воскресенье, 2 февраля 2014 г.

Nábytok podľa personálne 2006-11-09 17:31:53

Výstavby a rekonštrukcie.








Nábytok podľa počtu zamestnancov
2006-11-09 17:31:53

Predaj a výroba kancelárskeho nábytku pre kancelárie - jeden z najsľubnejších a konkurenčné segmenty trhu s nábytkom z Ruska. Jej obrat sa odhaduje na približne $ 180-200 miliónov eur a ročné tempo rastu je 10-12%. To je veľký opatrenie, vzhľadom na to, že všetky nábytkárskom priemysle, podľa výskumu spoločnosti "Pro-invest Consulting a ratingová Agentúra "Expert RA", v období od roku 1999 do roku 2003 sa zvýšil o 17% ročne. Očakáva sa, že v najbližších troch rokoch miera rastu nábytkárskej výroby bude na úrovni 20%. Nábytok pre kancelárie vedenia dnes je stály dopyt. V priemere inter'jer v miestnosti, šéf zvyčajne aktualizovať každé dva a pol až tri roky. Rozšírenie trhu Všeobecná hospodárska situácia prispieva k vzniku nových podnikov a firiem, manažéri potrebujú dobre zariadené izby. Za posledných pár rokov zmenila sa štruktúra dopytu. Ak koncom 1990-tych rokoch úrad vysokého veliteľov nemožno predstaviť bez taliančina, nemčina alebo španielčina nábytok, dnes aj v kanceláriách bankovníctva a olej náčelníkov môžete vidieť domácich stoly a skrine. Ruská produkcia získala v kvalite, a to okamžite našiel svojich spotrebiteľov. Dnes, ruské spoločnosti sú stále otvorené nové továrne a začať novú radu produktov vyvinutých ruskou dizajnérov. V súčasnosti v Rusku sú asi 700 podnikov-výrobcov kancelárskeho nábytku, ktorých tvorba nábytku pre "vyšší manažment sfér" sa podieľa asi tretina. Avšak, v mnohých vážnych hráčov nie viac ako pol tucta spoločnosti, najväčší, ktorý spoločnosť "Solo", "Felix", "Untex", &, "Cambio", "Fronde", "Shatura", "SP-Nábytok". Zmenilo a názory na návrh kancelárskeho nábytku pre kancelárie. "Moderný office Manager nie je len štýlový a funkčný nábytok, ktorý spĺňa potreby a žiadosti vlastníka, ale" firmy ", - povedal Generálny Riaditeľ spoločnosti " Felix "iľja jefimovič Kondratyev. - Výzdoba štúdia by sa mali sústrediť firemný štýl a líšia sa od inter'jer ostatných kancelárskych materiálov, dizajn a technické vybavenie ". Pracovisko hlavu, okrem hlavného písací Stôl, osadený stolíky, savé podložky (tabuľka skladovacie systémy) a konferencii, set-top boxy na príjem návštevníkov a zamestnancov, ako aj osobitnú comp'oternm písací Stôl. Tradičné stacionárne kontajnery sú často nahradené mobile tabuľky na kolesách. Tradične, hrúbka stola Výkonný písací Stôl a pol až dva krát silnejší ako top v sady pre zamestnancov. Stoličky by mali byť vyššie, a farba juicier. V stoličky, okrem toho, pred'sú špeciálne požiadavky - to by mala byť ergonomická (vybavený mechanizmom na výťah sedadlá, opierky na ruky, a tak ďalej ). Trieda prístup V katalógoch a cena listov výrobných a obchodných spoločností, nábytok pre učebne, v ktorých sa zvyčajne rozlišuje do samostatnej skupiny, ktorá zase je rozdelený špecialistami na p'päť tried: Predseda-kompletné sady, VIP apartmány, izby pre vrcholových manažérov, skrine pre manažérov stredného manažmentu a, nakoniec, izby v ekonomickej triede. "Trieda" rozdiel užitočné preskúmať seba lídrov, to im pomôže nájsť presne to, čo potrebujete a nie hádzať peniaze preč. Prezident-sady - nábytok najvyššej úrovne, je určené pre vedúcich spoločností. Pri jeho výrobe používame iba prírodné materiály: drevo je silná, vzácne a drahé plemená - Americká čerešňa, dub, koreň popola, myrha, orechy a exotické root Afriky plemien stromov (Bubinga a aniegre)a prírodná koža. Toto je skutočné umelecké dielo - nábytok často zdobené mozaikami z dyhy z rôznych druhov dreva, intarzované, ručné rezbárstvo, zlatým písmom, a dokonca aj Swarovski kryštály. Na perá a ďalšie príslušenstvo tradične ísť bronz a mosadz. Napríklad, nábytok značky Smania sa vykonáva ručne, a jej výzdoba je použitý pergamen, cukrovej trstiny, kožené a kameňa. Okrem toho, predajne nábytku, môžete nájsť taliansky, španielsky a nemecký Prezident-kompletné sady pečiatok, Firenze, Ben Ferrara, Regent, Poltrona Frau Premier. Cenové rozpätie - od 15 tisíc USD na $ 50 tisíc eur za set. Nábytok je zahrnuté vo VIP-sady, môžete aj z cenných plemien stromu, ale má väčšiu prísne a sparťanské dizajn. Cena takejto nábytok sa pohybuje od 7 miliónov dolárov na $ 15-tisíc eur, v závislosti od konfigurácie. V tomto segmente sú prítomné, napríklad taliansky zber Galileo, Zeta, Ghost. Ďalšiu triedu - "úrady pre top manažérov". Tento nábytok je vyrobený z materiálov jednoduchšie - napríklad z MDF s PVC povlakom alebo dyhy. Respektíve, a znížená cena z $ 2 tisíc až $ 7 tisíc eur za set. Charakteristickým rysom týchto zbierok - širokú škálu modelov a premyslené combinatorial možnosti umožňujú kompletné sady nábytku na všetky varianty. Nedávno tohto segmentu trhu rozvíjať domácich výrobcov. Manažéri ponúka vysoko-kvalitné a relatívne lacný nábytok z laminovanej drevotriesky s krytiny, ktorá napodobňuje všetky druhy drevín. Náklady na nastavenie tejto kategórie nepresiahne $ 2 tisíc Tohto nábytku je jednoduché nájsť v produktových radov spoločností "Felix", "SP-Nábytok", Pán Dvere. Kabinet v ekonomickej triede je obývacia znázornenie trendu konvergencie dizajn zamestnancov nábytok a nábytok pre hlavu. Absencia zbytočné detaily, jasné línie a široký sortiment - to je spôsob, ako nábytok do tejto triedy. Táto súprava bude stáť viac lacno $ 2 tisíc Nábytok v tejto kategórii sú zahrnuté v produktový rad mnoho spoločností, napríklad zbierku "Daisy" a "obchod" spoločnosť "Kraft" alebo model Talent značky "Estate". Klasici žánru Nábytok pre Výkonné úrady sú rozdelené do "classic" a "moderné". Avšak, tieto definície sa v posledných rokoch bol obohatený o nový obsah. "Pojem" klasické štúdium "môže byť vyplnený s rôznym obsahom, " vysvetľuje viceprezident spoločnosti" Iba "Sherbakov Gleb. - Od moderného hľadiska a Barokové a Ríše, a konštruktivizmu a Bauhaus, a art Nouveau a art Deco - to je už klasika. Preto, Skrine, vyrobené v tradíciách všetkých týchto štýlov, môže byť nazývaný klasickú. Dokonca aj vtedy, ak bolo prijaté od, povedzme, 60-tych rokoch XX storočia ". Avšak, účastníci trhu sú stále pod pojem "klasické úrad" znamená pevná lakované a dyhované nábytok. Tento obraz bol veľmi populárny v Európe v 70-80-tych rokoch dvadsiateho storočia a je stále populárny časť manažérov na seniorských pozíciách a orgánmi verejnej moci. Klasický nábytok, vyrobené v rôznych štýlov, ktoré sú v sortimente takmer všetci účastníci trhu zahrnuté v hornej dvadsať, a salóny, predstavuje nábytok do obývacej inter''erov (najmä "Solo", "Remeslo", "Milan nábytok salón", MMC Objektu, "VK inter'kuriérske", &, "Cambio"). Tých, ktorí nechcú experimentovať s vašimi vlastnými office, ale nechcete sa pozrieť na reakčné, mohli by ste radšej originál "klasické" kompromis, ktorý je, vybrať tradičný model však utrpel ľahké "modernizácie". Napríklad, namiesto toho, aby masívne obdĺžnikové stoly nastaviť v kancelárii ergonomický model s elegantné zaoblené kontúry a Doplniť ich s stenové a stropné panely (tzv. bootery), aby zodpovedali nábytku. Oni budú pridať inter'jer štylistické dokonalosti. Moderný prístup a Pojem "moderný štýl" popísať ťažké. Odborníci odporúčajú zamerať sa na najnovšie trendy v dizajne obalu. Existujú tri z nich: po prvé, je to odklon od "klasickej" dedičstvo v podobe ťažké formy, lakované povrchy a tradičné farby a zachytiť čisto minimalizmus. Po druhé, pohyb od "status" na "ľudské" (to je tiež známe ako demokratizácie inter'jer). Po tretie, posun v dôraz: Kabinet dnes v menšej miere, slúži ako vyjadrenie abstraktného moci, viac odráža osobnosť a charizma vodcu. Odborníci zo spoločnosti "Sólo" sme si istí, že nábytok v modernom štýle, sa môže považovať za takéto ak má takéto vlastnosti: to by nemal byť zaťažený hmotnosť konštruktívne prvky a musia kombinovať, reprezentatívnosti a ergonómiu. Ďalšou požiadavkou je prítomnosť netradičných materiálov, ako sú polyuretánové, matné sklo a Plexiskla, PVC, hliník eloxovaný, Corian. A samozrejme, moderný nábytok by nemala zaostávať za nároky z módy. Je zaujímavé, že zákonodarcovia v tejto oblasti sú považované za dizajnéri nábytku pre obytné inter''erov. Najobľúbenejšie materiál - dyha cenné stromy (orech, dub, čerešňa, farby palisander, wenge, eben drevo). Vysoko kvalitnej pravej kože, hliníka, skla a ocele tiež tvrdia, že sú relevantné materiály. Z nich sú kolekcie kancelárskeho nábytku, ktoré sa stanú dizajn klasiky, sotva majú čas vstúpiť na trh. Najlepšie vzorky moderným nábytkom môžete nájsť napríklad nemecká spoločnosť Vitra, anglický Arthur Brett, taliansky Unifor, Poltrona Frau a Smania. Politika inter'jer Najznámejších štúdium na svete - oválnej pracovne, na pracovisku Prezidenta Spojených Štátov. História tejto štúdie sa začalo v roku 1909. Jeho prvým majiteľom bol 27-th AMERICKÝ Prezident William Howard Taft. Jeho predchodcovia pracoval v inom krídle budovy - v kancelárii obdĺžnikového forme. Podlahy v zbrusu nový office potiahnuté taft Makagonova strom v šachovnici objednávky a Windows zdobené záclony vyrobené zo zamatu. V inter'Yeri dominovali svetlo zelenej farby. Odvtedy, každý nový Prezident za to, že ich nutne'komunikácia na zmeny v inter'jer oválnej pracovne. Najmä, vyvinula tradícia, podľa ktorej každý prichádzajúci AMERICKÝ Prezident nariadil, aby vaša chuť oválny koberec so vzorom oficiálnej prezidentskej tesnenie. Nie je výnimkou a súčasného Prezidenta Spojených Štátov. George Bush v prvých dňoch práce hrdo ukázal skupina novinárov nový koberec, berúc na vedomie, že "on je len veľmi dobré." Tlačové agentúry súperia citoval Prezidenta a na ktoré sa vzťahuje postup práce. "Išiel som a sledoval, ako sa to stalo," - povedal v rozhovore s'Yu Bush, pričom zdôrazňuje, že on a jeho manželka Laura strávil veľa času, aby mohol navrhnúť a pripraviť náčrt koberec. Na rozdiel od billa Clintona, pod nohami, ktoré položiť koberec svetlo-modrá farba, Bush sa zastavil na výber, svetlo béžová tóny a svetlo hnedé pruhy. Vyšetrenie Elena ecologische, Riaditeľ rozvoja spoločnosti DOK-17, sa o moderné trendy v dizajne z úradu hlavy, ktoré boli preukázané v posledných Milan nábytok salon: "Taliansko je považovaný za inšpiráciu nielen oblečenie, ale v nábytku. V Miláne reálnej sú vystavené firmy, ktoré pracujú v oblasti haute couture a v sektore masovej výroby. Trendy sú stanovené v spoločnosti, zastupuje vysokej módy v obytných inter'Arah: Molteni, B & B, Misura Emme. Oni diktovať línie, tvary, farby, povrchové úpravy, ozdobné prvky, použité materiály. Po zobrazené na výstavu do troch alebo štyroch rokov časti preukázať trendy spadá do hmotnosti segment. Tieto zmeny sa zdvihol a výrobcovia kuchynského a kancelárskeho nábytku. V Miláne bol predložený a výstava kancelárskeho nábytku Eimu, ktorý je organizovaný raz za dva roky. Tento rok tam boli väčšinou talianska spoločnosť vyrábajúca prezidentskej kancelárie triedy - Frezza, Ora, Unifor. Všeobecné trendy - prechod od komplexná zaoblené tvary pre sparťanské obdĺžnikové, a kombinácia pevnosť a spoľahlivosť. Avšak, dizajnéri dosiahnuť zjavnou ľahkosťou prechádzať, napríklad z jazyka visual'jednota dosky od spodku tabuľky a na úkor spracovanie jeho hrany rezu. Prezentovať a asymetria informácií, ako je asymetrický tabuľka podporuje. Množstvo kovu v výzdoba kancelársky nábytok má jasne znížil z nej sú malé detaily. Žiadne čisté hi-tech štýle. Kľúčové pojmy dizajn vážnosť, dôstojnosť a zároveň ľahkosť. Prirodzene, zmeny si vyžadujú zmenu dizajn a farbu drevených dekoroch. Pri výrobe moderných kancelárií skúste použiť menej hnedý orech a červeno-hnedé cherry s tangenciálnym rez, ktorý dáva obrázok stromov, kvetov (alebo ročné krúžky)a presuňte sa na viac svetla prírodné tóny s hviezdicovým pílenie s pozdĺžnou-pruhovaný vzor. Ako pre povrchovú úpravu, má matný lak, ale lesku je veľmi zriedkavé ".

ZDROJ: Spoločnosť tajné

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика