Trh náradie v pohotovostnom režime, Podľa odborníkov, ročného obratu na trhu elektrického náradia v predkrízových časoch bol $ 18-20 miliónov v polovici minulého roka, odborníci hľadali zvýšenie sily nástroj na trh v roku 2009 15-17%. Avšak, už na začiatku Marca bolo zrejmé, že prognózy neprišiel pravda. Orest Makovsky, KONKRÉTNE O STAVBE. Zmlúv Hlavná tendencia bola jasná prevaha dovážaného tovaru nad domácich. Vo SV'v tejto súvislosti veľkých hráčov z ocele trhu, oficiálni predstavitelia a distribútor'uteri zahraničných značiek BOSCH, DeWALT, MAKITA, HITACHI, HILTI, METABO, atď Najväčšieho a snáď len domáceho výrobcu power tools je Zavod "Phiolent". Ziskové nika Až do polovice roku 2008 sa trh v jeho rozvoj už takmer dosiahol bod nasýtenia, a ďalšie mierne rastu možno očakávať len v segmente profesionálnych nástrojov. Podiel na trhu, profesionálny a Amatérsky nástroj bol nasledovný: o 50-52% domáce spotrebiče a asi 48-50% profesionálne. Hlavným spotrebiteľom náradie boli malé a veľké stavebné firmy, spoločnosti na výrobu kovov-plastové Okná, design Atelier, stroj-budovanie a opravu, rastlín, ako aj bežných zákazníkov, súkromných zákazníkov, hlavné požiadavky, ktoré sú domáce spotrebiče. Situácia na trhu Príčinou jeho bývalý prosperity bol stavebný boom. Teraz sa situácia zmenila. Pokles v stavebnom segmente je priamo úmerná sa odráža na predaj elektrických nástrojov. Problémy v tejto trhu začala v auguste 2008, keď stavbe nie je ešte prázdne. Ako vysvetlil Igor GURSKY, Zástupca vedúceho Oddelenia, náradie spoločnosť "Oromas" (oficiálny dovozca CT'profesionálne vybavenie a Hitachi power tools), potom sa zastavil tok úverov v stavebných organizácií, vyplývajúce zastavil a dopyt po profesionálne nástroje. Spoločnosťami, ktoré dodávajú nástroj na mieste, zastavili prácu v tomto smere, a nie hromadiť dlhy, sa prepne na maloobchodných zákazníkov. Prvé takéto javy nosil jeden znak, ale do konca roka 2008, keď na Ukrajine pre nedostatok investícií bol mrazené asi 60% projektov (v Kyjeve - 70-80%, v Kyjeve kraj - až 90%), táto situácia sa stala veľmi rozšírené. Podľa prognóz, v roku 2009 sa očakáva zníženie stavebných prác v 2-3-krát v porovnaní s rokom 2008-m Podľa odborníkov zastupiteľského úradu spoločnosti Black & Decker na Ukrajine, vzhľadom na nedostatok úverových zdrojov stavebníkov nie sú v zhone, aby sa kúpiť nové náradie, radšej investovať do údržby predtým získané (servis, diagnostika, spotrebný materiál). Okrem toho, podľa Viktor SEMENIUK, Správca DeWALT, väčšina stavebných spoločností, ktorá zmrazila časť o'objekty, hodiť zdrojov, vrátane náradie, ktoré konajú na mieste, bez míňania peňazí na nákup nového. Avšak, stavitelia naďalej udržiavať kontakty s predajcami, záujem o nové modely, ceny a podmienky spolupráce. S postupom výstavby sezóny predaj elektrického náradia pomaly prichádzajú k životu. Avšak, ich objem sa v prvých mesiacoch roku 2009 nie je v porovnaní s rovnakým obdobím v roku 2008. Výrazné zvýšenie cien dovážaných profesionálny nástroj - od 25% do 75% v UAH - na pozadí prudký pokles dopytu a kúpnu silu stavebné firmy neguje minuloročnej predpovede o rast trhu 15-17%. Situácia s cenou, podľa odborníkov je s'Asuna: takmer všetky subjekty nástroj na trhu Ukrajiny podľa pôvodu majú cenu Voľba'ASKO meny. Protikrízové opatrenia Mohlo by sa zdať, že po uplynutí doby tvorby vyhlásenie Ministerstva regionálneho rozvoja na financovanie dokončenia stavebných objemov v mswb pripravený o 70%, subjekty trhu stavebných nástroj musel cítiť určitý pozitívny efekt, alebo aspoň nádej pre pozitívne zmeny, ale odborníci sú takmer jednomyseľný vo svojich pripomienkach. "Podľa nášho názoru, zdôrazňuje Rufat MAMMADOV, špecialista z Oddelenia marketingu JSC" Zavod "Phiolent", - špeciálne efekty po tomto rozhodnutí nebola, hoci tento pozemok na stavebné práce, dokončovacie práce. - Ed. ) Sa vyznačuje uplatňovaním širokej škály náradie: vŕtačky, skrutkovače, brúsky, mixéry. Keďže riešenie je v skutočnosti nie pridelené finančné prostriedky ". Svetlana STADNIK, vedúci Oddelenia marketingu spoločnosti Interskol-Ukrajina", pripomína, že moc je výrobok s dlhú životnosť a rýchlosť reakcie na zmeny trhu je nízka tu, a sledovať vplyv týchto relatívne menej významných faktorov je ťažké. Preto, s cieľom zvýšiť úroveň predaja subjekty na trhu sa snaží udržať predajných cien na úkor vlastného ziskovosti, držať akcie, ktorej podstatou je poskytovať zľavy na nákup, aby špeciálne ponuky na zníženie nákladov na údržbu nakúpených a predtým získal nástroj, ako nový kupujúci. Dnes, spoločnosti, ktoré investovali v zvyšovaní hodnoty výrobku, kým zhoršenie situácie na trhu, získala významnú výhodu značiek nástroje, pracovať "na prvom neúspechu." Prerozdelenie Napriek ekonomickej situácii, spotrebiteľ je často rozhodne cenovo dostupnejšie nástroje. Podľa Rufat MAMMADOV ("Fiolent"), najvyšší dopyt v profesionálnom segmente teraz používať tovar z stredný a nízky skupiny. V segmentu je ešte väčšia odchýlka v smere low-cost nástroje. Je to faktor, podľa Svetlana STADNIK (Interskol-Ukrajina) - kompatibilita'pripojený, tam bolo prerozdelenie trhu, jeho orientácia smerom zvýšenie predaja Amatérske nástroja. Podľa odborných, domáce nástroj je v lepšej pozícii, pretože je to lacnejšie, ale kvalita niektorých značiek, tzv. semi-profesionálny, vysoko dosť. Okrem toho, napriek zníženie stavebných objemov, ktoré sú obzvlášť postihnuté segmente profesionálnych nástrojov pre domácnosť značiek stratili len časť trhu, odchádzajúci za segment domáce opravy a milovníkov polystrate. Avšak, ako odborníci na vedomie, kancelárií spoločnosti Black & Decker na Ukrajine, hoci profesionálny nástroj je vykonávaná, sa však v peniazoch objem jeho predaja vyššie: náklady na jednu Pro-stupni niekoľko rády vyšší ako domáci. Trendy Hovoriť o prognózy a predpovede hráčov na trhu náradie je ťažké dnes. Možno konštatovať, že všetky spoločnosti čakajú na ďalší vývoj. Akútne otázky: aký bude výmenný kurz, kde vláda bude mať peniaze na kompletnú o'objekty, ktoré sú v štáte 70% pripravený, bude mať vrátiť na Ukrajinu, Bankových úverov, atď "Všetky nádeje na Marec, - hovorí Igor GURSKY (" Oromas "), - mať, pretože, koniec koncov, počas výstavby na trhu! Aspoň tie, o'objekty, ktoré sú priniesla až 90% pripravený. Budete musieť urobiť, aby povrch, fasády, vnútorné funguje... To si bude vyžadovať nástroj ". Trochu nádeje, subjekty trhu a Euro 2012: pre tých, o'objekty work in progress. Ale pomáhať, aby sa dramaticky, podľa názoru Igor GURSKAYA môže sa obnoviť stavebníctvo financovanie, správne náklady úverové peniaze, normálne fungovanie bankového sektora, odstránenie tiene problémov kompatibility'vzťahujúce sa na kúpu pôdy, stabilné a výhodné ceny stavebných materiálov. Ako pre zníženie nákladov na materiál v tejto veci odborníkov prakticky dohodnutý to len hry na výmenný kurz. Napríklad, ak mala spoločnosť čas na nákupy surovín stiahli zloženie konečný výrobok za nižšiu cenu, to sa bude predávať krátke, nie je čas - hra sa neuskutoční. Samozrejme, v takýchto podmienkach by sme mali očakávať, že vážnu konkurenciu, a to nielen medzi značky, ale aj obchodných spoločností. Ako pre inovácie, ktorými sa výrobcovia náradie vypĺňa trhu až nedávno, je zrejmé, že v roku 2009 zvláštne vzrušenie nie je očakáva: dovozcov prinesie minimálne balíka. Trend úsporných opatrení nie je možné investovať do propagácie nových modelov, správne prehrávanie je staviť na osvedčené a populárne tovaru, na základe ktorého, mimochodom, služby a servis zariadení za predpokladu,. Ak je niekto ochotný, potom, s najväčšou pravdepodobnosťou, prinesie nový vývoj v oblasti nabíjateľná nástroj na báze Li-Ion, ktoré sa stáva viac a viac populárne. Historické pozadie Vedúce postavenie v tvorbe elektrickú vŕtačku je spôsobené dvoma ľuďmi: Škótsky inžinier-elektrikár, prišiel v Melbourne (Austrália) zmluvy o výstavbe veľkých elektrární, a nemec Wilhelm Emil FEIN, zakladateľ firmy FEIN, Stuttgart (Nemecko). Hovädzí Dobytok má patentovať svoj vynález v roku 1889, Rodák z Nemecka registrované nástroj vytvorený neskôr, v roku 1895 |
Комментариев нет:
Отправить комментарий