Výstavby a rekonštrukcie.
Duch spoločnosti a jej office 2006-11-09 17:25:58
Úrady v Rusku veľa. Ale problém ich príslušných dizajn však nie je vyriešený. Vzhľadom na praktickosť a funkčnosť, by sme nemali zabudnúť na ergonómiu jobs & prestíž spoločnosti. Hlavné požiadavky na výkon office - pomoc pri účinnej podpore spoločnosti. Existujú tri faktory, ktoré ovplyvňujú štýl a organizácia kancelárske priestory: chuť hlavy, geografický faktor (orientácia na Európskej alebo Americkej manažmentu a podnikania spoločnosti. Ako prax ukazuje, účastníci trhu, ruskej priestor v regeneráciu úrad zásadnú úlohu stále zohráva faktor počet krát (pozri vyššie). A len nedávno so vstupom ruskej business progresívne riadenie pracovného priestoru plánovanie začal cvičiť odborníkov, ktorých cieľom je poskytnúť funkcionalitu, reprezentatívnosti a ergonómiu pracoviska. Americký prístup k dizajnu kancelárske priestory sa vyznačuje dynamiku a niekedy agresivity, ktoré sa zámerne snaží preukázať, vodcovstvo. Charakteristickým rysom je použitie jedného štýlu, ktorý je v jeho čistej podobe. Európsky prístup je viac demokracie a umožňuje štylistické mix. V kanceláriách podrobnosti mestskej high-tech môže pokojne existovať súčasne s klasickou perzský ručne vyrábané koberce. Zameranie sa na kľúčové obchodné činnosti firmy je taktiež dôležité, pretože zariadené kancelárie v prvom rade, by malo odrážať vašej firemnej značky. Výber nie je veľmi veľký: spoločné považované za dve varianty organizácie úradu. Skrine-chodba systém umožňuje kombinovať pracovné prostredie s individuálnej psychologickej klímy v miestnosti. Demokratickej office najviac plne implementuje otvorený priestor, štýl, keď na veľkom námestí sa nachádza jeden typ nábytku a Výkonný kancelárie sa nachádzajú za stenami. Avšak, ako prax ukazuje, že väčšina firiem na ruskom trhu rozhodne tretej, hybrid, ale hrá to inak. Napríklad workspace Banka kancelárie sú tradične rozdelený na dve časti. V prvom zamerané samostatné izby pre vrcholový manažment. V druhej časti, určené pre ďalších zamestnancov, priestor je zvyčajne organizované v štýle otvorený priestor, kde samostatnom oplotenom oblastiach pre stredný manažment. V regeneráciu úrad vo vonkajšom priestore ľudia by mali na jednej strane cítiť ako Spojené tímu, • udržiavať osobný priestor. Na dosiahnutie ustúpila ciele v Banke kancelárie sú najčastejšie používané nízke oddiely. V kanceláriách advokátskych kancelárií prostredie je navrhnuté na preukázanie stability, celistvosti a ušľachtilý konzervativizmus. Preto opatrne postupujte podľa požiadavky na inter'interiér & dizajn: dôslednosť, racionalita, úplný súlad stav a hodnoty firmy. A ešte - jasnú hierarchiu, ktoré by mali byť dodržané v celej štruktúre úradu. Tu je rozšírená Kabinetu systému. Tieto spoločnosti sa snažia vytvoriť pozitívny imidž, takže pre ich úrady ako najlepšie hodí solídny nábytok z klasického štýlu. Kancelárie inžinierstva a technológie spoločnosti, spravidla veľmi bohaté vybavenie, ale ergonomické a kompaktné. Tak ideálnym riešením pre priestorovo - plánovacie-štýl otvorený priestor s nízkou oblasť. Estetika tu hladko presunutý na druhom mieste, a na prvej ísť komfort a pohodlie. Ale toto platí iba pre pracovníka priestoroch, pre ktoré Agentúra nie je príliš dôležité. Ale vedúci kancelárie by mali usporiadať všetky pravidlá. Ak je vyzdobený v starom štýle alebo zdobené v štýle Neoclassicism, je nepravdepodobné, že zaujmú návštevníkov. Oveľa vhodnejšie bude high-tech ako stelesnenie vysokých technológií. Avant-garde rád oligarchov, ktorí veria, že si môže dovoliť čo najviac extravagantné vyvádzanie, alebo malé firmy, ktoré chcú zapôsobiť na progresívne a moderné cieľom úrady spoločností-účastníkov spotrebiteľské trhy ukázať dobrý človek. Dôsledkom tohto prístupu je jednoduché uterovaginal a dokonca aj extravagancie, zámerne používa v interiéri''erov. Ako materiály sa používajú hlavne laminátové rôzne odtiene, sklo a kov. Tu prípustné svetlé farby, nezvyčajné osvetlenie, pomocou najnovších dizajn vývoj. Hlavná vec - v čase potláčať túžbu urobiť hlboký dojem a nie prísť štylistické integrity. Inak sa vám môže kľudne krok bokom kitsch. Anna Ulyanova, hlavný architekt spoločnosti Ako & A: - Nie je len profil spoločnosti určuje inter'jer kancelárie, ale mentalita a história firmy. Sú tu banky, ktoré preferujú klasiku - predstavuje spoľahlivé, konzervatívny, ctiť tradície. A iným bankám, naopak, zabezpečil v jeho kláštor ideálny hi-tech. Oni ukazujú, že sú pripravení riskovať, aby sa neštandardným rozhodnutiam. Zvyčajne klient nevie, čo naozaj chce. Našou úlohou je postupne ho'zistiť. A je potrebné, aby sa začalo uvažovať v zmysle zákazníka. Dielo architekta je vždy originál office. A ak architekt zase sa ponúka nie bezohľadné zbierky možnosti inter'interiér, a tvarov obraz prostredia v spoločnosti. A zvyčajne pôsobí nielen ako umelca, ale aj ako psychológ. Redakcia, inzercia a PR-agentúr viac často ako iné spoločnosti využívajú výhody open office. Demokracia v týchto spoločností založených v štruktúre šéf vždy otvorené nápady a komunikovať so zamestnancami. Požiadavky na nábytok v kanceláriách - ergonómiu a funkčnosť. Napríklad, kancelárske regály môžu byť použité ako oddiely. Alebo izolovať zamestnancov pomocou oddiely-obrazovky na kolesá. Sedieť pri jednom stole vyskúšať tie najčastejšie je "communciate". Napríklad značky-manažéri, vedúci rovnakej značky. Alebo dva alebo tri, PR špecialistov, ktorí pracujú na ten istý projekt. V prípade, izba všetkých zamestnancov rovnakou špecializáciou v to, ACORT všetkých, zdarma plánovania, a ak tam je veľa útvarov - sonavane priestor. Ak to vyžaduje zamestnancov je veľká koncentrácia, napríklad v zadnej úradov, bánk, majú vysokú absorpciu hluku steny, a dokonca aj malé kabíny. Materiály & veci, Výber farby, tvary, príslušenstvo a súčasti office rodí Združenie, ktoré nemôžu však ovplyvniť vzťah medzi klientom a spoločnosťou, zamestnancov a hlavy. Rokov s'Yat rokmi bol považovaný za progresívne použitie v povrchová úprava a výzdoba office prírodných materiálov. Dnes, dizajnéri kombinovať skla, plastov a kovov. Tieto materiály odrážajú moderné technológie. Ale ten, kto robí mimo ich priestorov, chce ukázať, že sleduje všetky zmeny na trhu. Veľké množstvo sklo je tiež symbolom transparentnosť a informácie otvorenosť. Výber materiálov pre vybaviť office je určená predovšetkým postoj top manažérov spoločnosti. Oni sú zodpovední za vnútornú organizáciu práce a rozhodnú, čo je najlepší Office. Najviac odvážny a sebavedomý manažéri môžu poskytnúť úradu v hi-tech alebo techno. Domov je Dobrý vodca sa snaží vytvoriť čo najlepšie podmienky pre svojich zamestnancov. Uvedomil si, že ľudia vždy majú pracovať 12-14 hodín denne, architektov a dizajnérov sa riadi zásadou Čínskych filozofov: "Realita nie je stien a strechy, a vnútorný priestor" - a dať office maximálne pohodlie a pohodu. Nedostatok denného svetla, ktoré môže viesť k ostatné dlhodobé depresie, kompenzovať veľké množstvo rôznych tónovanie skla a dizajnu lietadla vyrobené z hliníka a dreva. Namiesto "vytvoriť" zlé pleť žiarivky, halogénové žiarovky light-rozptyl. Túžba po prírodu sa snaží utopiť sa malé umelé jazierka, fontány, veľa kvetov v hale. Označovaný zásad o'jednotu krajiny a inter'interiér navrhnutý Lloyd Wright Storočia a architektov 50-tych rokov. Pre väčšiu sociálnu adaptáciu v kancelárii rozloženie snaží urobiť špeciálne zóny komunikácie personálu. Hala, napríklad, svetla alebo úplné široké sklo chodby určené viac na prechádzky spolu, ako dym prestávku. V kanceláriách s chodbe, Skriňa, systém vybaviť pristátie. A v prípade radikálnej urbanists-technokratická riešenia kovové schody a plošiny sa stali jadrom, okolo ktorého sú usporiadané izby. "Domestikácia" úradu je aj vďaka prispôsobiť pracovisku, keď nie je oplotený území kompenzované personalizované nábytok. Ale na stoloch opäť s'sú fotografie psov a kamarátky, diplomy a poháre. Vadim Kuznetsov, obchodný Riaditeľ spoločnosti "FELIX" pokyny na vypracovanie projektovej kancelárie: 1. Rozdeľte pracovný priestor do štyroch funkčných zón území boss, pracovnej oblasti, oddychovej zóny, technická miestnosť (šatne a jedáleň) 2. Územie šéf musí a) mať reprezentatívne, b) vytvárať pracovné prostredie, zabezpečiť zákaznícky komfort v rokovaniach zóny, g) mobilizovať zamestnancov počas letuce, stretnutia a brainstormingu 3 Keď vytvárania pracovných pásmo zamestnancov a musí)'zjednotiť kolegov v funkčných skupín, navzájom izolované od steny alebo priečky, b) poskytnúť priestor na vyjednávanie, ak tím je malé, rokovania zóny môžete usporiadať vedľa pracovných miest, Ak, naopak - vyjednávanie je lepšie umiestniť v halách a rekreácia, C) v etape návrhu, starať sa o zvuková izolácia priestorov, d) v závislosti od cieľov a zámerov na zvážiť typ osvetlenia v priestoroch "Jadran" office Zákazníkom projekt bol veľký turistická Kancelária "Solaris Tour", ktorá sa špecializuje na VIP-zájazdy Chorvátsko je krajina s tisícročnou históriou, ktorých miest a hradov Renesancie možno porovnať iba s architektúry Benátky a v Amsterdame Mozaiky z Rímske kúpele a stredoveké kostoly, obrazy od Benátskej majstrov - nie všetko, čo je vidieť v tejto krajine. Obklopený z jednej strany, z modrých vĺn Jadranu a na druhej nádherné pobrežné lesy a malebné skaly, Chorvátsko, je ako rozprávka. Tento príbeh a želali si, aby sa na inter'Yeri jeho nový office zákazníka. "Návrh rozhodnutia by vyjadrujú ducha na Jadrane. Chceme našim zákazníkom možnosť priamo z ruky našich úradov, aby sa ponoriť do atmosféry z regiónu, jeho klímy a architektonické prvky, " stanovil podmienku, že zákazník. V Chorvátsku pam'pamiatky starovekej kultúry (fragmenty z mesta blokov) sa zachoval ako súčasť moderného života. Preto špecialisti z architektonickej kancelárie spoločnosti Ako & A myšlienku vytvorenia balíka office v štýle starožitného atrium: stenách a podlahe je mramor a Granit; strop - sklo, modrú oblohu a biele oblaky. Ríms a výlisky zo sadry vytvoriť ilúziu, starožitné mramoru. Svetlo nie je aktívna, vytvorí skryté osvetlenie a odráža strop. Ako primárne farby boli vybrané prírodné farby mora vlny a mramoru. Špecifické organizácia workflow tour Desk - stála práca s veľkým množstvom dokumentov, katalógy, prospekty, veľký počet kancelárskych zariadení na stolné počítače - pýtal možnosť budovať harmonický priestor. Preto, aby nemali robiť ťažké akcenty, projekt bol použitý na vytvorenie efektu svetlosti nábytok Frezza s množstvom skla a kovu. Takže leteckej spoločnosti Ako & A úrad pozorované princíp kontrastu a harmónie: modernosť a staroveku, o antickej krajiny a najlepšie praktiky Predsedníctva. Projekt architekta - Anna Ulyanova Zdroj: http://stroymart. com. ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий