, že najlepší manažéri sú viac pravdepodobné, že cestovať do zahraničia. V kanceláriách našich partnerov vidia rozvinutej kultúry dizajn pracovísk. Vidieť myšlienky, alebo len ich inšpirácie prinášajú na Ukrajine. Príklad neštandardné riešenia inter'rozvoj a nadnárodných spoločností, ktoré prichádzajú na náš trh. Pre nich, úrad nie je len nástroj na zvýšenie efektívnosti zamestnancov v práci, ale aj jeden zo spôsobov, ako sa tvorí mysliach zákazníkov a partnerov. Bolo to s myšlienkou, non-štandardná vôľa úradu, vedúci pracovať podľa dvoch scenárov. Niektorí prichádzajú, aby dizajnér s ready-made nápady. Ostatné plne dôverovať dizajnérov, sa snaží vytvoriť niečo skutočne nové a originálne. Práce na projektovej úrovni, keď architektov a dizajnérov vyriešiť všetky problémy - od nápadu až po výbere nábytku, montáž zariadení a infraštruktúry pre inštaláciu - nový stupeň rozvoja tohto trhu. Rast dopytu bol ovplyvnený časový faktor. Dnes leví podiel zákazníkov štýlový inter' " sú spoločnosti, dlhodobo etablované na trhu. A najviac z nich, ako vyplýva z výskumu spoločnosti "Enran", sú rozdelené do dvoch skupín - jedna zmena inter'jer každých 5 rokov, iní - raz za 10 rokov. A práve pre aktuálny rok je už tradične čas, keď obe kategórie sú vzájomne'jer. A zmeniť sa, samozrejme, snažím sa byť viac pohodlné, štýlové a funkčné. Pretože kvalitatívne zmeny inter'jer ukázať klientom, partnerom a konkurentom, že spoločnosť sa vyvíja, a všetko čo sa deje. Hoci je to pravda, hlavne pre veľkých mestách Ukrajiny. V menších regionálnych mestách je situácia pripomína jedno, že to bolo asi pred 5 rokmi, v Kyjeve, keď väčšina spoločností boli získala svoje prvé štandardnej kancelárie. Na zvyšujúci sa záujem o dizajn kancelárskych priestorov je skutočnosť, že na všetkých-ukrajinskej súťaži o najlepšiu inter'kuriérske "Interweek 2004" medzi trvalé kandidátov - reštaurácie a byty boli prezentované a kancelárie pre autorov a ich pánov pristupovať tvorivo. Kancelárie, ktorá odvádza spoločnosť filozofia je Jedným z víťazov súťaže "Interweek 2004" na najlepšie inter'jer stal VIP klubu BMW Premium Club (časť priestorov, "AWT Bavaria", oficiálneho dodávateľa BMWMINI na Ukrajine). Autori projektu - Alexander Timofeev, Alexander Didochok, Sergej Pavliuk a Pán Gaidar. Úspech Sergej Pavliuk vidí, že sa podarilo sprostredkovať klientom veľmi filozofia značky BMW, poslať kompaktnosť, spoľahlivosť a manufacturability, s ktorou sa návštevníci úrad by mal spájať auto s touto spoločnosťou. Preto v tom čase, keď svet sa pohybuje na mobilný multifunkčného kancelárskeho nábytku, postavili veľký bar a mohutná vitrína, ktorá rozdeľuje priestor na dve zóny. Vizuálne, tieto prvky sú ošetrené ako konštantu, ktorá nie je tak jednoduché ustúpiť. Sergej Pavliuk upozorňuje na paralelu s dverami BMW, ťažšie než iné autá (ktorý umožňuje majitelia BMW cítiť silnejší). Dotkol experimenty dizajnérov a svetlo. Urobili mu "Peravia" - to je, zdroje svetla, nie je vidieť, bol by nie'tam je v oku, pretože zamerané na strop. (Mimochodom, toto krytie rieši problém pivničný priestor bez Okien. ) V inter'úrad výzdoba klubu dizajnéri používajú veľa prírodných tmavé drevo, kov a sklo, a hlavná farba je biela, ako to je prítomný na BMW logo. Generálny Riaditeľ spoločnosti "AWT Bavaria" Alexander Timofeev osobne premyslený dizajn myšlienky z jeho kancelárie. "Jednou z úloh úradu je pohodlné podmienky pre zamestnancov. Koniec koncov, ak sú ľudia radi, že sa v kancelárii, že bude lepšie pracovať. Inom marketingu, pretože premyslené inter'jer pomáha predať tovar. Môžem potvrdiť jeho slová potvrdzuje skutočnosť, že sa presťahoval do novej kancelárie v decembri 2003 sme zvýšili náš tržieb o 30%. Hlavná vec, že chcem, aby sa na komfort a exkluzívne jednoduchosť dizajnu. Úrad mal byť navrhnuté v štýle techna. To znamená, že v inter'Yeri by mali byť jasne nepomyslel Združenia s BMW, cítiť rýchlosť. Tento postup je jednoduchý a tvar miestnosti, ktoré sú usporiadané tak, že nie sú žiadne rohy - všetky steny sú zaoblené. A celá miestnosť "AWT Bavaria" je udržiavané v jednom štýle, iba v zákazníkom je nábytok vyššej kvality a drahšie materiály ". Úrad, ktorý preukáže, že kreativita tímu Škótskej sieti, reklamné Agentúry, Pulz sa teraz dokončuje výstavbu svojho nového úradu v Kyjeve. Každý z p'päť poschodí budovy, v ktorom je umiestnené, navrhnuté v jeho vlastnom štýle. Išiel fusion - kombinácia tzv. post-Sovietskom štýle factory (pri niektorých segmentoch úradu vydané podľa inter'kariéry Sovietskeho továrne, ale dielov na to sú zakúpené od spoločnosti, často zahraničných), rovnako ako high-tech a grunge. To, čo sa obvykle skryť, architekt Oleg Volosovsky, naopak, obrátil naruby: drôt, vetranie, klimatizácia kanály. Avšak, esteticky navrhnuté rovnaké vodičov v grafických obrázkov na stenách, takže im v potrubí. Mnoho osvetľovacie zariadenia, ktoré sú veľmi podobné visí "zvončeky" na Sovietskom továrne, zvýraznenie textúry steny. Tu je vyriešiť niekoľko problémov. Po prvé, poď sem, klient je okamžite pochopil, že to nie je malá firma, ale vo veľkej sieti, reklamné Agentúry. Po druhé, že klient ocenil tvorivé schopnosti Agentúry. A, po tretie, že návštevník úradu cítil, že Agentúra pôsobí na Ukrajine v post-Sovietskom priestore, a jasne orientované na miestne problémy, sklony a vášne. Škótsky barom (mini-kópiu Kyjeve, bar a reštaurácia Strelcov), ktorý sa nachádza na poslednej p'piatom poschodí budovy, je jediná vec, ktorá pripomína Škótskeho pôvodu spoločnosť a jej vodca, Robert MacNeil. Úrad, ktorý dáva pocit slobody nemožno podceňovať a že architekti a dizajnéri sú schopní nielen, aby úrad štýlový, ale aj na odstránenie jeho architektonické nedostatky. Na Ukrajine, svoje hlavné kancelárie nachádza v starej budovy, tento problém je veľmi naliehavé. Ako povedal, architekti, ideálne priestory pre kancelárie neexistujú. Napríklad, aby sa prvé malé miestnosti maximálne funkčné a priestranné, architekt rozhodol vyzdobiť miestnosť, v Podkroví štýl (v doslovný preklad tohto výrazu znamená "podkrovný priestor pod strechou"). Tento architektonický štýl zahŕňa minimálne stien a priečok v priestoroch. "Odstránenie 12 vozíky steny a 10 ton omietky, dostali sme izbu tak, ako to bolo raz vymyslené, nájsť skryté výklenkov, druhý výstup, - hovorí Oleg Volosovsky, architekt office Pôjd, ktorý postavil pre svoju" Loft-Kancelária ". Teda oblasť sa zvýšil z 86 štvorcových. M. 120 štvorcových. m ". Aby sa opticky rozšíriť priestor, strop a steny úradu boli maľované v jednej farbe venge, pridanie maľovať strop perleť. Teraz v svetlo prichádzajúce cez veľké Okná bez stien, stropu trblieta. Tehlovej steny miestnosti boli vymaľované, ktorou sa mení odtiene počas dňa. Nechajte tehla zachované dizajnéri nechcel - tak teraz robia všade, ale textúry v zachované. Podľa dizajnérov, niekedy len jeden originál položky okrem'jer office vyzerala zvláštne. ZDROJ: Spoločník
Zdroj: http://stroymart. com. ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий